Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 76 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 5 augustus 2008 om 23:13:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De idioterie van de Hoillandse school heeft al menig international geen goede interlandcarriere bezorgt , verder wacht ik nog steeds op je eerste voetbak inhoudelijke post .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.526,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 5 augustus 2008 om 23:18:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Bommel wil zich weer beschikbaar stellen bij Oranje. Speelde vanavond wederom als aanvoerder bij Bayern tegen Inter (0-1 Inter). Volgens ZDF willen Van der Vaart en Sneijder Van Bommel niet meer terug..

Lang leve het NL elftal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 6 augustus 2008 om 08:43:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Van Bommel wil zich weer beschikbaar stellen bij Oranje. Speelde vanavond wederom als aanvoerder bij Bayern tegen Inter (0-1 Inter). Volgens ZDF willen Van der Vaart en Sneijder Van Bommel niet meer terug..

Lang leve het NL elftal

Dan lijkt het me simpel: flikker die smurf eruit, geef Fart een enkele reis Madrid en vul het middenveld aan met spelers die wel motivatie hebben. Zodra het snavelgehalte het juiste niveau krijgt ga ik weer kijken, anders kan dat hele Jodanje me gestolen worden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.734,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jezus christus
Vedette

Vak: -
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 6 augustus 2008 om 09:59:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ach die fart toch...dat mannetje is gewoon een onruststoker, altijd al geweest. wil ook niet samen met van persie spelen...
hij is traag, kan niet op 10 en een hufter. die moet je dus niet meenemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.410,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Willie M.
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 18 december 2003
Gepost op 6 augustus 2008 om 19:18:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De eerste voorselectie van Bert, voor het duel met Rusland eind augustus:

Doel: Stekelenburg (Ajax), Timmer (Feyenoord);

Verdediging: Boulahrouz (VfB Stuttgart), Van Bronckhorst, De Cler (Feyenoord), Heitinga (Atletico Madrid), Mathijsen (Hamburger SV), Ooijer (Blackburn Rovers);

Middenveld: Afellay (PSV), Van Bommel (Bayern München), Engelaar (Schalke 04), De Jong (Hamburger SV), Van der Vaart (Real Madrid), De Zeeuw (AZ);

Aanval: Huntelaar (Ajax), Kuijt (Liverpool), Van Persie (Arsenal), Robben (Real Madrid), Vennegoor of Hesselink (Celtic).

Van Nistelooy, Van der Sar (gestopt), Bouma, Sneijder (geblesseerd), Melchiot (gepasseerd) en Babel (op EK geblesseerd, nu op OS) zijn er niet bij ten opzichten van EK. Alleen Van Bommel is toegevoegd, weinig opzienbarends dus.

[Dit bericht is veranderd door Willie M. (op 6 augustus 2008 19:21:24).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 19:29:03.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

19 man maar? Waar is Seedorf?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 6 augustus 2008 om 19:32:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Lang leve het NL elftal

Lol, vdFart kan gemist worden...

Laat hem maar bedanken. Affelay en straks misschien bruins, aisatti, de Guzman kunnen hem wel vervangen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 6 augustus 2008 om 19:34:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

19 man maar? Waar is Seedorf?

dat vindt ik een verstandige niet keuze

Nooit zal BvN von Bommel tot aanvoerder kunnen benoemen, want vroeg of laat krijgt hij dat tegen zich
Gio en.of vd Fart zijn de enige opties.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.526,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Nationale topspeler

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 6 augustus 2008 om 21:08:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het verrassend dat Seedorf niet is geselecteerd en Clarence kennende zal hij zijn teleurstelling en onbegrip breed gaan uitmeten in de media.

Wordt ongetwijfeld vervolgd dus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 6 augustus 2008 om 22:25:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben je familie van Seedorf, dat je hem tutoyeert ?

Ik heb de komende vriendschappelijke interland alle vertrouwen in hem de allergrootste Nederlandse trainer ooit !
 Help mods!
helter skelter
Nationale topspeler

Gepost op 6 augustus 2008 om 22:33:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Ben je familie van Seedorf, dat je hem tutoyeert ?

Ik heb de komende vriendschappelijke interland alle vertrouwen in hem de allergrootste Nederlandse trainer ooit !

ik tutoyeer Clarence niet, ik noem 'm alleen maar bij zijn voornaam

en wie is Clarence dan dat ik 'm niet zou mogen tutoyeren?
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 6 augustus 2008 om 22:55:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

(...)

ik tutoyeer Clarence niet, ik noem 'm alleen maar bij zijn voornaam

en wie is Clarence dan dat ik 'm niet zou mogen tutoyeren?

ex neus.. Hij zaait alleen maar onrust in de selectie.
Fantastische clubspeler, maar iemand die bedankt omdat hij bij het EK op de bank moest zitten, die speelt voor zijn land, team maar voor eigen glorie.
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 6 augustus 2008 om 23:02:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

ex neus.. Hij zaait alleen maar onrust in de selectie.
Oh, leg uit? Volgens mij is het een top prof, dat heeft hij aangetoond met zijn besluit afgelopen ek.

quote:
die speelt voor zijn land, team maar voor eigen glorie.

Mee, fout. Hij wil een eerlijke kans krijgen.

ps: het is de beste clubspeler ooit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 6 augustus 2008 om 23:12:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Mee, fout. Hij wil een eerlijke kans krijgen.

ps: het is de beste clubspeler ooit.

Niks fout MD, op het EK heeft niemand hem gemist .
Ik ben absoluut anti van Basten geweest, doch op dat punt
had hij gelijk. Geen kabels meer in de kink

Hij is de spelmaker van Milan, maar in Oranje is hij echt niet onmisbaar . En Bert heeft vd Fart en Sneijder als spelverdelers. Beetje overbodig. Hij is te langzaam .

Ieder zijn opvatting.

MD - Cocu en De Boer hebben met Seedorf gespeeld dus die weten hoe hij is ook hun hebben invloed.

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 6 augustus 2008 23:18:14).]
 Help mods!
GreyHornet
Vedette

Gepost op 6 augustus 2008 om 23:16:54.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

---------------Stekelenburg---------------
--Heitinga--Bouhlarouz---Matthijsen--Gio--
------------------De Jong-----------------
-----------Sneijder-------V.d.Vaart-------
--Kuijt-------------------------V.Persie--
------------------Huntelaar---------------

Dan maar onder v.Marwijk?

Lekker aanvallend
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 6 augustus 2008 om 23:20:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-------------Stekelenburg----------------------

--Khalid-----------Ooijer-------Mathijsen--------Gio

-------------Van Bommel-----------De Jong--------------

--Kuyt------------------Van der Vaart-----------Robben

------------------Van Persie-------
 Help mods!
GreyHornet
Vedette

Gepost op 6 augustus 2008 om 23:23:18.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we hopen dat dat hem wordt. Maar waar gaan we dan Snejider neerzetten als hij terug is? In plaats van v.d.Vaart toch hopelijk?

Sneijder/V.Persie zou een heerlijk aanvalsduo zijn.
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 7 augustus 2008 om 13:46:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

-------------Stekelenburg----------------------

--Khalid-----------Ooijer-------Mathijsen--------Gio

-------------Van Bommel-----------De Jong--------------

--Kuyt------------------Van der Vaart-----------Robben

------------------Van Persie-------

Hier kan ik mij goed in vinden. Al zou ik Sneider graag zien ipv vd Vaart.

En ik hoop dat Makaay er ook weer bijkomt nu RvN weg is.
Vennegoor, Koevermans etc zijn toch een klasse minder.
 Help mods!
bami
Lid 2e elftal

Uit: zevenhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 8 augustus 2008 om 21:03:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die gasten mogen wel uitkijken met de situatie nu in rusland.

[Dit bericht is veranderd door bami (op 9 augustus 2008 12:53:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 9 augustus 2008 om 02:07:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Niks fout MD, op het EK heeft niemand hem gemist .
Ik ben absoluut anti van Basten geweest, doch op dat punt
had hij gelijk. Geen kabels meer in de kink

Hij is de spelmaker van Milan, maar in Oranje is hij echt niet onmisbaar . En Bert heeft vd Fart en Sneijder als spelverdelers. Beetje overbodig. Hij is te langzaam .

Ieder zijn opvatting.

MD - Cocu en De Boer hebben met Seedorf gespeeld dus die weten hoe hij is ook hun hebben invloed.

Hoe ver zijn we gekomen op het EK? Juist. Dus niet gemist? Zeker wel. Zodra het moeilijk werd, kon Oranje, net als op het WK'06 het niet brengen. Een gebrek aan vermogen om wanneer het niveau het vereist, ècht door te drukken. Seedorf had balans kunnen brengen en zijn bijdrage kunnen leveren aan de opbouw met zijn 13 jaar ervaring in de absolute top van het voetbal. Dan kun je een Sneijder hebben, die alleen maar gewend was om bij Ajax een van de betere spelers te zijn en te spelen tegen voornamelijk mindere tegenstanders, waar het vooral aan de tekortkoming van zijn ploeggenoten lag, en een hoop andere spelers die het talent hebben, maar de ervaring missen. Plus wat spelers die wel ervaring in de top hebben, maar niet direct de mannen zijn geweest op wie gerekend werd wanneer het ver echt om ging. Maar wanneer er echt gepiekt moet worden tegen een toptegenstander, gaat het gewoon mis.

Van Marwijk maakt gewoon dezelfde fout als Van Basten. Maar dit hadden we kunne verwachten. Bij Feyenoord was het immers niet veel anders. Bert kiest voor spelers die hij kent, en/of vertrouwt. En dit oordeel huist niet altijd rationele gronden, en al helemaal niet op voetbaltechnische gronden.

En denk je werkelijk dat De Boer en Cocu zoveel invloed hebben dat ze de selectie mede kunne bepalen? Wanneer Van Marwijk iemand niet wil, komt hij er niet in.

En kabels? Ten eerste is het onzin. Ten tweede is Van Bommel misschien wel de meest gehate speler in de Nederlandse competitie geweest. Niet zelden is hij dan ook betrokken geweest bij een incident. Niet dat ik niet vind dat Van Bommel zijn kans moet krijgen. Maar stellen dat hij kwa persoonlijkheid nooit een probleemfactor zal zijn, is werkelijk onzin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.343,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
helter skelter
Nationale topspeler

Gepost op 10 augustus 2008 om 20:14:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is allemaal top wat er in het NL-elftal voorin en op het middenveld staat. De bondscoach heeft heel wat luxeprobleempjes en kan eindeloos variëren met spelers van de grootste clubs ter wereld en hoeft zich niet druk te maken of Seedorf wel of niet speelt. Bij het Nederland elftal is het achterin erg middelmatig wat een structureel probleem is van het totale Nederlandse voetbal. De beste verdedigers bij PSV zijn buitenlanders, bij Ajax lopen er dalijk drie povere belgen achterin en bij Feyenoord is het ook huilen met de pet op en ook bij de rest van de eredivisieclubs zie ik geen verdediger die de top zou kunnen halen.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 14 augustus 2008 om 20:23:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kesler wil Van Nistelrooy en Van der Sar waardig bedanken

quote:
Henk Kesler, de directeur betaald voetbal. Heeft in zijn wekelijkse column de hoop op een Olympische titel voor de voetballers van bondscoach Foppe de Haan niet opgegeven. De 59-jarige man schreef in zijn column op de KNVB-site dat hij hoopt dat een stroeve start alsnog kan worden overwonnen door de internationals, ondanks dat de Argentijnen de tegenstander zijn. Kesler ging bovendien in op het Nederlandse elftal. Ook hij wacht met belangstelling op de basisspelers van de nieuwe Nederlandse bondscoach, Bert van Marwijk.

Kesler begon zo: "China heeft letterlijk alles uit de kast gehaald om van de Olympische Spelen een groots spektakel te maken. De infrastructuur en de sportaccommodaties zijn voortreffelijk en de ruim 12.000 Olympiërs en alle andere betrokkenen ontbreekt het vrijwel aan niets. Het is fascinerend Olympische sporters van nabij mee te maken en hun verrichtingen live, danwel via de Chinese tv te volgen. Bijzonder was ook de sfeer bij de wedstrijden van het Olympisch elftal. Randzaken krijgen veel aandacht van het Chinese publiek en dat is even wennen voor de doorgaans kritische Nederlandse voetbalvolgers."

De directeur betaald voetbal vond de resultaten van Oranje maar teleurstellend: "De beide wedstrijden van het Olympisch elftal in Tianjin tegen Nigeria en de Verenigde Staten eindigden nogal teleurstellend in een gelijkspel. Gelukkig leverde de spannende wedstrijd woensdag tegen Japan een zege (1-0) op, waardoor het Olympisch team zich alsnog kwalificeerde voor de kwartfinale. De huidige Olympisch kampioen en titelfavoriet Argentinië is daarin de volgende tegenstander. Dat lijkt op voorhand een zeer zware klus. Maar wellicht gaat de ploeg van Foppe de Haan, zoals wel vaker is gebeurd, na een stroef begin nu goed draaien."

Kesler ging daarna in op een mogelijk waardig afscheid van de gestopte international, Ruud van Nistelrooy. Volgens hem komt er een gepast eerbetoon aan de aanvaller: "De nieuwe bondscoach Bert van Marwijk kan de komende wedstrijd(en) - te beginnen met de oefenwedstrijd op 20 augustus tegen Rusland - in ieder geval op drie Oranjespelers geen beroep doen. Ruud van Nistelrooy heeft inmiddels aangegeven niet meer beschikbaar te zijn voor Oranje. Van Nistelrooy wil vanaf nu al zijn energie richten op zijn club Real Madrid. Hij is van grote waarde geweest voor het Nederlands elftal en we zullen hem zeker missen. Zodra de mogelijkheid zich voordoet, nemen we rond een wedstrijd van het Nederlands elftal op een passende wijze afscheid."

Ook naar Edwin van der Sar en Wesley Sneijder gaan de gedachtes van Kesler uit: "Dit geldt vanzelfsprekend eveneens voor Edwin van der Sar, die al eerder had aangegeven een punt te willen zetten achter zijn prachtige interlandcarrière. Wesley Sneijder zal ook ontbreken, al is dat slechts tijdelijk. Sneijder raakte in het oefenduel van Real Madrid tegen Arsenal geblesseerd en is voor een aantal weken uitgeschakeld. Evenals u ben ik benieuwd welke elf spelers bondscoach Bert van Marwijk in Moskou tegen Rusland laat starten."
Een testimonial interland vanwege die twee ? Samen hebben ze meer dan 200 interlands gespeeld.
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 15 augustus 2008 om 12:38:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We zijn hofleverancier bij Oranje
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 15 augustus 2008 om 12:46:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

We zijn hofleverancier bij Oranje

Ja, Beer trieste ontwikkeling. denk dat alleen Gio speelt.
Er is geen reet veranderd in vergelijkimg met de voorselectie..
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 15 augustus 2008 om 12:54:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:
Ja, Beer trieste ontwikkeling. denk dat alleen Gio speelt.
Er is geen reet veranderd in vergelijkimg met de voorselectie..

Hoezo, Mark van Bommel is erbij en misschien had hij wel spelers willen meenemen die nu in Beijing zijn..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk