Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 70 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 4 juli 2008 om 19:06:38.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doodzonde dat V.d.Sar kapt als international. Krijg je Stekelenburg op doel.

-----------------Stekelenburg-------------
--Heitinga---Bouhlarouz---Bouma--De Cler--
------------V.Bommel----Gio---------------
------------------Sneijder----------------
-----Kuijt--------------------V.Persie----
----------------Nistelrooy----------------

Is voor mij de opstelling van het Nederlands elftal vanaf nu. Het probleem is dat over 2 jaar (met het WK2010) de Cler al in de 30 is, Gio 35, Nistelrooy 34, V.Bommel 34. Misschien dat de Jong zich dusdanig doorontwikkeld en v.Bommel niet eens meer nodig is. Zoals ik het hier heb neergezet staat er een zéér ervaren elftal. Heitinga/V.Persie en Sneijder zullen over 2 jaar veel ervaring opgedaan hebben en nog beter geworden zijn.

Rechtsback is mijn heikelste punt. Heitinga vind ik verdedigend misschien het sterkste van de backs. Melchiot vind ik niet zo geweldig en Bouhlarouz moet centraal. In principe word de opstelling in balbezit toch een 4-4-2 omdat je met De Cler een aanvallende back hebt. V.Persie kan hierdoor naast v.Nistelrooy spelen en de Cler als extra man gebruikt worden op links.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
futre
Lid 2e elftal

Vak: -
Reg.: 17 juli 2007
Gepost op 6 juli 2008 om 07:40:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opstelling over twee jaar:

Stekelenburg

Marcellis Bouhlarouz Vlaar Gio

Roorda Engelaar

Affelay Sneijder Robben

Van Persie
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 02:22:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
futre schreef:

Opstelling over twee jaar:

Stekelenburg

Marcellis Bouhlarouz Vlaar Gio

Roorda Engelaar

Affelay Sneijder Robben

Van Persie

No way. Engelaar kan sowieso een basisplaats vergeten, veel te weinig handelingssnelheid, zal neit verder raken dan de bank. Roorda: ben benieuwd waar je dat op baseert, want ik heb nog weinig gezien van die jongen. Gio speelt hopelijk over twee jaar niet meer voor Nederland, die is dan echt te oud. Vlaar moet nog heel veel bijleren en schade inhalen van al zijn blessures, heb zeker mijn twijfels over hem.

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 8 juli 2008 02:23:04).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SH Alphen
International

Uit: Alphen aan den Rijn
Reg.: 16 mei 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 17:54:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stekelenburg

Heitinga
Boulahrouz
Ooijer
Bouma

De Jong
Sneijder

Seedorf
Van Persie
Robben/Babel/Afellay/Van der Vaart

Van Nistelrooy
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 8 juli 2008 om 18:50:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

--------------Stekelenburg-----------------
Melchiot----Boulahrouz--Marcellis----Pieters
-------de Jong----------Sneyder------------
-vPersie--------v/d Vaart-----------Robben
------------v.Nistelrooy------------------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SleepingGiant
Regelmatige invaller

Uit: Emmen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 21 maart 2007
Gepost op 29 juli 2008 om 23:01:41.       MSN: vraag.maar@mij      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over de Boer:
quote:
Marco van Basten legde afgelopen vrijdag in De Lutte uit dat de oud-verdediger die trainer wordt van de A1 en die baan gaat combineren met dat van assistent-trainer van het Nederlands elftal, wellicht een rol kan gaan spelen in de eerste selectie. Vanwege zijn ervaring maar zeker ook vanwege zijn vermogen om Spaans te spreken.
Ben ik nou gek, of is er dan sprake van belangenverstrengeling, als hij zich en met 020 en met Oranje gaat bezighouden...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 4 augustus 2008 om 21:13:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Van Nistelrooy stopt bij Oranje

MADRID - Ruud van Nistelrooy stopt als international. De spits van het Nederlands elftal maakte dat maandag bekend. De Brabander wil zich op zijn clubcarrière richten. ,,Er rest mij geen andere keuze,'' zegt Van Nistelrooy

Van Nistelrooy maakte zijn besluit bekend op de site van de KNVB: ,,Nadat ik de programma's van Real Madrid en het Nederlands elftal nog eens goed had bestudeerd, kwam het besef dat ik, gezien de vereiste fysieke inspanning om op dit niveau maximaal te presteren, een keuze moest maken.

De combinatie van enerzijds de competitie-, beker- en Champions League-wedstrijden van Real Madrid en het programma van het Nederlands elftal anderzijds, is voor mij een te zware belasting. Er rest mij dan ook geen andere keuze. Uiteraard ga je bij dit soort beslissingen niet over één nacht ijs. Ik heb met Oranje een heel fijn EK achter de rug en kijk daar met een goed gevoel op terug."

Bondscoach Bert van Marwijk toonde zich verrast: ,,Ik heb uitvoerig met Ruud gesproken en wil en kan niet anders dan zijn besluit respecteren. Natuurlijk vind ik het spijtig dat ik bij het samenstellen van de Oranjeselectie, geen beroep kan doen op zijn kwaliteiten en internationale ervaring. Ik hoop dat het Ruud verder fantastisch vergaat bij Real Madrid."

Dat is een zwaar verlies, doch van Persie is in staat om zijn taak over te nemen

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 4 augustus 2008 21:16:35).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.533,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 4 augustus 2008 om 21:20:46.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopen dat V.Marwijk met V.Persie en Huntelaar voorin gaat spelen dan.

Misschien gaat er weer een deurtje open voor Makaay?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 4 augustus 2008 om 21:29:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mwah, Makaay gaat echt geen rol meer spelen in Oranje. Ik denk dat van Persie, Robben, Untelaa, Kuyt, Babel wel iets te maken valt. Hopelijk krijgt Kuyt nu een echte kans in het centrum.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 4 augustus 2008 om 21:32:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ruud weet dat Oranje toch niks meer wint. Ik zie eerder van Persie, of Kuyt in die rol dan met alle respect een speler uit de mini mouse divisie. Van Persie en Kuyt kun je met meerdere spelopties inzetten bijvoorbeeld 4-4-2 . Zolang KJH niet naar het buitenland verkast blijft het meevoetballen een drama. KJH heeft de leeftijd bereikt, waar je niet veel meer mee zal groeien, tenzij hij naar het buitenland verkast.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.533,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
okkie
Vedette

Uit: Papecity
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juli 2001
Gepost op 4 augustus 2008 om 22:18:07.       MSN: rotterdamthebest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SleepingGiant schreef:

Over de Boer:
(...)

Ben ik nou gek, of is er dan sprake van belangenverstrengeling, als hij zich en met 020 en met Oranje gaat bezighouden...

Jij doet je naam echt eer aan hoor, oranje is altijd al een neuzenelftal geweest. Alle bonds bestuurders van de knvb hebben wat met 020, in wat voor opzich dan ook.Belangenverstrengeling, man dat woord kennen ze geeneens bij hun heet dat gewoon ""020 eerst en dan de rest"".

Gr.okkie {the one and only}
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 4 augustus 2008 om 22:41:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En de hand van van Marwijk is nu al zichtbaar..

Help mods!
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 5 augustus 2008 om 01:26:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Dat is een zwaar verlies, doch van Persie is in staat om zijn taak over te nemen

Zwaar verlies? Wat heeft VN nu gebracht? Veel doelpunten, maar van doorslaggevende waarde was hij zelden. Ik denk dat het aanvalsspel erg gaat verbeteren. En niet omdat Huntelaar, Kuijt of Van Persie zo super goed is (deze laatste is dat natuurlijk wel), of VN zo slecht. Het type dat VN is beperkte Oranje. Na een flink aantal jaar onomstreden in de spits te hebben gestaan is het wel beter geworden, maar wel ten koste van goed spel van Oranje.

Ik zal hem niet missen iig. Arrogante vent die zichzelf altijd voorop stelt en niets van een ander wil aannemen en een ander niets gunt ten koste van zichzelf.

Nu zijn er ook flink wat mogelijkheden mbt het variëren van de opstelling, zonder dat het meteen ongelofelijk ten koste gaat van het spel. Met Robben, Kuijt, Van Persie en Huntelaar zijn er flink wat mogelijkheden om de voorste linie op een goede en effectieve manier in te vullen. Een flink deel van de selectie kent elkaar al uit jeugdelftallen, wat de teamgeest ten goede komt, en met het vertrek van VN is er niemand die zich boven derest van de groep plaatst, en daarmee de groepssynergie verstoort.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.344,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 01:52:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xintanovic schreef:

(...)

Zwaar verlies? Wat heeft VN nu gebracht? Veel doelpunten, maar van doorslaggevende waarde was hij zelden. Ik denk dat het aanvalsspel erg gaat verbeteren.
Ik kan mij toch wel een paar belangrijke goals herinneren.

Onzin dus deze opmerking,

quote:
Het type dat VN is beperkte Oranje. Na een flink aantal jaar onomstreden in de spits te hebben gestaan is het wel beter geworden, maar wel ten koste van goed spel van Oranje.

Dit geloof je zelf ook echt?

quote:
Arrogante vent die zichzelf altijd voorop stelt en niets van een ander wil aannemen en een ander niets gunt ten koste van zichzelf.
lol, arrogant.
Je verwart zijn zelfvertrouwen met arrogantie.
RVN arrogant...die is mooi. Je snapt er niet veel van.

quote:
Een flink deel van de selectie kent elkaar al uit jeugdelftallen, wat de teamgeest ten goede komt, en met het vertrek van VN is er niemand die zich boven derest van de groep plaatst, en daarmee de groepssynergie verstoort.

Maakt geen hol uit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 5 augustus 2008 om 02:28:31.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Mwah, Makaay gaat echt geen rol meer spelen in Oranje. Ik denk dat van Persie, Robben, Untelaa, Kuyt, Babel wel iets te maken valt. Hopelijk krijgt Kuyt nu een echte kans in het centrum.
Ik vind nu juist niet dat Kuijt als diepste spits moet gaan fungeren. Kuijt is een meer dan uitstekende speler, maar is geen killer in de zestien. In dat kader vind ik dat Huntelaar en Makaay betere afmakers zijn dan Kuijt. Wat niet weg neemt dat ook ik vind dat Kuijt in de basis hoort, maar alleen niet als diepe spits.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Xintanovic
Vedette

Gepost op 5 augustus 2008 om 03:39:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Ik kan mij toch wel een paar belangrijke goals herinneren.

Tot twee echt belangrijke kom ik: EK 2004 tegen Duitsland en het afgelopen EK tegen Rusland. Derest was niet fvan dien aard dat een gemiddelde spits het niet had kunnen brengen.

quote:
Dit geloof je zelf ook echt?
De afgelopen jaren is Oranje regelmatig bekritiseerd wegens het slechte statische spel. Het inpassen van VN op de manier waarop Van Basten het wilde, was hier grotendeels debet aan. Ligt niet aan VN, maar is wel een gegeven dat duidt op een beperking die de speler gewoon heeft.
quote:
lol, arrogant.
Je verwart zijn zelfvertrouwen met arrogantie.
RVN arrogant...die is mooi. Je snapt er niet veel van.
Ja, zoveel zelfvertrouwen dat hij een nieuwe speler een knietje in zijn gezicht geeft nadat hij hem maar niet voorbij komt, dat hij spot met de overleden vader van een teamgenoot, dat hij op een teamgenoot in begint te slaan omdat hij hem bekritiseert. Zo veel zelfvertrouwen dat hem tòch niets overkomt (in termen van uitgesproken afgunst of kritisck door pers/publiek) nadat hij dit doet. Behalve dat verschillende collega-spelers hun afgunst uitspreken over de persoon VN. Iedere Ajacied is arrogant, zonder daadwerkelijk vertoon van dergelijk gedrag. Maar VN, mèt dit gedrag, heeft zelfvertouwen.
quote:
Maakt geen hol uit.
Nee, natuurlijk niet. Alleen als het een speler betreft die niet gezien wordt als de nationale volksheld. Die moet verketterd worden, tot er met. Zelfs als de claim niet eens waar is. Ik vind het wel wat uitmaken wanneer het een negatief effect heeft. Wanneer VN zichzelf boven anderen plaatst, gaat het ten koste van het spel. Bijv. een situatie waarin hij vind dat hij de bal moet krijgen vóór een ander of systematisch in de uitgangspunt van de aanval moet staan, waar de technische staf over dit soort zaken dient te gaan. Wanneer een speler de opstelling beïnvloed, kan dit ten koste gaan van het technische beleid.

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Wat niet weg neemt dat ook ik vind dat Kuijt in de basis hoort, maar alleen niet als diepe spits.

Ik zie Kuijt ook graag spelen, en ik ben het met je eens dat hij niet als diepe spits ingezet dient te worden. Maar of dat hij ook in de basis thuishoort, daar ben ik niet over uit. Waar zie jij hem het beste tot zijn recht komen? Achter de spitsen (cq. één diepe spits)? Op rechts? Of zelfs op het middenveld (een gat trekkend of induikend)?

[Dit bericht is veranderd door Xintanovic (op 5 augustus 2008 03:42:38).]
 Help mods!
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 5 augustus 2008 om 11:32:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi dat Van Nistelrode gestopt is, hoef ik me niet meer te ergeren aan dat blinde renpaard. Ben alleen bang dat Konijn nu aanspraak zal gaan maken op de spitspositie
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.739,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Nationale topspeler

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 5 augustus 2008 om 14:26:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben benieuwd welk systeem BvM gaat spelen en welke poppetjes daar bij gaan horen. Huntelaar is een goede spits maar is meevoetballend ronduit slecht en ik heb ook m'n twijfels of Klaas-Jan er zal staan op de ECHT belangrijke momenten.Dirk Kuyt lijkt me ook geen goede keuze als diepste spits dat is meer een speler die moet komen in plaats van er al staan. Ik zou het niet eens gek vinden als een behoudende trainer als Van Marwijk het beproefde recept van een sterke, balvaste diepe spits(Lange Jan) en een technische vent met scorend vermogen daar omheen (Van der Vaart/Van Persie) gaat toepassen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 5 augustus 2008 om 14:46:07.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xintanovic schreef:

(...)Ik zie Kuijt ook graag spelen, en ik ben het met je eens dat hij niet als diepe spits ingezet dient te worden. Maar of dat hij ook in de basis thuishoort, daar ben ik niet over uit. Waar zie jij hem het beste tot zijn recht komen? Achter de spitsen (cq. één diepe spits)? Op rechts? Of zelfs op het middenveld (een gat trekkend of induikend)?

Kuijt is een speler die kwaliteiten heeft waar het juist ontbreekt bij spelers als Sneijder, v/d Vaart, Robben en van Persie en dan doel ik uiteraard op het fysieke aspect. Hij zou dus deze spelers kunnen aanvullen. Helaas zal er een of twee van die creatieve spelers hierood op de bank moeten plaatsnemen, omdat ze niet allemaal kunnen spelen in de basis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bami
Lid 2e elftal

Uit: zevenhoven
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 5 augustus 2008 om 16:26:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roy makaay als stand-in meenemen is nooit verkeerd.
Je hoeft hem niet op te stelllen maar is toch altijd beter als lange Jan als je het mij vraagt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 5 augustus 2008 om 16:28:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:

Mooi dat Van Nistelrode gestopt is, hoef ik me niet meer te ergeren aan dat blinde renpaard. Ben alleen bang dat Konijn nu aanspraak zal gaan maken op de spitspositie

Een bewezen topper die bij de grootste club ter wereld speelt
zo kwalificeren ?
 Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 17:42:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Een bewezen topper die bij de grootste club ter wereld speelt
zo kwalificeren ?

Ja mooi he...ongelofelijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 5 augustus 2008 om 17:59:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Ja mooi he...ongelofelijk.

Typisch een uitspraak van een Petje K fan. Je haalt je er zo tussen uit.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 5 augustus 2008 om 21:50:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie het ook word, wie het ook zal zijn , zo een als hij zal er nooit meer zijn !

VAN GOOL !
 Help mods!
Xintanovic
Vedette

Gepost op 5 augustus 2008 om 22:59:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een onzin. Je doet alsof hij een legendarische speler is. Ten eerste is hij er nog steeds. Ten tweede heeft hij te weinig laten zien om legendarisch genoemd te mogen worden. Hij heeft niets dat hem boven andere toppers doet uitsteken. Geen specifieke kwaliteiten. Gewoon een goede spits. Maar zeker niet meer dan dat. Niets ècht bijzonders als een Van Basten, Gullit, Bergkamp of inderdaad Kluivert.
Van de spitsen die we de laatste 10/15 jaar als aanvalsleider hebben gehad, acht hem de miste. Let op mijn woorden: Oranje gaat hem niet missen. Net als ManU hem niet miste, en Real net zo goed is met als zonder VN, wat iets zegt over de staat van Real.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk