Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 76 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 21 juni 2008 om 21:51:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een slechte wedstrijd. Het gevaar komt voornamelijk uit vrije trappen. Hopelijk gaat het met van Persie erin wat beter want wat we in de 1e helft lieten zien was niet veel.

[Dit bericht is veranderd door Fernando José Torres (op 21 juni 2008 21:51:49).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 21 juni 2008 om 21:55:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed zo terecht geel voor Bouhla. Van Gol had hem ook al verdiend. Die Russen verdienen een goal, maar hun afwerking is kudt.

Nu komt Schijtinga de boel redden.

Van Persie zijn nare trekjes komen weer boven! Geel en wachten op ..

Ja , dik verdiende 1-0 !!

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 21 juni 2008 21:57:51).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 21 juni 2008 om 21:57:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1-0 voor de Russen, is eigenlijk wel terecht als ik eerlijk ben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hassel
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 21 juni 2008 om 22:01:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net als tegen Portugal, mentaal heel zwak
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.496,2VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 21 juni 2008 om 23:44:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Treurige avond voor het Nederlands elftal, afscheid van een aantal geweldige spelers:

- Van der Sar
- Van Bronckhorst?
- Ooijer (al een stuk minder maar toch)

Wie nog meer?

Ik vind het verlies van Van der Sar wel een groot verlies voor Oranje. Met Blunderenburg breekt er een onzekere periode aan achterin...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 21 juni 2008 om 23:53:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Treurige avond voor het Nederlands elftal, afscheid van een aantal geweldige spelers:

- Van der Sar
- Van Bronckhorst?

Wie nog meer?

Ik vind het verlies van Van der Sar wel een groot verlies voor Oranje. Met Blunderenburg breekt er een onzekere periode aan achterin...

De onzekere periode breekt vooral aan vanwege de nieuwe bondscoach. Onbegrijpelijk dat de KNVB voor Van Marwijk gegaan is terwijl de enige trainer die op dit moment Oranje hogerop kan brengen nu bij Rusland werkt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 22 juni 2008 om 00:06:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)De onzekere periode breekt vooral aan vanwege de nieuwe bondscoach. Onbegrijpelijk dat de KNVB voor Van Marwijk gegaan is terwijl de enige trainer die op dit moment Oranje hogerop kan brengen nu bij Rusland werkt.

Ik moet nu even met Johan Cruiff meegaan.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Hij is nu wel trainer van de KNVB.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 22 juni 2008 om 00:08:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

- Van der Sar
- Van Bronckhorst?

Wie nog meer?

Je hebt het nou over Blunderenburg, maar die heeft dit seizoen toch wel een goed seizoen achter de rug gehad. Ik maak me liever zorgen om de 2de en 3de doelman. Want wij hebben de grootste ramp onder contract staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 22 juni 2008 om 00:13:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)De onzekere periode breekt vooral aan vanwege de nieuwe bondscoach. Onbegrijpelijk dat de KNVB voor Van Marwijk gegaan is terwijl de enige trainer die op dit moment Oranje hogerop kan brengen nu bij Rusland werkt.

Zelfs van Marwijk zou niet zo dom zijn om van Persie tegen Zhirkov te laten spelen, die door deze wissel kon uitgroeien tot de absolute uitblinker aan Russische kant. We hebben vandaag eens te meer het verschil tussen een absolute vakman en een taktisch onbenul gezien, zo simpel is het.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 22 juni 2008 om 00:14:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ma 14 /7 /2008 10:30 Eerste training Snavels onder Marco van Basten

Kan die nog 3 weken nadenken over zijn wissels.

Want Ruud was met Edwin de beste, maar zat er door heen dus KJH en JVH zijn voor Jan Lul meegegaan omdat hun coach niemand meer over had om of naast Ruud of voor Ruud in te vallen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 00:20:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

(...)

Zelfs van Marwijk zou niet zo dom zijn om van Persie tegen Zhirkov te laten spelen, die door deze wissel kon uitgroeien tot de absolute uitblinker aan Russische kant. We hebben vandaag eens te meer het verschil tussen een absolute vakman en een taktisch onbenul gezien, zo simpel is het.

Hoezo niet? Denk jij dat de tactische onbenul BvM iets tegen Guus Hiddink had kunnen uitrichten? Dat geloof je toch zelf niet?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Obiku
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 00:23:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Hoezo niet? Denk jij dat de tactische onbenul BvM iets tegen Guus Hiddink had kunnen uitrichten? Dat geloof je toch zelf niet?

Dat niet, maar ik vond dat van Basten op deze manier de Russen wel extreem in de kaart speelde. Je zag dat in de tweede helft al het Russische gevaar over links kwam, Kuyt was daar met zijn loopvermogen van grote waarde.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 00:38:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

(...)

Dat niet, maar ik vond dat van Basten op deze manier de Russen wel extreem in de kaart speelde. Je zag dat in de tweede helft al het Russische gevaar over links kwam, Kuyt was daar met zijn loopvermogen van grote waarde.

Kuijt heeft geen bal goed geraakt, wat dat betreft was de wissel terecht. Aan de andere kant begrijp ik je kritiek wel want met Kuijt en Bouhlarouz heb je veel verdedigende kwaliteit en arbeid aan die kant. Met Van Persie heb je alleen een goede aanvaller en Heitinga valt vanavond gewoon zwaar door de mand, ook die moet het meer van aanvallen dan van verdedigen hebben. Hij is dit seizoen bij Ajax enkel in aanvallend opzicht opgevallen, typerend. Binnen 5 minuten na zijn invallen komt in alle vrijheid de assist die leidde tot de 0-1. Hoezo ongelukkige wissel?

Van Basten wilde het tij doen keren door aanvallender spelers aan die kant te zetten. In feite was het toen allang te laat en gaf hij alleen maar meer ruimte en mogelijkheden weg aan de tegenstander.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 22 juni 2008 om 00:41:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Herhaling Sportzomer begint zo op TV 1 !
 Help mods!
Obiku
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 00:45:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Kuijt heeft geen bal goed geraakt, wat dat betreft was de wissel terecht. Aan de andere kant begrijp ik je kritiek wel want met Kuijt en Bouhlarouz heb je veel verdedigende kwaliteit en arbeid aan die kant. Met Van Persie heb je alleen een goede aanvaller en Heitinga valt vanavond gewoon zwaar door de mand, ook die moet het meer van aanvallen dan van verdedigen hebben. Hij is dit seizoen bij Ajax enkel in aanvallend opzicht opgevallen, typerend. Binnen 5 minuten na zijn invallen komt in alle vrijheid de assist die leidde tot de 0-1. Hoezo ongelukkige wissel?

Van Basten wilde het tij doen keren door aanvallender spelers aan die kant te zetten. In feite was het toen allang te laat en gaf hij alleen maar meer ruimte en mogelijkheden weg aan de tegenstander.

Kuyt vervulde gewoon een zeer nuttige rol door de linksback van de Russen constant achterin te houden, dat was in de wedstrijd tegen Zweden toch hun grote kracht geweest. Nu zag je dat in de tweede helft al het gevaar over die kant kwam.
Van Basten had er veel verstandiger aan gedaan in de rust meteen Engelaar te vervangen en van Persie achter de spits te laten spelen, dat kostte nu een wissel extra.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 00:50:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

(...)

Kuyt vervulde gewoon een zeer nuttige rol door de linksback van de Russen constant achterin te houden, dat was in de wedstrijd tegen Zweden toch hun grote kracht geweest. Nu zag je dat in de tweede helft al het gevaar over die kant kwam.

Op dit gedeelte na ben ik het volkomen met je eens. Want ook Kuijt liep vanaf de eerste minuten al achter Zirkov aan, ook in de eerste helft kwam het gevaar al telkens over hun linker- en Oranje's rechterkant. De Russen drongen Kuijt naar achter, Kuijt niet Zirkov. Daar komt dus nog bij dat ik Kuijt erg ongelukkig vond spelen, hij was er duidelijk niet bij met zijn hoofd. Slechte passes en de grootste moeite om de bal onder controle te krijgen.

Jammer want het was in principe de beste optie aan die kant met Bouhlarouz achter hem.
 Help mods!
PIAIR-nr9
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 22 juni 2008 om 10:41:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Herhaling Sportzomer begint zo op TV 1 !

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 10:58:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben nu trouwens wel heel erg benieuwd naar het commentaar van Oranje-fanaat Michael Jordan. Voor hem moet deze door mij wel en door hem waarschijnlijk niet verwachte afdroogpartij toch een klap in het gezicht geweest zijn.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 22 juni 2008 om 12:07:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
14.10-15.00 uur, Ned. 1: NABESCHOUWING
uitgebreide nabeschouwing van de EK-kwartfinale Nederland-Rusland, met onder meer een gesprek met Marco van Basten

Help mods!
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 22 juni 2008 om 12:15:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Heel teleurstellend dat de tweede ronde weer het eindstation is. Ik denk niet dat er iemand is die dat verwacht heeft. Zeker na de twee fantastisch wedstrijden tegen de wereldkampioen en vice-wereldkampioen.

Doorslaggevend van de wedstrijd van gisteren was toch wel de coach van de tegenpartij. Hiddink weet alles van het Nederlandse elftal. Hij kent alle zwaktes van elke speler. Verder is hij natuurlijk een stuk gelouterde dan van Basten. Marco van Basten verwijt ik helemaal niks. Hij heeft gisteren verloren van zijn meester maar er komt een dag dat hij Guus Hiddink voorbij zal streven. Ik herken en zie heel veel potentie in van Basten. Wat dat betreft liegen de feiten niet zoals de website van de VI al eerder liet zien. Er is namelijk nog steeds geen coach in de Neerlandse geschiedenis die met betere resultaten kan komen dan van Basten.

Even terugkomend op jouw stuk. Het wisselen van Kuijt voor v Persie pakte deze keer gewoon niet goed uit. Tegen de Fransen was het een meesterzet maar tegen de Russen pakte dit totaal verkeerd uit. Ook het wisselen van de sterk verdedigende Boulahrouz betekende een directe verzwakking voor de achterhoede. Daarnaast heeft van Basten de pech dat hij niet over buitenspelers kon beschikken als Robben en Babel, waardoor nu elke aanval door het overvolle midden ging. De meeste spelers zagen er gisteren oververmoeid uit, ze waren bijna niet vooruit te branden. Toch wel vreemd als je bedenk dat zij toch wel een week meer rust hebben gehad dan de Russen. Zou de dood van de dochter van Boulahrouz een rol hebben gespeeld? Het blijft natuurlijk gissen, maar helaas zit het toernooi erop voor ons. Ik wens Hiddink veel succes, ik hoop op een finale tussen Turkije en Rusland. Moge dan de beste winnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Obiku
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 12:53:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

(...)
Wat dat betreft liegen de feiten niet zoals de website van de VI al eerder liet zien. Er is namelijk nog steeds geen coach in de Neerlandse geschiedenis die met betere resultaten kan komen dan van Basten.

Betere resultaten in oefenwedstrijden zul je bedoelen, op eindtoernooien (waar het toch om gaat) is hij nooit verder gekomen dan de tweede ronde en heeft bijvoorbeeld iemand als Advocaat het al beter gedaan.
 Help mods!
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 22 juni 2008 om 13:07:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eigenlijk doet die wedstrijd van gisteren mij heel erg denken aan die dramatische wedstrijden in de qualificatiewedstrijden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 22 juni 2008 om 13:29:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Je hebt het nou over Blunderenburg, maar die heeft dit seizoen toch wel een goed seizoen achter de rug gehad. Ik maak me liever zorgen om de 2de en 3de doelman. Want wij hebben de grootste ramp onder contract staan.

de 020 keeper heeft meer goals om z'n oren gekregen dan onze keeper...

Ik zie in Stekelenburg niet dé opvolger voor vd Sar.

quote:
Michael_Jordan schreef:

(...)

Hij heeft gisteren verloren van zijn meester maar er komt een dag dat hij Guus Hiddink voorbij zal streven.
Sinds wanneer is Hiddink de meester van Bassie geweest?
Mocht Bassie willen.

quote:

Ik herken en zie heel veel potentie in van Basten. Wat dat betreft liegen de feiten niet zoals de website van de VI al eerder liet zien. Er is namelijk nog steeds geen coach in de Neerlandse geschiedenis die met betere resultaten kan komen dan van Basten.
Volgens mij doen alleen de wedstrijden op toernooien er echt toe als het om interlandvoetbal gaat.
Wat dat betreft is Bassie één van de mindere coaches van NL.

quote:
Het wisselen van Kuijt voor v Persie pakte deze keer gewoon niet goed uit. Tegen de Fransen was het een meesterzet maar tegen de Russen pakte dit totaal verkeerd uit.
Dat is niet zomaar toeval. Dan moet je de wedstrijd lezen. Je zag dat het een wedstrijd voor Oranje werd waar er voor gevochten moest worden.
Dan haal je Kuyt er niet uit.
Kuyt speelde de eerste helft niet zoals de vorige wedstrijden. Maar dat deed het hele elftal niet.

Dus, had hij beter vdVaart eruit kunnen halen voor Van Persie.
Of hij had nog wat moeten wachten en niet meteen in de rust.

Maar ja...achteraf.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 22 juni 2008 13:34:37).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 22 juni 2008 om 14:01:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prettig gestoorde onzi
n troost de Oranjetoeters !

Zielig al die frustraties op de ME botvieren in het land! En als je hier al jaren voor een ander land kiest, dan begint het "neuzengejank" onder leiding van een of andere Nationale topspeler uit A. In het EK topic en maar de schijn ophouden dat het een er is !
Heerlijk, om zulke reacties moet ik lachen. Sneu, want hun gun ik deze vernedering wel door de Russen. Met de ware fans heb ik te doen,want die zijn bedonderd door Marco van Basten en zijn gore 020 kliek !
 Help mods!
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 22 juni 2008 om 14:12:06.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Prettig gestoorde onzi
n troost de Oranjetoeters !

(plaatje)

Zielig al die frustraties op de ME botvieren in het land! En als je hier al jaren voor een ander land kiest, dan begint het "neuzengejank" onder leiding van een of andere Nationale topspeler uit A. In het EK topic en maar de schijn ophouden dat het een er is !
Heerlijk, om zulke reacties moet ik lachen. Sneu, want hun gun ik deze vernedering wel door de Russen. Met de ware fans heb ik te doen,want die zijn bedonderd door Marco van Basten en zijn gore 020 kliek !

Wat zit jij hier nu dom te stoken met je Anti-Nederland praktijken? Ik word helemaal gek van dat gedonder.

Ontopic ;

Vanaf de eerste minuut kon je zien dat Rusland tactisch goed stond en dat Nederland niet aan voetballen toe zou komen. V.Basten maakt dan 2 domme wissels. Toen Heitinga erin kwam zei ik meteen al dat er op rechts veel ruimte zou vallen en bij de goals was hij schuldig. V.Persie voor Kuijt had natuurlijk ook niet gemoeten. Haal er dan één van je controlerende middenvelders af en zet Huntelaar of Vennegoor erbij zodat je misschien wél een bal kan vasthouden voorin. Nou is het dus ook zeker dat die wissels tegen Frankrijk gewoon een 'lucky shot' waren.

Jammer maar helaas. Alles viel gisteren verkeerd en die spits van Rusland heeft misschien wel 20 kilometer gelopen om élke bal die weggewerkt werd op te vangen en vast te houden. Geweldige speler.

Guusje komt in ieder geval niet veilig het land meer in.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk