Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 77 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 19 juni 2008 om 14:29:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Boulahrouz kan en wil spelen

Khalid Boulahrouz heeft bondscoach Marco van Basten laten weten dat hij zaterdag in het kwartfinaleduel van het EK met Rusland kan en wil spelen.

De international werd vandaag getroffen door groot persoonlijk leed. Boulahrouz' dochtertje, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat maakte de teamleiding van Oranje donderdag bekend.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Vak: -
Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 19 juni 2008 om 14:42:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boulahrouz kan spelen tegen Rusland
19 juni 2008

Khalid Boulahrouz behoort 'gewoon' tot de selectie van Nederland voor de kwartfinale tegen Rusland, zaterdag in Basel. De verdediger verloor vandaag zijn te vroeg geboren kind, maar wil desondanks bij de groep blijven. Dat maakte bondscoach Marco van Basten donderdag bekend. "Khalid heeft gezegd, dat ik op hem kan rekenen."

(snel meer)

Karakterman. Hopelijk spreekt bijna geen rus engels en kunnen dus geen 'Materrazi opmerkingen' maken. Want dan slaat ie door..

quote:
Willie M. schreef:

(...)

Dit maakt, helaas, weer duidelijk dat je van de mooie momenten extra moet genieten met je familie.

Sterkte Khalid!

:ja

inderdaad

[Dit bericht is veranderd door MD (op 19 juni 2008 14:43:29).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 19 juni 2008 om 14:44:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Boulahrouz kan spelen tegen Rusland
19 juni 2008

Khalid Boulahrouz behoort 'gewoon' tot de selectie van Nederland voor de kwartfinale tegen Rusland, zaterdag in Basel. De verdediger verloor vandaag zijn te vroeg geboren kind, maar wil desondanks bij de groep blijven. Dat maakte bondscoach Marco van Basten donderdag bekend. "Khalid heeft gezegd, dat ik op hem kan rekenen."

(snel meer)

Karakterman. Hopelijk spreekt bijna geen rus engels en kunnen dus geen 'Materrazi opmerkingen' maken. Want dan slaat ie door..

(...)

inderdaad

Je weet het nooit maar ik zie de Russen niet echt aan voor het maken van zulke opmerkingen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 19 juni 2008 om 14:47:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Je weet het nooit maar ik zie de Russen niet echt aan voor het maken van zulke opmerkingen.

Zo laag zou geen enkele speler zinken. Geen Rus, geen Italiaan en geen Portugees. Daar geloof ik echt niet in. Zelfs in de supporterswereld wordt op dit soort berichten altijd met respect gereageerd (zie bijvoorbeeld Bosman, Schreuder en Di Tomasso).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 19 juni 2008 om 14:57:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Zo laag zou geen enkele speler zinken. Geen Rus, geen Italiaan en geen Portugees. Daar geloof ik echt niet in. Zelfs in de supporterswereld wordt op dit soort berichten altijd met respect gereageerd (zie bijvoorbeeld Bosman, Schreuder en Di Tomasso).

In principe heb je gelijk maar in het heetst van de strijd kunnen rare dingen gebeuren. Waarom geeft de vedette Zidane in een WK-finale waar zoveel belangen op het spel staan op dat moment een kopstoot als hij kan weten dat er zoveel camera's zijn, het arbitrale trio het kan zien enz.?

Hij verloor letterlijk en figuurlijk zijn hoofd, dat kan gebeuren in de sport. Een hele kleine kans dat het in deze situatie gebeurt maar toch...

Ik zie deze Russen er niet voor aan omdat het geen van allen sterren zijn zoals de Italianen, Duitsers enz. Over het algemeen geldt hoe groter de status des te meer denkt men zich te kunnen veroorloven.
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 19 juni 2008 om 15:30:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie Russen er ook niet voor aan.

Maar een opmerking over familie zoals Materazzi deed, moet je gewoon bij sommige spelers niet doen. Daar is teveel trots voor. De eer van de familie gaat dan voor alles.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 19 juni 2008 om 15:33:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat wat Materazzi zei is volgens mij ook van iets andere orde dan wat Bouhlarouz is overkomen

Zidane zei tegen Materazzi: als je zo graag mn shirt wil hebben kun je hem na de wedstrijd krijgen (Materazzi trok steeds aan zijn shirt) Waarop Materazzi dus zei: Ik heb liever je zus.

Volgens mij was er iets aan de hand met zijn zus? Zonder dat Materazzi daarvan wist lijkt me.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 19 juni 2008 om 17:05:49.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

(...)

Ik zie Van der Vaart ook liever in en rond de zestien meter. Mijn punt was alleen dat je dan je beste speler, namelijk van Persie, op de bank moet houden. Dat vind ik zonde. Verder is Engelaar behoorlijk terug gevallen na zijn goede eerste wedstrijd tegen Italie, dus lijkt me het verschuiven van Van der Vaart naar achteren wel een goede optie. Wanneer we dat niet doen zou ik misschien zelfs opteren voor Van Persie in plaats van Van der Vaart. Dat kan Van Basten echter niet doen omdat hij de jongens die de afgelopen wedstrijd op de bank zaten de garantie heeft gegeven dat ze zouden spelen in de kwartfinale.

Persoonlijk vind ik dan maar dat van Persie op de huidige plek van van der Vaart gaat spelen. Ik ben het verder wel met je eens dat een fitte van Persie altijd moet spelen evenals Sneijder. Verder kan het niet zo zijn dat van Basten de spelers die tegen Frankrijk en Italie hebben gespeeld heeft gezegd dat ze op zeker gaan spelen tegen Rusland. Het gaat er om welke spelers hun vorm kunnen vasthouden en wie weet hebben volgens van Basten spelers tegen Roemenie een dusdanige indruk gemaakt dat ze een basisplaats verdienen.

Verder wil ik Boulahrousz en zijn vriendin enorm veel sterkte toewensen na deze verschrikkelijke gebeurtenis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Robertoow
Meervoudig international

Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 19 juni 2008 om 18:08:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Persoonlijk vind ik dan maar dat van Persie op de huidige plek van van der Vaart gaat spelen. Ik ben het verder wel met je eens dat een fitte van Persie altijd moet spelen evenals Sneijder. Verder kan het niet zo zijn dat van Basten de spelers die tegen Frankrijk en Italie hebben gespeeld heeft gezegd dat ze op zeker gaan spelen tegen Rusland. Het gaat er om welke spelers hun vorm kunnen vasthouden en wie weet hebben volgens van Basten spelers tegen Roemenie een dusdanige indruk gemaakt dat ze een basisplaats verdienen.

Verder wil ik Boulahrousz en zijn vriendin enorm veel sterkte toewensen na deze verschrikkelijke gebeurtenis.

Hier ben ik het zeker mee eens. Toch heeft Van Basten aan de spelers zelf de keus gelaten of ze wilden spelen of niet tegen Roemenie. Hij heeft ook gezegd dat ze sowieso de kwartfinale spelen, dus dat ze gewoon op de bank plaats konden nemen zonder gevaar voor de eigen positie. Een beetje een vreemde belofte. Een coach moet kijken hoe fit zijn spelers zijn en voor welke spelers het beter zou zijn om een wedstrijdje rust te pakken. Die beslissing moet je niet af laten hangen van de spelers zelf.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Gepost op 19 juni 2008 om 18:19:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Dat wat Materazzi zei is volgens mij ook van iets andere orde dan wat Bouhlarouz is overkomen

Zidane zei tegen Materazzi: als je zo graag mn shirt wil hebben kun je hem na de wedstrijd krijgen (Materazzi trok steeds aan zijn shirt) Waarop Materazzi dus zei: Ik heb liever je zus.

Volgens mij was er iets aan de hand met zijn zus? Zonder dat Materazzi daarvan wist lijkt me.

hij zei: 'Ik heb liever je zus, de hoer’

Dat tegen iemand zeggen waar familie + eer hoog in het vaandel staat.
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 20 juni 2008 om 09:35:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Ik vind dat wel een grappige reactie als Zidane echt zo arrogant tegen hem was.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Bobby Digital
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 12 juni 2005
Gepost op 20 juni 2008 om 13:17:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Ach als je je door zo'n opmerking laat provoceren zegt dat genoeg over je persoonlijkheid. Kleinzielige reactie van Zidane.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: -
MD
Vedette

Gepost op 20 juni 2008 om 14:11:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bobby Digital schreef:

(...)

Ach als je je door zo'n opmerking laat provoceren zegt dat genoeg over je persoonlijkheid. Kleinzielige reactie van Zidane.

Als je zoiets over mijn zus zegt in het heetst van de strijd loop je zeker het risico een poffertje op je neus te krijgen.
Hangt er helemaal vanaf hoe ik me op dat moment voel.
 Help mods!
Bobby Digital
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 12 juni 2005
Gepost op 20 juni 2008 om 14:44:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Als je zoiets over mijn zus zegt in het heetst van de strijd loop je zeker het risico een poffertje op je neus te krijgen.
Hangt er helemaal vanaf hoe ik me op dat moment voel.

En dit meen je serieus?
Ook in het heetst van de strijd lijkt me vrij normaal om helder na te blijven denken. Dat emoties hoog kunnen oplopen kan ik goed begrijpen. Dat je iets terugzegt daar kan ik ook nog in meegaan. Maar je fysiek laten gaan getuigt toch van een gebrek aan relativeringsvermogen.

Kom op man, ik schat je hoger in MD, ook al kennen we elkaar niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: -
MD
Vedette

Gepost op 20 juni 2008 om 16:20:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bobby Digital schreef:

(...)

En dit meen je serieus?
Ook in het heetst van de strijd lijkt me vrij normaal om helder na te blijven denken. Dat emoties hoog kunnen oplopen kan ik goed begrijpen. Dat je iets terugzegt daar kan ik ook nog in meegaan. Maar je fysiek laten gaan getuigt toch van een gebrek aan relativeringsvermogen.

Kom op man, ik schat je hoger in MD, ook al kennen we elkaar niet.

Nah ja, ik overdrijf wel. Maar ik kan me goed voorstellen dat in bepaalde omstandigheden je doet wat Zidane doet.
Gezien zijn achtergrond en het belang van familie (cultuur).
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 21 juni 2008 om 12:45:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Adriaanse: "Oranje speelt niet typisch Nederlands"

21 juni 2008

Co Adriaanse vindt niet dat Oranje typisch Nederlands voetbal speelt. "Marco van Basten heeft me verrast met de uitslagen en de speelstijl. Die is dus niet meer typisch Nederlands", zei de oud-trainer van onder meer Ajax en AZ tegenover De Telegraaf.

Adriaanse vindt dat Nederland eigenlijk countervoetbal speelt. "Het is meer gericht op de counter dan met dominantie spelen op de helft van de tegenstander. We hebben geen buitenspelers meer, Wesley Sneijder en Dirk Kuyt moeten enorm veel meters maken. Twee controleurs voor de defensie, ook niet typisch Nederlands", vervolgt hij.

Maar de cijfers liegen er niet om: Oranje is nog altijd ongeslagen op het EK. Of de speelstijl nou Nederlands is of niet, doet er dus ook niet toe, beseft Adriaanse. "Daar wordt niet naar gekeken in Nederland. Het scorebord zegt: 3-0, 4-1, 2-0. Dat is mooi. Niets dan complimenten. De mensen die aan het voetbal gelieerd zijn, varen er wel bij. Ook in de toekomst."

Cruijff blij met terugkeer totaalvoetbal

21 juni 2008

Johan Cruijff kijkt dit EK met veel plezier naar het Nederlands Elftal. De Nederlandse voetballegende looft bondscoach Marco van Basten, die volgens Cruijff het totaalvoetbal terug heeft gebracht op de velden.

"Het lijkt erop dat Van Basten de speelstijl hanteert, die hem vroeger zelf is aangeleerd. Als je kijkt naar de spelers, dan zie je dat ze allemaal technisch begaafd zijn en het initiatief nemen. Ze gaan er voor en creëren de kansen zelf. Soms heb je ook wel eens pech, maar ik hou van die instelling, die manier van spelen", zegt de speler, die zelf in de jaren '70 een grote invloed had op het totaalvoetbal van Oranje en Ajax.

Cruijff denkt bovendien dat Oranje nog verder kan groeien. "Veel spelers zijn 22 tot 26 jaar oud, dus nog niet op de piek van hun loopbaan, maar nog ergens in het midden. Ze hebben de kans om door te groeien, maar de vraag is: kunnen ze doorgroeien naar een hoger niveau?", vraagt hij zichzelf op de website van de UEFA af.

Doorgroeien in het toernooi kan vanavond al, wanneer Nederland het opneemt tegen Rusland om een plek in de halve finale.
 Help mods!
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 21 juni 2008 om 15:38:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht de volgende opstelling:

-----------------vd Sar-------------------------

-Boulahrouz--Ooijer--Mathijsen--van Bronckhorst-

-----------de Jong----Sneijder------------------

--Kuijt---------vd Vaart------------v Persie----

--------------v Nistelrooy----------------------

Vanwege de blessuregevoeligheid van Robben verwacht ik hem niet direct in de basis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 21 juni 2008 om 20:35:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kwartfinales

Basel, zaterdag, 20.45 uur:

NEDERLAND - RUSLAND -

Arbiter: Toeschouwers:
Michel (Slw) 39.000

Geel:

NEDERLAND: v.d. Sar, Boulahrouz, Ooijer,

Mathijsen, v. Bronckhorst, Kuijt, De Jong,
v.d. Vaart, Engelaar, Sneijder,

v. Nistelrooij

RUSLAND: Akinfejev, Anjoekov,

Ignasjevitsj, Kolodin, Zjirkov, Zyrjanov,
Semak, Semsjov, Sajenko, Pavljoetsjenko,
Arsjavin

quote:
Robben opnieuw niet fit

Arjen Robben heeft opnieuw last van

zijn lies. Hij staat niet in de basis tegen Rusland. Volgens bondscoach Marco van Basten zal hij waarschijnlijk ook niet kunnen invallen.

"Een streep door de rekening", aldus de bondscoach, die zei Robben alleen in een noodgeval in te zullen zetten.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 21 juni 2008 om 20:38:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Ik verwacht de volgende opstelling:

-----------------vd Sar-------------------------

-Boulahrouz--Ooijer--Mathijsen--van Bronckhorst-

-----------de Jong----Sneijder------------------

--Kuijt---------vd Vaart------------v Persie----

--------------v Nistelrooy----------------------

Vanwege de blessuregevoeligheid van Robben verwacht ik hem niet direct in de basis.

Helaas dus geen van Persie in de basis.
Denk toch dat we hem nodig gaan hebben vanavond.
Jouw opstelling had mij ook logischer geleken, maar goed, we zullen zien....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 21 juni 2008 om 20:50:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

(...)

Helaas dus geen van Persie in de basis.
Denk toch dat we hem nodig gaan hebben vanavond.
Jouw opstelling had mij ook logischer geleken, maar goed, we zullen zien....

Nu Robben is weggevallen is het handiger om een geheim wapen achter de hand te hebben.

[QUOTE Hiddink: 'We hebben maar dertien capabele spelers'

21/06/2008 20:15

'Het wordt moeilijk.' Guus Hiddink ziet voor zijn Rusland toch kansen tegen Nederland, ook al is zijn 'capabele' arsenaal klein.

'Het zijn allebei ploegen die graag willen voetballen', keek de Nederlandse bondscoach bij de NOS vooruit op de kwartfinale in Basel. 'Het gaat wie dominant kan zijn. Rusland probeert altijd, en terecht in dit geval, in een underdogpositie te kruipen. Maar natuurlijk willen we winnen.'

Het inbrengen van Ivan Saenko is de enige wijziging ten opzichte van de wedstrijd tegen Zweden. Hiddink heeft naar eigen zeggen ook weinig opties zijn team te herschikken. 'Ik heb gelukkig niet te maken met blessures. Maar we hebben maar dertien man die capabel zijn voor zo'n wedstrijd, en de rest zijn rookies.'
Wordt een walk over voor Oranje ! Waarom speelt Rusland niet in het rood ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Barfly
Geselecteerd voor Oranje
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Reg.: 19 december 2005
Gepost op 21 juni 2008 om 21:33:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar er maar weer uit, speelt wederom te langzaam. V.d. Vaart op die plek. Van Persie achter van Nistelrooij en dan maar kijken.
Rusland is sterker dan Nederland na één helft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.496,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 21 juni 2008 om 21:38:15.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat aan kutpot tot nu toe Dat krijg je ervan als je het ritme bij de spelers weghaalt door tegen Roemenië met een kutelftal vol over het paard getilde neuzen te spelen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Gepost op 21 juni 2008 om 21:39:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe dan ook een leuke pot om naar te kijken, twee ploegen die allebei willen voetballen.
Rusland iets de overhand, Nederland toch tegen het einde weer wat beter in het ritme.
Van Persie erin, dat lijkt me duidelijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 21 juni 2008 om 21:40:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wimpiejansen schreef:

Hoe dan ook een leuke pot om naar te kijken, twee ploegen die allebei willen voetballen.
Rusland iets de overhand, Nederland toch tegen het einde weer wat beter in het ritme.
Van Persie erin, dat lijkt me duidelijk.

Eens ! ( wij en eens )
Een 0-1 voor Rusland was niet onverdiend geweest.
Tweede helft gaat Oranje wel winnen, met van Persie. Van Basten heeft nu al zoveel mazzel gehad dat ie dat straks ook wel heeft. En Oranje heeft beter uitgerust dan de Russen. Het mag best spannend blijven !
 Help mods!
wimpiejansen
Vedette

Gepost op 21 juni 2008 om 21:47:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Eens ! ( wij en eens )
Een 0-1 voor Rusland was niet onverdiend geweest.
Tweede helft gaat Oranje wel winnen, met van Persie. Van Basten heeft nu al zoveel mazzel gehad dat ie dat straks ook wel heeft. En Oranje heeft beter uitgerust dan de Russen. Het mag best spannend blijven !

Zo zie je maar weer, we hebben Oranje nou eenmaal nodig om nog een beetje eenheid in het land te krijgen.

Kuyt eruit... domme zet van van Basten.
Van Persie erin is natuurlijk wel logisch, maar dat had heel Nederland al bedacht.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk