Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 70 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 17 november 2007 om 20:12:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

v.d. Sar
Ooijer - Boulahrouz - Hofland-De Cler
v. Bommel - De Zeeuw - vd Vaart - Gio
v. Persie - v. Nistelrooij

Met dit oranje maken we meer kans op het EK
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 17 november 2007 om 20:12:42.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 17 november 2007 om 20:12:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...)Gefeliciteerd. Wat een mazzel weer voor die Italianen...

Nou, mazzel... Gezien de hele wedstrijd en de verdeling van de foute beslissingen van de scheidsrechter viel er toch niet al te veel op af te dingen.
Schotland had natuurlijk gemakkelijk kunnen winnen. Maar Italie had ook al in de eerste helft op een onoverbrugbare 0-2 kunnen staan.

Het is spijtig dat Rusland achterstaat. Maar gezien de (matige) beelden die bij mij via een Chinese site naar binnen komen is de achterstand wel terecht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bobby Digital
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 12 juni 2005
Gepost op 17 november 2007 om 20:23:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Forza Italia!, vincere insieme.
I gol di Toni,esistere un gol belissimo
spiacevole per la Scozia
Grazie tutti fratelli d'Italia!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: -
Het legioen 12
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Beijerland
Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 17 november 2007 om 20:24:49.         MSN: thomaskolk@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De opstelling van vandaag:
Doelman: Van der Sar

Verdedigers: Melchiot, De Zeeuw, Mathijsen, Bouma

Middenvelders: Vd Vaart, Sneijder, Van Bronckhorst, Seedorf

Spitsen: Koevermans, Van Nistelrooy

Ik heb mijn twijfels over de zeeuw in de verdeding. Maar Bassie zal het vast wel beter weten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,9VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Gepost op 17 november 2007 om 20:51:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

So far so good. Na een kleine 20 minuten nog steeds 0-0 op het bord. Dat betekent nog steeds dat ze een punt tekort komen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 17 november 2007 om 21:19:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Helaas 1-0 door Koevermans
 Help mods!
Dijonnie
Basisspeler

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 17 november 2007 om 21:25:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Zeeuw als centrale verdediger is voorlopig nog geen succes. Vrij slordig en lijkt zoekende. Ooijer brengen lijkt mij een goede keuze.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 17 november 2007 om 21:43:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Topscorer van Spanje eruit en de Topscorer van Nederland zit thuis en de reserve spits van PSV en de 2de reservespits van Liverpool staat er nu ook in...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 17 november 2007 om 22:23:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slotoffensief Luxemburg Het was toch nog bijna 1-1 in de 89e minuut.
 Help mods!
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 17 november 2007 om 22:28:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

dat is toch te triest voor woorden, maar denk maar niet dat k-neus-je van Basten iets geleerd heeft, die zal het ongetwijfeld een fantastische wedstrijd hebben gevonden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 17 november 2007 om 22:45:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Ja , bijna gelijk.

Nog zo weg van Kuyt ? Zijn gebrek aan techniek en inzicht probeert hij iedere wedstrijd weer te compenseren door onnodig veel meters af te leggen. Maar aan alles zie je; de pure klasse ontbreekt !!
 Help mods!
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 17 november 2007 om 22:56:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-met mazzel thuis gewonnen van Albanie
-onterecht gewonnen in Albanie
-onterecht gewonnen in Slovenie
-onterecht gewonnen in Luxemburg
-bijna nog 1-1 thuis tegen Luxemburg

waarom o waarom verspil ik toch mijn tijd iedere keer weer naar dat bout-voetbal van Bassie zijn 020-bende te kijken?

maar wat wil je ook met zo'n 020-kneus als van Basten die liever nog Bobby Haarms zou laten spelen dan Tim de Cler.

Maar op het EK zal het anders zijn, want daar zijn geen kneuzenteams waar Bassie en zijn 020-bende op zo'n manier van winnen. Nee volgend jaar is Bassie zijn 020 team de kneuzenploeg.

[Dit bericht is veranderd door mdv_32 (op 17 november 2007 22:57:13).]
 Help mods!
simonk
Talent

Reg.: 23 september 2007
Gepost op 17 november 2007 om 23:16:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mdv_32 schreef:

-met mazzel thuis gewonnen van Albanie
-onterecht gewonnen in Albanie
-onterecht gewonnen in Slovenie
-onterecht gewonnen in Luxemburg
-bijna nog 1-1 thuis tegen Luxemburg

waarom o waarom verspil ik toch mijn tijd iedere keer weer naar dat bout-voetbal van Bassie zijn 020-bende te kijken?

maar wat wil je ook met zo'n 020-kneus als van Basten die liever nog Bobby Haarms zou laten spelen dan Tim de Cler.

Maar op het EK zal het anders zijn, want daar zijn geen kneuzenteams waar Bassie en zijn 020-bende op zo'n manier van winnen. Nee volgend jaar is Bassie zijn 020 team de kneuzenploeg.

Zou me toch niet verbazen als we toch ver zouden komen op het EK. Het blijkt toch dat Bassie een hoop 020-mazzel met zich meebrengt. En dan wordt zijn contract gewoon weer verlengd...
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 17 november 2007 om 23:16:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Ja , bijna gelijk.

Nog zo weg van Kuyt ? Zijn gebrek aan techniek en inzicht probeert hij iedere wedstrijd weer te compenseren door onnodig veel meters af te leggen. Maar aan alles zie je; de pure klasse ontbreekt !!

Ik ben nooit weg geweest van Kuijt als spits zoals je misschien al hebt kunnen lezen. Maar als hij op de plaats van Hofs achter Makaay speelt zal hij vele keren beter zijn dan Hofs. Daar zou ik hem dus het liefste zien. Ik zie Kuijt als voorste van de ruit op het middenveld in een 4-4-2 systeem.
Laat hem het veegwerk op het middenveld doen om daarna de bal af te leggen aan Roy Makaay.

Over kloranje zullen we het maar niet meer hebben.
 Help mods!
Guido
Bankzitter

Uit: Dordrecht
Reg.: 23 december 2006
Gepost op 17 november 2007 om 23:48:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En weer met de hakken over de sloot.
Wat baalde ik toen die amateurtjes twee dotten van kansen misten in de slotminuten. Ik heb het laatste half uurtje zitten kijken, maar dat had ik beter niet kunnen doen... . Moet dit nou ons Oranje voorstellen? Ik vind het eerder schaamrood...
Nou heeft die klungel zich gekwalificeerd met belabberde 1-0 wedstrijdjes en het nodige geluk, dus zal zijn afgang uitgesteld worden tot het EK. Met zulk voetbal krijg je zelfs van Zwitserland en Griekenland gigantisch op je lazer.
Ik las trouwens op het AN dat ze daar ook behoorlijk liepen te mopperen op hun Bassie, met name iedere keer De Cler buiten de selectie laten en Emanuelson meenemen vonden zij ook belachelijk. Kan je nagaan wat voor een flapdrol ons aller bondscoach is.
 Help mods!
Yoessoef
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005
Gepost op 18 november 2007 om 00:16:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou de Cler wees maar blij dat je niet mee gedaan hebt,wat een drama.Maar ja dat wisten we al een hele tijd.
Van mij mag die v basten naar 020,wordt het weer genieten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 18 november 2007 om 01:45:50.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)

Net werd er trouwens een goal van Italie afgekeurd wegens buitenspel. Ik vraag mij af of dat terecht was. Zo kan je blijven doorgaan. Er staat 0-1 op het bord en niet geheel ten onrechte.

Ik heb de herhaling van die fagekeude goal nogmaals gezien, en het was zeker geen buitenspel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 18 november 2007 om 06:47:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hallelujah amen die kwalificatie is voorbij. Eindelijk weer competitie en niet die zinloze potjes tegen zinloze voetballanden.
Wat balen dat oranje ons een paar mooie competitiewedstrijden heeft afgepakt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 18 november 2007 om 09:10:59.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
simonk schreef:

(...)

Zou me toch niet verbazen als we toch ver zouden komen op het EK. Het blijkt toch dat Bassie een hoop 020-mazzel met zich meebrengt. En dan wordt zijn contract gewoon weer verlengd...

Dat lijkt me nu ook weer niet. Het gebeurt bijna nooit dat een trainer meerdere WK's als bondcoach meemaakt. Het zou me trouwens ook niets verbazen als v. Basten er alsnog uitvliegt voor het WK begint. De wedstrijden zijn gewoon te matig voor woorden. Bijna gelijkgespeeld tegen Luxemburg, dat is gewoon schandalig.

Ook ben ik het totaal niet eens met de spelers die v. Basten opstelt en het systeem dat zij spelen. Van mij mag er gerust iemand anders oranje coachen op het EK en ik ben niet de enige die er zo over denkt.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 18 november 2007 om 10:11:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
simonk schreef:

(...)

We komen niet ver gelukkig, maar het zou mij ook niet verbazen als er verlengd werd .

Hiddink boven van Basten stellen ?

--------------------------------------------------------------------------------

In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 18 november 2007 10:19:57).]
 Help mods!
fcuvrouw
Meervoudig international

Reg.: 17 augustus 2006
Gepost op 18 november 2007 om 11:06:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kloranje heeft niks op een ek te zoeken helemaal niet met dat gedrocht aan het roer..
snel naar huis over een paar maanden en dat stuk onbenul ontslag!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 18 november 2007 om 11:07:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef: In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !

Eens!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 18 november 2007 om 11:40:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Ja , bijna gelijk.

Wat een bullshit.
Hij deed het beter dan RvN op de plek in een slechte wedstrijd.

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ik heb de herhaling van die fagekeude goal nogmaals gezien, en het was zeker geen buitenspel.

Tja en daarvoor werd Schotland een penalty door de neus geboord (hands).

Heft elkaar weer mooi op.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 18 november 2007 11:42:17).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Gepost op 18 november 2007 om 11:42:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

We komen niet ver gelukkig, maar het zou mij ook niet verbazen als er verlengd werd .

Hiddink boven van Basten stellen ?

--------------------------------------------------------------------------------

In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !

Dat zou een oplossing zijn. Maar ik zie de toegevoegde waarde van bassie helemaal niet als Hiddink supervisor zou zijn voor kloranje bij het EK 2008. Dan is bassie alleen maar hinderlijke en overbodige ballast.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk