| Poster | | Topic: Selectie Oranje (deel 2) |  |
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | v.d. Sar
Ooijer - Boulahrouz - Hofland-De Cler
v. Bommel - De Zeeuw - vd Vaart - Gio
v. Persie - v. Nistelrooij
Met dit oranje maken we meer kans op het EK
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Happel schreef:
(...)Gefeliciteerd. Wat een mazzel weer voor die Italianen... 
Nou, mazzel... Gezien de hele wedstrijd en de verdeling van de foute beslissingen van de scheidsrechter viel er toch niet al te veel op af te dingen.
Schotland had natuurlijk gemakkelijk kunnen winnen. Maar Italie had ook al in de eerste helft op een onoverbrugbare 0-2 kunnen staan.
Het is spijtig dat Rusland achterstaat. Maar gezien de (matige) beelden die bij mij via een Chinese site naar binnen komen is de achterstand wel terecht.
|
|
|
Bobby Digital Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 373 Reg.: 12 juni 2005 | Forza Italia!, vincere insieme.
I gol di Toni,esistere un gol belissimo
spiacevole per la Scozia
Grazie tutti fratelli d'Italia!
|
|
|
Het legioen 12 Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Beijerland Vak: - Posts: 768 Reg.: 27 januari 2004 | De opstelling van vandaag:
Doelman: Van der Sar
Verdedigers: Melchiot, De Zeeuw, Mathijsen, Bouma
Middenvelders: Vd Vaart, Sneijder, Van Bronckhorst, Seedorf
Spitsen: Koevermans, Van Nistelrooy
Ik heb mijn twijfels over de zeeuw in de verdeding. Maar Bassie zal het vast wel beter weten. 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | So far so good. Na een kleine 20 minuten nog steeds 0-0 op het bord. Dat betekent nog steeds dat ze een punt tekort komen 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Helaas 1-0 door Koevermans 
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | De Zeeuw als centrale verdediger is voorlopig nog geen succes. Vrij slordig en lijkt zoekende. Ooijer brengen lijkt mij een goede keuze.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | De Topscorer van Spanje eruit en de Topscorer van Nederland zit thuis en de reserve spits van PSV en de 2de reservespits van Liverpool staat er nu ook in... 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Slotoffensief Luxemburg Het was toch nog bijna 1-1 in de 89e minuut. 
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
Slotoffensief Luxemburg Het was toch nog bijna 1-1 in de 89e minuut. 
dat is toch te triest voor woorden, maar denk maar niet dat k-neus-je van Basten iets geleerd heeft, die zal het ongetwijfeld een fantastische wedstrijd hebben gevonden 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
Slotoffensief Luxemburg Het was toch nog bijna 1-1 in de 89e minuut. 
Ja , bijna gelijk.
Nog zo weg van Kuyt ? Zijn gebrek aan techniek en inzicht probeert hij iedere wedstrijd weer te compenseren door onnodig veel meters af te leggen. Maar aan alles zie je; de pure klasse ontbreekt !!
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 | -met mazzel thuis gewonnen van Albanie
-onterecht gewonnen in Albanie
-onterecht gewonnen in Slovenie
-onterecht gewonnen in Luxemburg
-bijna nog 1-1 thuis tegen Luxemburg
waarom o waarom verspil ik toch mijn tijd iedere keer weer naar dat bout-voetbal van Bassie zijn 020-bende te kijken? 
maar wat wil je ook met zo'n 020-kneus als van Basten die liever nog Bobby Haarms zou laten spelen dan Tim de Cler.
Maar op het EK zal het anders zijn, want daar zijn geen kneuzenteams waar Bassie en zijn 020-bende op zo'n manier van winnen. Nee volgend jaar is Bassie zijn 020 team de kneuzenploeg.
[Dit bericht is veranderd door mdv_32 (op 17 november 2007 22:57:13).]
|
|
|
|
simonk Talent
Vak: - Posts: 70 Reg.: 23 september 2007 |
quote: mdv_32 schreef:
-met mazzel thuis gewonnen van Albanie
-onterecht gewonnen in Albanie
-onterecht gewonnen in Slovenie
-onterecht gewonnen in Luxemburg
-bijna nog 1-1 thuis tegen Luxemburg
waarom o waarom verspil ik toch mijn tijd iedere keer weer naar dat bout-voetbal van Bassie zijn 020-bende te kijken? 
maar wat wil je ook met zo'n 020-kneus als van Basten die liever nog Bobby Haarms zou laten spelen dan Tim de Cler.
Maar op het EK zal het anders zijn, want daar zijn geen kneuzenteams waar Bassie en zijn 020-bende op zo'n manier van winnen. Nee volgend jaar is Bassie zijn 020 team de kneuzenploeg.
Zou me toch niet verbazen als we toch ver zouden komen op het EK. Het blijkt toch dat Bassie een hoop 020-mazzel met zich meebrengt. En dan wordt zijn contract gewoon weer verlengd...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Ja , bijna gelijk.
Nog zo weg van Kuyt ? Zijn gebrek aan techniek en inzicht probeert hij iedere wedstrijd weer te compenseren door onnodig veel meters af te leggen. Maar aan alles zie je; de pure klasse ontbreekt !!
Ik ben nooit weg geweest van Kuijt als spits zoals je misschien al hebt kunnen lezen. Maar als hij op de plaats van Hofs achter Makaay speelt zal hij vele keren beter zijn dan Hofs. Daar zou ik hem dus het liefste zien. Ik zie Kuijt als voorste van de ruit op het middenveld in een 4-4-2 systeem.
Laat hem het veegwerk op het middenveld doen om daarna de bal af te leggen aan Roy Makaay.
Over kloranje zullen we het maar niet meer hebben. 
|
|
|
Guido Bankzitter
Uit: Dordrecht Vak: - Posts: 188 Reg.: 23 december 2006 | En weer met de hakken over de sloot.
Wat baalde ik toen die amateurtjes twee dotten van kansen misten in de slotminuten. Ik heb het laatste half uurtje zitten kijken, maar dat had ik beter niet kunnen doen... . Moet dit nou ons Oranje voorstellen? Ik vind het eerder schaamrood...
Nou heeft die klungel zich gekwalificeerd met belabberde 1-0 wedstrijdjes en het nodige geluk, dus zal zijn afgang uitgesteld worden tot het EK. Met zulk voetbal krijg je zelfs van Zwitserland en Griekenland gigantisch op je lazer.
Ik las trouwens op het AN dat ze daar ook behoorlijk liepen te mopperen op hun Bassie, met name iedere keer De Cler buiten de selectie laten en Emanuelson meenemen vonden zij ook belachelijk. Kan je nagaan wat voor een flapdrol ons aller bondscoach is. 
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 403 Reg.: 24 november 2005 | Nou de Cler wees maar blij dat je niet mee gedaan hebt,wat een drama.Maar ja dat wisten we al een hele tijd.
Van mij mag die v basten naar 020,wordt het weer genieten.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Net werd er trouwens een goal van Italie afgekeurd wegens buitenspel. Ik vraag mij af of dat terecht was. Zo kan je blijven doorgaan. Er staat 0-1 op het bord en niet geheel ten onrechte.
Ik heb de herhaling van die fagekeude goal nogmaals gezien, en het was zeker geen buitenspel.
|
|
|
El Conejito Regelmatige invaller
Uit: Hollanda Vak: - Posts: 254 Reg.: 30 augustus 2007 | Hallelujah amen die kwalificatie is voorbij. Eindelijk weer competitie en niet die zinloze potjes tegen zinloze voetballanden.
Wat balen dat oranje ons een paar mooie competitiewedstrijden heeft afgepakt 
|
|
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 |
quote: simonk schreef:
(...)
Zou me toch niet verbazen als we toch ver zouden komen op het EK. Het blijkt toch dat Bassie een hoop 020-mazzel met zich meebrengt. En dan wordt zijn contract gewoon weer verlengd...
Dat lijkt me nu ook weer niet. Het gebeurt bijna nooit dat een trainer meerdere WK's als bondcoach meemaakt. Het zou me trouwens ook niets verbazen als v. Basten er alsnog uitvliegt voor het WK begint. De wedstrijden zijn gewoon te matig voor woorden. Bijna gelijkgespeeld tegen Luxemburg, dat is gewoon schandalig.
Ook ben ik het totaal niet eens met de spelers die v. Basten opstelt en het systeem dat zij spelen. Van mij mag er gerust iemand anders oranje coachen op het EK en ik ben niet de enige die er zo over denkt.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: simonk schreef:
(...)
We komen niet ver gelukkig, maar het zou mij ook niet verbazen als er verlengd werd .
Hiddink boven van Basten stellen ?
--------------------------------------------------------------------------------
In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 18 november 2007 10:19:57).]
|
|
|
fcuvrouw Meervoudig international
Vak: - Posts: 659 Reg.: 17 augustus 2006 | Kloranje heeft niks op een ek te zoeken helemaal niet met dat gedrocht aan het roer..
snel naar huis over een paar maanden en dat stuk onbenul ontslag! 
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: st0ere2006 schreef: In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !
Eens! 
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4608 Reg.: 16 juni 2003 |
(...)
Ja , bijna gelijk.
Wat een bullshit.
Hij deed het beter dan RvN op de plek in een slechte wedstrijd.
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik heb de herhaling van die fagekeude goal nogmaals gezien, en het was zeker geen buitenspel.
Tja en daarvoor werd Schotland een penalty door de neus geboord (hands).
Heft elkaar weer mooi op.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 18 november 2007 11:42:17).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
(...)
We komen niet ver gelukkig, maar het zou mij ook niet verbazen als er verlengd werd .
Hiddink boven van Basten stellen ?
--------------------------------------------------------------------------------
In 1974 en 1978 werden op het laatste moment twee ervaren coaches boven de groep gezet. Michels en Happel. Het gevolg was 2x vice - wereldkampioen. Mocht Hiddink het niet halen , zou het dan een grandioos idee zijn om hem ook als Supervisor te benoemen tijdens dat toernooi en van Basten en co tot veldtrainer te benoemen en Hiddink de samenstelling , de opstelling en de taktiek te laten bepalen ? Mocht van B niet akkoord gaan, dan tyfstraalt hij maar op !
Dat zou een oplossing zijn. Maar ik zie de toegevoegde waarde van bassie helemaal niet als Hiddink supervisor zou zijn voor kloranje bij het EK 2008. Dan is bassie alleen maar hinderlijke en overbodige ballast.
|
|
|