| Poster | | Topic: Selectie Oranje (deel 2) |  |
|
laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Huntelaar was deze week geblesseerd. Zal daar ongetijfeld last van hebben. En anders is dat ook hoogst opmerkelijk (Eigenlijk ook weer niet, elke spits wordt misbruikt in dat elftal en krijgt amper een serieuze kans). Het is een grof schandaal van Tim de Cler. En dat vindt iedereen, Ajaxcied of niet!
Treurige bende
[Dit bericht is veranderd door laatste man (op 16 november 2007 15:57:23).]
|
|
|
Guido Bankzitter
Uit: Dordrecht Vak: - Posts: 188 Reg.: 23 december 2006 | Ik kan hier niet eens meer boos op worden. MvB lag voor mijn gevoel al op de zeebodem, dus dieper zinken kan 'ie niet. Hopelijk gaat hij zo snel mogelijk op z'n plaat, en kunnen we na zijn ontslag eens serieus gaan praten over oranje (ipv Bassie en z'n vriendjes).
Martin Jol lijkt me wel wat.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4608 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: laatste man schreef:
Huntelaar was deze week geblesseerd. Zal daar ongetijfeld last van hebben. En anders is dat ook hoogst opmerkelijk (Eigenlijk ook weer niet, elke spits wordt misbruikt in dat elftal en krijgt amper een serieuze kans). Het is een grof schandaal van Tim de Cler. En dat vindt iedereen, Ajaxcied of niet!
Treurige bende
Maar die blessure leverde geen problemen op verder volgens de media.
quote: Beer schreef:
(...)Dat van Huntelaar en Koevermans in logisch. Tegen Luxemburg krijg je niet veel ruimte, hooguit vanaf de zijkanten en Koef is veel sterker in de lucht.
Op de korte ruimte is Kuyt echt veel beter dan Koevermans.
Koevermans zet je er in als je het niet meer weet en lange ballen gaat spelen. Op frommelgoals hoopt.
Maar goed hij zal wel scoren, want tja..luxemburg
[Dit bericht is veranderd door MD (op 16 november 2007 16:09:03).]
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
Het blijft een merkwaardig menneke die van Basten. De enige reden die ik kan bedenken om Emanuelson boven de Cler te verkiezen is dat Emanuelson bij Ajax speelt en de Cler niet. Want om nou te zeggen dat Urby de sterren van de hemel speelt dit seizoen???
het is een aanfluiting. Wat zeg ik, een regelrechte schande.
Maar aan de andere kant, heeft Tim lekker een weekje vrij.
|
|
|
Het legioen 12 Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Beijerland Vak: - Posts: 768 Reg.: 27 januari 2004 | Want een onzin dat Tim de Cler weer is afgevallen
Die man heeft echt geen kijk op voetbal
|
|
|
fredheftruck16 Vaste waarde in elftal
Uit: hillegom Vak: - Posts: 610 Reg.: 24 juni 2007 | Het zal die ongelofelijke klootzak van een v. Barsten aan zijn reet roesten, maar ik kijk niet meer daar dit mislukte Amsterdamse Maffiatal. Hij kan van mij krijgen, wat Prins Hendrik gehad heeft. Wat een droplul.
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2041 Reg.: 17 november 2002 | Wat een eikel zeg die Van Basten,als ik de Cler was zou ik bedanken
|
|
|
Jen Bankzitter
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 17 maart 2003 | We kunnen het ook van de zonnige kant bekijken. Nu weten we iig 100% zeker dat van basten volgend jaar coach van ajax is. Maar ik denk dat zelfs de gemiddelde beleidsmaker bij ajax zijn wenkbrouwen optrekt bij deze beslissing.
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 | Ik ben altijd de laatste geweest bepaalde theorieën als 'waar' te bestempelen maar ik begin nu toch echt te vermoeden dat MvB bepaalde spelers blijft selecteren om hun marktwaarde drastisch te verhogen
Hoeveel moeite ik ook doe, ik kan gewoon GEEN andere reden bedenken
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Er is ook echt interland voetbal te zien. Voor de liefhebbers: Schotland - Italie op RTL 7, Schotland gekwalificeerd bij winst en Italie neemt de leiding na 1 minuut.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Het gaat op dat andere veld trouwens ook nog steeds uitstekend. Bulgarije-Roemenie staat nog steeds 1-0. Als het zo blijft moet kloranje vanavond winnen.
Italie heeft tot nu toe een simpele avond na de snelle 0-1 in het Hampden Stadion.
Gelukkig. Mijn geliefde Italie zit op deze manier erbij in 2008.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 | Sommige scheidsrechters geven een strafschop voor een bal op de bovenarm. Italië kwam goed weg, ook bij die kopbal die maar 20 centimeter naast ging.
Engeland leek twee weken in Moskou ook weinig problemen te hebben na de eerste helft te hebben voor gestaan met 0-1. Hopelijk gaat het vanavond net zo!
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Happel schreef:
Sommige scheidsrechters geven een strafschop voor een bal op de bovenarm. Italië kwam goed weg, ook bij die kopbal die maar 20 centimeter naast ging.
Engeland leek twee weken in Moskou ook weinig problemen te hebben na de eerste helft te hebben voor gestaan met 0-1. Hopelijk gaat het vanavond net zo!
Net werd er trouwens een goal van Italie afgekeurd wegens buitenspel. Ik vraag mij af of dat terecht was. Zo kan je blijven doorgaan. Er staat 0-1 op het bord en niet geheel ten onrechte.
|
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Net werd er trouwens een goal van Italie afgekeurd wegens buitenspel. Ik vraag mij af of dat terecht was. Zo kan je blijven doorgaan. Er staat 0-1 op het bord en niet geheel ten onrechte.
De enige die zich qua techniek met de Italianen kan meten is James McFadden, dus ik geloof ook niet zo in een Schotse stunt, maar ik blijf er wel op hopen, hoewel Donadoni het gelukkig doet zonder de verafschuwde Materazzi en De Rossi.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Happel schreef:
(...) De enige die zich qua techniek met de Italianen kan meten is James McFadden, dus ik geloof ook niet zo in een Schotse stunt, maar ik blijf er wel op hopen, hoewel Donadoni het gelukkig doet zonder de verafschuwde Materazzi en De Rossi.
Je had toch bijna kunnen juichen. Die laatste bal telde ik al.
Marco Materazzi is helaas geblesseerd. Maar je ziet dat de Wereldkampioen ook zonder een van zijn beste spelers gewoon nog kan voetballen.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Kloranje kan vanavond gelukkig niet achterover leunen. Bulgarije wint net met 1-0 van Roemenië.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Treurig dat de Schotten nu met een buitenspelgoal de 1-1 kado krijgen. 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
Treurig dat de Schotten nu met een buitenspelgoal de 1-1 kado krijgen. 
Ik mis Marco Mazeratti . 
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Ik mis Marco Mazeratti . 
En Italie wordt nu ondersteboven gelopen. De 2-1 is een kwestie van tijd. 
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | KANS OP KANS MIS
Als dat een vrije trap is ligt Schotland in Azie...
[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 17 november 2007 19:50:38).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | |
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Einde voor Schotland. In blessuretijd de 1-2. Niet bepaald verdiend uit een ten onrechte vrije trap maar ja, de Schotten hadden ook al een goal cadeau gekregen.
|
|
|
(...)
En Italie wordt nu ondersteboven gelopen. De 2-1 is een kwestie van tijd. 
Gefeliciteerd. Wat een mazzel weer voor die Italianen... 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Nu nog hopen op een zeperd van Oranje !
|
|
|
quote: st0ere2006 schreef:
Nu nog hopen op een zeperd van Oranje !
Om Van Basten weg te krijgen zou dat goed zijn, maar voor de spelers natuurlijk vreselijk.
Rusland staat bij rust met 1-0 achter tegen Israël. 
|
|
|