Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
selectie oranje
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 101 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 101 »

Poster
Topic: selectie oranje 
bassieh13
Regelmatige invaller

Uit: hoofddorp
Vak: -
Reg.: 9 augustus 2004
Gepost op 4 februari 2005 om 15:13:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat vinden jullie van de selectie van het nederlands elftal

De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Mario Melchiot (Birmingham City).
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Johnny Heitinga (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax).
Aanvallers: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Ugur Yildirim (SC Heerenveen).

ik vind dat castelen er beter niet bij kon zitten, daar had ik liever hofs gezien of iemand anders. maar ik vind castelen niet zo in vorm de laatste tijd. heitinga snap ik ook niet, die speelt nog maar kort weer in de basis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Mokum83
Vaste waarde in elftal

Uit: Amsterdam
Reg.: 26 september 2002
Gepost op 4 februari 2005 om 15:16:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bassieh13 schreef:

De selectie:
Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Mario Melchiot (Birmingham City).
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Johnny Heitinga (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax).
Aanvallers: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Ugur Yildirim (SC Heerenveen).

ik vind dat castelen er beter niet bij kon zitten, daar had ik liever hofs gezien of iemand anders. maar ik vind castelen niet zo in vorm de laatste tijd. heitinga snap ik ook niet, die speelt nog maar kort weer in de basis.

dan zou eerder de jong er niet bij moeten zitten, aangezien hij helemaal niet speelt(in de basis dan). Heitinga is gewoon aanvoerder bij ajax en staat na de winterstop gewoon altijd in de basis en blijft daar ook staan, ook als galasek ooit nog weer terugkomt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
bassieh13
Regelmatige invaller

Gepost op 4 februari 2005 om 16:14:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de jong hoort er ook niet bij, maar ik vindt dat van basten gewoon een beetje teveel nederlandse spelers selecteert die niets toevoegen
 Help mods!
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 4 februari 2005 om 16:17:02.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bassieh13 schreef:

de jong hoort er ook niet bij, maar ik vindt dat van basten gewoon een beetje teveel nederlandse spelers selecteert die niets toevoegen

ehm...?

moet ie dan duitsers gaan selecteren??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
bassieh13
Regelmatige invaller

Gepost op 4 februari 2005 om 16:19:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Larzovic schreef:

(...)

ehm...?

moet ie dan duitsers gaan selecteren??

ik bedoel spelers uit de nederlandse competitie, srry

[Dit bericht is veranderd door bassieh13 (op 4 februari 2005 16:20:00).]
 Help mods!
Mokum83
Vaste waarde in elftal

Reg.: 26 september 2002
Gepost op 4 februari 2005 om 16:48:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bassieh13 schreef:

De selectie:

erbij voegen: van persie, ooijer, van der meyde(momenteel gewoon de beste rechtsbuiten en kan ook op links), davids(is hij fit?)
 Help mods!
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 4 februari 2005 om 17:01:05.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mokum83 schreef:

(...)

erbij voegen: van persie, ooijer, van der meyde(momenteel gewoon de beste rechtsbuiten en kan ook op links), davids(is hij fit?)

nee davids schijnt niet fit te zijn..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
bassieh13
Regelmatige invaller

Gepost op 4 februari 2005 om 17:01:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mokum83 schreef:

(...)

davids is meestal wissel bij inter en hij heeft/had een blessure. en van persie erbij lijkt me goed, hij speelt ook lkkr bij arsenal. van der meyde is ckr beter dan castelen en sneijder is wel wat beter dan heitinga dnek ik, maar het is wel beter dan wat van basten heeft geselecteerd
 Help mods!
Montezuma
Vedette

Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 4 februari 2005 om 17:12:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vreemde selectie weer. Volgens mij wil Marco 6-3-1 gaan spelen want er zijn maar 2 centrumspitsen opgeroepen, geen linksbuiten, tenzij VB rafje of Castelen linksbuiten wil zetten, wat rafje niet wil natuurlijk en Castelen is al maanden geen schim meer van een voetballer. Ik kan er geen touw aan vastknopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bassieh13
Regelmatige invaller

Gepost op 4 februari 2005 om 17:13:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kuyt heeft al vaker in nederlands elftal linksbuiten gespeeld dus dat zal het deze keer wel weer worden
 Help mods!
Master Rules
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 4 februari 2005 om 19:35:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bassieh13 schreef:

De selectie:

Redelijke selectie , alleen Wat doen castelen en De jong erin! De jong speelt nooit bij ajax! en castelen speelt al weken heel slecht!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ikkuh
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 10 mei 2005 om 17:39:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haal hem ff naar boven, is weer nieuws over het selectie-beleid....met verassingen

quote:
Vlaar, Jansen en Van Persie bij Oranje

Bondscoach Marco van Basten heeft AZ-verdediger Ron Vlaar opgeroepen voor het trainingskamp van het Nederlands elftal. Ook Robin van Persie (Arsenal) en Michael Jansen (Vitesse) hebben een uitnodiging gekregen voor het trainingskamp, dat na het einde van de voetbalcompetities plaats zal vinden.

"We zijn blij met deze extra mogelijkheid aan het einde van het seizoen vertrouwde en nieuwe gezichten bij elkaar te hebben. Het biedt ons een goede kans om deze spelers nog eens rustig van dichtbij te beoordelen", aldus Van Basten, die op 27 mei bekend zal maken welke negen spelers er van de 29 spelers in zijn voorselectie af zullen vallen.

De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV)

Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en Andre Ooijer (allen PSV) en Michael Jansen (Vitesse)

Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV)

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
Om van persie konden ze niet heen, Vlaar speelde zeker erg goed, maar word toch wel erg snel geslecteerd maargoed. Jansen de vd vaart van vites (dikkertje dap dus) er ook bij. Heeft een goeie traptechniek, maar snelheid niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 10 mei 2005 om 17:42:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Noch immer vdv en sneijder? Dat geloof je toch niet?

Rule Brittania, Brittania Rules the Waves!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Master Rules
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 10 mei 2005 om 17:48:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Noch immer vdv en sneijder? Dat geloof je toch niet?

Rule Brittania, Brittania Rules the Waves!

Als hun erin mogen mag hofs er ook wel in!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ikkuh
Vedette

Gepost op 10 mei 2005 om 17:49:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vd vaart sneijder. Ze presteren echt niet naar behoren beiden, Hofs doet het minstens zo goed, en dat ze er bij zijn tsja. Ik heb het niet voor het zeggen, maar ik had ze er echt niet bij gedaan moet ik zeggen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Diego Armando Maradona Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 24 april 2004
Gepost op 10 mei 2005 om 17:53:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima selectie....

Vlaar, Babel en Maduro gaan waarschijnlijk toch naar De Haan toe na deze 'stage'?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
JogM
Jeugdspeler

Uit: Hulst/Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 november 2004
Gepost op 10 mei 2005 om 17:55:26.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou dit de opstelling worden voor het WK2006?

-------------------Timmer-----------------
---Vlaar---Opdam---Matthijssen---De Cler--
----Kromkamp----Landzaat----Lindenbergh---
------------------Van Galen---------------
-----------Meerdink------Nelisse----------

Alleen Nelisse is nog nooit opgeroepen..
 Help mods!
ikkuh
Vedette

Gepost op 10 mei 2005 om 17:59:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JogM schreef:

Zou dit de opstelling worden voor het WK2006?

-------------------Timmer-----------------
---Vlaar---Opdam---Matthijssen---De Cler--
----Kromkamp----Landzaat----Lindenbergh---
------------------Van Galen---------------
-----------Meerdink------Nelisse----------

Alleen Nelisse is nog nooit opgeroepen..

Dat gebeurt echt nooit

-------------------------vd Sar----------------------------

---------Kromkamp------Bouhlarouz---Mathijssen------Gio----

---------van Bommel--------Landzaat--------------Cocu------

----------Castelen---------Rvn-------------Kuyt-----------

Dat zie ik er eerder in
 Help mods!
Danko Lazo
Vedette

Uit: Honselersdijk
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 3 januari 2003
Gepost op 10 mei 2005 om 18:03:50.       MSN: stefanvanmarrewijk@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlaar is zeker een goede verdediger, maar zo snel????

Waarom is Vincken niet opgeroepen??

Michael jansen zeker goede verdediger, maar zit er alleen bij omdat Ajax interesse heeft denk ik
Ik kan zat NL verdedigers uit de HCE opnoemen die beter zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.422,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 10 mei 2005 om 18:25:54.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ikkuh schreef:

(...)

Dat gebeurt echt nooit

-------------------------vd Sar----------------------------

---------Kromkamp------Bouhlarouz---Mathijssen------Gio----

---------van Bommel--------Landzaat--------------Cocu------

----------Castelen---------Rvn-------------Kuyt-----------

Dat zie ik er eerder in

Robben vergeten??? denk niet dat Castelen erin staat ipv Robben...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DennisOos
Vedette

Uit: Delft
Reg.: 31 oktober 2004
Gepost op 10 mei 2005 om 18:27:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Diego Armando Maradona schreef:

Prima selectie....

Vlaar, Babel en Maduro gaan waarschijnlijk toch naar De Haan toe na deze 'stage'?

Zeg dat nou niet te snel, vorige keer bleven die 2 joodjes er ook gewoon bij.... Hoezo VLAAR eigenlijk???? Ik snap echt niks van dat selectiebeleid, ik kan zat betere spelers oproepen... ZUIVERLOON had dan ook wel een kansje kunnen krijgen als je VLAAR ook meeneemt!!!!!!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Vedette

Gepost op 10 mei 2005 om 18:37:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlaar, Maduro en Babel zijn prima voetballers. Dat doet Marco Van Basten echt niet verkeerd om die op te roepen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
de kromme
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 14 juli 2002
Gepost op 10 mei 2005 om 19:09:41.     MSN: troeteltje@msn.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben de gedachtengang van van Basten zo al kwijt.
1 wedstrijd in de basis en je wordt opgeroepen voor het nederlands elftal.
4 keer de europacup 1 winnen en je zit niet bij de eerste 20??
Ik begrijp er niks van maar gelukkig interesseert dat nl elftal me o,o
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-3-2
Vedette

Gepost op 10 mei 2005 om 19:14:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien komt dat omdat die voetballer die voor de 4e keer een CL kan winnen een waardeloze kut voetballer is die denkt dat hij de beste voetballer van de wereld is?
 Help mods!
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 10 mei 2005 om 19:15:03.       MSN: seven_u2@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Diego Armando Maradona schreef:

Vlaar, Maduro en Babel zijn prima voetballers. Dat doet Marco Van Basten echt niet verkeerd om die op te roepen

ja fantasisch,hebben alle 3 bij elkaar misschien net 10 wedstrijden leuk gevoetbald,nee horen alle 3 niet in Oranje thuis
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 101 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk