Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
selectie oranje
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 101 »

Poster
Topic: selectie oranje 
SCF NUFC
Veelbelovend talent

Uit: Newcastle, Rotterdam
Vak: -
Reg.: 2 augustus 2002
Gepost op 8 juni 2005 om 21:38:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Master Rules schreef:

Dit is natuurlijk wel mooi! 2-0 doelpunt van Dirk kuyt!

Mooi doelpunt..? Schot/kopbal?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FeyePardo
Vedette

Reg.: 8 februari 2003
Gepost op 8 juni 2005 om 21:43:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gewoon mooie aanval van robben-van persie-kuyt
robben gaf op van persie-van persie geeft hem aan kuyt, leeg doel.... doelpunt

3-0 cocu.... schot gepakt, 2e schot raak..

4-0 van persie mooi schot laag over de grond in de verre hoek

[Dit bericht is veranderd door FeyePardo (op 8 juni 2005 21:44:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Master Rules
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 8 juni 2005 om 21:46:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Idd mooie goal van van persie op aangeven van wie anders DIRK KUYT!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sergio Batista
Vedette

Uit: Numansdorp
Reg.: 7 juni 2001
Gepost op 8 juni 2005 om 21:50:32.     MSN: rene  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Persie komt erin en laat toch wat zien. Wat wij wel hoopten dat hij zou laten zien, maakt hij de laatste tijd meer dan waar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 9 juni 2005 om 17:06:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sergio Batista schreef:

Wat wij wel hoopten dat hij zou laten zien, maakt hij de laatste tijd meer dan waar.

Dat liet ie bij FEyenoord ook wel zien. Maar vergeet niet dat hij toen ook nog wel jonger was. Hij is veel meer volwassen geworden (door een goede trainer en club die weet hoe met jonge talenten om te gaan).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Sergio Batista
Vedette

Uit: Numansdorp
Reg.: 7 juni 2001
Gepost op 10 juni 2005 om 12:37:12.     MSN: rene  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan heb ik mezelf niet goed uitgedrukt, MD. Ik vond en vind van persie, en met mij nog een flink aantal forumleden, een zeer groot talent. Zijn talent kwam er echter met de nodige horten en stoten uit. Ik vond het dan ook jammer dat hij zo ter discussie stond bij de technische staf, die Lurling en co nog weleens de voorkeur boven van persie gaf.
Nu is hij echter een stuk verder en doet hij mij(in ieder geval) likkebaardend uitkijken naar nog meer mooie dingen.

[Dit bericht is veranderd door Sergio Batista (op 10 juni 2005 12:40:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 12 juni 2005 om 10:53:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sergio Batista schreef:

Dan heb ik mezelf niet goed uitgedrukt, MD. Ik vond en vind van persie, en met mij nog een flink aantal forumleden, een zeer groot talent. Zijn talent kwam er echter met de nodige horten en stoten uit. Ik vond het dan ook jammer dat hij zo ter discussie stond bij de technische staf, die Lurling en co nog weleens de voorkeur boven van persie gaf.
Nu is hij echter een stuk verder en doet hij mij(in ieder geval) likkebaardend uitkijken naar nog meer mooie dingen.

juist

Noem een talent dat op die leeftijd al wekelijks super speelt en een elftal op sleeptouw neemt.

Dat zijn er weinig, waarschijnlijk geen één.

Hij had meer speeltijd moeten krijgen van vMarwijk. Misschien ook een trainer als Gullit (of zeker een Wenger), die weet met grote talenten om te gaan. Maar, dan was hij een jaar later wel weggekaapt.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 12 juni 2005 10:54:33).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 12 juni 2005 om 12:46:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meer speelminuten, ter discussie. Op het moment, dat van Persie aandacht vroeg waren er volop problemen in de selectie en voegde hij het zijne eraan toe. Je kunt moeilijk verlangen, dat alle beschikbare tijd voor hem zou zijn. Hij heeft meer dan genoeg waarschuwingen gehad, hij heeft het voordeel van de twijfel gekregen, er is de nodig energie in gestopt, van Hanegem heeft nog pogingen gedaan, maar eens houdt het op.

Ik snap niet, dat er nog steeds mensen zijn, die kritiek hebben op de club en op van Marwijk, terwijl naar mijn idee, het geheel aan van Persie te wijten is, dat hij zich toen buiten de selectie heeft gesteld. Weggestuurd worden in het buitenland doe je niet zomaar. Misschien had de club een Saoedische imam in de Kuip moeten aanstellen, ik bedoel tot hoe ver moet je gaan met een talent.

Ik ben ervan overtuigd, dat men zeker in de Kuip er alles aan gedaan heeft om een groot Rotterdams talent uit eigen jeugd aan het voetballen te krijgen en te behouden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
bassieh13
Regelmatige invaller

Uit: hoofddorp
Reg.: 9 augustus 2004
Gepost op 12 juni 2005 om 15:03:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quincy moet liever bij nederland komen dan babel hij bakte er niks van terwijl Quincy 4 man tegelijkd dood stuurde
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
SH Alphen
International

Uit: Alphen aan den Rijn
Reg.: 16 mei 2004
Gepost op 12 juni 2005 om 17:23:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bassieh13 schreef:

quincy moet liever bij nederland komen dan babel hij bakte er niks van terwijl Quincy 4 man tegelijkd dood stuurde

ik vind babel gwn een goede voetballer meer niet... uit deze groep vind ik maduro en Quincy en misschien Vlaar de enige echte toptalenten...

ik zou ze alleen wel allebei selecteren... dan heb je met Van Persie en Robben erbij 4 hele goede buitenspelers

[Dit bericht is veranderd door SH Alphen (op 12 juni 2005 17:24:51).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
r.H.
Vedette

Uit: Barneveld
Reg.: 18 augustus 2003
Gepost op 12 juni 2005 om 20:22:03.         MSN: helms_robin@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SH Alphen schreef:

(...)

ik vind babel gwn een goede voetballer meer niet... uit deze groep vind ik maduro en Quincy en misschien Vlaar de enige echte toptalenten...

ik zou ze alleen wel allebei selecteren... dan heb je met Van Persie en Robben erbij 4 hele goede buitenspelers

ik vind babel ook geen goede voetballer, leuk voor nederlandse subtopper maar verder niet... hij scoort bijna nooit en voor de rest kan ie ook bijna niks
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.218,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SH Alphen
International

Uit: Alphen aan den Rijn
Reg.: 16 mei 2004
Gepost op 12 juni 2005 om 23:36:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
r.H. schreef:

(...)

ik vind babel ook geen goede voetballer, leuk voor nederlandse subtopper maar verder niet... hij scoort bijna nooit en voor de rest kan ie ook bijna niks

nou ik vind hem dan tog wel wat beter
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004
Gepost op 30 september 2005 om 16:36:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (AZ)

Verdediging: Bouma (Aston Villa), De Cler, Opdam en Vlaar (allen AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (HSV) en Kromkamp (Villarreal)

Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro en Sneijder (allen Ajax), Landzaat (AZ), Van der Vaart (HSV), Boateng (Middlesbrough) en Davids (Tottenham Hotspur)

Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United) en Vennegoor of Hesselink (PSV)

Op zich een vrij logische selectie, op Lindenbergh, Maduro en Babel na. Je kunt mij niet vertellen dat Babel het beter doet dan Castelen of dat van Bommel slechter is dan Lindenbergh. Ik denk dat Greene en Castelen er nog wel bij komen voor het WK als Feyenoord blijft winnen, en Castelen en Greene het zo goed blijven doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Gods Favorite
Vedette

Gepost op 30 september 2005 om 17:36:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (AZ)

Verdediging: Bouma (Aston Villa), De Cler, Opdam en Vlaar (allen AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (HSV) en Kromkamp (Villarreal)

Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro en Sneijder (allen Ajax), Landzaat (AZ), Van der Vaart (HSV), Boateng (Middlesbrough) en Davids (Tottenham Hotspur)

Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United) en Vennegoor of Hesselink (PSV)

Op zich een vrij logische selectie, op Lindenbergh, Maduro en Babel na. Je kunt mij niet vertellen dat Babel het beter doet dan Castelen of dat van Bommel slechter is dan Lindenbergh. Ik denk dat Greene en Castelen er nog wel bij komen voor het WK als Feyenoord blijft winnen, en Castelen en Greene het zo goed blijven doen.

Weer geen van bommel! En waarom Vennegoor? komt naar mijn mening tekort evenals Opdam en de cler(wel selecteren bij gebrek aan betere)en vlaar is niet in vorm.

Ik had greene er toch bij verwacht! had deze opstelling verwacht!
-----------------------Van de Sar-----------------
--Kromkamp------Greene-------Boulahrouz--de Cler--
------------------------Boatang-------------------
--------Van bommel------------------Van de vaart--
-------Kuyt----------Van Nistelrooy-------Robben--
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Klummie
Jeugdspeler

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 25 september 2005
Gepost op 30 september 2005 om 17:46:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wedstrijdmentaliteit

Van Basten kwam opvallend genoeg ook met een nieuw kritiekpunt. "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit. De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie. Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

http://www.nu.nl/news/601233/43/Van_Basten_kiest_voor_Davids_en_laat_Van_Bommel_thuis.html

Edit Blaauw: Gelieve deze constateringen achterwege te laten

[Dit bericht is veranderd door Blaauw (op 30 september 2005 21:04:42).]
 Help mods!
thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 30 september 2005 om 18:47:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klummie schreef:

Wedstrijdmentaliteit

Van Basten kwam opvallend genoeg ook met een nieuw kritiekpunt. "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit. De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie. Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

http://www.nu.nl/news/601233/43/Van_Basten_kiest_voor_Davids_en_laat_Van_Bommel_thuis.html

Edit Blaauw: Opmerking verwijderd

van bommel heeft juist een perfecte mentaliteit..
hoe komt bassie er toch bij om zelfs lindenbergh de voorkeur te geven. er zit toch echt een steekje los bij die gast

[Dit bericht is veranderd door Blaauw (op 30 september 2005 21:05:25).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 30 september 2005 om 18:49:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, het is toch ongelofelijk hè met onze Bassie. Kijk, dat je Van Bommel niet selecteert op zijn speelwijze ala. Maar als er iets is dat je hem niet kunt verwijten, is dat wel zijn wedstrijdmentaliteit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.357,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 30 september 2005 om 19:08:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kben benieuwd hoe hij het uitlegd om wel Vennegoor te selecteren en Makaay niet, oke Roy heeft een grote neus , hij scoort niet geweldig vaak in oranje, maar bewijst hij niet elke week een van de beste spitsen in europa te zijn
(qua scoren dan)?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Gods Favorite
Vedette

Gepost op 30 september 2005 om 19:38:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Simson schreef:

Kben benieuwd hoe hij het uitlegd om wel Vennegoor te selecteren en Makaay niet, oke Roy heeft een grote neus , hij scoort niet geweldig vaak in oranje, maar bewijst hij niet elke week een van de beste spitsen in europa te zijn
(qua scoren dan)?

Idd, Maakay scoort aan lopende bank en vennegoor niet! nog 0 goals uit 6 wedstrijden!

En toch geselecteerd! Ik dacht dat je in vorm moest zijn en altijd moest spelen bij je club om in NL elftal te spelen!
 Help mods!
Tom Schnitzler
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 23 juni 2005
Gepost op 30 september 2005 om 19:46:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Babel wel en makaay niet, ik vind het echt schandalig...
Elke jood die NL is wordt gewoon opgeroepen.

V bommel geen wedstrijdmentaliteit ???

V basten begint nu een beetje, af te dalen hoor.

Elke wedstrijd weer nieuwe namen. We gaan bijna beginnen hoor mensen, moet het elftal nu niet een beetje vorm gaan krijgen???

Fantastisch hoor al die overwinningen op B en c landjes, maar als we in een goede poule komen is het eerste ronde exit.
 Help mods!
Diego Armando Maradona Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 24 april 2004
Gepost op 30 september 2005 om 20:13:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Spelers als Seedorf, Van Bommel, Davids en Makaay kan je beter niet mee nemen als je ze toch niet laat spelen.

Dat zorgt alleen maar voor onrust
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 30 september 2005 om 20:13:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoe ondoorgrondelijk zijn de gedachten van van basten?????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hadieu
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 30 september 2005 om 20:49:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dit echt te kinderachtig voor woorden. Voorheen kon ik me nog wel een beetje vinden in de argumenten die van Basten gebruikte omtrent zijn selectiebeleid. Nu hij van Bommel zo opzichtelijk de grond in boort mag hij wat mij betreft oprotten.

van Basten is psychisch niet helemaal bij zijn hoofd. Zo ga je niet met mensen om. Helemaal niet via de pers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
hadieu
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 30 september 2005 om 21:08:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zijn 2 totaal verschillende zaken Levski.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
Levski_Feyenoord
Vedette

Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 28 juli 2005
Gepost op 30 september 2005 om 21:10:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Basten dat is toch diezelfde man die door velen wordt genoemd als het gaat om zijn wijsheid betreffende Kalou?

Toen moest "IJzeren Rita" maar eventjes haar beleid afstemmen op deze neus, terwijl diezelfde MvB hier als zijnde gek wordt versleten en zijn gedachtes ineens niet meer te doorgronden zijn...

Opvallend, dat je in de ene topic een argument tegen geworpen krijgt die in een andere topic ineens niets meer voorsteld. Mag ik het niet meer snappen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk