| Poster | | Topic: selectie oranje |  |
|
|
de kromme Bankzitter
Vak: Stadiontribune - U Posts: 223 Reg.: 14 juli 2002 |
quote: Diego Armando Maradona schreef:
Misschien komt dat omdat die voetballer die voor de 4e keer een CL kan winnen een waardeloze kut voetballer is die denkt dat hij de beste voetballer van de wereld is?
Nou heb ik het helemaal niet op zo,n jood,maar die selectie klopt van gaan kant.
Nu is hhet blijkbaar nog leuk dat van Basten de resultaten behaalt,maar hij krijgt echt van onder uit de pan als hij een keer verliest,en dat momnet kan nooit niet lang op zich laten wachten.
Nederlands elftal betekent de beste spelers van nederland verzameld in een elftalletje en dat is nu zeker niet het geval.
|
|
|
SH Alphen International
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: - Posts: 607 Reg.: 16 mei 2004 |
quote: ikkuh schreef:
Haal hem ff naar boven, is weer nieuws over het selectie-beleid....met verassingen 
(...)
Om van persie konden ze niet heen, Vlaar speelde zeker erg goed, maar word toch wel erg snel geslecteerd maargoed. Jansen de vd vaart van vites (dikkertje dap dus) er ook bij. Heeft een goeie traptechniek, maar snelheid niet.
Ik denk dat jij het over Theo Janssen heb....
|
|
|
Stef Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 |
quote: ikkuh schreef:
Jansen de vd vaart van vites (dikkertje dap dus) er ook bij. Heeft een goeie traptechniek, maar snelheid niet.
Dat is Theo, niet Michael.
|
|
|
Diego Armando Maradona  Vedette
Vak: - Posts: 3298 Reg.: 24 april 2004 | Michael Jansen is dan ook een prima voetballer die van mij best in Ehv mag komen ballen
quote: ja fantasisch,hebben alle 3 bij elkaar misschien net 10 wedstrijden leuk gevoetbald,nee horen alle 3 niet in Oranje thuis
Mandy, Seedorf, Zenden en Kluivert ook niet
[Dit bericht is veranderd door Diego Armando Maradona (op 10 mei 2005 20:32:03).]
|
|
|
ikkuh Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Robben vergeten??? denk niet dat Castelen erin staat ipv Robben...
Ja sorry klopt, verzon het op basis van de laatste wedstrijden. Toen Robben geblesseerd uitviel, maar die is er natuurlijk nu al weer bij
@stef en shalpen
Jullie hebben gelijk, sorry.
[Dit bericht is veranderd door ikkuh (op 10 mei 2005 21:08:04).]
|
|
|
DennisOos Vedette
Uit: Delft Vak: - Posts: 2008 Reg.: 31 oktober 2004 |
Misschien komt dat omdat die voetballer die voor de 4e keer een CL kan winnen een waardeloze kut voetballer is die denkt dat hij de beste voetballer van de wereld is?
Die waardeloze kut voetballer wint wel 4x een champions league!!!! Iemand met heel veel ervaring, die hoort er gewoon bij te zitten... Ok, hij heeft misschien een arrogante houding maar is dat een reden om hem er niet bij te halen!!!! Ik denk eerder dat dit iets persoonlijks is tussen MvB & Seedorf...
|
|
|
Vak: - Posts: 3298 Reg.: 24 april 2004 |
quote: Die waardeloze kut voetballer wint wel 4x een champions league!!!!
Zelfs dan blijft het een waardeloze arrogante kutvoetballer
|
|
|
Master Rules Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12596 Reg.: 6 mei 2004 |
(...)
Zelfs dan blijft het een waardeloze arrogante kutvoetballer
JA die altijd de SFEER VERPEST in NL elftal! Samen met kluivert! Die gasten hoef ik nooit meer in NL elftal tezien! Dan zie ik liever iets mindere gasten!
|
|
|
Vak: - Posts: 3298 Reg.: 24 april 2004 | een Nederlands elftal zonder Kluivert, Seedorf, Mandy en Zenden is zowiezo een genot om naar te kijken
|
|
|
FeyenoordHoolie Vaste waarde in elftal
Uit: Hoogeveen Vak: - Posts: 438 Reg.: 30 november 2002 | Het is allemaal wel goed wat Van Basten bedoeld met 'zijn kijk op de toekomst' maar wees dan ook zo eerlijk en geef Gianni Zuiverloon nu ook al is een kans 
|
|
|
panas Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 161 Reg.: 3 januari 2005 |
quote: FeyenoordHoolie schreef:
Het is allemaal wel goed wat Van Basten bedoeld met 'zijn kijk op de toekomst' maar wees dan ook zo eerlijk en geef Gianni Zuiverloon nu ook al is een kans 
Moet hij eerst wel vaker bij in de basis staan.
Maar zijn kans komt nog wel.
|
|
|
FeyenoordHoolie Vaste waarde in elftal
Uit: Hoogeveen Vak: - Posts: 438 Reg.: 30 november 2002 |
quote: panas schreef:
(...)
Moet hij eerst wel vaker bij in de basis staan.
Maar zijn kans komt nog wel.
Dat is misschien wel zo. Maar Maduro speelde ook maar net 2 keer in de basis bij Ajax en werd al in de voorselectie opgenomen door Van Basten. En dan komt hij nu weer meteen met Vlaar (wat overigens geen verkeerde verdediger is)
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2041 Reg.: 17 november 2002 |
een Nederlands elftal zonder Kluivert, Seedorf, Mandy en Zenden is zowiezo een genot om naar te kijken
dat is zonder meer een feit
|
|
|
van persie_11 Ballenjongen
Vak: - Posts: 17 Reg.: 8 juli 2004 | Mensen zeggen dat Kluivert en Seedorf de sfeer verzieken in oranje maar kom dan eens met concrete voorbeelden wantr jullie gaan alleen maar af op vage verhalen uit hetr verleden. Kom dan zelf eens met voorbeelden want van wat ik lees liggen deze spelers altijd goed in de groep en is het meer dat Seedirf gewoon veel wil weten over de opstelling en tacktiek. Niet verkeerd lijkt me. Vroeger was Van Basten zelf ook zo een persoon.
|
|
|
Master Rules Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12596 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: van persie_11 schreef:
Mensen zeggen dat Kluivert en Seedorf de sfeer verzieken in oranje maar kom dan eens met concrete voorbeelden wantr jullie gaan alleen maar af op vage verhalen uit hetr verleden. Kom dan zelf eens met voorbeelden want van wat ik lees liggen deze spelers altijd goed in de groep en is het meer dat Seedirf gewoon veel wil weten over de opstelling en tacktiek. Niet verkeerd lijkt me. Vroeger was Van Basten zelf ook zo een persoon.
Als je logisch had na gedacht dan kwam je zelf ook tot die conclusie! Want seedorf is 1 van wereld beste middenvelders en kluivert is topscore allertijden! En als hun er niet bij zitten kan zowat alleen betekenen dat ze de sfeer verpesten met hun arrogante gedrag! En als je verhalen over hun hoort dan kom je ook tot die conclusie! 
|
|
|
jvangreu Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2830 Reg.: 7 juni 2001 | van Basten zoekt naar spelers met een andere mentaliteit dan de vedettes zoals Kluivert en Seedorf.
Hij zoekt naar jongens die gretig zijn, door vuur gaan voor een plek bij Oranje. Niet naar gasten die vinden dat ze er gewoon bij horen om wie ze zijn. Hij zoekt spelers die zichzelf iedere keer willen bewijzen.
Het gaat er niet om wat je hebt gehaald aan prijzen, maar hoe veel je er voor over hebt om in Oranje te spelen. Het selecteren van de vedette's moet niet standaard zijn, dan moeten ze verdienen en afdwingen.
Verders pas Seedorf niet bij het spel van Oranje: te veel balverlies en een bij Milan spelen ze een 4-4-2 systeem waar hij een vrije rol krijgt wat bij Oranje niet kan. Daar krijgt allen de nr.10 een vrije rol en Seedorf is geen nr.10!!
[Dit bericht is veranderd door jvangreu (op 12 mei 2005 14:31:44).]
|
|
|
Vak: - Posts: 3298 Reg.: 24 april 2004 |
quote: Vroeger was Van Basten zelf ook zo een persoon.
Ga je serieus Van Basten vergelijken met Seedorf 
|
|
|
ikkuh Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | Nu is deze selectie in eerste instantie voor de traingsstage van de spelers. Daarom moeten wij niet al t nauwlettend op het selectiebeleid letten. Als je zomaar spelers uit het niets oproept voor een serieuze interland. Dan ga ik mijn vraagtekens zetten. Nu vind ik het best.
|
|
|
Frelin Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1589 Reg.: 17 juli 2002 | Arme Armeniërs.
Mogen ze een keer tegen het grote Oranje spelen, kennen ze er maar drie spelers van 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | Dat geeft niets. De Armenen gaan toch uit van hun eigen kracht.
|
|
|
ove-kindvall Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 299 Reg.: 2 mei 2005 | weg met die spelers die het nl elftal niet aankunne, davids, seedorf, kluivert erbij
|
|
|
bassieh13 Regelmatige invaller
Uit: hoofddorp Vak: - Posts: 249 Reg.: 9 augustus 2004 | ik hoop dat oranje met deze opstelling gaat spelen :
----------------- vd sar -----------------------------
kromkamp-------boula----mathijssen(bouma of vlaar)---gio
---------bommel---landzaat------cocu--------------robben
--------------babel-------kuyt.
castelen vind ik niet constant en veel balverlies.
met van bommel op rechts staat je middenveld heel erg stevig en je hebt robben op links die naar linksbuiten kan gaan.
|
|
|
stefan1488 Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: bassieh13 schreef:
ik hoop dat oranje met deze opstelling gaat spelen :
----------------- vd sar -----------------------------
kromkamp-------boula----mathijssen(bouma of vlaar)---gio
---------bommel---landzaat------cocu--------------robben
--------------babel-------kuyt.
castelen vind ik niet constant en veel balverlies.
met van bommel op rechts staat je middenveld heel erg stevig en je hebt robben op links die naar linksbuiten kan gaan.
waarom babel? Die was even een paar weken goed, maar nu hoor je er ook niet veel meer van 
|
|
|
SH Alphen International
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: - Posts: 607 Reg.: 16 mei 2004 | ik zou hier voor gaan
1: Van der Sar
2: Ooijer
3: Boulahrouz
4: Bouma
5: Van Bronckhorst
8: Van Bommel
6: Landzaat
10: Cocu
7: Castelen
9: Kuijt
11: Robben
[Dit bericht is veranderd door SH Alphen (op 16 mei 2005 22:10:16).]
|
|
|
cocu-fan Aanstormend talent
Vak: - Posts: 143 Reg.: 14 april 2005 |
quote: SH Alphen schreef:
ik zou hier voor gaan
1: Van der Sar
2: Ooijer
3: Boulahrouz
4: Bouma
5: Van Bronckhorst
8: Van Bommel
6: Landzaat
10: Cocu
7: Castelen
9: Kuijt
11: Robben
cocu nummer 10?? kan van Bommel niet beter nummer 10 spelen?
|
|
|