Feyenoord Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 00:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Computer & Internet » Twitter

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 6 juni 2000

Twitteren jullie al? Ik volg onder meer Maxime Verhagen op Twitter, erg leuk om een beetje inside info te krijgen over zo'n interessant baantje...
HR
HR

Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003

Ben je nu alweer dronken aan het posten?
HR
HR
HR
HR

Flofeyenoord2005
Vedette

Reg.: 30 juni 2005

Twitter op man!
HR
HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

Op Twitter laten mensen berichtjes achter in de vorm van een soort verkorte blog, dus wat ben je aan het doen etc. Dat is leuk om te zien bij vrienden maar vooral bij bekende Nederlanders of internationale bekendheden, Barack Obama (misschien hebben jullie van hem wel gehoord, hij is president van de Verenigde Staten van Amerika) heeft van dit medium ook veel gebruik gemaakt en bijvoorbeeld dus Maxime Verhagen en Richard Branson (Virgin Corporation).
HR
HR

Flofeyenoord2005
Vedette

quote:HR
Andreas Baader schreef:

Op Twitter laten mensen berichtjes achter in de vorm van een soort verkorte blog, dus wat ben je aan het doen etc. Dat is leuk om te zien bij vrienden maar vooral bij bekende Nederlanders of internationale bekendheden, Barack Obama (misschien hebben jullie van hem wel gehoord, hij is president van de Verenigde Staten van Amerika) heeft van dit medium ook veel gebruik gemaakt en bijvoorbeeld dus Maxime Verhagen en Richard Branson (Virgin Corporation).
HR
Ik heb hier een keer een reportage over gezien en de hoeveelheid freaks die twitteren is echt enorm. Mij niet gezien.
Hoe bevalt het trouwens in Utrecht Orcie?Heb je mijn tip ooit nog opgevolgd om voetbal te gaan kijken in O`Connels?
HR
HR

Kobe Bryant
Administrator

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Het lijkt me helemaal niks, waarom zou ik de hele dag aan anderen moeten laten weten wat ik aan het doen ben? Boeiend.
HR
HR

Scrummie
Vedette

Uit: schot
Vak: -
Reg.: 5 augustus 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 maart 2009 om 00:00:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@scrummie.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben wel zo'n nerd die een Twitter account heeft. Best grappig! Nu net aangemaakt trouwens...
HR
HR

Barfly
Nationale topspeler
Winnaar Feyenoord Pool 2008/2009; meer prijzen

Reg.: 19 december 2005

Kobe Bryant schreef:

Het lijkt me helemaal niks, waarom zou ik de hele dag aan anderen moeten laten weten wat ik aan het doen ben? Boeiend.
HR
Dat is de internet-generatie. Ik kan bv. nog niet eens sms'en.
Het boeit me ook voor geen meter, maar soms denk ik wel dat ik al flink achterloop en het misschien later alsnog zal moeten leren.
HR
HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

Kobe Bryant schreef:

HR
Je hoeft zelf niks te laten weten, alleen al het lezen van updates van iemand als Verhagen vind ik super leuk. Richard Branson maakt er meer een Virgin-reclamepraatje van, dat is wel jammer.

Flofeyenoord2005 schreef: Ik heb hier een keer een reportage over gezien en de hoeveelheid freaks die twitteren is echt enorm. Mij niet gezien.
Hoe bevalt het trouwens in Utrecht Orcie?Heb je mijn tip ooit nog opgevolgd om voetbal te gaan kijken in O`Connels?HR
Utrecht is leuk (ik woon net buiten de stad maar nog wel in de gemeente) en O'Connel's probeer ik zo vaak mogelijk te bezoeken. Het is ook de sponsor van onze rugbyclub dus eigenlijk moet ik wel. Een vriend van me werkt er ook dus dat zit wel goed. Kom jij er ook nog wel eens?
HR
HR

Rolex
Vedette

Uit: Zuid Holland
Droomaankoop: Andre Ooijer
Reg.: 19 mei 2003

Ik ben er niet zo in thuis maar moet er wel wat meer in gaan verdiepen. Werkt men hier zeg maar onder hun eigen naam, of onder valse namen? En kun je bijvoorbeeld zoeken op naam?
HR
HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

Rolex schreef:

Ik ben er niet zo in thuis maar moet er wel wat meer in gaan verdiepen. Werkt men hier zeg maar onder hun eigen naam, of onder valse namen? En kun je bijvoorbeeld zoeken op naam?
HR
Je kunt zelf kiezen onder welke naam je werkt. Ik gebruik een afkorting van mijn echte naam, en maximeverhagen haalt alleen de spatie uit zijn naam, en je kunt ook zoeken op echte naam.

Scrummie schreef:

Ik ben wel zo'n nerd die een Twitter account heeft. Best grappig! Nu net aangemaakt trouwens...
HR
Ik heb je gevonden :B

[Dit bericht is veranderd door Andreas Baader (op 3 maart 2009 10:03:08).]
HR
HR

Rolex
Vedette

Uit: Zuid Holland
Droomaankoop: Andre Ooijer
Reg.: 19 mei 2003

Ik heb ook even een account aangemaakt.
Scrummie, je lijkt op Lange Frans ;)

Wie weet heb ik hier wat aan voor mijn werk.

Uitnodingen zijn welkom, voor de naam gaarne even een PM ;)

[Dit bericht is veranderd door Rolex (op 3 maart 2009 10:17:56).]
HRHR
HR

Flofeyenoord2005
Vedette

Andreas Baader schreef:

(...)

Utrecht is leuk (ik woon net buiten de stad maar nog wel in de gemeente) en O'Connel's probeer ik zo vaak mogelijk te bezoeken. Het is ook de sponsor van onze rugbyclub dus eigenlijk moet ik wel. Een vriend van me werkt er ook dus dat zit wel goed. Kom jij er ook nog wel eens?
HR
Ik kom er met enige regemaat. Met name op de dinsdagavond is het altijd erg goed toeven bij O`Connels! :pul Met bier voor geloof ik een euro. Daarnaast ben ik er ook wel eens te vinden tijdens Champions League wedstrijden of tijdens de topwedstrijden uit de Premier League. Utrecht is inderdaad een prima stad om te wonen!Waar rugby je?
HR
HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

Check je pb (of Twitter natuurlijk :B)
HR
HR

ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Droomaankoop: Tom Hiariej
Reg.: 2 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 maart 2009 om 20:09:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Twitter is zwaar overhyped. Het irritantste zijn al die mensen die continu roepen dat Twitter 'helemaal hot' is en hierdoor geforceerd een trend proberen te zetten. Mensen die in verkorte vorm roepen wat ze aan het doen zijn:

Andreas Baader wordt wakker
Andreas Baader krabt aan zn zak
Andreas Baader eet een broodje bij Bakker Bart
Andreas Baader bekijkt een documentaire over de holocaust

:slaap :slaap :slaap Who the fuck cares? En waarom wil je weten wat Maxime Verhagen aan het doen is?

Het nut en het plezier gaat echt volledig aan mij voorbij :huh
HR
HR

Scrummie
Vedette

Uit: schot
Reg.: 5 augustus 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 maart 2009 om 21:49:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@scrummie.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ulligan schreef:

Twitter is zwaar overhyped. Het irritantste zijn al die mensen die continu roepen dat Twitter 'helemaal hot' is en hierdoor geforceerd een trend proberen te zetten. Mensen die in verkorte vorm roepen wat ze aan het doen zijn:

:slaap :slaap :slaap Who the fuck cares? En waarom wil je weten wat Maxime Verhagen aan het doen is?

HR
Het gaat geloof ik meer om het feit wat jij aan het doen bent te kunnen vertellen. Niemand die het interessant vind tot dat het in een leuk jasje word gegoten en iedereen het doet.
HR
HR

Sportclub
Vedette

Uit: Koudekerke
Reg.: 12 mei 2000

ulligan schreef:

HR
Ik kan hier alleen maar bij aansluiten.

Heb ooit een account aangemaakt en na zes keer gelezen te hebben dat iemand er vandoorgaat naar werk, had ik het wel gehad.

Ik wil nl helemaal niemand volgen of nog erger door anderen gevolgd worden. (maar dat is iets persoonlijk)
HR
HR

Flofeyenoord2005
Vedette

Andreas Baader schreef:

Check je pb (of Twitter natuurlijk :B)
HR
Check je pb (je Twitter natuurlijk niet :B)
HR
HR

drenthe-24
Regelmatige invaller

Vak: Marathontribune - J
Reg.: 14 februari 2006

Twitter vind ik echt kansloos. Triest om te typen dat je aan het schijten, eten of wat dan ook aan het doen bent.
HR
HR
Twitter, Hyves, MySpace, Facebook & al die andere kut zooi zou verboden moeten worden...

Msn is leuk zat... al die shitzooi!
HR
HR

Andreas Baader
Vedette
Hompie ©

ShabbaH schreef:

Twitter, Hyves, MySpace, Facebook & al die andere kut zooi zou verboden moeten worden...

Msn is leuk zat... al die shitzooi!
HR
Je hóéft er niet aan mee te doen...
HR
HR

Andreas Baader schreef:

(...)

Je hóéft er niet aan mee te doen...
HR
Daar heb je dan ook weer gelijk in... maar eigenlijk voel ik er wel wat voor nu... ;)
HR
HR

okkie
Vedette

Uit: Papecity
Reg.: 5 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juni 2009 om 23:01:08.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: rotterdamthebest@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Twitter is over capacity.

Too many tweets! Please wait a moment and try again.

:D :D :D

Gr.Okkie (the one and only)
HR
HR

Flofeyenoord2005
Vedette

Wat een gehypete kutsite is dat zeg!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » D - Vrije tijd en ontspanningsforum » Computer & Internet » Twitter

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie wil je volgend seizoen het liefst bij Feyenoord in de spits zien?

Guidetti
Kuyt
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 94,5% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.