| Poster | | Topic: [Centraal] De huidige spelcomputers |  |
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | het enigste wat goed is aan dat systeem is de RAM, 2 gig... Video kaart die integrated is zuigen, kan je nauwelijks PONG mee spelen of patience.
Maarja, zoals je zelf al zegt,,, je gamet vrij weinig, als je een echte gamer zou zijn, zou je snel uitgegamed zijn met zo'n systeem 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10473 Reg.: 6 juni 2000 | Een spel als Championship Manager zal ik toch wel kunnen spelen hierop?
Settlers ziet er alvast niet uit haha. Ga binnenkort Civ 4 maar eens proberen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4098 Reg.: 3 mei 2004 | CM / FM lukt makkelijk.
Voor de echte games kan je beter een console kopen.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1704 Reg.: 4 april 2002 |
quote: El Jefecito schreef:
CM / FM lukt makkelijk.
Voor de echte games kan je beter een console kopen.
Dat ligt er helemaal aan wat voor soort games je wil spelen. Shooters moet je dus echt nooit op een console gaan spelen, waardeloos. Er gaat niks boven shooters spelen op de pc met de muis en toetsenbord.
Andere games daarentegen zijn (ook) op consoles prima te spelen.
Maar goed, voorlopig geen consoles meer voor mij. ik zweer echt bij (online) gamen op de pc. Het enige voordeel dat consoles bieden bij online gamen is dat de mogelijkheden voor cheaten en hacken veel beperkter zijn waardoor het spel eerlijker is.
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 12 juni 2008 12:39:58).]
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10473 Reg.: 6 juni 2000 | Shooters boeien mij toch niet langer dan een half uur (als ik alweer 5x kapot ben geschoten) en voor een spel als GTA heb ik de PSP, die ik nooit meer gebruik.
|
|
|
Tommentor Veelbelovend talent
Uit: Nieuwerkerk a/d IJssel Vak: Stadiontribune - Q Posts: 100 Reg.: 27 oktober 2006 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Dat ligt er helemaal aan wat voor soort games je wil spelen. Shooters moet je dus echt nooit op een console gaan spelen, waardeloos. Er gaat niks boven shooters spelen op de pc met de muis en toetsenbord.
Andere games daarentegen zijn (ook) op consoles prima te spelen.
Maar goed, voorlopig geen consoles meer voor mij. ik zweer echt bij (online) gamen op de pc. Het enige voordeel dat consoles bieden bij online gamen is dat de mogelijkheden voor cheaten en hacken veel beperkter zijn waardoor het spel eerlijker is.
Shooters moet je inderdaad alleen op de pc spelen want bijvoorbeeld mikken met je joystick is gewoon zwaar klote. Ook spellen zoals Red Alert enz enz moet je op je pc spelen. Weet nog wel dat ik Red Alert 1 op de PSX had. Ik ergerde mezelf helemaal kapot aan het werken met de joystick
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4098 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
COD4 online gespeeld op de 360?
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2783 Reg.: 5 augustus 2003 | Vanavond Metal Gear Solid 4 opgepikt, zo even spelen, lijkt me erg leuk 
|
|
|
XXX International
Vak: - Posts: 606 Reg.: 13 december 2004 |
quote: Scrummie schreef:
Vanavond Metal Gear Solid 4 opgepikt, zo even spelen, lijkt me erg leuk 
Ik ben er al een paar dagen van aan het genieten.
Dit is echt de ultieme game 
|
|
|
Fr 1908 Aanstormend talent
Uit: - Vak: Olympiatribune - P Posts: 136 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: XXX schreef:
(...)
Ik ben er al een paar dagen van aan het genieten.
Dit is echt de ultieme game 
kanje er wat meer over vertellen?
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2783 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Fr 1908 schreef:
(...)
kanje er wat meer over vertellen?
Wat is er over te vertellen?
Het is een top game, top graphics, top gameplay, alles klopt aan de game. Zoiets als GTA IV, alles is zo goed uitgewerkt net als in GTA. Het is alsof je midden in een spannende film zit, waar je zelf de hoofdrol in speelt. Zo voel ik het althans.
Verder ben ik nu net echt begonnen met Assasins Creed. Die had ik even opzij gelegd nadat GTA uit kwam, en toen MGS 4, en ik online wat ging doen met Fifa 2008. Tevens Top Spin 3 gekocht..
Begin al een aardige game collectie te hebben met mn PS3;
GTA IV
Top Spin 3
Ratchet and Clank
Fifa 2008
Pro Evolution Soccer 2008
Assassins Creed
Metal Gear Solid 4
Gran Turismo 5: Prologue
Toppers (persoonlijk, de rest speel ik ook regelmatig, maar maken niet zo'n fantastische indruk als de rest) zijn dik gedrukt 
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | Top Spin 3 ben ik ook van plan te kopen. Is dat wat, Scrummie?
Ik heb Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 gespeeld, maar die waren wat te makkelijk. Schijnbaar is Top Spin 3 een flink stuk lastiger en realistischer. Dat lees ik tenminste in alle reviews.
|
|
|
Scrummie Vedette
quote: Feye-Marco schreef:
Top Spin 3 ben ik ook van plan te kopen. Is dat wat, Scrummie?
Ik heb Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 gespeeld, maar die waren wat te makkelijk. Schijnbaar is Top Spin 3 een flink stuk lastiger en realistischer. Dat lees ik tenminste in alle reviews.
Ik vind Top Spin 3 heel erg tof. Jammer alleen dat ik AC heb ontdekt de dag na ik Top Spin heb gekocht . Het is zeker lastiger dan deel 2 (en ook 1 uiteraard). Je moet zo goed je ballen timen in 3. Alleen dan kan je winnen, en ik heb best veel deel 1 gespeeld (2 niet) maar desondanks zit ik nog steeds aan te kloten in de junior league na veel uurtjes spelen.
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
(...)
Ik vind Top Spin 3 heel erg tof. Jammer alleen dat ik AC heb ontdekt de dag na ik Top Spin heb gekocht . Het is zeker lastiger dan deel 2 (en ook 1 uiteraard). Je moet zo goed je ballen timen in 3. Alleen dan kan je winnen, en ik heb best veel deel 1 gespeeld (2 niet) maar desondanks zit ik nog steeds aan te kloten in de junior league na veel uurtjes spelen.
Ok, bedankt. 
Dan ga ik hem deze week halen. Hoor erg veel positieve geluiden gelukkig.
Ik heb alleen geen Xbox Live, maar hoop dat het offline ook leuk is. Denk het wel, want TS 2 heb ik lang offline gespeeld. Heerlijke vijf setters in de exhibition match. Jammer was alleen dat je na drie keer cross het punt al binnen had. Nu zitten er geen "standaardpunten" in, begrijp ik. 
[Dit bericht is veranderd door Feye-Marco (op 22 juni 2008 13:32:37).]
|
|
|
Scrummie Vedette
quote: Feye-Marco schreef:
(...)
Ok, bedankt. 
Dan ga ik hem deze week halen. Hoor erg veel positieve geluiden gelukkig.
Ik heb alleen geen Xbox Live, maar hoop dat het offline ook leuk is. Denk het wel, want TS 2 heb ik lang offline gespeeld. Heerlijke vijf setters in de exhibition match. Jammer was alleen dat je na drie keer cross het punt al binnen had. Nu zitten er geen "standaardpunten" in, begrijp ik. 
Ik speel ook alleen offline tot nu toe, dus dat is idd erg leuk ook . Standaardpunten.. heb ze nog niet gevonden :P
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | Top Spin 3 is erg lastig. Vooral met de opslag heb ik veel moeite. Het is duidelijk dat je in dit spel veel tijd moet steken, wil je het een beetje kunnen.
Ik denk niet dat ik dit spel veel ga spelen. Een echte gamer ben ik niet, speel hoogstens een paar uur in de week. Daarnaast heb ik een omgebouwde xbox, dus ik stap heel snel over naar een volgende game. Zelfs bij goede games doe ik dat (zoals GTA4, wel origineel overigens), speel eigenlijk niks uit.
Heb ook nog een Wii. Na dat een maand gespeeld te hebben ligt dat ook al een paar maanden in de kast. Begrijp eigenlijk niet waarom ik dat spul steeds koop. 
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 27 juni 2008 14:16:20).]
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1410 Reg.: 19 september 2005 |
quote: Stefano schreef:
Top Spin 3 is erg lastig. Vooral met de opslag heb ik veel moeite. Het is duidelijk dat je in dit spel veel tijd moet steken, wil je het een beetje kunnen.
Ik denk niet dat ik dit spel veel ga spelen. Een echte gamer ben ik niet, speel hoogstens een paar uur in de week. Daarnaast heb ik een omgebouwde xbox, dus ik stap heel snel over naar een volgende game. Zelfs bij goede games doe ik dat (zoals GTA4, wel origineel overigens), speel eigenlijk niks uit.
Heb ook nog een Wii. Na dat een maand gespeeld te hebben ligt dat ook al een paar maanden in de kast. Begrijp eigenlijk niet waarom ik dat spul steeds koop. 
Je kunt je er tegen laten behandelen 
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | Ik heb sinds een paar dagen ook Top Spin 3.
Inderdaad een pittig spelletje. De amateur en challenger toernooien gingen nog wel, maar de junior toernooien zijn toch wel érg lastig hoor...
Vooral de hard toernooien, daar win ik hoogstens een game. Inmiddels heb ik wel twee 'easy' toernooien gewonnen.
Lastig om keuzes te maken over hoe je punten te verdelen. Wel erg leuk!
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | Ik speel nu enkele dagen Assassin's Creed, maar dat is toch wel een geweldig spel hoor. Het is alleen al leuk om in de steden rond te kijken, het ziet er allemaal erg goed uit. Ik kan me de kritiek trouwens ook goed voorstellen. Je moet heel vaak hetzelfde doen. Zelf heb ik daar nog geen last van.
Ook heel even de nieuwe Battlefield gespeeld, maar in dat half uurtje vond ik het niks. Het voelde gewoon niet lekker aan. Ik moet wel zeggen dat ik dit soort spellen veel liever op de PC speel, alhoewel ik COD4 wel goed vind op de xbox.
|
|
|
Xintanovic Vedette
Uit: Den Bosch Vak: - Posts: 1836 Reg.: 8 oktober 2000 | Assassin's Creed is een geweldig spel. Alleen jammer dat het zo kort is en inhoudelijk het weinig om het lijf heeft.
Maar inderdaad, die omgevingen, zo had ik het nog nooit gezien. Daarom vind ik het ook jammmer dat ze voor de nieuwe Prince of Persia voor een wat cartoony idee zijn gegaan. Kan ook wel mooi zijn, maar je beleeft het spel gewoon anders. Ik wil me meer kunnen inleven, en dat kan makkelijker wanneer de graphics-stijf naar het realistische neigt.
[Dit bericht is veranderd door Xintanovic (op 1 juli 2008 14:24:15).]
|
|
|
Scrummie Vedette
quote: Xintanovic schreef:
Assassin's Creed is een geweldig spel. Alleen jammer dat het zo kort is en inhoudelijk het weinig om het lijf heeft.
Ben ik helemaal met je eens. In het begin is het zo prachtig, zo overweldigend. Daarna word het nogal repetitief en nogal saai. Over het dak klauteren heb je dan ook wel door en je wilt er steeds sneller doorheen. Toch een vrij dikke voldoende, vooral door de begin ervaring en de hele sfeer, het complete plaatje is wat jammer door dezelfde missies telkens en ik zit denk ik ver over de helft van het spel, maar waar het nou precies om draait.. geen idee.
|
|
|
Georgius vakZ Bankzitter
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 193 Reg.: 18 augustus 2006 |
(...)
GTA IV
Top Spin 3
Ratchet and Clank
Fifa 2008
Pro Evolution Soccer 2008
Assassins Creed
Metal Gear Solid 4
Gran Turismo 5: Prologue
(...)
Hee, toevallig speel ik de dikgedrukte spellen nu ook! AC heb ik inmiddels bijna 100% uitgespeeld (side-quests doen enzo) en wordt nu saai.
ben nu bezig met MGS4, goed spel, vette actie, val alleen soms bijna in slaap met die veel te lange telefoongesprekken. 
|
|
|
Sportclub Vedette
Uit: Gouda Vak: - Posts: 2049 Reg.: 12 mei 2000 | Ha... sinds gisteren Mario Kart Wii in mijn bezit. Geinig spelletje dat door zijn chaotische gameplay onwijs frustreerd (je kan 3 meter voor de finish 1e liggen en nog als 9e eindigen ) maar eigenlijk ook helemaal niet...
Ik ga weer verder met mario karten...
|
|
|
fcuvrouw Meervoudig international
Vak: - Posts: 660 Reg.: 17 augustus 2006 | Wanneer komt final fantasy voor de 3 nou eens een keer duurt wel tering lang 
|
|
|
GENESIS Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W2 Posts: 433 Reg.: 8 december 2000 | Ik heb sinds vorige week ook Top Spin 3. Heerlijk spel is het. Eindelijk eens het gevoel dat ik echt moet strijden voor de punten. Ik ben op het moment ook nog bezig in de junior league, maar dat is geen makkie in het begin als je speler overall rond de 35 zit en je tegenstanders rond de 55. Ook de online optie is erg gaaf.
Wat betreft Final Fantasy: Ik hoop nog altijd op een gepimpte versie van deel VII op de playstation 3. In mijn ogen nog altijd de beste Final Fantasy aller tijden.
|
|
|