Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Computer en Internet
[Centraal] De huidige spelcomputers
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: [Centraal] De huidige spelcomputers 
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 10:25:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het enigste wat goed is aan dat systeem is de RAM, 2 gig... Video kaart die integrated is zuigen, kan je nauwelijks PONG mee spelen of patience.

Maarja, zoals je zelf al zegt,,, je gamet vrij weinig, als je een echte gamer zou zijn, zou je snel uitgegamed zijn met zo'n systeem
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 12 juni 2008 om 11:07:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een spel als Championship Manager zal ik toch wel kunnen spelen hierop?

Settlers ziet er alvast niet uit haha. Ga binnenkort Civ 4 maar eens proberen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 12:29:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

CM / FM lukt makkelijk.
Voor de echte games kan je beter een console kopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.374,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 12 juni 2008 om 12:39:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

CM / FM lukt makkelijk.
Voor de echte games kan je beter een console kopen.

Dat ligt er helemaal aan wat voor soort games je wil spelen. Shooters moet je dus echt nooit op een console gaan spelen, waardeloos. Er gaat niks boven shooters spelen op de pc met de muis en toetsenbord.

Andere games daarentegen zijn (ook) op consoles prima te spelen.

Maar goed, voorlopig geen consoles meer voor mij. ik zweer echt bij (online) gamen op de pc. Het enige voordeel dat consoles bieden bij online gamen is dat de mogelijkheden voor cheaten en hacken veel beperkter zijn waardoor het spel eerlijker is.

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 12 juni 2008 12:39:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 12 juni 2008 om 12:45:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Shooters boeien mij toch niet langer dan een half uur (als ik alweer 5x kapot ben geschoten) en voor een spel als GTA heb ik de PSP, die ik nooit meer gebruik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Tommentor
Veelbelovend talent

Uit: Nieuwerkerk a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 27 oktober 2006
Gepost op 12 juni 2008 om 14:04:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Dat ligt er helemaal aan wat voor soort games je wil spelen. Shooters moet je dus echt nooit op een console gaan spelen, waardeloos. Er gaat niks boven shooters spelen op de pc met de muis en toetsenbord.

Andere games daarentegen zijn (ook) op consoles prima te spelen.

Maar goed, voorlopig geen consoles meer voor mij. ik zweer echt bij (online) gamen op de pc. Het enige voordeel dat consoles bieden bij online gamen is dat de mogelijkheden voor cheaten en hacken veel beperkter zijn waardoor het spel eerlijker is.

Shooters moet je inderdaad alleen op de pc spelen want bijvoorbeeld mikken met je joystick is gewoon zwaar klote. Ook spellen zoals Red Alert enz enz moet je op je pc spelen. Weet nog wel dat ik Red Alert 1 op de PSX had. Ik ergerde mezelf helemaal kapot aan het werken met de joystick
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.425,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 14:54:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

COD4 online gespeeld op de 360?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.374,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 12 juni 2008 om 20:15:38.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond Metal Gear Solid 4 opgepikt, zo even spelen, lijkt me erg leuk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
XXX
International

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 15 juni 2008 om 00:36:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

Vanavond Metal Gear Solid 4 opgepikt, zo even spelen, lijkt me erg leuk

Ik ben er al een paar dagen van aan het genieten.
Dit is echt de ultieme game
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Fr 1908
Aanstormend talent

Uit: -
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 31 januari 2007
Gepost op 21 juni 2008 om 15:38:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
XXX schreef:

(...)

Ik ben er al een paar dagen van aan het genieten.
Dit is echt de ultieme game

kanje er wat meer over vertellen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Gepost op 21 juni 2008 om 15:53:39.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fr 1908 schreef:

(...)

kanje er wat meer over vertellen?

Wat is er over te vertellen?

Het is een top game, top graphics, top gameplay, alles klopt aan de game. Zoiets als GTA IV, alles is zo goed uitgewerkt net als in GTA. Het is alsof je midden in een spannende film zit, waar je zelf de hoofdrol in speelt. Zo voel ik het althans.

Verder ben ik nu net echt begonnen met Assasins Creed. Die had ik even opzij gelegd nadat GTA uit kwam, en toen MGS 4, en ik online wat ging doen met Fifa 2008. Tevens Top Spin 3 gekocht..

Begin al een aardige game collectie te hebben met mn PS3;

GTA IV
Top Spin 3
Ratchet and Clank
Fifa 2008
Pro Evolution Soccer 2008
Assassins Creed
Metal Gear Solid 4

Gran Turismo 5: Prologue

Toppers (persoonlijk, de rest speel ik ook regelmatig, maar maken niet zo'n fantastische indruk als de rest) zijn dik gedrukt
 Help mods!
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 22 juni 2008 om 12:54:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Top Spin 3 ben ik ook van plan te kopen. Is dat wat, Scrummie?

Ik heb Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 gespeeld, maar die waren wat te makkelijk. Schijnbaar is Top Spin 3 een flink stuk lastiger en realistischer. Dat lees ik tenminste in alle reviews.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 13:22:51.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feye-Marco schreef:

Top Spin 3 ben ik ook van plan te kopen. Is dat wat, Scrummie?

Ik heb Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 gespeeld, maar die waren wat te makkelijk. Schijnbaar is Top Spin 3 een flink stuk lastiger en realistischer. Dat lees ik tenminste in alle reviews.

Ik vind Top Spin 3 heel erg tof. Jammer alleen dat ik AC heb ontdekt de dag na ik Top Spin heb gekocht . Het is zeker lastiger dan deel 2 (en ook 1 uiteraard). Je moet zo goed je ballen timen in 3. Alleen dan kan je winnen, en ik heb best veel deel 1 gespeeld (2 niet) maar desondanks zit ik nog steeds aan te kloten in de junior league na veel uurtjes spelen.
 Help mods!
Feye-Marco
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 13:28:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Ik vind Top Spin 3 heel erg tof. Jammer alleen dat ik AC heb ontdekt de dag na ik Top Spin heb gekocht . Het is zeker lastiger dan deel 2 (en ook 1 uiteraard). Je moet zo goed je ballen timen in 3. Alleen dan kan je winnen, en ik heb best veel deel 1 gespeeld (2 niet) maar desondanks zit ik nog steeds aan te kloten in de junior league na veel uurtjes spelen.

Ok, bedankt.
Dan ga ik hem deze week halen. Hoor erg veel positieve geluiden gelukkig.
Ik heb alleen geen Xbox Live, maar hoop dat het offline ook leuk is. Denk het wel, want TS 2 heb ik lang offline gespeeld. Heerlijke vijf setters in de exhibition match. Jammer was alleen dat je na drie keer cross het punt al binnen had. Nu zitten er geen "standaardpunten" in, begrijp ik.

[Dit bericht is veranderd door Feye-Marco (op 22 juni 2008 13:32:37).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Gepost op 22 juni 2008 om 14:18:52.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feye-Marco schreef:

(...)

Ok, bedankt.
Dan ga ik hem deze week halen. Hoor erg veel positieve geluiden gelukkig.
Ik heb alleen geen Xbox Live, maar hoop dat het offline ook leuk is. Denk het wel, want TS 2 heb ik lang offline gespeeld. Heerlijke vijf setters in de exhibition match. Jammer was alleen dat je na drie keer cross het punt al binnen had. Nu zitten er geen "standaardpunten" in, begrijp ik.

Ik speel ook alleen offline tot nu toe, dus dat is idd erg leuk ook . Standaardpunten.. heb ze nog niet gevonden :P
 Help mods!
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 27 juni 2008 om 14:14:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Top Spin 3 is erg lastig. Vooral met de opslag heb ik veel moeite. Het is duidelijk dat je in dit spel veel tijd moet steken, wil je het een beetje kunnen.

Ik denk niet dat ik dit spel veel ga spelen. Een echte gamer ben ik niet, speel hoogstens een paar uur in de week. Daarnaast heb ik een omgebouwde xbox, dus ik stap heel snel over naar een volgende game. Zelfs bij goede games doe ik dat (zoals GTA4, wel origineel overigens), speel eigenlijk niks uit.

Heb ook nog een Wii. Na dat een maand gespeeld te hebben ligt dat ook al een paar maanden in de kast. Begrijp eigenlijk niet waarom ik dat spul steeds koop.

[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 27 juni 2008 14:16:20).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 27 juni 2008 om 14:18:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

Top Spin 3 is erg lastig. Vooral met de opslag heb ik veel moeite. Het is duidelijk dat je in dit spel veel tijd moet steken, wil je het een beetje kunnen.

Ik denk niet dat ik dit spel veel ga spelen. Een echte gamer ben ik niet, speel hoogstens een paar uur in de week. Daarnaast heb ik een omgebouwde xbox, dus ik stap heel snel over naar een volgende game. Zelfs bij goede games doe ik dat (zoals GTA4, wel origineel overigens), speel eigenlijk niks uit.

Heb ook nog een Wii. Na dat een maand gespeeld te hebben ligt dat ook al een paar maanden in de kast. Begrijp eigenlijk niet waarom ik dat spul steeds koop.

Je kunt je er tegen laten behandelen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
Feye-Marco
Vedette

Gepost op 28 juni 2008 om 12:57:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb sinds een paar dagen ook Top Spin 3.

Inderdaad een pittig spelletje. De amateur en challenger toernooien gingen nog wel, maar de junior toernooien zijn toch wel érg lastig hoor...
Vooral de hard toernooien, daar win ik hoogstens een game. Inmiddels heb ik wel twee 'easy' toernooien gewonnen.

Lastig om keuzes te maken over hoe je punten te verdelen. Wel erg leuk!
 Help mods!
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 30 juni 2008 om 01:55:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik speel nu enkele dagen Assassin's Creed, maar dat is toch wel een geweldig spel hoor. Het is alleen al leuk om in de steden rond te kijken, het ziet er allemaal erg goed uit. Ik kan me de kritiek trouwens ook goed voorstellen. Je moet heel vaak hetzelfde doen. Zelf heb ik daar nog geen last van.

Ook heel even de nieuwe Battlefield gespeeld, maar in dat half uurtje vond ik het niks. Het voelde gewoon niet lekker aan. Ik moet wel zeggen dat ik dit soort spellen veel liever op de PC speel, alhoewel ik COD4 wel goed vind op de xbox.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 1 juli 2008 om 14:20:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Assassin's Creed is een geweldig spel. Alleen jammer dat het zo kort is en inhoudelijk het weinig om het lijf heeft.

Maar inderdaad, die omgevingen, zo had ik het nog nooit gezien. Daarom vind ik het ook jammmer dat ze voor de nieuwe Prince of Persia voor een wat cartoony idee zijn gegaan. Kan ook wel mooi zijn, maar je beleeft het spel gewoon anders. Ik wil me meer kunnen inleven, en dat kan makkelijker wanneer de graphics-stijf naar het realistische neigt.

[Dit bericht is veranderd door Xintanovic (op 1 juli 2008 14:24:15).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.357,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Scrummie
Vedette

Gepost op 1 juli 2008 om 23:37:38.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xintanovic schreef:

Assassin's Creed is een geweldig spel. Alleen jammer dat het zo kort is en inhoudelijk het weinig om het lijf heeft.

Ben ik helemaal met je eens. In het begin is het zo prachtig, zo overweldigend. Daarna word het nogal repetitief en nogal saai. Over het dak klauteren heb je dan ook wel door en je wilt er steeds sneller doorheen. Toch een vrij dikke voldoende, vooral door de begin ervaring en de hele sfeer, het complete plaatje is wat jammer door dezelfde missies telkens en ik zit denk ik ver over de helft van het spel, maar waar het nou precies om draait.. geen idee.
 Help mods!
Georgius vakZ
Bankzitter

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2006
Gepost op 2 juli 2008 om 15:59:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:
(...)
GTA IV
Top Spin 3
Ratchet and Clank
Fifa 2008
Pro Evolution Soccer 2008
Assassins Creed
Metal Gear Solid 4

Gran Turismo 5: Prologue

(...)

Hee, toevallig speel ik de dikgedrukte spellen nu ook! AC heb ik inmiddels bijna 100% uitgespeeld (side-quests doen enzo) en wordt nu saai.
ben nu bezig met MGS4, goed spel, vette actie, val alleen soms bijna in slaap met die veel te lange telefoongesprekken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000
Gepost op 13 juli 2008 om 15:07:27.       MSN: firstwaldorf@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ha... sinds gisteren Mario Kart Wii in mijn bezit. Geinig spelletje dat door zijn chaotische gameplay onwijs frustreerd (je kan 3 meter voor de finish 1e liggen en nog als 9e eindigen ) maar eigenlijk ook helemaal niet...

Ik ga weer verder met mario karten...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fcuvrouw
Meervoudig international

Reg.: 17 augustus 2006
Gepost op 24 juli 2008 om 19:37:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer komt final fantasy voor de 3 nou eens een keer duurt wel tering lang
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
GENESIS
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 8 december 2000
Gepost op 29 juli 2008 om 10:37:44.       ICQ: 94937052      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb sinds vorige week ook Top Spin 3. Heerlijk spel is het. Eindelijk eens het gevoel dat ik echt moet strijden voor de punten. Ik ben op het moment ook nog bezig in de junior league, maar dat is geen makkie in het begin als je speler overall rond de 35 zit en je tegenstanders rond de 55. Ook de online optie is erg gaaf.

Wat betreft Final Fantasy: Ik hoop nog altijd op een gepimpte versie van deel VII op de playstation 3. In mijn ogen nog altijd de beste Final Fantasy aller tijden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk