Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Computer en Internet
[Centraal] De huidige spelcomputers
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: [Centraal] De huidige spelcomputers 
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 22 mei 2008 om 15:57:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond PES lange tijd goed en erg vermakelijk, maar op den duur gaan de foutjes wel erg irriteren. De keepers zijn te vaak echt net clowns, de scheidsrechter fluit soms echt héél erg snel en het geeft me niet het gevoel van PES5, die vond ik echt heel goed.
Wel kun je nu i.t.t. PES6, fatsoenlijk van afstand schieten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 22 mei 2008 om 16:19:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Neochamp schreef:

Zit helemaal in PES2008. Speelt heerlijk ! GTA is nooit mn ding geweest .. Gran Tourismo wel !Ga ik deze week om ! Zit ook nog met mn nieuwste Tony Hawk en moet Need for Zuur (uuh Speed) ook nog uitspelen.

Kortom, tijd voor vakantie... kan ik weer eens loszzzz

(...)

NIet verstandig om online te gaan met mn ps3 ??

ALs je online wil gamen kan je beter een xbox kopen... Ik heb beide consoles en de online functie van microsoft is gewoon 1231231 keer beter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.379,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
XXX
International

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 26 mei 2008 om 16:56:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Wat is je PSN name Neo? Als ik (misschien morgen al) Pes 2008 ga halen voor PS3 kunnen we onze krachten meten! Mag jij Feyenoord zijn zelfs

Haal hem aub niet voor de ps3 .....die is echt verschrikkelijk.(heeft niets met de ps3 te maken alleen maar met konami )
Spel ligt volgens mij nu ook al in de budgetbak

Of is er in de tussentijd weer een paar patches uitgekomen ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 26 mei 2008 om 21:51:00.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
XXX schreef:

(...)

Haal hem aub niet voor de ps3 .....die is echt verschrikkelijk.(heeft niets met de ps3 te maken alleen maar met konami )
Spel ligt volgens mij nu ook al in de budgetbak

Of is er in de tussentijd weer een paar patches uitgekomen ?

Nou, wel gehaald voor PS3 en ik vind het geweldig. In het begin ff wennen, en idd, een grote patch downloaden. Online weet ik overigens niets van, ben niet zo'n online gamert. Maar qua spel vind ik het geweldig, af en toe bouw ik een aanval op waar ik zelf van sta te kijken, en de meest mooie goal gescoord met Hofs tot nu toe, heerlijk moment was dat . Wel van de joden verloren met 2-5
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalou_29
Vedette

Uit: Utrecht
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 27 mei 2008 om 09:48:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe kun je met 2-5 van die gasten verliezen ???????? Ik heb ze al vaak met een nulletje of 18/19 verslagen, errug leuk...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Gepost op 27 mei 2008 om 10:18:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalou_29 schreef:

Hoe kun je met 2-5 van die gasten verliezen ???????? Ik heb ze al vaak met een nulletje of 18/19 verslagen, errug leuk...

Jij speelt dan ook op niveau 1
 Help mods!
Kalou_29
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 11:49:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Jij speelt dan ook op niveau 1

Ja hehe, jij niet dan ???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
beemertje83
Lid 2e elftal

Uit: Sydney
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 28 mei 2008 om 13:39:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben met Madden 2008, Guitar Hero III en The bigs bezig op de Wii. Echt lachen en leuk om daarop te spelen. Je gaat er echt helemaal in op. Zeker leuk om met een groep vrienden te spelen en onderling wedstrijden doen. Of je maakt er een drinking-variant van, de verliezer moet een shot nemen, als je dan eenmaal aan het verliezen bent dan komt het ook niet meer goed.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.487,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalou_29
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 20:04:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
beemertje83 schreef:

Ben met Madden 2008, Guitar Hero III en The bigs bezig op de Wii. Echt lachen en leuk om daarop te spelen. Je gaat er echt helemaal in op. Zeker leuk om met een groep vrienden te spelen en onderling wedstrijden doen. Of je maakt er een drinking-variant van, de verliezer moet een shot nemen, als je dan eenmaal aan het verliezen bent dan komt het ook niet meer goed. :pul :pul :pul

De WII is grappig ja, ben vorige week bij mn kleine neefje helemaal maar dan ook helemaal ingemaakt met tennis. Ik geloof dat ik in totaal 2x een punt heb gescoord... :pul :pul. Spellen zoals Madden(of PES) op de WII lijken mij wel best moeilijk of valt dat mee ??

Racedriver GRID is vandaag binnen (xbox360).. :pul :pul :pul :pul :pul :pul :pul :pul :pul :pul :pul
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 21:08:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalou_29 schreef:

(...)

Ja hehe, jij niet dan ???

Ik speel alleen nog maar online, als ik nog tijd heb
 Help mods!
XXX
International

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 28 mei 2008 om 21:43:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Nou, wel gehaald voor PS3 en ik vind het geweldig. In het begin ff wennen, en idd, een grote patch downloaden. Online weet ik overigens niets van, ben niet zo'n online gamert. Maar qua spel vind ik het geweldig, af en toe bouw ik een aanval op waar ik zelf van sta te kijken, en de meest mooie goal gescoord met Hofs tot nu toe, heerlijk moment was dat . Wel van de joden verloren met 2-5

Ik heb het ook alleen over het online gedeelte wat Konami verneukt heeft

[Dit bericht is veranderd door XXX (op 28 mei 2008 21:44:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kalou_29
Vedette

Gepost op 29 mei 2008 om 08:59:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ik speel alleen nog maar online, als ik nog tijd heb

Je bedoelde zeker " Ik speel alleen COD4 nog, als ik nog tijd heb " . Als je online komt zie ik je altijd cod4 spelen...
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 29 mei 2008 om 09:17:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalou_29 schreef:

(...)

Je bedoelde zeker " Ik speel alleen COD4 nog, als ik nog tijd heb " . Als je online komt zie ik je altijd cod4 spelen...

Dat heeft te maken met agressie he, na een dag hard werken en geconfronteerd worden met verschillende bureaucratische instanties is een potje online schieten beter voor de samenleving dan het gebruiken van 'fysiek geweld'....

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 29 mei 2008 09:17:55).]
 Help mods!
Kalou_29
Vedette

Gepost op 29 mei 2008 om 14:15:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Dat heeft te maken met agressie he, na een dag hard werken en geconfronteerd worden met verschillende bureaucratische instanties is een potje online schieten beter voor de samenleving dan het gebruiken van 'fysiek geweld'....

Hier kan ik me volledig in vinden ja.. . Nu weet ik dus waarom, daarom stuur ik ook geen pes invites want ik weet toch dat je cod4 gaat spelen..wederom
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 31 mei 2008 om 11:18:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalou_29 schreef:

(...)

Hier kan ik me volledig in vinden ja.. . Nu weet ik dus waarom, daarom stuur ik ook geen pes invites want ik weet toch dat je cod4 gaat spelen..wederom

Invite me maar, ik wissel wel voor je van disk.. die moeite heb ik wel over!
 Help mods!
Kalou_29
Vedette

Gepost op 4 juni 2008 om 11:57:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb voorlopig effe geen tijd voor pes, ben lekker bezig met grid..
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 10 juni 2008 om 13:46:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

code:
Inspiron 1525 Pentium Dual Core T2370 1.73Ghz, 533, 1MB 1 S
Display 15.4" Widescreen WXGA (1280x800) with TrueLife 1 S
2.0 Mega pixel web camera 1 S
LCD Back Cover Jet Black Matte 1 S
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 1 S
Hard Drive 160GB Serial ATA (5400RPM) 1 S
Optical Drive 8xDVD+/-RW Drive including SW 1 S
Graphic Intel Integrated GMA X3100 1 S
555-11135 European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 1 S
English - Vista Home Premium 1 S
English Microsoft Office 2007 Home + Student 1 S

Dit is de nieuwe 'spel'computer die ik bij Dell heb besteld en hopelijk binnen enkele kwartiertjes bij mij bezorg wordt!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Gepost op 10 juni 2008 om 14:09:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht dat een intellectueel figuur zoals jij ORC nooit bij Dell zou bestellen.

Dell =
 Help mods!
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 10 juni 2008 om 15:22:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kreeg korting én een renteloze afbetaling van een jaar via mijn werk, dus Dell =
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 11 juni 2008 om 12:02:03.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Ik kreeg korting én een renteloze afbetaling van een jaar via mijn werk, dus Dell =

Dell is sowieso goed. Goeie apparatuur, goeie service, gewoon kwaliteit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 11 juni 2008 om 13:13:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dell is niet zo slecht, maar dit is alleen geen 'spel'computer. Tenzij je er Tetris en Pacman op wil spelen.

Vraag me dan ook af wat dit systeem gekost heeft, want een renteloze afbetaling lijkt me met deze specificaties niet snel nodig.

Ik zou er altijd voor kiezen om een systeem zelf helemaal samen te stellen. Met behulp van tweakers.net kom je er wel uit. Dan even iemand zoeken die hem wil assembleren, en klaar ben je. Prijs / kwaliteit is velen malen beter.

[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 11 juni 2008 13:17:22).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 11 juni 2008 om 13:40:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

code:
Inspiron 1525 Pentium Dual Core T2370 1.73Ghz, 533, 1MB 1 S
Display 15.4" Widescreen WXGA (1280x800) with TrueLife 1 S
2.0 Mega pixel web camera 1 S
LCD Back Cover Jet Black Matte 1 S
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 1 S
Hard Drive 160GB Serial ATA (5400RPM) 1 S
Optical Drive 8xDVD+/-RW Drive including SW 1 S
Graphic Intel Integrated GMA X3100 1 S
555-11135 European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 1 S
English - Vista Home Premium 1 S
English Microsoft Office 2007 Home + Student 1 S

Dit is de nieuwe 'spel'computer die ik bij Dell heb besteld en hopelijk binnen enkele kwartiertjes bij mij bezorg wordt!

Dit is geen systeem waar je lang mee vooruit zal kunnen vrees ik. Ik heb geen idee wat de videokaart Graphic Intel Integrated GMA X3100 1 S voor prestaties levert maar afgaande op de kwaliteit van de rest denk ik dat je daar nu prima mee kan gamen maar dat je al snel aan de max zit. De processor is redelijk en het 2GB werkgeheugen is ook zeker prima om mee te beginnen (minder is tegenwoordig echt niet meer te doen met de nieuwste games, zeker aangezien Vista ook werkgeheugen slurpt).

Jammer dat er maar een 160GB HD in zit. Aan de andere kant, ik heb jaren gewerkt met een 80GB systeem, gewoon regelmatig opschonen en je kan prima vooruit. De 500GB HD die ik nu heb is pure luxe eigenlijk.

Veel plezier ermee, wat ga je er op spelen eigenlijk? COD 4? Battlefield?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 11 juni 2008 om 14:05:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef: Dit is geen systeem waar je lang mee vooruit zal kunnen vrees ik. Ik heb geen idee wat de videokaart Graphic Intel Integrated GMA X3100 1 S voor prestaties levert maar afgaande op de kwaliteit van de rest denk ik dat je daar nu prima mee kan gamen maar dat je al snel aan de max zit. De processor is redelijk en het 2GB werkgeheugen is ook zeker prima om mee te beginnen (minder is tegenwoordig echt niet meer te doen met de nieuwste games, zeker aangezien Vista ook werkgeheugen slurpt).

Jammer dat er maar een 160GB HD in zit. Aan de andere kant, ik heb jaren gewerkt met een 80GB systeem, gewoon regelmatig opschonen en je kan prima vooruit. De 500GB HD die ik nu heb is pure luxe eigenlijk.

Veel plezier ermee, wat ga je er op spelen eigenlijk? COD 4? Battlefield?

Volgens mij is het gewoon een onboard videokaartje, daar heb je dus nauwelijks iets aan. COD 4 en Battlefield gaat dan ook niet lukken.

Ik weet niet wat je budget was, en wat je er precies mee van plan bent OrCristian, maar veel moet je er (helaas) niet van verwachten.

Voor internetten, tekstverwerken, downloaden en msn is hij natuurlijk prima.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 11 juni 2008 om 16:35:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk niet dat hij hem gekocht heeft voor games, hooguit voor strippoker
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 12 juni 2008 om 00:14:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eerlijk gezegd speel ik alleen RTS en Citybuilders. Heb nu Settlers VI gekocht en daarmee ben ik wel een tijdje zoet denk ik

Ik denk trouwens dat ik de pc ook vooral voor mijn werk zal gaan gebruiken, ik ben niet zo'n gamer (meer).

Maar bedankt voor de zorgen allemaal
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk