| Poster | | Topic: [Centraal] De huidige spelcomputers |  |
|
Kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: El Jefecito schreef:
Tja PES2008 online loopt nog steeds niet lekker, dit heeft idd te maken met de servers van microsoft en de maoisten die alleen over een 56 k modem bezitten en dan online gaan spelen .
@ Kalou:

Tsja, ik vind het echt niet normaal, ik lach er wel om maar het is echt diep en diep triest. Een waarschuwing was meer op z'n plaats geweest en niet eens dat eigenlijk. Alsof ik echt iets heel ergs gedaan heb. Het is zelfs zo erg, dat, ik zat vanmiddag even Forza 2 te spelen (uiteraard offline, want bij het aanmelden krijg ik een melding:" You have been suspended until 15/08/2008", ik zat dus forza te spelen (een endurance race, ik was in lap 28 van de 30, duurde ongeveer 55 minuten) toen ik de game effe pauzeerde, vervolgens weer wou beginnen en ik krijg opeens een melding dat alle user created content bij mij gedisabled is en dat ik tijdens replays of gewoon online races zelfgemaakte creaties van andere gamers dus niet kan bekijken. En buiten dat werd de race waar ik mee bezig was gewoon gereset. Ik weet niet of dat kan ,maar ja. Lekker allemaal....
@El Jefecito: jaja lach maar, morgen ben ik er weer 
|
|
|
Jeroen- Regelmatige invaller
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 262 Reg.: 31 januari 2007 | Ben nu een tijdje bezig met de nieuwe Mario Kart, en hoewel Mario Kart DS iets verfijnder was is dit ook weer een typisch spel met vrolijke kleuren dat leuk lijkt voor een weekend maar waar je al gauw enkele weken mee bezig bent. Mocht iemand zin hebben in een potje online, wees dan vrij om me toe te voegen.
Wii system code - 6302 2968 1302 9077
Mario Kart code – 0344 9426 2101
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Wat een prutsers weer bij live.. 'Server even der uit' Ik kom live niet eens meer op Al een uur of 5! 
|
|
|
Kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Wat dacht je van mij dan ?? Sinds gisterenochtend 11 uur tot nu (22 april) kan ik niet inloggen, laat staan online spelen. Idd wat een prutsers !!! Maar gelukkig is het niet zo erg dat je ervoor hoeft te betalen ofzo......
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Kalou_29 schreef:
Wat dacht je van mij dan ?? Sinds gisterenochtend 11 uur tot nu (22 april) kan ik niet inloggen, laat staan online spelen. Idd wat een prutsers !!! Maar gelukkig is het niet zo erg dat je ervoor hoeft te betalen ofzo......
Euhm Kalou, voor een Gold Abbo moet je wel betalen 
|
|
|
Kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Het was een cynische opmerking... . Ik kan nog steeds niet inloggen trouwens, echt onwaarschijnlijk triest......
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Ik wel, maar mijn verbinding is van open naar moderate gegaan 
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 | Ik zei toch: altijd een PS3 aanschaffen ipv Xbox 
|
|
|
tripkees Regelmatige invaller
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 283 Reg.: 15 juli 2002 | Ik heb sinds 2 dagen ook een ps3. Heb dat Gran Turismo Prologue pakket gekocht. Best leuk spel maar ik wacht tot dinsdag dan ligt GTA4 op me deurmat 
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
quote: tripkees schreef:
Ik heb sinds 2 dagen ook een ps3. Heb dat Gran Turismo Prologue pakket gekocht. Best leuk spel maar ik wacht tot dinsdag dan ligt GTA4 op me deurmat 
Ik denk dat ik GTA ook maar eens ga bestellen, ben toch wel erg benieuwd om eerlijk te zijn! Hopelijk ook rond dinsdag binnen!
p.s. Tripkees heb je interesse in games als Rainbow Six Vegas 2 Wil er namelijk wat verkopen haha!
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: J2Jelke schreef:
Ik zei toch: altijd een PS3 aanschaffen ipv Xbox 
Je kan nog beter met een vergiet de zee op gaan dan met je Ps3 online 
|
|
|
Sportclub Vedette
Uit: Gouda Vak: - Posts: 2049 Reg.: 12 mei 2000 | Ha...
Ik Wii me helemaal suf tegenwoordig! Ben totaal geen gamer ofzo (Cm 01/02 was een van mijn laatste games en dingen als graphics boeien mij al helemaal geen reet) maar dit is een hardstikke grappig dingetje, handelbaar, wat anders dan de standaard en eigenlijk best verslavend. Dat was al met Wii sports, al verloor ik kansloos van mijn zes jarige nichtje met baseball.
Met de Wifi mode (Hier in Gouda is een WIFI verbinding) kan ik dus gewoon op mijn tv youtuben en nieuwe southparkies kijken.
Van de week de Wii Fit gekocht (met dat balanceboard) en ik was wat huiverig voor wat er komen ging maar het is fuckin leuk... vandaag anderhalf uur staan springen, balancen, aerobicen en yoga. Goed voor het lichaam, zeker voor een fitnessfreak als ik.
Ook grappig... ik heb de oldschool Sonic the Hedgehog gedowned van de server, is ook verslavend met wat bier of wijn op.
Verder heb ik de duikgame endless ocean... wat een superrelaxte game (zonder doel een beetje onderwater visjes kijken) is dat zeg.
Iemand nog aanraders voor de Wii?
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
(...)
Je kan nog beter met een vergiet de zee op gaan dan met je Ps3 online 
MAar het is wel gratis En voor zover ik online heb gespeeld (eerlijk gezegd niet erg veel) ging het altijd erg soepel!
|
|
|
tripkees Regelmatige invaller
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 283 Reg.: 15 juli 2002 | Wat vraag je ervoor
quote: J2Jelke schreef:
(...)
Ik denk dat ik GTA ook maar eens ga bestellen, ben toch wel erg benieuwd om eerlijk te zijn! Hopelijk ook rond dinsdag binnen!
p.s. Tripkees heb je interesse in games als Rainbow Six Vegas 2 Wil er namelijk wat verkopen haha!
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | Ik heb zelf een Xbox 360 in bezit. Leuk ding, al speel ik er niet ontzettend vaak op. Meestal is het een potje PES, of even schieten met Call of Duty.
Ik vind het wel schandalig hoeveel Xbox 360's kapot gaan. Je hebt vaak die drie rode ringen, of de cd-drive die je spelletjes bekrast. Ikzelf heb van geen van beide geen last gehad. Het schijnt dat 1 op de 6 (of 16%, naar de laatste schattingen) kapot gaat. Erg veel!
Morgen komt GTA IV uit, die ga ik zeker even halen. Als mijn Xbox nu maar blijft leven. 
[Dit bericht is veranderd door Feye-Marco (op 28 april 2008 15:54:08).]
|
|
|
Kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Morgen GTA IV !!! Om 1 over 6 in de ochtend sta ik voor de deur van de gameshop , die gaan morgen speciaal voor gta om 6 uur open... 
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | GTA IV heb ik aangeschaft vandaag!
Woorden zijn overbodig, dit moet je zien. Grafisch prachtig, gameplay top en ongelooflijk veel plezier. Wát een details!
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Feye-Marco schreef:
GTA IV heb ik aangeschaft vandaag!
Woorden zijn overbodig, dit moet je zien. Grafisch prachtig, gameplay top en ongelooflijk veel plezier. Wát een details!
Eensch voor de volle 100%! Ik zit nu net op 2% :P Reed net ergens, zag ik links de skyline van Libery City. Ik zei daadwerkelijk hard op "wow". Dat is me nog nooit gebeurd bij een game :P
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Scrummie schreef:
(...)
Eensch voor de volle 100%! Ik zit nu net op 2% :P Reed net ergens, zag ik links de skyline van Libery City. Ik zei daadwerkelijk hard op "wow". Dat is me nog nooit gebeurd bij een game :P
Ziek 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Overigens werkt er bij Rockstar iemand die Rotterdam wel mag geloof ik (al zal het ook iets historisch hebben). Je hebt het hart van de stad: Rotterdam tower (Empire state building in het echt). En dan doe ik zo'n heli tour, gaat die piloot roepen dat we over "north holland" vliegen en dat het rottigste gedeelte is van de hele stad . Ik lag in een deuk!
|
|
|
Kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Je vergeet Rotterdam Hill, die is er namelijk ook in de game... (zijn er geen rook smilies ??)
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Zit nu op ongeveer 40% met GTAIV. Wat een game zeg, geweldig!
Overigens nu ook Gran Turismo 5 Prologue gekocht. Ook die is werkelijk prachtig. Ik kan er alleen nog geen hol van. Als ik alle hulpmiddelen uit zet zit ik de helft van de tijd in de grindbak te kijken met mn Golf GTI. Heb al wel een nieuwe auto op het oog, de BMW Z4 als ik genoeg credits heb.
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 | Ik zit nu rond de 25% meen ik. Ik vind het machtig mooi om door te stad te cruisen en allemaal rotzooi te trappen. Vooral allemaal auto's verzamelen en er dan een granaat opgooien geeft echt een prachtig beeld!
Ook met de helikopters vliegen is leuk. Ik ben ondertussen al op alle echt hoge gebouwen wezen landen. Je uitzicht vanaf daar is echt geweldig!
Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan. Ik ben al eens door de tunnels van de metro geraast. Kom ik opeens op zo'n plek waar allemaal zwervers zich verzamelen. Ik werd bedolven onder die sloebers!
Het tweede eiland is ook erg mooi als het nacht is. Zeker als je dan het centrum bekijkt. Al die neon-lichten, prachtig!
|
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Dordrecht Vak: - Posts: 4339 Reg.: 17 maart 2001 | Zit helemaal in PES2008. Speelt heerlijk ! GTA is nooit mn ding geweest .. Gran Tourismo wel !Ga ik deze week om ! Zit ook nog met mn nieuwste Tony Hawk en moet Need for Zuur (uuh Speed) ook nog uitspelen.
Kortom, tijd voor vakantie... kan ik weer eens loszzzz
(...)
Je kan nog beter met een vergiet de zee op gaan dan met je Ps3 online :D
NIet verstandig om online te gaan met mn ps3 ??
[Dit bericht is veranderd door Neochamp (op 21 mei 2008 20:13:23).]
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Neochamp schreef:
Zit helemaal in PES2008. Speelt heerlijk ! GTA is nooit mn ding geweest .. Gran Tourismo wel !Ga ik deze week om ! Zit ook nog met mn nieuwste Tony Hawk en moet Need for Zuur (uuh Speed) ook nog uitspelen.
Kortom, tijd voor vakantie... kan ik weer eens loszzzz
(...)
NIet verstandig om online te gaan met mn ps3 ??
Wat is je PSN name Neo? Als ik (misschien morgen al) Pes 2008 ga halen voor PS3 kunnen we onze krachten meten! Mag jij Feyenoord zijn zelfs 
|
|
|