Feyenoord Netwerk
dinsdag 22 juli 2014 - 13:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » Onderzoek naar Supportersbeleving (win 2x2 wedstrijdkaarten!)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Leroyy123
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 december 2012

Beste Feyenoord Supporters,

wij van de Hogeschool in Arnhem en Nijmegen zijn bezig met een onderzoek naar de supportersbeleving in de Eredivisie.
Denk hierbij aan sfeer/technische ontwikkelingen/activiteiten op een wedstrijddag etc.
Het enige wat je hoeft te doen is een online enquête invullen van ongeveer 2 minuten.

Wie weet zie je dan jouw ideeën over een tijdje terug in het stadion!

Als je dan op het eind je e-mail adres invult maak je kans op 2 wedstrijdkaarten voor een wedstrijd in de Eredivisie, of van het NL elftal.

Welk kaartje dit wordt, stemmen we af op jouw persoonlijke wensen.

De link naar de enquête: http://supporters.hanresearch.org

Retweet mijn bericht op Twitter en je maakt nóg een keer kans op 2 kaarten.
HR
HR

Jordy_FR
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003

Een kleine tip van mijn kant: maak je enquete duidelijker. Ik heb geen idee wat je wil zeggen met 'de tevredenheid over de faciliteiten van mijn seizoenkaart' en wat 'de seizoenkaart mij nog meer kan bieden'. Misschien ben ik er te dom voor, maar het moet wel begrijpelijk zijn voor iedereen die deze enquete wil invullen.
HR
HR

gyan
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 30 oktober 2008

quote:HR
Jordy_FR schreef:

Een kleine tip van mijn kant: maak je enquete duidelijker. Ik heb geen idee wat je wil zeggen met 'de tevredenheid over de faciliteiten van mijn seizoenkaart' en wat 'de seizoenkaart mij nog meer kan bieden'. Misschien ben ik er te dom voor, maar het moet wel begrijpelijk zijn voor iedereen die deze enquete wil invullen.
HR
Mee eens. Een voorbeeld zou verhelderend zijn, zowel voor ons als voor jullie denk ik.
HRHR
HR

Leroyy123
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 10 december 2012

Bedankt voor de tips. Ik kan het voor deze enquête helaas niet meer veranderen.

Bedankt voor het invullen!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Onderzoek naar Supportersbeleving (win 2x2 wedstrijdkaarten!)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR