Feyenoord Netwerk
zondag 23 november 2014 - 05:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » Op zoek naar niet saaie Feyenoordpet...

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

dennis1382
Ballenjongen

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 6 maart 2011

Beste Feyenoord-vrienden!!!

Op dit moment lig ik in de Daniel den Hoed Kliniek te Rotterdam (the place to be toch?) voor het ondergaan van mijn eerste CHEMOTHERAPIE.

Omdat vrijwel één van de zekere bijwerkingen van de CHEMO haaruitval gaat zijn heb ik besloten om me na deze sessie gelijk door de kapster kaal te laten scheren, omdat ik niet met kale plekken op mijn hoofd rond wil gaan lopen.

Om dan mijn kale koppie op een leuke manier te bedekken ben ik op zoek naar een KLEURRIJKE, OPVALLENDE, LEUKE Feyenoordpet. Mijn probleem nu echter is dat ik al overal op internet (dus ws niet goed genoeg) heb gezocht en alleen maar SAAIE petten tegen kom. Ik zoek echt iets met meer kleurtjes, motiefjes etc
Het mag wel lekker opvallen toch?!

Dus mijn vraag aan jullie: wie weet er een site/webshop op internet waar ze wel zulk soort petten verkopen dan kan ik eens een leuke uit gaan zoeken?!

Alvast hartelijk bedankt!!!
HR
HR

weshoofd
Crack

Uit: slover
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Royston Drenthe
Reg.: 10 augustus 2005

Misschien kun je een gewone pet uitzoeken die je mooi vindt, en er dan een Feyenoordlogo op laten naaien ofzo? Heb geloof ik ook nog wel ergens een "los" logo liggen, als je er niet aan kunt komen.

In ieder geval sterkte man, en kick some ass!
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

Nee ik wil een echte officiele Feyenoordpet! Geen knutselwerkje (sorry voor de woordkeus). Het moet er natuurlijk helemaal keurig uitzien. Wel goede reclame maken voor mn cluppie.

Ik krijg hem namelijk van een familielid als cadeautje als ik weer thuis ben. En die kan sowieso niet met draad en naald overweg.

[Dit bericht is veranderd door dennis1382 (op 21 oktober 2012 13:38:05).]
HR
HR

weshoofd
Crack

Uit: slover
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Royston Drenthe
Reg.: 10 augustus 2005

HR
HR

Driftkikker1908
Crack

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005

quote:HR
dennis1382 schreef:

Nee ik wil een echte officiele Feyenoordpet! Geen knutselwerkje (sorry voor de woordkeus). Het moet er natuurlijk helemaal keurig uitzien. Wel goede reclame maken voor mn cluppie.

Ik krijg hem namelijk van een familielid als cadeautje als ik weer thuis ben. En die kan sowieso niet met draad en naald overweg.
HR
Kijk hier eens
http://www.feyenoordfanshop.nl/stadion-sfeer/caps-mutsen.html

Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

Dat bedoel ik nou net met saai! Dit was de eerste plaats waar ik gezocht heb. Dit zoek ik dus absoluut niet.
HR
HR

Driftkikker1908
Crack

Op wedstrijddagen (bijv. a.s. zondag) staan er voor, tijdens en na de wedstrijd allerlei kraampjes op het stadionplein. Daar worden veel verschillende petten te koop aangeboden. Wellicht zit daar wat leuks tussen?
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

weshoofd schreef:

(plaatje)?
HR
Bedankt voor de suggestie, maar...
Ik had t over KLEURRIJK EN OPVALLEND he ;-)
En dat is deze dus ook nie...
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

Driftkikker1908 schreef:

Op wedstrijddagen (bijv. a.s. zondag) staan er voor, tijdens en na de wedstrijd allerlei kraampjes op het stadionplein. Daar worden veel verschillende petten te koop aangeboden. Wellicht zit daar wat leuks tussen?
HR
Het probleem is dat Rotterdam dus voor mij niet naast de deur is... en ik in mijn toestand nu ook niet ff op en neer kan...

Is er bij het stadion zelf geen fanshop?! Die bv petjes verkopen met afbeeldingen van spelers?! Die zijn meestal wat kleurrijker...
HRHR
HR

Driftkikker1908
Crack

dennis1382 schreef:

(...)

Het probleem is dat Rotterdam dus voor mij niet naast de deur is... en ik in mijn toestand nu ook niet ff op en neer kan...

Is er bij het stadion zelf geen fanshop?! Die bv petjes verkopen met afbeeldingen van spelers?! Die zijn meestal wat kleurrijker...
HR
Jawel, er zit een fanshop naast het stadion en er zit ook een fanshop op de Lijnbaan in Rotterdam. Hopelijk zit daar wat voor je bij!
HR
HR

Zelle
Zonnebril
Ballenjongen

Uit: Rotterdam-Zuid
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 15 oktober 2012

dennis1382 schreef:

(...)

HR
Een pet kopen bij één van de vele kraampjes rond het stadion is geen optie omdat Rotterdam niet naast de deur ligt. Vervolgens vraag je wel er of er bij het stadion wél een fanshop is. Spreek je jezelf niet een beetje tegen dan? Rotterdam is eigenlijk geen optie in deze toestand, dus een kraampje wordt het niet, maar een fanshop een paar meter verder is vervolgens wél een optie? Beetje tegenstrijdig. Maar goed, om niet helemaal nutteloos te zijn: De Feyenoord fanshop is al jaren een drama, waar andere clubs halve magazijnen vol hebben liggen met leuke spulletjes is het bij Feyenoord meestal drie keer niks. Al geloof ik dat ze tegenwoordig er wel weer aan proberen te doen getuige de producten die onlangs op de site toe zijn gevoegd. Bij de kraampjes rond het stadion hebben ze rond wedstrijden zoals gezegd veel keuze, al let ik er persoonlijk nooit zo op. En anders inderdaad de fanshop een goede optie. Is een muts geen optie voor je? In ieder geval erg veel sterkte.
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

Zelle schreef:

(...)
Een pet kopen bij één van de vele kraampjes rond het stadion is geen optie omdat Rotterdam niet naast de deur ligt. Vervolgens vraag je wel er of er bij het stadion wél een fanshop is. Spreek je jezelf niet een beetje tegen dan? Rotterdam is eigenlijk geen optie in deze toestand, dus een kraampje wordt het niet, maar een fanshop een paar meter verder is vervolgens wél een optie? Beetje tegenstrijdig.
HR
Als ik bv via de site van de fanshop een pet van een speler uit zoek, dan is de persoon die hem cadeau wil geven bereid hem daar te gaan kopen... Dus dan ga ik zelf niet naar Rotterdam...
HR
HR

gyan
Vaste waarde in elftal

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 30 oktober 2008

dennis1382 schreef:

(...)

Als ik bv via de site van de fanshop een pet van een speler uit zoek, dan is de persoon die hem cadeau wil geven bereid hem daar te gaan kopen... Dus dan ga ik zelf niet naar Rotterdam...
HR
Die persoon wil misschien toch ook even kijken en dan een foto'tje maken en naar je toe sturen? Kan je gelijk zeggen wat je ervan vind ;) Veel sterkte!
HR
HR

Michy
Vedette

Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 9 augustus 2008

Ik ben niet thuis in de wereld van de Feyenoordpetten, maar in ieder geval veel sterkte man.
HR
HR

dennis1382
Ballenjongen

weshoofd schreef:

(plaatje)?
HR
Waar heb je deze gevonden?!
HR
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Op zoek naar niet saaie Feyenoordpet...

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 67,6% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Sevilla FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!