Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
Zelle
Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam-Zuid
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 oktober 2012

Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Uit: Maastricht
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 1 juli 2008
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2005
quote:Op vak W schijnen ze zelfs 65 minuten op hun kroket te moeten wachten. Knap dat die gasten toch week in week uit blijven komen.
Lars Elstrup schreef:
Leuk initiatief.
Altijd goed, zolang het maar geen georganiseerde sfeer wordt met capo's, banieri's en al die andere ultra-onzin.
Verder vind ik de samenzang met vak z altijd wel geinig om te zien.
En, zeker in deze tijden van modern football, uiteraard respect voor jullie dat jullie nog altijd zo heroïsch zijn om soms in de regen te staan
gyan
Vedette
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 30 oktober 2008
Tonny Trindade de Vilhena
Crack
Reg.: 26 augustus 2005
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Klopt, 12e minuut acties waren vaak fantastisch. Vooral tijdens de halve finale tegen Twente. De groep die verantwoordelijk was voor die acties is echter zo tegengewerkt door het bestuur dat ze er mee zijn gekapt.
Tonny Trindade de Vilhena schreef:
Vakkie W is altijd leuk (helaas wel erg nat!!!). Er is vaak een mooi sfeertje en het feit dat iedereen staat is natuurlijk ook erg fijn. Zelf ben ik ervoor om het hele stadion te betrekken in acties, dan spreek ik met name over grootschalige TIFO-acties. Betekent overigens niet dat er geen ruimte is voor zat leuke initiatieven vanuit vakkie W zelf. Zoals Elstrup al zegt is de wisselwerking met Z vaak erg leuk, misschien kan daar wat meer mee gedaan worden. Er mag hier en daar best wel wat meer georganiseerd worden, zolang het trommelwerk maar lekker thuis blijft. Een ultra-sfeer is ook wel het laatste wat ik in de Kuip verwacht. Zelf vind ik de simpele dingetjes altijd erg mooi. Denk aan het gezamenlijk zingen van 'Mijn Feyenoord' rond de 12de minuut, waarbij het hele vak de sjaals in de lucht houdt, prachtig gezicht. Sowieso vond ik de 12de minuut initatieven van een aantal jaren terug vaak erg goed uitpakken. De strandballen-actie bij Utrecht uit, de sterretjes-actie bij Twente thuis, erg gaaf.
Tonny Trindade de Vilhena
Crack
Reg.: 26 augustus 2005
quote:Ik geloof best dat het bestuur lastig is geweest, maar een paar gasten binnen die organisatie maakten het er ook niet makkelijker op. Er was volgens mij een agressieve randdebiel, genaamd Sonic, die de boel liep te verstieren. Althans, dat maak ik op uit dingen die ik hier eerder las. Betekent overigens niet dat er niet langer van dit soort prachtige acties uitgevoerd kunnen worden, integendeel! Mooi ook dat gasten als Zelle zich hier speciaal aanmelden om dit soort initiatieven te verspreiden
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Klopt, 12e minuut acties waren vaak fantastisch. Vooral tijdens de halve finale tegen Twente. De groep die verantwoordelijk was voor die acties is echter zo tegengewerkt door het bestuur dat ze er mee zijn gekapt.
Michy
Vedette
Vak: -
Reg.: 9 augustus 2008
quote:Dus het is de schuld van Gudde?!
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Klopt, 12e minuut acties waren vaak fantastisch. Vooral tijdens de halve finale tegen Twente. De groep die verantwoordelijk was voor die acties is echter zo tegengewerkt door het bestuur dat ze er mee zijn gekapt.
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Nee, van Jacobs. Die was namelijk ook coordinator supporterszaken.
Michy schreef:
(...)
Dus het is de schuld van Gudde?!![]()
Je verwacht het niet..
gyan
Vedette
quote:Waaraan dan wel als ik vragen mag? Vond die actie's altijd wel leuk namelijk.
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Nee, van Jacobs. Die was namelijk ook coordinator supporterszaken.
@Tonny: Sonic heeft een tijdje flink huisgehouden op vak S ja, maar daar lag het echt niet alleen aan.
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Spandoeken werden in beslag genomen, stadionverboden werden uitgedeeld voor het afsteken van vuurwerk, er werd gezeurd over de "rotzooi" die bepaalde acties (bordjes van papier) etc. veroorzaakten.
gyan schreef:
(...)
Waaraan dan wel als ik vragen mag? Vond die actie's altijd wel leuk namelijk.
FRjack
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009
weshoofd
Icoon
Uit: kijktoren
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005
quote:Dat vind ik dan weer fucking gay.
Lars Elstrup schreef:
Verder vind ik de samenzang met vak z altijd wel geinig om te zien.
Billie
Crack
Uit: Stad van de haringkoppen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007
quote:Daarom doen wij op x er dan ook niet aan mee
weshoofd schreef:
(...)
Dat vind ik dan weer fucking gay.
weshoofd
Icoon
quote:Ik doe wel altijd mee met het cynische applausje naderhand. Dat is dan weer ons samenspel
Billie schreef:
(...)
Daarom doen wij op x er dan ook niet aan mee
c.b.o
Internationale topspeler
Uit: rotterdam
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009
quote:Haha ja idd, en ze zingen het 'komen wij uit Rotterdam' ook nog eens fout, zonder plat Rotterdams accent,
weshoofd schreef:
(...)
Ik doe wel altijd mee met het cynische applausje naderhand. Dat is dan weer ons samenspel
ribruijn
Administrator
Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Castricum
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
quote:
weshoofd schreef:
(...)
Dat vind ik dan weer fucking gay.
Obiku
Administrator
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
quote:Ik haal m'n vette hap altijd op het voorplein
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Op vak W schijnen ze zelfs 65 minuten op hun kroket te moeten wachten. Knap dat die gasten toch week in week uit blijven komen.
draaideur
Meervoudig international
Uit: Rotterdam
Reg.: 18 augustus 2011
quote:Haha klopt, vind t wel grappig altijd, 75% procent zingt t met een ander accent dan Rotterdams..
c.b.o schreef:
(...)
Haha ja idd, en ze zingen het 'komen wij uit Rotterdam' ook nog eens fout, zonder plat Rotterdams accent,
wauzer
Jeugdspeler
Uit: Barendrecht
Vak: Stadiontribune - S
Droomaankoop: Sebastian Abreu
Reg.: 29 december 2003
quote:Wat heeft die Sonic dan voor verschrikkelijks gedaan???
@Tonny: Sonic heeft een tijdje flink huisgehouden op vak S ja, maar daar lag het echt niet alleen aan.
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Ik reageer slechts.
wauzer schreef:
(...)
Wat heeft die Sonic dan voor verschrikkelijks gedaan???
ja t is een blaaskaak, maar flink huisgehouden???? Wel iemand die heel veel mensen heeft meegekregen voor leuke sfeeracties.
Overigens geen vriend of iets van me hoor, maar om zomaar iemands (bij)naam te gaan noemen zonder te zeggen wat ie dan precies gedaan heb vind ik een beetje kansloos.
weshoofd
Icoon
quote:Is ook zo. Veel dingen zijn deze dagen nu eenmaal gay. Mijn generatie is dan ook nog fouter dan de Rothschilds tijdens de Tweede Wereldoorlog.
ribruijn schreef:
(...)
jij vindt eigenlijk best veel gay, als ik zo op het forum rondkijk?
Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Uit: Maastricht
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 1 juli 2008
quote:Nogmaals vind het altijd wel geinig. Maar doe idd ook altijd wel wel aan het gematigde/ enigszins cynische applausje daarna, wat ik dus ook wel geinig vind
Billie schreef:
(...)
Daarom doen wij op x er dan ook niet aan mee
gyan
Vedette
quote:Ik moet er ook niet veel van hebben maar X zal niet jaloers zijn. Het begon met S tegen X en daarna X/S tegen W en X/S tegen Z. Maar dat is al van twee jaar geleden.
Lars Elstrup schreef:
(...)
Nogmaals vind het altijd wel geinig. Maar doe idd ook altijd wel wel aan het gematigde/ enigszins cynische applausje daarna, wat ik dus ook wel geinig vind.
Van bovenaf vind ik het altijd lijken of men op x een beetje jaloers is dat ze niet mee mogen doen
Zelle
Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam-Zuid
Reg.: 15 oktober 2012
quote:Ik kan je geruststellen want naar een georganiseerde ultra sfeer zullen wij nooit streven. Vak W is bedoeld om de Feyenoord sfeer waar nodig/mogelijk te verbeteren, niet om een andere sfeer in De Kuip te introduceren. De club Feyenoord is uniek en de Feyenoord sfeer is dat ook, bij Vak W zijn we er juist trots op dat Feyenoord haast de enigste club in Nederland is waar ze geen trommel en capo's hanteren. Want waar elke club hetzelfde wordt zal Feyenoord altijd Feyenoord blijven. En ook wij willen dat zeker zo houden!
''Leuk initiatief. Altijd goed, zolang het maar geen georganiseerde sfeer wordt met capo's, banieri's en al die andere ultra-onzin.''
quote:Tuurlijk zijn acties in het hele stadion het tofst om te zien, maar zulke acties kosten helaas klauwen met geld dat er bij Feyenoord niet is. Vroeger ondersteunde Feyenoord bijvoorbeeld het TIFO-team met een jaarlijks bedrag. Maar helaas ziet Feyenoord anno 2012 geen heil meer in financiële steun voor TIFO Rotterdam. Een vellen actie door het hele stadion kost al gauw zo'n 10.000 euro per jaar en dat is niet niks. Op Vak W hebben we al helemaal geen budget op het moment om zulke acties te financieren, vandaar dat Vak W zich eerst richt op Vak W1. Later kan er altijd nog uitgebreid worden en wie weet wat de toekomst brengt :-)
''Zelf ben ik ervoor om het hele stadion te betrekken in acties, dan spreek ik met name over grootschalige TIFO-acties.''
Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Sfeer op Vak W

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.