Feyenoord Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 15:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

HR

quote:HR
gyan schreef:

(...)

Moet ik me nou tegenover iemand die mij niet kent gaan verdedigen dat ik een Feyenoord supporter ben? Als iemand bij hem een iets andere mening heeft dan zijn het gelijk geen Feyenoorders.

Of moet ik bij elke activiteit van de Feijenoorder roepen dat het geweldig is? Ik vind dit niks, punt. Een krantje iets groter maken met als doel om in guiness book of records te komen heeft in mijn ogen weinig met Feyenoord te maken en geeft mij niet het Feyenoord-gevoel. Het is toch juist de bedoeling op een forum om je mening te geven, of niet soms? Ik val die mensen toch niet aan of maak ze toch niet voor iets uit?
HR
Iemand anders dan Driftkikker hierboven gaf ook al aan dat het een zure reactie van je is
HR
HR

gyan
Crack

Vak: Stadiontribune - X3
Droomaankoop: -
Reg.: 30 oktober 2008

Billie schreef:

(...)

Iemand anders dan Driftkikker hierboven gaf ook al aan dat het een zure reactie van je is
HR
Dat moet hij weten. Ik leg het toch duidelijk uit? Dan zie je toch dat het niet zuur is? Ik zeg er zelfs bij dat ik respect heb voor andere activiteiten van de Feijenoorder en dat ik niets tegen de mensen van de Feijenoorder heb, hoeveel duidelijker moet ik het voor je maken? Of is het sowieso al zuur als je zegt dat je één actie van de Feijenoorder niks vind?
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 30 juni 2005

Zelfs deze schitterende krant wordt hier nog afgezeken. Het is een schande wat voor debielen hier rondlopen.
HR
HR

Michy
Crack

Vak: -
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 9 augustus 2008

Driftkikker1908 schreef:

Zelfs deze schitterende krant wordt hier nog afgezeken. Het is een schande wat voor debielen hier rondlopen.
HR
Er is één zuurpruim die kritisch is op die krant, waar maak je je nou in godsnaam druk om joh :slaap
HR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 augustus 2005

Mr. Feyenoord schreef:

Je begrijpt wat ik bedoel. Kritische medesupporters (zoals mensen van LN) voor nepsupporter uitmaken?

WALGELIJK! :dood
HR
HR
HR

tricky-dicky
Icoon

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Ron D schreef:

Ze liggen op varkenoord, legioenzaal, maasgebouw, fanshop, kantines achter W en Z.
HR
En ook bij mij in huis. Leuk initiatief. Vooral dat verhaal over dat bijzondere bootreisje, blijft leuk. :B

Kunnen we binnenkort een tweede uitgave verwachten?
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

tricky-dicky schreef:

(...)

En ook bij mij in huis. Leuk initiatief. Vooral dat verhaal over dat bijzondere bootreisje, blijft leuk. :B

Kunnen we binnenkort een tweede uitgave verwachten?
HR
Dat lijkt me niet. Het is volgens mij best wel een duur grapje.
HR
HR

tricky-dicky
Icoon

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Driftkikker1908 schreef:

(...)
Dat lijkt me niet. Het is volgens mij best wel een duur grapje.
HR
Heb je de advertenties gezien, levert toch ook wel wat op, zelfs Gassan heeft een leuke plekkie in die krant.
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

tricky-dicky schreef:

(...)

Heb je de advertenties gezien, levert toch ook wel wat op, zelfs Gassan heeft een leuke plekkie in die krant.
HR
Klopt, maar ik betwijfel of al die bedrijven op regelmatige basis bereid zijn om hier geld in te steken. Daarnaast heeft het de mannen van de Feijenoorder ontzettend veel tijd gekost. Overigens hoop ik uiteraard ook op een tweede exemplaar.
HR
HR

MarcelluS
Nationale topspeler

Reg.: 17 september 2012

De Sigaar. schreef:

(...)Door wie? Voorbeelden graag. Jan de Knecht en Ron D die hier namens de Feijenoorder gepost hebben zijn volgens mij nooit onheus bejegend hier.

Misschien anderen die onder allerlei vage pseudoniemen op andere plaatsen debatten probeerden te voeren over de VG en RdK. Dat brandt echter buiten deze wijk.

Of voel je jezelf aangesproken? Dat zou kunnen, maar dan heb je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt.
HR
Ga je terugkrabbelen?

Jij en vele anderen hebben de VG en haar volgers voor herzenlozen, klootzakken, e.d. uitgemaakt. Je hebt zeer denigrerend over hen gesproken.

Knechtje behoorde tot de VG, dus als VG-lid heb jij en anderen hem dus zeker onjuist bejegend.

Marcel, de initiator van De Feijenoord is 'overgekomen' van Lunatic News, dus voor velen hier ook een hersenloze klootzak.

Maar wel een krant meegenomen vanaf Varkenoord? Hypocriet in het kwadraat.

[Dit bericht is veranderd door MarcelluS (op 1 november 2012 08:57:18).]
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: (^_^)
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

MarcelluS schreef:

(...)

Ga je terugkrabbelen?

Jij en vele anderen hebben de VG en haar volgers voor herzenlozen, klootzakken, e.d. uitgemaakt. Je hebt zeer denigrerend over hen gesproken.

Knechtje behoorde tot de VG, dus als VG-lid heb jij en anderen hem dus zeker onjuist bejegend.

Marcel, de initiator van De Feijenoord is 'overgekomen' van Lunatic News, dus voor velen hier ook een hersenloze klootzak.

Maar wel een krant meegenomen vanaf Varkenoord? Hypocriet in het kwadraat.
HR
Als het je niet duidelijk is dat er een groot verschil zit tussen de activiteiten van de Feijenoorder en de opstelling van de VG destijds, dan is er geen enkele discussie mogelijk.

Ik herhaal de woorden van Ron nog eens even: "Vereeniging De Feijenoorder heeft een positieve insteek. Dus geen doodskisten, geen acties om directieleden weg te krijgen, geen bestormingen of wat dan ook. Positieve insteek, gericht op het verbeteren van de saamhorigheid, sfeer en kameraadschap"

Dat is nogal een verschil met dingen als doodskistmarsen en precies de reden dat De Feijenoorder op veel meer bijval kan rekenen van de achterban.

Dat jij persoonlijk De Sigaar niet mag is inmiddels wel duidelijk, maar ga nou niet net doen alsof DF feitelijk hetzelfde is als LN of zelfs ook maar de VG.
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Reg.: 13 februari 2012

We zijn druk bezig om te bezien of het mogelijk is in de toekomst 'iets' uit te (blijven) geven, dat hebben we ook eerder aangekondigd, dat in de toekomst mogelijk een verenigingsuitgave (kan zo gauw geen ander woord verzinnen) zou ontstaan.

De krant zoals die nu is uitgegeven, van deze afmetingen, was eenmalig.

Volg in ieder geval onze website en als je helemaal op de hoogte wil blijven, word dan lid, dan ontvang je ook onze nieuwsbrieven ;-)
HR
HR

ulligan
Wereldster

Kunnen jullie niet de grootste voodoopop ooit maken, van Munsterman ofzo?
HRHR
HR

MarcelluS
Nationale topspeler

ulligan schreef:

(...)

Als het je niet duidelijk is dat er een groot verschil zit tussen de activiteiten van de Feijenoorder en de opstelling van de VG destijds, dan is er geen enkele discussie mogelijk.

Ik herhaal de woorden van Ron nog eens even: "Vereeniging De Feijenoorder heeft een positieve insteek. Dus geen doodskisten, geen acties om directieleden weg te krijgen, geen bestormingen of wat dan ook. Positieve insteek, gericht op het verbeteren van de saamhorigheid, sfeer en kameraadschap"

Dat is nogal een verschil met dingen als doodskistmarsen en precies de reden dat De Feijenoorder op veel meer bijval kan rekenen van de achterban.

Dat jij persoonlijk De Sigaar niet mag is inmiddels wel duidelijk, maar ga nou niet net doen alsof DF feitelijk hetzelfde is als LN of zelfs ook maar de VG.
HR
Ik zeg, dat veel mensen bij De Feijenoorder betrokken zijn, die ook een groot aandeel hadden binnen de VG en/of Lunatic News. Deze mensen zijn hier met stront bekogeld. En nu lees ik, dat hier nooit een onvertogen woord is geweest richting de personen achter de VG en Lunatic Newa?

Nu zijn diezelfde heren opeens wel prima, omdat ze goede dingen doen voor / bij De Feijenoorder?

En dat vind ik nogal hypocriet en dat benoem(de) ik.

[Dit bericht is veranderd door MarcelluS (op 3 november 2012 09:13:00).]
HR
HR

ulligan
Wereldster

MarcelluS schreef:

(...)

Ik zeg, dat veel mensen bij De Feijenoorder betrokken zijn, die ook een groot aandeel hadden binnen de VG en/of Lunatic News. Deze mensen zijn hier met stront bekogeld. En nu lees ik, dat hier nooit een onvertogen woord is geweest richting de personen achter de VG en Lunatic Newa?

Nu zijn diezelfde heren opeens wel prima, omdat ze goede dingen doen voor / bij De Feijenoorder?

En dat vind ik nogal hypocriet en dat benoem(de) ik.
HR
Niks hypocriets aan, ik beoordeel mensen op hun daden. Voor doorgesnoven figuren die met doodskisten sjouwen en het Maasgebouw bestormen zodat de politie met getrokken wapens ze op afstand moet houden kan ik geen waardering opbrengen. Voor mensen die zaken tbv de sfeer in het stadion organiseren des te meer. En nu wil jij dus zeggen dat de initiatiefnemers van DF dezelfde groep is als die het Maasgebouw heeft belaagd? Ik geloof er niks van.

Ik ben tegen elke vorm van geweld en intimidatie rondom onze club, het is bijna de omgekeerde wereld dat ik dat moet verantwoorden tegen jou.
HR
HR

berg1f
Legende

Reg.: 24 september 2004

ulligan schreef:

(...)

Niks hypocriets aan, ik beoordeel mensen op hun daden. Voor doorgesnoven figuren die met doodskisten sjouwen en het Maasgebouw bestormen zodat de politie met getrokken wapens ze op afstand moet houden kan ik geen waardering opbrengen. Voor mensen die zaken tbv de sfeer in het stadion organiseren des te meer. En nu wil jij dus zeggen dat de initiatiefnemers van DF dezelfde groep is als die het Maasgebouw heeft belaagd? Ik geloof er niks van.

Ik ben tegen elke vorm van geweld en intimidatie rondom onze club, het is bijna de omgekeerde wereld dat ik dat moet verantwoorden tegen jou.HR
Dat is het ook Uli. Ze denken dat als je maar hard genoeg schreeuwt, dat je meer Feyenoord bloed hebt, en je dus meer kan permiteren.
HR
HR

MarcelluS
Nationale topspeler

ulligan schreef:

(...)

Ik ben tegen elke vorm van geweld en intimidatie rondom onze club, het is bijna de omgekeerde wereld dat ik dat moet verantwoorden tegen jou.
HR
Ik heb het over mensen van de VG en LN, niet over de bestormers van het Maasgebouw.
Enkelen achter de VG en LN zijn de mensen van De Feijenoorder.

En dat maakt enkelen hier dus duidelijk wel hypocriet.

[Dit bericht is veranderd door MarcelluS (op 3 november 2012 17:56:18).]
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Mensen achter De Feijenoorder zijn deels de mensen achter de Varkenoordgroep, en/of hebben LN-achtergrond. Maar Vereeniging De Feijenoorder staat daar verder 100% los van, is een vereniging met alleen een positieve insteek.

Niemand van de Varkenoordgroep, De Feijenoorder of LN heeft overigens ook maar iets te maken met Maasgebouwrellen, haal die zaken dus niet door elkaar.

En als jullie verder klaar zijn met onderling ouwehoeren, kun je straks de nieuwe kalender bestellen. Draag je ook zonder lidmaatschap van De Feijenoorder bij aan de sfeer!
HR
HR

Charles Versnick
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Ron D schreef:

Mensen achter De Feijenoorder zijn deels de mensen achter de Varkenoordgroep, en/of hebben LN-achtergrond. Maar Vereeniging De Feijenoorder staat daar verder 100% los van, is een vereniging met alleen een positieve insteek.

Niemand van de Varkenoordgroep, De Feijenoorder of LN heeft overigens ook maar iets te maken met Maasgebouwrellen, haal die zaken dus niet door elkaar.

En als jullie verder klaar zijn met onderling ouwehoeren, kun je straks de nieuwe kalender bestellen. Draag je ook zonder lidmaatschap van De Feijenoorder bij aan de sfeer!
HR
Dat waardeer ik dan ook ten zeerste. Vandaar dan ook dat ik de reactie van MarcelluS niet kan plaatsen en er verder geen reacties op geef.

Waar ik problemen mee heb is met negatieve benaderingen. Het eeuwige riedeltje bijvoorbeeld dat er niets deugt van 'het bestuur' of van Pim Blokland en zijn vrienden. Want dan komt men o.a. ondergetekende op hun weg tegen. Daar zit verder niets hypocriets achter en ook zeker geen eigenbelang zoals door sommigen maar keer op keer weer gesteld wordt.
HR
HR

Ron D
Bankzitter

HR
HR
HR
HR

Tonny Trindade de Vilhena
Icoon

Uit: Tokio
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2013 om 16:12:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat een toewijding, niet normaal. Te weinig aandacht voor dit soort prachtwerken.
HR
HR

c.b.o
Crack

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Tonny Trindade de Vilhena schreef:

Wat een toewijding, niet normaal. Te weinig aandacht voor dit soort prachtwerken.
HR
idd hulde voor deze mannen! topwerk weer afgeleverd! prachtig
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Op zaterdag 18 mei organiseert Vereeniging De Feijenoorder de tweede editie van het Groene Haas Supporterstoernooi.

Met 24 teams weer helemaal volgeboekt.

Aanvang: 10.00 uur
Lokatie: Varkenoord

Wie zin heeft in een biertje is de hele dag van harte welkom op het terrein van Sportclub Feyenoord.
HR
HR
Hoe was het toernooi?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 68,6% dat Heracles Almelo wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Rijeka HNK-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!