Feyenoord Netwerk
zondag 20 april 2014 - 17:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: -
Reg.: 16 november 2004

Triest dat op een verslag van dat voetbaltoernooi,de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt.Bang voor wat?
HR
HR

Derrick Rose
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Komt wat mysterieus over allemaal. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zijn of haar gezicht op een site als LN.nl wil hebben.

Overigens verbaas ik me dat de Groene Haas als mascotte behouden lijkt te blijven. Ik vind het maar kinderachtig, sta eens stil bij de gedachte van een Groene Haas...

Niet dat ik me er aan stoor, maar vrij kinderachtig vind ik het wel. Voor het overige is een toernooi als dit natuurlijk een heel mooi initiatief, dé reden dat ik lid ben van De Feyenoorder. Al pluk ik er de vruchten niet van, maar dat hoeft dan ook niet per se.
HR
HR

Rummicup
Ballenjongen

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 5 augustus 2008

He Ron nou weet ik waarom je nooit meer op RLNFF...je hebt het er maar druk mee hier :-)

Kan ik nog het 1908e lid worden?
HR
HR

Ron D
Talent

Vak: -
Reg.: 13 februari 2012

Het was afgelopen zaterdag een bijzonder geslaagde dag. 24 teams, lekker zonnetje, rijkelijk vloeiend bier, leuk voetbal, jong en oud, saamhorigheid alom.

Iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen, ook alle deelnemende teams, bedankt!

We hopen hier een jaarlijkse traditie van te maken.

Wat de fotoreportage betreft op LN, daar kan ik geen antwoord op geven, dat zou je bij LN moeten vragen.

Ja, de Groene Haas blijft zéker de mascotte, cq de evenementenorganisator. Ik vind er niks kinderachtigs aan.

Rummicup, ik weet niet of ik je ken, ik lees wel op RLNFF schrijf er nauwelijks, haha, maar de meesten zijn ook weer overgestapt naar het oude LN forum
HR
HR
HR
HR

Lars Elstrup
Vedette
Winnaar EK-pool FN 2012

Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

Was een topdag die weer heeft bewezen wat een schitterend initiatief de Feijenoorder toch is en hoe mooi het is om Feyenoordsupporter te zijn.

Kameraadschap, balletje trappen en :pul . De perfecte combinatie!
HR
HR

Jan de knecht
Ballenjongen

Reg.: 24 februari 2012

quote:HR
Lars Elstrup schreef:

Was een topdag die weer heeft bewezen wat een schitterend initiatief de Feijenoorder toch is en hoe mooi het is om Feyenoordsupporter te zijn.

Kameraadschap, balletje trappen en :pul . De perfecte combinatie!
HR
En zo leg ut !!!
HR
HR

Tonny Trindade de Vilhena
Icoon

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 oktober 2012 om 16:42:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Feyenoord-fans gaan voor wereldrecord

Feyenoord-supporters gaan proberen om het World Guinness Book of Records te halen met het uitbrengen van een bijzondere Feyenoord-krant. Rondom de Klassieker van komende zondag tegen Ajax wordt de krant 'De Feijenoorder', die 58 centimeter breed en 84 centimeter hoog is, uitgedeeld.

'Van de zomer zat een medebestuurslid van ons in Parijs en kreeg hij de l'Equipe onder ogen. Toen zag hij een afmeting van een sportkrant en dat wilde hij met 'De Feijenoorder' verbeteren. Zo is het idee geboren. Twee weken geleden zijn wij daar mee begonnen,' aldus Jan de Knecht, bestuurslid van 'De Feijenoorder'. 'Dit een vervolg van onze eerste editie, die uitkwam toen de Kuip 75 jaar bestond.'

'We weten pas over een paar maanden of wij daadwerkelijk in het World Guinness Book of Records komen. Wij hebben wel mondeling de toezegging dat we het gehaald hebben.' De Knecht: 'Er staan diverse verhalen in, allemaal over Feyenoord - Ajax of Ajax - Feyenoord. Ook onze trots, De Kuip, hebben wij een speciaal plekje gegeven.'
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005

Respect voor deze mensen (die hier op het forum voortdurend worden beschimpt)!!
HR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005

Ik heb nog nooit een persoonlijke aanval op één van de betrokken mensen gezien hier.
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

weshoofd schreef:

Ik heb nog nooit een persoonlijke aanval op één van de betrokken mensen gezien hier.
HR
Dan let je niet goed op. Mensen van De Feijenoorder zijn hier als oud vuil behandeld.
HR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005

Driftkikker1908 schreef:

(...)

Dan let je niet goed op. Mensen van De Feijenoorder zijn hier als oud vuil behandeld.
HR
Volgens mij zijn er zelden tot nooit kwade woorden gevallen over de initiatieven van de Feijenoorder. Dat een deel van deze mensen ook achter andere zaken zit, bijvoorbeeld de VG of FC, is bekend. Deze clubjes zijn bekritiseerd, moet je ook tegen kunnen. De meest ordinaire en persoonlijke aanvallen komen, ook recent nog, uit die hoeken. Dat gejank is dus zeer misplaatst.
HR
HR

gyan
Crack

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 30 oktober 2008

Deze actie vind ik echt zonde van het geld. Bovendien heb ik helemaal niets met het GBoR en heeft de actie niets met Feyenoord zelf te maken. De grootste krant, wat hebben wij daar nu aan?
HRHR
HR

Ron D
Talent

De krant heeft alles met Feyenoord te maken, want dat is ook waar de krant aan gewijd is: Feyenoord. En in het bijzonder de Klassieker.

Je mag uiteraard verder vinden wat je ervan wil, wij vinden zelf dat het een bijzonder mooie krant is geworden.

Wel een ding over zonde van het geld: de krant heeft per saldo niets gekost, de kosten zijn volledig gedekt door de adverteerders.

Er is dus geen euro contributiegeld aan deze krant besteed.

Dat zou ook niet juist zijn, want wij hebben gezegd dat de contributiegelden moeten toekomen aan de bevordering van sfeer en saamhorigheid en dat is ook wat we doen.

Lees ook dit:

http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/voor-feijenoorders-door-feijenoorders-3/
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Maastribune - M
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Driftkikker1908 schreef:

(...)

HR
Door wie? Voorbeelden graag. Jan de Knecht en Ron D die hier namens de Feijenoorder gepost hebben zijn volgens mij nooit onheus bejegend hier.

Misschien anderen die onder allerlei vage pseudoniemen op andere plaatsen debatten probeerden te voeren over de VG en RdK. Dat brandt echter buiten deze wijk.

Of voel je jezelf aangesproken? Dat zou kunnen, maar dan heb je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt.
HR
HR

Michy
Crack

Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 9 augustus 2008

Ik heb een hekel aan kranten :B , maar leuk dat de Feijenoorder nog steeds zulke positieve activiteiten organiseert :pul
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

gyan schreef:

Deze actie vind ik echt zonde van het geld. Bovendien heb ik helemaal niets met het GBoR en heeft de actie niets met Feyenoord zelf te maken. De grootste krant, wat hebben wij daar nu aan?
HR
En dat is dan ook net het verschil tussen jou en de mannen van de Feijenoorder: jij bent helemaal geen Feyenoord supporter. Ik walg van je. Deze mensen hebben maanden van hun vrije tijd gestoken in dit project en nog weet jij het af te zeiken. Schaam je diep kneus.
HR
HR

Billie
Crack

Uit: Stad van de haringkoppen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007

Driftkikker1908 schreef:

(...)

En dat is dan ook net het verschil tussen jou en de mannen van de Feijenoorder: jij bent helemaal geen Feyenoord supporter. Ik walg van je. Deze mensen hebben maanden van hun vrije tijd gestoken in dit project en nog weet jij het af te zeiken. Schaam je diep kneus.
HR
:pul
HR
HR

draaideur
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

gyan schreef:

HR
Zure reactie...
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Maastribune - M
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Ron D schreef:

De krant heeft alles met Feyenoord te maken, want dat is ook waar de krant aan gewijd is: Feyenoord. En in het bijzonder de Klassieker.

Je mag uiteraard verder vinden wat je ervan wil, wij vinden zelf dat het een bijzonder mooie krant is geworden.

Wel een ding over zonde van het geld: de krant heeft per saldo niets gekost, de kosten zijn volledig gedekt door de adverteerders.

Dat zou ook niet juist zijn, want wij hebben gezegd dat de contributiegelden moeten toekomen aan de bevordering van sfeer en saamhorigheid en dat is ook wat we doen.

Lees ook dit:

HR
Al zou dat wel zo zijn, wat dan nog? Een mooie krant waatin De Klassieker belicht wordt is een goed initiatief. Ik hoop een exemplaat te kunnen bemachtigen. Mooi dat er voldoende adverteerders gevonden zijn dit project met een gesloten beurs te kunnen uitvoeren. Alle lof daarvoor.

Ik neem aan dat ze bij DHZ ook wel uitgedeeld gaan worden. Anders loop ik wel even bij Varkenoord langs.
HR
HR

Ron D
Talent

Ze liggen op varkenoord, legioenzaal, maasgebouw, fanshop, kantines achter W en Z.
HR
HR

c.b.o
Vedette

Uit: rotterdam
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Driftkikker1908 schreef:

(...)

HR
Waarom nu weer zo reageren, je hebt wel gelijk want het is een prachtig initiatief die krant, maar om iemand die het onzin vind nu nep supporter te noemen. Jij bent degene die altijd huilt over onjuiste bejegening, toon dan zelf ook respect naar anders denkenden. En daarop inhakend, jij stelt dat mensen van de Feijenoorder vaak beschimpt zijn hier, nou ik vind van niet, wat ik hier lees is dat eigenlijk iedereen achter de Feijenoorder staat en ook Ron vaak complimenteert voor zijn acties. Voor en tegenstanders van bv de VG en Reddekuip staan vrijwel allemaal achter de Feijenoorder.

Dat jij gelijk weer vijanden ziet is toch echt jouw probleem, ten tijde van de VG en nu met Reddekuip heb je flinke discussies en menings verschillen, dat zie ik hier niet.

Over de krant, wederom een top actie. Gaat zo door.
HR
HR

gyan
Crack

Ron D schreef:

Lees ook dit:

HR
Ik weet dat het geen contributiegeld heeft gekost, maar alsnog heb ik er niets mee. En ik snap ook wel dat het in die krant over Feyenoord gaat maar het Guiness Book of Records vind ik sowieso een gedrocht op zich. Zo'n actie maakt mij niet trots, een training zoals vandaag wel. En de sfeer, ongeacht de uitslag, van morgen ook. Wat jullie verder allemaal doen heb ik wel respect voor hoor, overigens. Ik heb niets tegen jullie alleen ik vind dit een onzinnig iets, niks mis mee toch?

Driftkikker1908 schreef:

(...)

HR
:slaap
HR
HR

Billie
Crack

Uit: Stad van de haringkoppen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007

gyan schreef:

(...)

:slaap
HR
Teken van zwakte
HR
HR

gyan
Crack

Billie schreef:

(...)

Teken van zwakte
HR
Moet ik me nou tegenover iemand die mij niet kent gaan verdedigen dat ik een Feyenoord supporter ben? Als iemand bij hem een iets andere mening heeft dan zijn het gelijk geen Feyenoorders.

Of moet ik bij elke activiteit van de Feijenoorder roepen dat het geweldig is? Ik vind dit niks, punt. Een krantje iets groter maken met als doel om in guiness book of records te komen heeft in mijn ogen weinig met Feyenoord te maken en geeft mij niet het Feyenoord-gevoel. Het is toch juist de bedoeling op een forum om je mening te geven, of niet soms? Ik val die mensen toch niet aan of maak ze toch niet voor iets uit?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 44,4% dat Roda JC wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!