Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: -
Reg.: 16 november 2004
Derrick Rose
Administrator
Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002
Rummicup
Ballenjongen
Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 5 augustus 2008
Ron D
Jeugdspeler
Vak: -
Reg.: 13 februari 2012
Ron D
Jeugdspeler
Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Uit: Maastricht
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008
Jan de knecht
Ballenjongen
Reg.: 24 februari 2012
quote:En zo leg ut !!!
Lars Elstrup schreef:
Was een topdag die weer heeft bewezen wat een schitterend initiatief de Feijenoorder toch is en hoe mooi het is om Feyenoordsupporter te zijn.
Kameraadschap, balletje trappen en. De perfecte combinatie!
Tonny Trindade de Vilhena
Crack
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 26 augustus 2005
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005
weshoofd
Icoon
Uit: kijktoren
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Dan let je niet goed op. Mensen van De Feijenoorder zijn hier als oud vuil behandeld.
weshoofd schreef:
Ik heb nog nooit een persoonlijke aanval op één van de betrokken mensen gezien hier.
weshoofd
Icoon
Uit: kijktoren
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005
quote:Volgens mij zijn er zelden tot nooit kwade woorden gevallen over de initiatieven van de Feijenoorder. Dat een deel van deze mensen ook achter andere zaken zit, bijvoorbeeld de VG of FC, is bekend. Deze clubjes zijn bekritiseerd, moet je ook tegen kunnen. De meest ordinaire en persoonlijke aanvallen komen, ook recent nog, uit die hoeken. Dat gejank is dus zeer misplaatst.
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Dan let je niet goed op. Mensen van De Feijenoorder zijn hier als oud vuil behandeld.
gyan
Vedette
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 30 oktober 2008
Ron D
Jeugdspeler
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Door wie? Voorbeelden graag. Jan de Knecht en Ron D die hier namens de Feijenoorder gepost hebben zijn volgens mij nooit onheus bejegend hier.
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Dan let je niet goed op. Mensen van De Feijenoorder zijn hier als oud vuil behandeld.
Michy
Vedette
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 9 augustus 2008
Driftkikker1908 ![]()
Icoon
quote:En dat is dan ook net het verschil tussen jou en de mannen van de Feijenoorder: jij bent helemaal geen Feyenoord supporter. Ik walg van je. Deze mensen hebben maanden van hun vrije tijd gestoken in dit project en nog weet jij het af te zeiken. Schaam je diep kneus.
gyan schreef:
Deze actie vind ik echt zonde van het geld. Bovendien heb ik helemaal niets met het GBoR en heeft de actie niets met Feyenoord zelf te maken. De grootste krant, wat hebben wij daar nu aan?
Billie
DJ Richard Hendriks ![]()
Crack
Uit: Stad van de haringkoppen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007
quote:
Driftkikker1908 schreef:
(...)
En dat is dan ook net het verschil tussen jou en de mannen van de Feijenoorder: jij bent helemaal geen Feyenoord supporter. Ik walg van je. Deze mensen hebben maanden van hun vrije tijd gestoken in dit project en nog weet jij het af te zeiken. Schaam je diep kneus.
draaideur
Meervoudig international
Uit: Rotterdam
Reg.: 18 augustus 2011
quote:Zure reactie...
gyan schreef:
Deze actie vind ik echt zonde van het geld. Bovendien heb ik helemaal niets met het GBoR en heeft de actie niets met Feyenoord zelf te maken. De grootste krant, wat hebben wij daar nu aan?
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Al zou dat wel zo zijn, wat dan nog? Een mooie krant waatin De Klassieker belicht wordt is een goed initiatief. Ik hoop een exemplaat te kunnen bemachtigen. Mooi dat er voldoende adverteerders gevonden zijn dit project met een gesloten beurs te kunnen uitvoeren. Alle lof daarvoor.
Ron D schreef:
De krant heeft alles met Feyenoord te maken, want dat is ook waar de krant aan gewijd is: Feyenoord. En in het bijzonder de Klassieker.
Je mag uiteraard verder vinden wat je ervan wil, wij vinden zelf dat het een bijzonder mooie krant is geworden.
Wel een ding over zonde van het geld: de krant heeft per saldo niets gekost, de kosten zijn volledig gedekt door de adverteerders.
Er is dus geen euro contributiegeld aan deze krant besteed.
Dat zou ook niet juist zijn, want wij hebben gezegd dat de contributiegelden moeten toekomen aan de bevordering van sfeer en saamhorigheid en dat is ook wat we doen.
Lees ook dit:
http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/voor-feijenoorders-door-feijenoorders-3/
Ron D
Jeugdspeler
c.b.o
Internationale topspeler
Uit: rotterdam
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009
quote:Waarom nu weer zo reageren, je hebt wel gelijk want het is een prachtig initiatief die krant, maar om iemand die het onzin vind nu nep supporter te noemen. Jij bent degene die altijd huilt over onjuiste bejegening, toon dan zelf ook respect naar anders denkenden. En daarop inhakend, jij stelt dat mensen van de Feijenoorder vaak beschimpt zijn hier, nou ik vind van niet, wat ik hier lees is dat eigenlijk iedereen achter de Feijenoorder staat en ook Ron vaak complimenteert voor zijn acties. Voor en tegenstanders van bv de VG en Reddekuip staan vrijwel allemaal achter de Feijenoorder.
Driftkikker1908 schreef:
(...)
En dat is dan ook net het verschil tussen jou en de mannen van de Feijenoorder: jij bent helemaal geen Feyenoord supporter. Ik walg van je. Deze mensen hebben maanden van hun vrije tijd gestoken in dit project en nog weet jij het af te zeiken. Schaam je diep kneus.
gyan
Vedette
quote:Ik weet dat het geen contributiegeld heeft gekost, maar alsnog heb ik er niets mee. En ik snap ook wel dat het in die krant over Feyenoord gaat maar het Guiness Book of Records vind ik sowieso een gedrocht op zich. Zo'n actie maakt mij niet trots, een training zoals vandaag wel. En de sfeer, ongeacht de uitslag, van morgen ook. Wat jullie verder allemaal doen heb ik wel respect voor hoor, overigens. Ik heb niets tegen jullie alleen ik vind dit een onzinnig iets, niks mis mee toch?
Ron D schreef:
De krant heeft alles met Feyenoord te maken, want dat is ook waar de krant aan gewijd is: Feyenoord. En in het bijzonder de Klassieker.
Je mag uiteraard verder vinden wat je ervan wil, wij vinden zelf dat het een bijzonder mooie krant is geworden.
Wel een ding over zonde van het geld: de krant heeft per saldo niets gekost, de kosten zijn volledig gedekt door de adverteerders.
Er is dus geen euro contributiegeld aan deze krant besteed.
Dat zou ook niet juist zijn, want wij hebben gezegd dat de contributiegelden moeten toekomen aan de bevordering van sfeer en saamhorigheid en dat is ook wat we doen.
Lees ook dit:
http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/voor-feijenoorders-door-feijenoorders-3/
quote:
Driftkikker1908 schreef:
(...)
Billie
DJ Richard Hendriks ![]()
Crack
Uit: Stad van de haringkoppen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007
quote:Teken van zwakte
gyan schreef:
(...)
gyan
Vedette
quote:Moet ik me nou tegenover iemand die mij niet kent gaan verdedigen dat ik een Feyenoord supporter ben? Als iemand bij hem een iets andere mening heeft dan zijn het gelijk geen Feyenoorders.
Billie schreef:
(...)
Teken van zwakte
Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.