Feyenoord Netwerk
zondag 23 november 2014 - 04:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 »

HR

ulligan
Wereldster

Uit: (^_^)
Vak: -
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 maart 2012 om 23:17:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tsja, de situaties zijn eigenlijk ook totaal niet vergelijkbaar. De insteek van de Feijnoorder is ook een heel andere dan die van de VG. De VG had als hoofddoel het wegkrijgen van het bestuur, terwijl De Feijenoorder met nog geen woord over het beleid van de club heeft gerept en zich gewoon lijkt te focussen op het verbeteren van de sfeer. Ik ben inmiddels wel overtuigd van de goeie intenties.
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

quote:HR
ulligan schreef:

Tsja, de situaties zijn eigenlijk ook totaal niet vergelijkbaar. De insteek van de Feijnoorder is ook een heel andere dan die van de VG. De VG had als hoofddoel het wegkrijgen van het bestuur, terwijl De Feijenoorder met nog geen woord over het beleid van de club heeft gerept en zich gewoon lijkt te focussen op het verbeteren van de sfeer. Ik ben inmiddels wel overtuigd van de goeie intenties.
HR
Die goede intenties zijn er echt. We moeten dit initiatief alle ruimte geven. Degenen die ik tot nu toe gesproken heb zitten er goed in. Zijn er beslist niet op uit een paleisrevolutie te ontketenen. Wel om onze mooie club op allerlei positieve manieren in een goed daglicht te zetten.
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2012

De borrel van De Feijenoorder afgelopen dinsdag was een succes. Nog mensen van hier geweest? Klachten, opmerkingen of tips?

http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-75-jaar-stadion-feijenoord/

Ook de Feijenoorder Partybus naar Doetinchem is goed bevallen. (Foto)verslag: http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/

Een van de volgende evenementen zal een voetbaltoernooi zijn, in mei, uiteraard op Varkenoord. Ook schenken we aandacht aan de 6e mei, dan is het precies 10 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen.
HR
HR

Sceavian
Crack

Uit: Bonn, Mofrika
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: Piet Paulusma
Reg.: 28 april 2008

Ron D schreef:

De borrel van De Feijenoorder afgelopen dinsdag was een succes. Nog mensen van hier geweest? Klachten, opmerkingen of tips?

http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-75-jaar-stadion-feijenoord/

Ook de Feijenoorder Partybus naar Doetinchem is goed bevallen. (Foto)verslag: http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/

Een van de volgende evenementen zal een voetbaltoernooi zijn, in mei, uiteraard op Varkenoord. Ook schenken we aandacht aan de 6e mei, dan is het precies 10 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen.
HR
Niet om te zeiken maar... het was 8 Mei, die gedenkwaardige dag. 6 Mei was de liquidatie van Pim.

Mooi dat dit soort evenementen op de planning staan. :pul

[Dit bericht is veranderd door Sceavian (op 29 maart 2012 15:51:21).]
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Sceavian schreef:

(...)

Niet om te zeiken maar... het was 8 Mei, die gedenkwaardige dag. 6 Mei was de liquidatie van Pim.

Mooi dat dit soort evenementen op de planning staan. :pul
HR
Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Ik was in de war met de 6e mei van 1970. Dat heb je als je zoveel Europacups wint, dan ga je data door elkaar halen ;-)
HR
HR

Sceavian
Crack

Uit: Bonn, Mofrika
Droomaankoop: Piet Paulusma
Reg.: 28 april 2008

Ron D schreef:

(...)

Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Ik was in de war met de 6e mei van 1970. Dat heb je als je zoveel Europacups wint, dan ga je data door elkaar halen ;-)
HR
Die heb ik dan weer moeten missen helaas. Daarom is het voor mij misschien wat makkelijker te onthouden. :B
HR
HR

Gifkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 30 juni 2005

Mooi intiatief deze Vereeniging!
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Ron D schreef:

HR
Aan de verhalen te zien was het een succes. Gefeliciteerd daarmee. Als ik weer eens in Nederland werk zal ik ongetwijfeld een keertje mijn gezicht laten zien bij een van jullie evenementen. Ook 8 mei zal ik echter aan mij voorbij moeten laten gaan. Even op en neer vanuit Lissabon is mij een beetje te veel van het goede.
HR
HR

varkenoord
Legende

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Drie opmerkingen over de feyenoorder.Ik was zondag op het zelfde tijdstip bij de Kuip als de supporters die met die ouwe bus op pad gingen naar Doetichem.Het huisje dat tussen fanshop en de Kuip instaat werd door de heren gebruikt als pisbak.Een club die zich keert tegen de combi en dan als er vrij vervoer is gaat als combi,vreemd.
Op de foto reportage zie je dat een van de Feyenoorders een kaartje ophoudt.Met stoelnummering,heeft de eigenaar zich daaraan gehouden. :B
HR
HR

Derrick Rose
Wereldster

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Mooie banner vanavond op de reling voor vak X.

Ik heb me zojuist aangemeld, ben tot op heden zeer positief over De Feyenoorder.

Ik ben erg benieuwd wat we nog kunnen verwachten met elkaar, keep up the good work :pul
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Veel mensen waren argwanend met betrekkig tot de oprichting van Vereeniging De Feijenoorder. Kwam voort uit de Varkenoordgroep, angst voor doodskistenmarsen etc.

Naar mijn mening is de vereniging goed bezig met laten zien dat die angst onterecht is en tonen we nu ook in daden aan dat we juist de saamhorigheid tussen ALLE Feijenoorders graag vergroten. Zie in dat verband onderstaande twee verslagen.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20120509_varkenoord_uefa

en

http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-tien-jaar-uefa-cup/
HR
HR

c.b.o
Crack

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

Ron D schreef:

Veel mensen waren argwanend met betrekkig tot de oprichting van Vereeniging De Feijenoorder. Kwam voort uit de Varkenoordgroep, angst voor doodskistenmarsen etc.

Naar mijn mening is de vereniging goed bezig met laten zien dat die angst onterecht is en tonen we nu ook in daden aan dat we juist de saamhorigheid tussen ALLE Feijenoorders graag vergroten. Zie in dat verband onderstaande twee verslagen.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20120509_varkenoord_uefa

en

http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-tien-jaar-uefa-cup/
HR
Ik was al overtuigd, maar dit toont maar weer aan hoe goed dit initiatief is. Gewoon iedereen bij mekaar, OOK het bestuur erbij, samen een feestje.

Respect en trots ben ik op deze mensen van De Feijenoorder. Positief en constructief naar buiten treden. Ik hoop dat jullie net zulke goede invloed hebben op de mede supporters tijdens onze komende Europese tripjes
HR
HR

De Sigaar.
Crack

c.b.o schreef:

(...)

Ik was al overtuigd, maar dit toont maar weer aan hoe goed dit initiatief is. Gewoon iedereen bij mekaar, OOK het bestuur erbij, samen een feestje.

Respect en trots ben ik op deze mensen van De Feijenoorder. Positief en constructief naar buiten treden. Ik hoop dat jullie net zulke goede invloed hebben op de mede supporters tijdens onze komende Europese tripjes
HR
Ook ik ben al lang overtuigd. Jammer genoeg heb ik het feest op 8 mei moeten missen. Jan, Ron en alle anderen die hierbij betrokken zijn, bedankt voor het initiatief,

:pul :feyenoord
HRHR
HR
Uiteindelijk omarmt iedereen de groene haas. (het kan verkeren).

Mooie fotoreportage Ron. Gyan !!! :B
HR
HR

Gudde: we liggen bij UEFA nog steeds onder vergrootglas

21 mei 2012 Feyenoord.nl

Feyenoord mag volgend seizoen weer Europees in actie komen. Tijdens een bijeenkomst van de Feyenoord Business Club kreeg Eric Gudde bezorgd naar de maatregelen die Feyenoord gaat nemen om misdragingen van supporters bij Europese duels, zoals in het verleden, te voorkomen. "Onze supporters hebben ons dit seizoen fantastisch gesteund, zowel bij thuis- als uitwedstrijden hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan", complimenteerde Gudde de fans. "Dat neemt niet weg dat we bij de UEFA nog steeds onder een vergrootglas liggen. Incidenten zoals in Nancy kunnen we ons absoluut niet meer veroorloven, ik hoop dat de supporters zich dat ook realiseren. We zullen hen dan ook zeker oproepen om Feyenoord op positieve wijze te blijven steunen en de club geen schade toe te brengen."
HR
Is hier een taak weggelegd voor 'De Feijenoorder'?
HR
HR

Gifkikker1908
Icoon

Ché Cliché schreef:

(...)

Is hier een taak weggelegd voor 'De Feijenoorder'?
HR
Neen.
HR
HR

vaclow
Meervoudig international

Uit: rotterdam
Reg.: 22 juli 2000

En dan de onvermijdelijke vraag: Waarom niet?
HR
HR

Gifkikker1908
Icoon

vaclow schreef:

En dan de onvermijdelijke vraag: Waarom niet?
HR
En dan de onvermijdelijke vraag: Waarom wel?
HR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012

Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

Indirect doen ze dat natuurlijk al door het bevorderen van de saamhorigheid. Als je elkaar in elk geval al kent, kan je mekaar ook makkelijker op wangedrag/ gedrag dat de club schaadt aanspreken.
Maar je kan van deze vereniging natuurlijk niet verwachten dat ze als ordedienst o.i.d. gaan optreden.

Hier nog lieden die aan het voetbaltoernooi meedoen zaterdag?
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Wat Lars Elstrup zegt.

Vereeniging De Feijenoorder hoopt ook op een mooi verloop van het Europese avontuur maar speelt geen rol in de organisatie of begeleiding.
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Doe je zelf nog mee zaterdag, Lars Elstrup?

Belooft mooie dag te worden! Heerlijk zonnetje, lekkere biertjes en 24 (!) teams met Feijenoorders die strijden om De Groene Haas wisseltrofee!
HR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012

Jazekers! We hebben een aardig team, dat in staat is een verrassend goede 3de helft te spelen, op weten te trommelen :B
HR
HR

Ron D
Bankzitter

Hoe heet je team?
HR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012

HR
HR

Ron D
Bankzitter

Ah, van Roderik. Top, zie je zaterdag dan!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 67,6% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Sevilla FC.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!