Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
ulligan
Wereldster
Uit: Groningen
Vak: -
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Die goede intenties zijn er echt. We moeten dit initiatief alle ruimte geven. Degenen die ik tot nu toe gesproken heb zitten er goed in. Zijn er beslist niet op uit een paleisrevolutie te ontketenen. Wel om onze mooie club op allerlei positieve manieren in een goed daglicht te zetten.
ulligan schreef:
Tsja, de situaties zijn eigenlijk ook totaal niet vergelijkbaar. De insteek van de Feijnoorder is ook een heel andere dan die van de VG. De VG had als hoofddoel het wegkrijgen van het bestuur, terwijl De Feijenoorder met nog geen woord over het beleid van de club heeft gerept en zich gewoon lijkt te focussen op het verbeteren van de sfeer. Ik ben inmiddels wel overtuigd van de goeie intenties.
Ron D
Jeugdspeler
Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2012
Sceavian
Crack
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: Piet Paulusma
Reg.: 28 april 2008
quote:Niet om te zeiken maar... het was 8 Mei, die gedenkwaardige dag. 6 Mei was de liquidatie van Pim.
Ron D schreef:
De borrel van De Feijenoorder afgelopen dinsdag was een succes. Nog mensen van hier geweest? Klachten, opmerkingen of tips?
http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-75-jaar-stadion-feijenoord/
Ook de Feijenoorder Partybus naar Doetinchem is goed bevallen. (Foto)verslag: http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/
Een van de volgende evenementen zal een voetbaltoernooi zijn, in mei, uiteraard op Varkenoord. Ook schenken we aandacht aan de 6e mei, dan is het precies 10 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen.
Ron D
Jeugdspeler
quote:Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Ik was in de war met de 6e mei van 1970. Dat heb je als je zoveel Europacups wint, dan ga je data door elkaar halen ;-)
Sceavian schreef:
(...)
Niet om te zeiken maar... het was 8 Mei, die gedenkwaardige dag. 6 Mei was de liquidatie van Pim.
Mooi dat dit soort evenementen op de planning staan.
Sceavian
Crack
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Piet Paulusma
Reg.: 28 april 2008
quote:Die heb ik dan weer moeten missen helaas. Daarom is het voor mij misschien wat makkelijker te onthouden.
Ron D schreef:
(...)
Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Ik was in de war met de 6e mei van 1970. Dat heb je als je zoveel Europacups wint, dan ga je data door elkaar halen ;-)
Gifkikker1908 ![]()
Icoon
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005
De Sigaar.
Vedette
quote:Aan de verhalen te zien was het een succes. Gefeliciteerd daarmee. Als ik weer eens in Nederland werk zal ik ongetwijfeld een keertje mijn gezicht laten zien bij een van jullie evenementen. Ook 8 mei zal ik echter aan mij voorbij moeten laten gaan. Even op en neer vanuit Lissabon is mij een beetje te veel van het goede.
Ron D schreef:
De borrel van De Feijenoorder afgelopen dinsdag was een succes. Nog mensen van hier geweest? Klachten, opmerkingen of tips?
http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-75-jaar-stadion-feijenoord/
Ook de Feijenoorder Partybus naar Doetinchem is goed bevallen. (Foto)verslag: http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/
Een van de volgende evenementen zal een voetbaltoernooi zijn, in mei, uiteraard op Varkenoord. Ook schenken we aandacht aan de 6e mei, dan is het precies 10 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen.
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Derrick Rose
Administrator
Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002
Ron D
Jeugdspeler
c.b.o
Nationale topspeler
Uit: rotterdam
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009
quote:Ik was al overtuigd, maar dit toont maar weer aan hoe goed dit initiatief is. Gewoon iedereen bij mekaar, OOK het bestuur erbij, samen een feestje.
Ron D schreef:
Veel mensen waren argwanend met betrekkig tot de oprichting van Vereeniging De Feijenoorder. Kwam voort uit de Varkenoordgroep, angst voor doodskistenmarsen etc.
Naar mijn mening is de vereniging goed bezig met laten zien dat die angst onterecht is en tonen we nu ook in daden aan dat we juist de saamhorigheid tussen ALLE Feijenoorders graag vergroten. Zie in dat verband onderstaande twee verslagen.
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20120509_varkenoord_uefa
en
http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/feijenoorders-vieren-tien-jaar-uefa-cup/
De Sigaar.
Vedette
quote:Ook ik ben al lang overtuigd. Jammer genoeg heb ik het feest op 8 mei moeten missen. Jan, Ron en alle anderen die hierbij betrokken zijn, bedankt voor het initiatief,
c.b.o schreef:
(...)
Ik was al overtuigd, maar dit toont maar weer aan hoe goed dit initiatief is. Gewoon iedereen bij mekaar, OOK het bestuur erbij, samen een feestje.
Respect en trots ben ik op deze mensen van De Feijenoorder. Positief en constructief naar buiten treden. Ik hoop dat jullie net zulke goede invloed hebben op de mede supporters tijdens onze komende Europese tripjes
Marlboro
International
Uit: Spijkcity
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 februari 2004
Ché Cliché
Legende
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Oradea
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 maart 2003
quote:Is hier een taak weggelegd voor 'De Feijenoorder'?
Gudde: we liggen bij UEFA nog steeds onder vergrootglas
21 mei 2012 Feyenoord.nl
Feyenoord mag volgend seizoen weer Europees in actie komen. Tijdens een bijeenkomst van de Feyenoord Business Club kreeg Eric Gudde bezorgd naar de maatregelen die Feyenoord gaat nemen om misdragingen van supporters bij Europese duels, zoals in het verleden, te voorkomen. "Onze supporters hebben ons dit seizoen fantastisch gesteund, zowel bij thuis- als uitwedstrijden hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan", complimenteerde Gudde de fans. "Dat neemt niet weg dat we bij de UEFA nog steeds onder een vergrootglas liggen. Incidenten zoals in Nancy kunnen we ons absoluut niet meer veroorloven, ik hoop dat de supporters zich dat ook realiseren. We zullen hen dan ook zeker oproepen om Feyenoord op positieve wijze te blijven steunen en de club geen schade toe te brengen."
Gifkikker1908 ![]()
Icoon
quote:Neen.
Ché Cliché schreef:
(...)
Is hier een taak weggelegd voor 'De Feijenoorder'?
vaclow
Meervoudig international
Uit: rotterdam
Reg.: 22 juli 2000
Gifkikker1908 ![]()
Icoon
quote:En dan de onvermijdelijke vraag: Waarom wel?
vaclow schreef:
En dan de onvermijdelijke vraag: Waarom niet?
Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Uit: Maastricht
Reg.: 1 juli 2008
Ron D
Jeugdspeler
Ron D
Jeugdspeler
Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Ron D
Jeugdspeler
Lars Elstrup
Internationale topspeler
Winnaar EK-pool FN 2012
Ron D
Jeugdspeler
Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 68,6% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.