Feyenoord Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 07:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 »

HR

Ron D
Talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2012

quote:HR
De Sigaar. schreef:

(...)Het doel is duidelijk. Hoe denk jij de gestelde doelen te realiseren? Met een jaarlijkse contributie van 19,08 euro heb je toch een behoorlijk aantal leden nodig.

Hoe staat het daarmee? Heb je nu ongeveer 100, 1000 of 10000 leden? Want alleen met een behoorlijk ledental ben je in staat iets te bereiken.
Of zijn er andere inkomstenbronnen? Ik lees her en der al iets over merchandising activiteiten. Die lijken me nodig om meer financiele draagkracht te genereren. Is er op dat gebied al contact opgenomen met de bvo? Want al gebruik je je eigen logo, de naam Feyenoord, al is deze door de Vereeniging met ij geschreven zal een gedeponeerd merk zijn.

Ik ben niet tegen dit initiatief. Heb me aangemeld. Ben wel sceptisch betreffende de haalbaarheid van dit initiatief. Ik denk vooral dat er meer duidelijkheid van jullie kant moet komen. De site zegt vrijwel niets. Ook hier zijn er veel vragen.

Vragen die antwoorden behoeven. Wil je doelen realiseren heb je draagvlak nodig. Wil je draagvlak krijgen moet je duidelijk doelen en standpunten hebben en vooral ook een visie.
En dan natuurlijk een positieve visie.
HR
Wat ik al schreef Sigaar, we zijn druk bezig die duidelijkheid te verstrekken, via website en nieuwsbrief en in de tussentijd kunnen de mensen ons gewoon bereiken als ze nu al vragen hebben.

Geldmiddelen komen inderdaad door contributies, merchandise (nog te ontwikkelen) en donateurs/sponsors, waarvan we er inmiddels ook al een aantal hebben.

Wat visie betreft, bedoel je op supportersbeleid gebied? Die hebben we uiteraard wel, maar de FSV is de enige officiele gesprekspartner van de BVO, dus we kunnen op dit moment alleen ondersteunend zijn, wat we overigens al jarenlang zijn, maar het plan is niet dat de Feijenoorder een zelftandige organisatie is die de rol van de FSV gaat overnemen. Laat onverlet dat onze standpunten kunnen afwijken van die van de FSV, maar ook op dat vlak komen we naar buiten zodra dat nodig of gewenst is. Maar we zijn niet van plan om bij elk dingetje maar wat te gaan roepen in de openbaarheid.

Op heel veel vakken zijn groepen supporters, elk groepje doet zijn eigen ding, het is vrij versplinterd allemaal. We zouden het mooi vinden als we al die groepen konden samenbrengen omdat we denken dat je gezamenljk veel meer kunt bereiken dan alleen. En daarvoor gaan we ook dingen organiseren, maar uiteraard valt of staat alles met de betrokkenheid en het enthousiasme van de leden.

Wat overleg met de BVO betreft, de succeswensen van de directie hebben we ontvangen, we hebben anderhalve week een uitnodiging gestuurd voor een officiele kennismaking, dat loopt.

de kromme lll schreef:

(...)

Ja, zat jij bij het gesprek, dat ik met Jan had? Want ik kan je nog niet plaatsen.
HR
Ja, daar stond ik bij, groen jackie, grijs haar. Ik denk dat wij elkaar ook nog even hebben gesproken zelfs, maar dat weet ik niet zeker.

[Dit bericht is veranderd door Ron D (op 23 februari 2012 08:39:40).]
HR
HR

KUIPJE112
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Francisco Wanderson do Carmo Carneiro
Reg.: 22 april 2010

Maak gewoon een staan vak van vak S. Het zal anders nooit meer zoals vroeger worden. Zie de Noordzijde. Bij lange na niet iedereen zingt, het is minder massaal.

[Dit bericht is veranderd door KUIPJE112 (op 23 februari 2012 10:40:31).]
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Ron D schreef:

(...)

Hoewel het geen enkel probleem is om alle namen te verstrekken moet ik zeggen dat reacties zoals die van jou - en dan ook nog onder een pseudoniem - daar niet bepaald toe uitnodigen.
HR
Ik wil geen club oprichten die zich de Feijenoorder noemt en voor alle Feyenoorders iets wil gaan betekenen.Als je bedoelingen oprecht zijn wat is er dan tegen om met namen en fotos te komen waardoor ik ea die mensen kunnen aanspreken.
HR
HR

Ron D
Talent

varkenoord schreef:

(...)

Ik wil geen club oprichten die zich de Feijenoorder noemt en voor alle Feyenoorders iets wil gaan betekenen.Als je bedoelingen oprecht zijn wat is er dan tegen om met namen en fotos te komen waardoor ik ea die mensen kunnen aanspreken.
HR
Er is ook niks op tegen om de namen bekend te maken, dat heb ik nou al een aantal keren gezegd, ik herhaal nogmaals dat de volledige namen en statuten op hele korte termijn op de website worden geplaatst. Ook zijn de namen in nieuwsbrieven al gemeld.

Waar ik op doel is dat ik niet goed zie waarom jij zo nodig belangstelling hebt voor die namen (en foto's!!) als je toch al aangeeft geen enkele meerwaarde in de vereniging te zien en het een volkomen overbodige club te vinden waarbij je ook over een bestuurslid zegt dat ie een grote smoel eerste klas is zonder inhoud.
HR
HR

Derrick Rose
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Ik wacht het even rustig af. Op zich ben ik best enthousiast en nieuwsgierig geworden. Ron maakt een betrouwbare indruk en legt de zaak goed uit.

Ik was aanvankelijk wat sceptisch omdat ook ik het vermoeden had dat er enkel sceptici van het Maasgebouw in het bestuur van de vereniging zaten. Die angst is nu wel weggenomen, we hoeven van hen geen doodskistenmars te verwachten. Heel mooi.

Ik meld me hoogstwaarschijnlijk binnenkort aan of direct nadat de eerste resultaten zichtbaar worden. Want feitelijk is er nog niets bereikt of gepresenteerd. Ik doe overigens enkel mee voor de sfeeracties, ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Zo kunnen we de acties frequent en ook mooi en betaalbaar houden.

Ik heb er op dit moment alle vertrouwen in dat dit echt iets gaat worden. Ik wens Ron en zijn maten daarom heel veel succes.
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Maastribune - M
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Ron D schreef:

(...)

Er is ook niks op tegen om de namen bekend te maken, dat heb ik nou al een aantal keren gezegd, ik herhaal nogmaals dat de volledige namen en statuten op hele korte termijn op de website worden geplaatst. Ook zijn de namen in nieuwsbrieven al gemeld.

Waar ik op doel is dat ik niet goed zie waarom jij zo nodig belangstelling hebt voor die namen (en foto's!!) als je toch al aangeeft geen enkele meerwaarde in de vereniging te zien en het een volkomen overbodige club te vinden waarbij je ook over een bestuurslid zegt dat ie een grote smoel eerste klas is zonder inhoud.
HR
Zijn er al nieuwsbrieven dan? Ik heb me 2 of 3 weken geleden aangemeld. Ik neem aan dat deze nieuwsbrieven per mail verzonden worden. Tot nu toe heb ik niets van de Vereeniging in mijn mailbox aangetroffen.

Alleen een bevestiging dat rond deze tijd de 19,08 euro van mijn bankrekening geincasseerd zal worden.
HR
HR

Ron D
Talent

De Sigaar. schreef:

(...)Zijn er al nieuwsbrieven dan? Ik heb me 2 of 3 weken geleden aangemeld. Ik neem aan dat deze nieuwsbrieven per mail verzonden worden. Tot nu toe heb ik niets van de Vereeniging in mijn mailbox aangetroffen.

Alleen een bevestiging dat rond deze tijd de 19,08 euro van mijn bankrekening geincasseerd zal worden.
HR
En dat is ook precies de bedoeling :B

Nee, zonder gekheid, er zijn nu 3 nieuwsbrieven verzonden, waarvan de laatste vlak na de oprichting. Die laatste zou je dan denk ik wel ontvangen moeten hebben, als je je net daarvoor hebt aangemeld tenminste. Heb je je toevallig aangemeld via een gmail-adres? Ik weet dat de berichten dan mogelijk in de spambox terecht komen. Is dat niet het geval, stuur mij dan even een email op ron@defeijenoorder.nl dan zorg ik dat het in orde komt en je die nieuwsbrief alsnog ontvangt. En ook de volgende uiteraard.
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Ron D schreef:

(...)

En dat is ook precies de bedoeling :B

Nee, zonder gekheid, er zijn nu 3 nieuwsbrieven verzonden, waarvan de laatste vlak na de oprichting. Die laatste zou je dan denk ik wel ontvangen moeten hebben, als je je net daarvoor hebt aangemeld tenminste. Heb je je toevallig aangemeld via een gmail-adres? Ik weet dat de berichten dan mogelijk in de spambox terecht komen. Is dat niet het geval, stuur mij dan even een email op ron@defeijenoorder.nl dan zorg ik dat het in orde komt en je die nieuwsbrief alsnog ontvangt. En ook de volgende uiteraard.
HR
Je hebt mail.
HR
HR

Ron D
Talent

De Sigaar. schreef:

(...)Je hebt mail.
HR
Jij ook. Vanwege internetproblemen in twee delen, gisterenavond en zojuist.
HR
HR
Ik moet zeggen dat het mij tot nu toe wel bevalt, ondanks dat er nog niets heeft plaatsgevonden.

Na heel veel gezeur met de VG, het slepen met doodskisten en het gerel voor het maasgebouw zijn sommige Feyenoorders (waaronder ik) gewoon een beetje sceptisch. Des te 'mooier' vind ik dat Ron D als iemand van De Feijenoorder' hier daar blijkbaar begrip voor heeft, keurig uitleg geeft en vragen beantwoord. Dat is hier wel eens anders geweest met 'Bokito', die alles en iedereen hier maar even voor internethooligan versleet, omdat we het niet met hem eens waren.

Ik ben echt heel benieuwd hoe dit initiatief zich verder gaat ontplooien. Ik wil Ron danken voor zijn heldere uitleg en zijn aanwezigheid hier, ik ga steeds positiever naar dit initiatief kijken.
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Het is inderdaad een wereld van verschil, de geduldige en fatsoenlijk houding van Ron D. tegenover de defensieve, bijna ronduit vijandige houding van types als Bokito. Ik heb hier een veel beter gevoel bij.
HR
HR

Jan de knecht
Ballenjongen

Reg.: 24 februari 2012

Allereerst wil ik mij voorstellen als bestuurslid van de Feijenoorder en tevens bestuurslid van de SsF laatst genoemd is in deze topic niet van belang!
Ik ben er door Ron opgewezen dat er een topic is geopend over de Feijenoorder.! Ik zou mij graag in de discussies,ideeën en ook negatieve kritieken willen mengen,dit vooral om er met elkaar beter uit te komen in het belang van de supporters,en de saamhorigheid.

Ik heb even de snel de reacties gescand en al gezien dat Ron e.e.a heeft toegelicht en waarnodig onderbouwd met de statuten inclusief de kennismaking gesprekken.

De Kromme en de Sigaar zijn mij niet onbekend zij hebben zich persoonlijk voorgesteld en heb met beide in een prettige sfeer de kritieken beantwoord en beargumenteerd in het hoe en waarom ik het vanuit mijn positie zie/zag.
Ook las ik kritiek op mij persoonlijk ik hoop met diegene ook in gesprek te kunnen treden en vragen te kunnen beantwoorden,
Gr Jan de Knecht
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Ron D schreef:

(...)

Jij ook. Vanwege internetproblemen in twee delen, gisterenavond en zojuist.
HR
Dank je. :pul
HRHR
HR

andre61
Vaste waarde in elftal

Reg.: 30 januari 2010

Hee, een deel van de supporters die iets willen betekenen en op een normale manier reageren . Heel veel succes jongens .
HR
HR

tricky-dicky
Icoon

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2012 om 21:11:20.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nog nieuws?
HR
HR

De Sigaar.
Crack

tricky-dicky schreef:

Nog nieuws?
HR
Op dinsdag 27 maart a.s. viert De Feijenoorder via een kennismakingsbijeenkomst het 75-jarig bestaan van ons Stadion. Volgens mij kan iedere belangstellende zich daarvoor opgeven via hun site. Een firewall maakt het mij hier echter onmogelijk dit te verifieren.

Ik neem aan dat jij dat op dit moment wel kunt. Anders kijk ik vanavond wel even als ik in het hotel ben.
HR
HR

ulligan
Wereldster

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 maart 2012 om 18:42:51.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Beste Feijenoorder,

Op je kalender staat waarschijnlijk al lange tijd een dikke rode cirkel om de datum: dinsdag 27 maart 2012. Oftewel: De 75e verjaardag van dat machtige stadion, ons stadion. De Kuip. Dat mag niet onopgemerkt voorbij gaan en daarom presenteren wij met trots de eerste officiële activiteit van De Feijenoorder:
Op dinsdagavond 27 maart 2012 organiseren wij –met medewerking van Sportclub Feyenoord- vanaf 19:08 een borrel in de kantine op Varkenoord. Om 75 jaar Stadion Feijenoord te vieren. Om onze Vereeniging officieel te presenteren. Het bestuur voor te stellen. De leden te leren kennen. De saamhorigheid te bevorderen. Maar bovenal: om op deze historische dag gewoon lekker ongedwongen met zijn allen een biertje te drinken. Verwachte eindtijd: circa 21h30 – 22h00.

Elke Feijenoorder is uiteraard van harte uitgenodigd voor deze avond. Immers: De Feijenoorder, dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij. Wél bieden we onze leden uiteraard een aantal voordelen: zo zijn de eerste twee rondjes voor leden voor rekening van De Feijenoorder. Daarnaast bieden we onze leden –als onze leverancier meewerkt- die avond een kleinigheidje aan en zal de eerste merchandise van De Feijenoorder die avond in de kantine verkocht worden, voor leden uiteraard met korting. De schalen met bitterballen die we rond laten gaan, zijn voor elke Feijenoorder. Lid of (nog) geen lid.

Daar de Sportclub –grootaandeelhouder in Stadion Feijenoord- in verband met de barbezetting en overige praktische zaken vooraf graag een indicatie heeft van de verwachte opkomst, vragen wij elk lid een e-mail te sturen naar borrel@defeijenoorder.nl als hij of zij die avond aanwezig zal zijn. Introducés zijn uiteraard van harte welkom, wel verzoeken wij iedereen vriendelijk in zijn of haar e-mail dan direct het aantal introducés te melden.
Tot 27 maart 2012 op Varkenoord!

Met rood-witte groet,
Bestuur De FeijenoorderHR
HR
HR

de kromme lll
Internationale topspeler

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

Ron D schreef:

Ik kom hier n iet elke dag, maar wil zo veel mogelijk vragen beantwoorden die er ongetwijfeld leven. Alvast een voorschot.

Vereeniging De Feyenoord heeft een positieve insteek. Dus geen doodskisten, geen acties om directieleden weg te krijgen, geen bestormingen of wat dan ook. Positieve insteek, gericht op het verbeteren van de saamhorigheid, sfeer en kameraadschap. Te bereiken door bijvoorbeeld organisatie van voetbal en kaarttoernooien, feestavonden, busreizen, verzamelbeurzen en sfeeracties.

We proberen zo open mogelijk te zijn, waarschijnlijk worden op korte termijn ook de verenigingsstatuten op de website vermeld, dan kan iedereen zelf zien of er stemrecht is, wie de bestuurders zijn etc etc. Er is niets geheimzinnigs aan.

De contributie verdwijnt in niemands zakken. Statutair is vastgelegd dat er elk jaar verantwoording moet worden afgelegd aan de leden, met controle door accountant of kascommissie. Wij denken dat de kans dat geld niet goed wordt besteed nu juist kleiner is dan wanneer er met de pet wordt rondgegaan en iedereen zomaar zijn eurootjes weggeeft.

We zijn ook niet uit op de positie van de FSV. Integendeel, wat ons betreft zijn we ondersteunend aan de FSV (waren we op individuele basis ook al) en werken we samen aan een mooi Feyenoord. Vereeniging De Feijenoorder staat met alle relevante partijen een samenwerking voor.

We zijn inmiddels aagechoven voor een kennismaking met het Bestuur van Sportclub Feyenoord op Varkenoord, waar de vereniging is gevestigd (!), binnenkort gaan we onze doelstellingen nader toelichten bij de FSV en naar verwachting ook bij de club. Met de mensen van de FSV hebben we al jarenlang zeer nauwe contacten, wij gaan echt geen concurrentiestrijd aan. Van versplintering is geen sprake.

Iedereen moet voor zichzelf beslissen of hij wel of geen ld wordt. Logisch. Ik zou het alleen jammer vinden als het initiatief vantevoren al wordt afgebrand, zodar dat het een reële kans heeft gekregen. Want ook wij zijn maar amateurs, goedwillende supporters die de kar best willen trekken, maar ook wel foutjes zullen maken. (Positieve) feedback van supporters is daarom altijd welkom.

Uiteraard zullen er ook formele ledenvergaderingen moeten worden belegd, dat is wettelijk vastgelegd. Op dit moment is nog helemaal niet duidelijk wanneer dat zal zijn. Daarom proberen we voor dit moment via internet (zoals hier) zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en we zullen bijvoorbeeld komende thuiswedstrijden kijken of we niet ons op een plek zullen installeren zodat we bereikbaar zijn voor het stellen van vragen etc. Dat zijn we aan het bekijken, we willen zo open mogelijk zijn.

De Groene Haas tenslotte is eigenlijk niet meer dan een uit de hand gelopen grap tussen een klein aantal mensen. Dat heeft vooral via een Twitter een enorme vlucht genomen, maar heeft zo lijkt het bijna mythische proporties aangenomen, vooral doordat mensen gingen gokken wat de achtergrond was. Eigenlijk niets bijzonders, maar hierdoor heeft De Feijenoorder De Groene Haas wel geadopteerd als mascotte en vormt de Groene Haas de spreekwoordelijke activiteitencommissie van De Feijenoorder, inclusief merchandise.

In die zin is de Groene Haas dus verbonden met Vereeniging De Feijenoorder, ik begreep dat die vraag ook wel leefde.

Tot zover
HR
Oke Ron D, je hebt me over de streep getrokken. Ik zal binnenkort mijn aanmelding kracht bij zetten. Alleen ten aanzien van de FSV heb ik wel mijn zorgen. Eveneens geld dit voor de FR groep, als ook de Lunatics. Echt, als de Vereeniging De Feijenoorder zich wil presenteren, dan is het het beste om onafhankelijk te opereren. Als er onder het bestuur amateurs zijn en deze fouten maken, dan is het niet aan de leden ze daarvoor met smet te besmeuren. Wel moet het zo zijn, dat ze van hun fouten leren. Communicatiestoornissen zullen er altijd optreden, aangezien we allemaal anders zijn. Toch willen we allemaal hetzelfde raakvlak met elkaar delen en dat is Feyenoord (Feijenoord). Daar willen we allemaal voor gaan. Dus geen FSV relaties en andere. Tot ziens en de groeten uit Julianadorp.
HR
HR

Lars Elstrup
Vedette
Winnaar EK-pool FN 2012

Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

Ron D schreef:

(...)

Op heel veel vakken zijn groepen supporters, elk groepje doet zijn eigen ding, het is vrij versplinterd allemaal. We zouden het mooi vinden als we al die groepen konden samenbrengen omdat we denken dat je gezamenljk veel meer kunt bereiken dan alleen. En daarvoor gaan we ook dingen organiseren, maar uiteraard valt of staat alles met de betrokkenheid en het enthousiasme van de leden.

HR
Hier een lid van zo'n groepje.
Wij hebben ons enigszins in het initiatief verdiept en kwamen al snel tot de conclusie dat we ons zeer herkennen in jullie visie/ doelstellingen en we hebben dan ook niets dan lof hiervoor.
De diversiteit binnen het Legioen moeten we vooral behouden (dat ieder groepje zijn eigen ding doet, is op zich ook prima), maar initiatieven om tegelijktijd de saamhorigheid te bevorderen zijn ook nodig, zeker gezien die niet altijd meer is, wat die geweest is!
We hebben ons dan ook reeds met een aantal van "het groepje" aangemeld (en de rest zal nog wel volgen maar is wat lui in dit soort dingen :B ) en zijn zeker aanwezig de 27ste! :pul
HR
HR

Ron D
Talent

Leuk om te lezen, dat enthousiasme.

In het kader van de openheid waarover al veel gesprokenis, op de website van de Feijenoorder staan zowel de volledige statuten van de vereeniging alsook alle bestuurders plus toelichting.

Inmidels zijn er aan de leden ook twee nieuwsbrieven gestuurd voor de eerste activiteiten, een borrel en een busreis naar De Graafschap.
HR
HR

Gifkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005

Ron D schreef:

Leuk om te lezen, dat enthousiasme.

In het kader van de openheid waarover al veel gesprokenis, op de website van de Feijenoorder staan zowel de volledige statuten van de vereeniging alsook alle bestuurders plus toelichting.

Inmidels zijn er aan de leden ook twee nieuwsbrieven gestuurd voor de eerste activiteiten, een borrel en een busreis naar De Graafschap.
HR
Keep up the good work!
HR
HR

ulligan
Wereldster

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 maart 2012 om 09:14:26.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Gifkikker1908 schreef:

(...)

Keep up the good work!
HR
:offtopic Misschien dat jij hier ook een les uit kan leren, want dit is het levende bewijs dat bepaalde initiatieven vanuit supporters hier best positief worden ontvangen. Het hangt er echter ook grotendeels vanaf hoe de initiatiefnemers zich opstellen. Ron D is geduldig, open en bereid om twijfels weg te nemen, terwijl een figuur als Bokito zich hautain gedroeg en binnen de kortste keren vrijwel iedereen tegen zich in het harnas had gejaagd.
HR
HR

Derrick Rose
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

ulligan schreef:

terwijl een figuur als Bokito zich hautain gedroeg en binnen de kortste keren vrijwel iedereen tegen zich in het harnas had gejaagd.

HR
Was ik indertijd nogal verbaasd over maar sinds het volgen van zijn Feyenoord fansite allang niet meer. Ik denk dat zonder overdrijven 4 van de 5 geplaatste artikelen anti-Maasgebouw en anti-Ajax zijn.
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Derrick Rose schreef:

(...)

Was ik indertijd nogal verbaasd over maar sinds het volgen van zijn Feyenoord fansite allang niet meer. Ik denk dat zonder overdrijven 4 van de 5 geplaatste artikelen anti-Maasgebouw en anti-Ajax zijn.
HR
Bokito is een rampzalige figuur die zijn vermeende tegenstanders op een uiterst onbehoorlijke manier aanpakt. Wat die allemaal over mij de wereld in gebracht heeft, daar lusten de honden geen brood van. Ik ben bij DHZ en ook in het Maasgebouw wel eens aangesproken door mensen die alles geloofden wat die Bokito hun verteld heeft over mij. Het kostte mij gelukkig weinig moeite dat allemaal te weerleggen.

Meningsverschillen hebben is deel 1. Maar om op basis daarvan een hetze en een lastercampagne op te zetten zoals Bokito gedaan heeft blijf ik ontoelaatbaar vinden.
Gelukkig is dat allemaal achter de rug. Ik ben blij dat het geen juli/augustus 2011 meer is.
HR
HR

De Sigaar. schreef:

(...)

Bokito is een rampzalige figuur die zijn vermeende tegenstanders op een uiterst onbehoorlijke manier aanpakt. Wat die allemaal over mij de wereld in gebracht heeft, daar lusten de honden geen brood van. Ik ben bij DHZ en ook in het Maasgebouw wel eens aangesproken door mensen die alles geloofden wat die Bokito hun verteld heeft over mij. Het kostte mij gelukkig weinig moeite dat allemaal te weerleggen.

Meningsverschillen hebben is deel 1. Maar om op basis daarvan een hetze en een lastercampagne op te zetten zoals Bokito gedaan heeft blijf ik ontoelaatbaar vinden.
Gelukkig is dat allemaal achter de rug. Ik ben blij dat het geen juli/augustus 2011 meer is.
HR
Wat dat betreft was die Bokito inderdaad triest, maar zo erg is die hier op het forum zelf nooit tekeer gegaan als sommige beweren.
Wat die op Varkenoord jegens jou heeft gedaan daar kan ik niet over oordelen, maar op dit forum is hij alleszins redelijk gebleven ondanks dat een paar tegenstanders alleen zaten te zuigen zonder inhoudelijk te antwoorden.

Ik heb dat nog eens teruggekeken en hij werd door iedereen aangevallen op de naam die die koos (alsof dat belangrijk was).

Lees het zelf nog eens terug. Op deze blz. deed hij zijn eerste post.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/220-109.php

Nogmaals wat hij IRL heeft gedaan klopt van geen kant, maar hier op het forum was hij gewoon redelijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 100,0% dat Feyenoord wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!