Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
tricky-dicky
Icoon
Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Droomaankoop: -
Reg.: 2 september 2005
Obiku
Administrator
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
quote:Dat ze de grootste zijn heeft er waarschijnlijk mee te maken dat velen te lui zijn hun lidmaatschap op te zeggen. Inhoudelijk is het al jaren een lachertje, op werkelijk ieder front.
guzzie schreef:
(...)
Ik vind het ook wat te voorbarig om te zeggen dat de rol van de FSV is uitgespeeld. Dat ze nu aan alle kanten voorbij worden gelopen is wel zorgwekkend. Zolang ze de grootste zijn zullen zij namelijk wel aan tafel zitten bij Feyenoord en de kleinere groeperingen niet. Ik stoor me er ook aan dat de FSV zwijgend toestemt met dit alles. Een bestuurslid als Frank de Winter is een groene haas van het eerste uur. Die man brengt de FSV volgens mij alleen maar verder in diskrediet.
FRjack
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009
Jordy_FR
Icoon
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
quote:Marcel a.k.a. Sonic?
FRjack schreef:
Hoog tijd dus om wat meer te weten te komen over alles wat Vereeniging De Feijenoorder de moeite waard maakt! FR12.nl nam een interview af met één van de oprichters van de nieuwe vereniging en tevens penningmeester in het eerste bestuur: Marcel.
draaideur
Meervoudig international
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011
quote:Neejoh man haha.
Jordy_FR schreef:
(...)
Marcel a.k.a. Sonic?
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
draaideur
Meervoudig international
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011
quote:Je kan het inderdaad ook gewoon geen kans geven. Jammer.
varkenoord schreef:
Een volkomen overbodige club.Die ook alleen maar anoniem blijft.
Ché Cliché
Legende
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Oradea
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 maart 2003
Ron D
Jeugdspeler
Reg.: 13 februari 2012
quote:Hoezo anoniem, 'Varkenoord'?
varkenoord schreef:
Een volkomen overbodige club.Die ook alleen maar anoniem blijft.
quote:Roy Makaay had minder bedenkingen ;-) http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/de-feijenoorder-ook-voor-phantomleden/
Ché Cliché schreef:
"Waarom zou een supporter zich voor dat schappelijke bedrag moeten inschrijven bij Vereeniging De Feijenoorder?"
Het hele verhaal is in ieder geval met een kritische blik benaderd :D .
Ben overigens nog steeds 'neutraal' hoor. Ik kijk het aan.
FRjack
Vedette
quote:Ja, oké, dat had inderdaad anders geformuleerd kunnen worden.
Ché Cliché schreef:
"Waarom zou een supporter zich voor dat schappelijke bedrag moeten inschrijven bij Vereeniging De Feijenoorder?"
Het hele verhaal is in ieder geval met een kritische blik benaderd.
Ben overigens nog steeds 'neutraal' hoor. Ik kijk het aan.
ulligan
Wereldster
Uit: Groningen
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000
FRjack
Vedette
quote:Nee, ik heb echt geen flauw idee.
ulligan schreef:
Jack, kan jij ook aangeven in hoeverre die gasten van FRFC1908 hier mee te maken hebben?
varkenoord
Icoon
quote:is er iemand die namen kan noemen van bestuursleden.
FRjack schreef:
(...)
Nee, ik heb echt geen flauw idee.
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Jan de Knecht en Ron Dissel bijvoorbeeld. Jan ken je waarschijnlijk al. Die doet nu ook de SsF.
varkenoord schreef:
(...)
is er iemand die namen kan noemen van bestuursleden.
WANBELEID
Crack
Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Ron D
Jeugdspeler
Jordy_FR
Icoon
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
varkenoord
Icoon
quote:Ik zie geen meerwaarden in die nieuwe club.De tifo acties zijn prima,maar de FSV loopt het geld over de schoenen,waarom dan weer extra geld daarvoor.van de knecht moet ik niks hebben,een grote smoel,eerste klas,weinig inhoud.Dissel ken ik niet.Ik blijf er bij dat een nieuwe club zich moet presenteren,met namen en rugnummers.
De Sigaar. schreef:
(...)Jan de Knecht en Ron Dissel bijvoorbeeld. Jan ken je waarschijnlijk al. Die doet nu ook de SsF.
Dit heeft mij er niet van weerhouden mij aan te melden. Ik heb een paar goede gesprekken gehad met Jan waarin de meningsverschillen die wij hadden op tafel gekomen zijn. Deze zijn nu uitgesproken en gladgestreken.
De Feijenoorder is volgens mij een goed initiatief. Gaat naast de FSV opereren en niet in plaats van. Zal zich meer richten op het wel en wee van de supporters zelf en zich ook bezig houden met de TIFO-acties. Iets waar we echt wel trots op kunnen zijn. De TIFO-actie voorafgaande aan Feyenoord-Ajax was toch weer geslaagd.
Jammer vind ik wel dat er nog steeds weinig op de website http://www.defeijenoorder.nl staat. Meer is te vinden op allerlei gerelateerde sites. Met een beetje moeite kun je meerdere namen achterhalen. De twee door mij genoemde heren hebben zich op diverse manieren kenbaar gemaakt zodat ik hun namen met alle rust kan presenteren hier.
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Ron D
Jeugdspeler
quote:Hoewel het geen enkel probleem is om alle namen te verstrekken moet ik zeggen dat reacties zoals die van jou - en dan ook nog onder een pseudoniem - daar niet bepaald toe uitnodigen.
varkenoord schreef:
(...)
Ik zie geen meerwaarden in die nieuwe club.De tifo acties zijn prima,maar de FSV loopt het geld over de schoenen,waarom dan weer extra geld daarvoor.van de knecht moet ik niks hebben,een grote smoel,eerste klas,weinig inhoud.Dissel ken ik niet.Ik blijf er bij dat een nieuwe club zich moet presenteren,met namen en rugnummers.
de kromme lll
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Sanchez Torres
Reg.: 29 april 2009
quote:Ron, kan je mij garanderen (onder andere: regelement over opgenomen) dat er geen aggressieve acties tegen a. onze directieleden, b. bestuur, c.onze tegenstanders en hun supporters, zullen plaatsvinden. Voorlopig zie ik het meer als een sociëteit, dan op een echte supportersvereniging. Ik ben daarom nog niet aan toe om mij in te laten schrijven, hoewel ik het wel zou willen, vooral omdat een Jan de Knecht er bij zit. Ik ken hem nauwelijks, maar zie in hem meer een ruwe bolster, blanke pit type, dan alleen maar een grote bek. Ik heb ontdekt dat hij ongelovelijk emotioneel maar ook diep in zijn hart alles wat Feyenoord is van houdt. Hij heeft alleen een goede compaan nodig om hem goed te begeleiden, waardoor hij nog beter wordt.
Ron D schreef:
(...)
Hoewel het geen enkel probleem is om alle namen te verstrekken moet ik zeggen dat reacties zoals die van jou - en dan ook nog onder een pseudoniem - daar niet bepaald toe uitnodigen.
Ron D
Jeugdspeler
Ron D
Jeugdspeler
quote:Ben jij toevallig bij de laatste vergadering van de Vereniging SSF geweest, op Varkenoord?
de kromme lll schreef:
(...)
Ron, kan je mij garanderen (onder andere: regelement over opgenomen) dat er geen aggressieve acties tegen a. onze directieleden, b. bestuur, c.onze tegenstanders en hun supporters, zullen plaatsvinden. Voorlopig zie ik het meer als een sociëteit, dan op een echte supportersvereniging. Ik ben daarom nog niet aan toe om mij in te laten schrijven, hoewel ik het wel zou willen, vooral omdat een Jan de Knecht er bij zit. Ik ken hem nauwelijks, maar zie in hem meer een ruwe bolster, blanke pit type, dan alleen maar een grote bek. Ik heb ontdekt dat hij ongelovelijk emotioneel maar ook diep in zijn hart alles wat Feyenoord is van houdt. Hij heeft alleen een goede compaan nodig om hem goed te begeleiden, waardoor hij nog beter wordt.
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Het doel is duidelijk. Hoe denk jij de gestelde doelen te realiseren? Met een jaarlijkse contributie van 19,08 euro heb je toch een behoorlijk aantal leden nodig.
Ron D schreef:
Ik heb hieronder een stukje uit de statuten van de vereniging geknipt en geplakt. Het betreft de doelstelling. Ik heb al eens eerder gezegd dat we geen doelstellingen hebben die te maken hebben met wegjagen van mensen of wat dan ook, ook het organiseren van doodskistenmarsen is niet waar we mee bezig zijn.
We willen een positieve vereniging zijn, saamhorigheid vergroten en er zal ook best een stuk belangenbehartiging bij komen, maar de saamhorigheid en kameraadschap vinden we wel belangrijk.
Maar we zijn niet van plan een tweede TIFO te worden met alleen maar sfeeracties, we willen ook dingen voor de leden organiseren. (Zaal)voetbaltoernooien, feestavonden, borrels, kaarttoernooien, verzamelbeurzen, busreizen noem maar op.
Maar hieronder dus de bedoelde passage uit de statuten. We hebben dit formeel zo bij de notaris laten vastleggen, veel officiëler kan niet, ik kan verder geen twijfels bij mensen wegnemen, anders dan dit nu laten zien.
Het doel van de vereniging is: -------------------------------------------------------------
1. de saamhorigheid onder Feyenoorders en de sfeer bij en rond wedstrijden en
andere evenementen van Feyenoord alsmede de Sportclub Feyenoord te bevorderen;----------------------------------------------------------------------------
2. de belangen van voetbalsupporters en Feyenoordsupporters in het bijzonder en
alle partijen die Feyenoord en de Sportclub Feyenoord een warm hart toedragen
te behartigen; -------------------------------------------------------------------------
3. het verwerven van goederen met een historische waarde voor Feyenoord, de ----
Sportclub Feyenoord en de supporters van Feyenoord. -----------------------------
de kromme lll
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Sanchez Torres
Reg.: 29 april 2009
quote:Ja, zat jij bij het gesprek, dat ik met Jan had? Want ik kan je nog niet plaatsen.
Ron D schreef:
(...)
Ben jij toevallig bij de laatste vergadering van de Vereniging SSF geweest, op Varkenoord?
Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 13,6% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.