Feyenoord Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 12:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 »

HR

tricky-dicky
Icoon

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Droomaankoop: -
Reg.: 2 september 2005

Duidelijk. Ik zie uit naar de merchandise produkten. Met name met de naam 'De Feijenoorder' erop.
HR
HR

Obiku
Administrator
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

quote:HR
guzzie schreef:

(...)

Ik vind het ook wat te voorbarig om te zeggen dat de rol van de FSV is uitgespeeld. Dat ze nu aan alle kanten voorbij worden gelopen is wel zorgwekkend. Zolang ze de grootste zijn zullen zij namelijk wel aan tafel zitten bij Feyenoord en de kleinere groeperingen niet. Ik stoor me er ook aan dat de FSV zwijgend toestemt met dit alles. Een bestuurslid als Frank de Winter is een groene haas van het eerste uur. Die man brengt de FSV volgens mij alleen maar verder in diskrediet.

HR
Dat ze de grootste zijn heeft er waarschijnlijk mee te maken dat velen te lui zijn hun lidmaatschap op te zeggen. Inhoudelijk is het al jaren een lachertje, op werkelijk ieder front.
Ik sluit me ook aan bij de Feijenoorder, die verdienen een eerlijke kans. Ze moeten alleen niet het "pro-hooligan" toontje van de Lunatics gaan zingen, dan ben ik snel weg.

[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 15 februari 2012 00:42:57).]
HR
HR

FRjack
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

Enkele weken geleden werd bekend dat supporters van Feyenoord zich met ingang van 12 februari jl. kunnen aansluiten bij Vereeniging De Feijenoorder. Wat begon met een nostalgische website, welke het Feyenoord-gevoel uitstekend uitdraagt, is uitgegroeid tot een ware supportersvereniging waar elke Feijenoorder zich voor het symbolische bedrag van 19,08 euro kan inschrijven.

Hoog tijd dus om wat meer te weten te komen over alles wat Vereeniging De Feijenoorder de moeite waard maakt! FR12.nl nam een interview af met één van de oprichters van de nieuwe vereniging en tevens penningmeester in het eerste bestuur: Marcel.

(Een opmerking vooraf: wie zijn klassiekers kent, zal het al begrijpen, maar in Vereeniging De Feijenoorder zit géén spelfout. Feyenoord is immers opgericht in Café De Vereeniging (juist, met dubbel e) op de hoek van de Persoonshaven en de Damstraat, terwijl De Feijenoorder jarenlang het officiële orgaan was van eerst R.V.V. Feijenoord en later de Sportclub Feyenoord. Alleen de naam ademt dus al Feyenoord!)

Vereeniging De Feijenoorder bestaat sinds 12-02-12. Vanwaar het idee om de vereniging op te starten?

'Al jarenlang organiseren dezelfde Feijenoorders allerhande zaken, van herdenkingen tot sfeeracties en van busreizen tot spandoeken, waarbij keer op keer met de spreekwoordelijke pet rond gegaan moest worden en we telkens bij dezelfde personen moesten aankloppen voor hulp en geld. En dat terwijl het Legioen zo machtig groot is en er ook echt wel voldoende bereidheid is om een steentje bij te dragen.'

'Door iedereen de mogelijkheid te bieden zich aan te sluiten bij Vereeniging De Feijenoorder, willen we die bereidheid organiseren. Elk lid is goed voor 19,08 euro aan contributie waardoor we budget hebben en niet langer met de pet langs hoeven. Daarnaast nodigen we elke Feijenoorder die een steentje bij kan en wil dragen uit zich te melden, waardoor ook het aantal handen dat meewerkt groter wordt.

Kortom: Hand in Hand de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer bij wedstrijden bevorderen. Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders!'

De supporters zijn reeds vertegenwoordigd door de FSV, die via TIFO Rotterdam ook voor sfeeracties zorgt. Waarom een geheel nieuwe vereniging oprichten en waarom geen samenwerking dan wel een aparte tak binnen de FSV?

'De FSV kent ons en wij kennen de FSV, sterker nog: een aantal bestuursleden en andere medewerkers van de FSV zijn reeds lid van Vereeniging De Feijenoorder, terwijl wij lid zijn van de FSV en een van onze bestuursleden zelfs al jarenlang voor de Hand in Hand schrijft. We hebben dan ook een prima contact met de mannen en vrouwen van de Feyenoord Supportersvereniging en zijn in geen enkel opzicht een concurrent of iets dergelijks.'

'We zien Vereeniging De Feijenoorder dan ook als aanvulling op de FSV en zullen een aantal zaken graag in samenwerking met de FSV oppakken, zoals we de voorbije jaren al regelmatig gedaan hebben, maar nu vanuit een officiële vereniging.'

Het begon allemaal met het voor velen geheimzinnige gedoe rond een groene haas. Hebben jullie doelbewust voor dat geheimzinnige gekozen?

'De Feijenoorder is als website in de zomer van 2011 begonnen. De Groene Haas zag pas enkele maanden later het levenslicht. Er is nooit doelbewust voor iets geheimzinnigs gekozen. De Groene Haas is begonnen als grap tussen twee van de huidige bestuursleden van De Feijenoorder, maar had op dat moment niets met De Feijenoorder te maken. Vervolgens is die grap een eigen leven gaan leiden en met name door Twitter groter en groter geworden.'

'Inmiddels zijn wij er trots op de Groene Haas als mascotte, feestcommissie en Afdeling Merchandise van Vereeniging De Feijenoorder te mogen presenteren. En dat gekke beest duikt sindsdien plots overal op. In de kleedkamer op Varkenoord, in de kantine van DHZ, op de tribunes van de Kuip en in de Legioenzaal.'

Het is sinds 12-02-12 mogelijk om je voor een jaarlijks bedrag van 19,08 euro in te schrijven bij Vereeniging De Feijenoorder. Loopt het al storm?

'De animo is overweldigend. Een meerderheid van de aanwezige Feijenoorders op Varkenoord en DHZ schreef zich die zondag direct in en de reacties waren allemaal meer dan positief. Leuk om te horen, geeft ons extra energie om er iets moois van te maken. En vertrouwen dat we er met zijn allen iets moois van gaan maken.'

'Ook via http://www.defeijenoorder.nl ontvangen we sindsdien nog dagelijks vele aanmeldingen.'

Waarom zou een supporter zich voor dat schappelijke bedrag moeten inschrijven bij Vereeniging De Feijenoorder?

'Onze doelstelling, zoals ook vastgelegd in de statuten, is het bevorderen van de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord. Daarnaast zullen wij als bestuur zorg dragen voor een zo krachtig mogelijke behartiging van de belangen van alle Feijenoorders richting de verschillende relevante partijen.'

'De saamhorigheid willen we met name vergroten door het organiseren van allerhande activiteiten. Denk aan busreizen naar uitwedstrijden, (zaal)voetbaltoernooien, poker- en klaverjasavonden, feestavonden, ruilbeurzen, enzovoort.'

'Voor een aantal van deze activiteiten kunnen we gebruik maken van de faciliteiten –kantine, kleedkamers, velden- op Varkenoord. Fantastisch natuurlijk, want dat is toch de levensader van onze club. We hebben dan ook een uitstekende band met de Sportclub Feyenoord en zijn er trots op dat we als vereniging zelfs officieel op Varkenoord staan ingeschreven.'

'Nog meer saamhorigheid zal automatisch leiden tot een nog betere sfeer, maar ook hier willen we actief een steentje aan bijdragen met bijvoorbeeld mooie, grote spandoeken en sfeeracties. We hebben op dit moment al twee grote spandoeken, maar dat is slechts een kleine voorbode van wat komen gaat.'

'Groot voordeel is ook dat we nagenoeg geen vaste kosten hebben en enkel met vrijwilligers werken, hierdoor kunnen we nagenoeg de volledige contributie gebruiken voor het realiseren van ons doel.'

Vereeniging De Feijenoorder kijkt uiteraard ook naar de toekomst. Wat zijn jullie toekomstplannen en wat kunnen we überhaupt van De Feijenoorder gaan verwachten?

'Feyenoord kampioen maken! Nee, zonder gekkigheid, we zijn al volop bezig met de toekomst en hebben al tig plannen in ons hoofd. Deze week beginnen we al direct met het uitwerken van de eerste plannen. We zullen onze leden actief informeren over alle ontwikkelingen, via de website, nieuwsbrieven per e-mail en in de toekomst wellicht middels een eigen clubblad. Maar bovenal: Vereeniging De Feijenoorder staat voor betrokkenheid, maar ook voor openheid en transparantie. Het bestuur bestaat dan ook uit Feijenoorders die allen al een leven lang bij Feyenoord rondlopen en bij velen bekend zijn, zij zijn altijd aanwezig en staan open voor alle vragen of op- en aanmerkingen.'

FR12.nl steunt dit prachtige initiatief en raadt elke Feijenoorder aan om zich ook – net als ons – aan te sluiten bij Vereeniging De Feijenoorder. Immers: De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij.

Wilt u lid worden van of heeft u nog vragen over Vereeniging De Feijenoorder http://www.defeijenoorder.nl/lidmaatschap/.
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003

FRjack schreef:

Hoog tijd dus om wat meer te weten te komen over alles wat Vereeniging De Feijenoorder de moeite waard maakt! FR12.nl nam een interview af met één van de oprichters van de nieuwe vereniging en tevens penningmeester in het eerste bestuur: Marcel.

HR
Marcel a.k.a. Sonic?
HR
HR

draaideur
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Jordy_FR schreef:

(...)

Marcel a.k.a. Sonic?
HR
Neejoh man haha.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Een volkomen overbodige club.Die ook alleen maar anoniem blijft.
HR
HR

draaideur
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

varkenoord schreef:

HR
Je kan het inderdaad ook gewoon geen kans geven. Jammer.
HR
HR
"Waarom zou een supporter zich voor dat schappelijke bedrag moeten inschrijven bij Vereeniging De Feijenoorder?"

Het hele verhaal is in ieder geval met een kritische blik benaderd :D .

Ben overigens nog steeds 'neutraal' hoor. Ik kijk het aan.

[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 21 februari 2012 15:27:00).]
HR
HR

Ron D
Talent

Reg.: 13 februari 2012

varkenoord schreef:

HR
Hoezo anoniem, 'Varkenoord'?

Ché Cliché schreef:

"Waarom zou een supporter zich voor dat schappelijke bedrag moeten inschrijven bij Vereeniging De Feijenoorder?"

HR
Roy Makaay had minder bedenkingen ;-) http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/de-feijenoorder-ook-voor-phantomleden/

[Dit bericht is veranderd door Ron D (op 21 februari 2012 15:28:31).]
HR
HR

FRjack
Administrator

Ché Cliché schreef:

HR
Ja, oké, dat had inderdaad anders geformuleerd kunnen worden.
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Jack, kan jij ook aangeven in hoeverre die gasten van FRFC1908 hier mee te maken hebben?
HR
HR

FRjack
Administrator

ulligan schreef:

Jack, kan jij ook aangeven in hoeverre die gasten van FRFC1908 hier mee te maken hebben?
HR
Nee, ik heb echt geen flauw idee.
HR
HR

varkenoord
Icoon

FRjack schreef:

(...)

Nee, ik heb echt geen flauw idee.
HR
is er iemand die namen kan noemen van bestuursleden.
HRHR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Maastribune - M
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

varkenoord schreef:

(...)
is er iemand die namen kan noemen van bestuursleden.
HR
Jan de Knecht en Ron Dissel bijvoorbeeld. Jan ken je waarschijnlijk al. Die doet nu ook de SsF.
Dit heeft mij er niet van weerhouden mij aan te melden. Ik heb een paar goede gesprekken gehad met Jan waarin de meningsverschillen die wij hadden op tafel gekomen zijn. Deze zijn nu uitgesproken en gladgestreken.

De Feijenoorder is volgens mij een goed initiatief. Gaat naast de FSV opereren en niet in plaats van. Zal zich meer richten op het wel en wee van de supporters zelf en zich ook bezig houden met de TIFO-acties. Iets waar we echt wel trots op kunnen zijn. De TIFO-actie voorafgaande aan Feyenoord-Ajax was toch weer geslaagd.

Jammer vind ik wel dat er nog steeds weinig op de website http://www.defeijenoorder.nl staat. Meer is te vinden op allerlei gerelateerde sites. Met een beetje moeite kun je meerdere namen achterhalen. De twee door mij genoemde heren hebben zich op diverse manieren kenbaar gemaakt zodat ik hun namen met alle rust kan presenteren hier.
HR
HR

WANBELEID
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Ik ken er nog een paar, het zijn niet allemaal figuren in wie ik het zie zitten maar er zitten een aantal bij op wie ik afga en van wie ik verwacht dat ze zich niet zullen laten overschreeuwen.

Ik zie het zo; ik heb vrijwel altijd een bijdrage geleverd als deze groep met de pet rondging voor een sfeeractie; spandoeken, vuurwerk, etc. Daar zal vast weleens een spandoek bij hebben gezeten waar ik het achteraf niet eens ben, maar dat zie ik een beetje als het risico. Ik ben niet creatief en actief genoeg om zelf wat te organiseren of mezelf erbij te betrekken, dan is voor mij geen reden om niet te betalen en om niet achteraf te klagen als er een keer wat gebeurd waar ik me niet in kan vinden.

Dat men nu iets wil opzetten zodat er met een structureel budget kan worden gewerkt en we daarvoor als leden een stem en invloed krijgen (hoe moet nog blijken) maakt het allemaal transparant.

[Dit bericht is veranderd door WANBELEID (op 22 februari 2012 13:16:27).]
HR
HR

Ron D
Talent

In antwoord op een aantal vragen hierboven: we zijn momenteel druk bezig met allerlei zaken. Verwerking aangemelde leden, formaliseren van heel veel zaken, kennismakingsrondjes, opzetten van de eerste activiteiten, er komt echt veel op ons af. Ook de website wordt op dit vlak verder geupdate, aan alles wordt gewerkt.

We hebben inmiddels formeel kennisgemaakt met het bestuur van de Sportclub en FSV, we willen ons ook graag aan de BVO officieel voorstellen, daar zijn we ook mee bezig. Nadere voorstelling van het gehele bestuur aan de leden/achterban zal dan ook zsm volgen, waarschijnlijk via de website. Op hele korte termijn gaat er ook weer een nieuwsbrief uit naar de leden en geïnteresseerden met een toelichting op de afgelopen periode.

Als er vragen zijn dan wil ik die wel proberen te beantwoorden hier, had ik al aangegeven, maar ik ben niet elke dag hier.
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003

Prima reactie weer Ron!

Naar buiten toe komt deze groep al een heel stuk professioneler over dan veel andere supporterinitiatieven van de laatste jaren. Ik wacht nog even op de verdere openheid en dan kan ook van mijn kant een bijdrage verwacht worden.
HR
HR

varkenoord
Icoon

De Sigaar. schreef:

(...)Jan de Knecht en Ron Dissel bijvoorbeeld. Jan ken je waarschijnlijk al. Die doet nu ook de SsF.
Dit heeft mij er niet van weerhouden mij aan te melden. Ik heb een paar goede gesprekken gehad met Jan waarin de meningsverschillen die wij hadden op tafel gekomen zijn. Deze zijn nu uitgesproken en gladgestreken.

De Feijenoorder is volgens mij een goed initiatief. Gaat naast de FSV opereren en niet in plaats van. Zal zich meer richten op het wel en wee van de supporters zelf en zich ook bezig houden met de TIFO-acties. Iets waar we echt wel trots op kunnen zijn. De TIFO-actie voorafgaande aan Feyenoord-Ajax was toch weer geslaagd.

Jammer vind ik wel dat er nog steeds weinig op de website http://www.defeijenoorder.nl staat. Meer is te vinden op allerlei gerelateerde sites. Met een beetje moeite kun je meerdere namen achterhalen. De twee door mij genoemde heren hebben zich op diverse manieren kenbaar gemaakt zodat ik hun namen met alle rust kan presenteren hier.
HR
Ik zie geen meerwaarden in die nieuwe club.De tifo acties zijn prima,maar de FSV loopt het geld over de schoenen,waarom dan weer extra geld daarvoor.van de knecht moet ik niks hebben,een grote smoel,eerste klas,weinig inhoud.Dissel ken ik niet.Ik blijf er bij dat een nieuwe club zich moet presenteren,met namen en rugnummers.
HR
HR
Ach, hoe ze het doen en wie het doen interesseert me niet. Wat ze doen wel. Ik heb geen zin om mee te betalen aan molotovcocktails of anti-020 vestjes ofzo. Dat is voor mij de reden een en ander even aan te kijken.
HR
HR

Ron D
Talent

varkenoord schreef:

(...)
Ik zie geen meerwaarden in die nieuwe club.De tifo acties zijn prima,maar de FSV loopt het geld over de schoenen,waarom dan weer extra geld daarvoor.van de knecht moet ik niks hebben,een grote smoel,eerste klas,weinig inhoud.Dissel ken ik niet.Ik blijf er bij dat een nieuwe club zich moet presenteren,met namen en rugnummers.
HR
Hoewel het geen enkel probleem is om alle namen te verstrekken moet ik zeggen dat reacties zoals die van jou - en dan ook nog onder een pseudoniem - daar niet bepaald toe uitnodigen.
HR
HR

de kromme lll
Internationale topspeler

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

Ron D schreef:

(...)

Hoewel het geen enkel probleem is om alle namen te verstrekken moet ik zeggen dat reacties zoals die van jou - en dan ook nog onder een pseudoniem - daar niet bepaald toe uitnodigen.
HR
Ron, kan je mij garanderen (onder andere: regelement over opgenomen) dat er geen aggressieve acties tegen a. onze directieleden, b. bestuur, c.onze tegenstanders en hun supporters, zullen plaatsvinden. Voorlopig zie ik het meer als een sociëteit, dan op een echte supportersvereniging. Ik ben daarom nog niet aan toe om mij in te laten schrijven, hoewel ik het wel zou willen, vooral omdat een Jan de Knecht er bij zit. Ik ken hem nauwelijks, maar zie in hem meer een ruwe bolster, blanke pit type, dan alleen maar een grote bek. Ik heb ontdekt dat hij ongelovelijk emotioneel maar ook diep in zijn hart alles wat Feyenoord is van houdt. Hij heeft alleen een goede compaan nodig om hem goed te begeleiden, waardoor hij nog beter wordt.
HR
HR

Ron D
Talent

Ik heb hieronder een stukje uit de statuten van de vereniging geknipt en geplakt. Het betreft de doelstelling. Ik heb al eens eerder gezegd dat we geen doelstellingen hebben die te maken hebben met wegjagen van mensen of wat dan ook, ook het organiseren van doodskistenmarsen is niet waar we mee bezig zijn.

We willen een positieve vereniging zijn, saamhorigheid vergroten en er zal ook best een stuk belangenbehartiging bij komen, maar de saamhorigheid en kameraadschap vinden we wel belangrijk.

Maar we zijn niet van plan een tweede TIFO te worden met alleen maar sfeeracties, we willen ook dingen voor de leden organiseren. (Zaal)voetbaltoernooien, feestavonden, borrels, kaarttoernooien, verzamelbeurzen, busreizen noem maar op.

Maar hieronder dus de bedoelde passage uit de statuten. We hebben dit formeel zo bij de notaris laten vastleggen, veel officiëler kan niet, ik kan verder geen twijfels bij mensen wegnemen, anders dan dit nu laten zien.

Het doel van de vereniging is: -------------------------------------------------------------
1. de saamhorigheid onder Feyenoorders en de sfeer bij en rond wedstrijden en
andere evenementen van Feyenoord alsmede de Sportclub Feyenoord te bevorderen;----------------------------------------------------------------------------
2. de belangen van voetbalsupporters en Feyenoordsupporters in het bijzonder en
alle partijen die Feyenoord en de Sportclub Feyenoord een warm hart toedragen
te behartigen; -------------------------------------------------------------------------
3. het verwerven van goederen met een historische waarde voor Feyenoord, de ----
Sportclub Feyenoord en de supporters van Feyenoord. -----------------------------
HR
HR

Ron D
Talent

de kromme lll schreef:

(...)

Ron, kan je mij garanderen (onder andere: regelement over opgenomen) dat er geen aggressieve acties tegen a. onze directieleden, b. bestuur, c.onze tegenstanders en hun supporters, zullen plaatsvinden. Voorlopig zie ik het meer als een sociëteit, dan op een echte supportersvereniging. Ik ben daarom nog niet aan toe om mij in te laten schrijven, hoewel ik het wel zou willen, vooral omdat een Jan de Knecht er bij zit. Ik ken hem nauwelijks, maar zie in hem meer een ruwe bolster, blanke pit type, dan alleen maar een grote bek. Ik heb ontdekt dat hij ongelovelijk emotioneel maar ook diep in zijn hart alles wat Feyenoord is van houdt. Hij heeft alleen een goede compaan nodig om hem goed te begeleiden, waardoor hij nog beter wordt.
HR
Ben jij toevallig bij de laatste vergadering van de Vereniging SSF geweest, op Varkenoord?
HR
HR

De Sigaar.
Crack

Vak: Maastribune - M
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Ron D schreef:

Ik heb hieronder een stukje uit de statuten van de vereniging geknipt en geplakt. Het betreft de doelstelling. Ik heb al eens eerder gezegd dat we geen doelstellingen hebben die te maken hebben met wegjagen van mensen of wat dan ook, ook het organiseren van doodskistenmarsen is niet waar we mee bezig zijn.

We willen een positieve vereniging zijn, saamhorigheid vergroten en er zal ook best een stuk belangenbehartiging bij komen, maar de saamhorigheid en kameraadschap vinden we wel belangrijk.

Maar we zijn niet van plan een tweede TIFO te worden met alleen maar sfeeracties, we willen ook dingen voor de leden organiseren. (Zaal)voetbaltoernooien, feestavonden, borrels, kaarttoernooien, verzamelbeurzen, busreizen noem maar op.

Maar hieronder dus de bedoelde passage uit de statuten. We hebben dit formeel zo bij de notaris laten vastleggen, veel officiëler kan niet, ik kan verder geen twijfels bij mensen wegnemen, anders dan dit nu laten zien.

Het doel van de vereniging is: -------------------------------------------------------------
1. de saamhorigheid onder Feyenoorders en de sfeer bij en rond wedstrijden en
andere evenementen van Feyenoord alsmede de Sportclub Feyenoord te bevorderen;----------------------------------------------------------------------------
2. de belangen van voetbalsupporters en Feyenoordsupporters in het bijzonder en
alle partijen die Feyenoord en de Sportclub Feyenoord een warm hart toedragen
te behartigen; -------------------------------------------------------------------------
3. het verwerven van goederen met een historische waarde voor Feyenoord, de ----
Sportclub Feyenoord en de supporters van Feyenoord. -----------------------------
HR
Het doel is duidelijk. Hoe denk jij de gestelde doelen te realiseren? Met een jaarlijkse contributie van 19,08 euro heb je toch een behoorlijk aantal leden nodig.

Hoe staat het daarmee? Heb je nu ongeveer 100, 1000 of 10000 leden? Want alleen met een behoorlijk ledental ben je in staat iets te bereiken.
Of zijn er andere inkomstenbronnen? Ik lees her en der al iets over merchandising activiteiten. Die lijken me nodig om meer financiele draagkracht te genereren. Is er op dat gebied al contact opgenomen met de bvo? Want al gebruik je je eigen logo, de naam Feyenoord, al is deze door de Vereeniging met ij geschreven zal een gedeponeerd merk zijn.

Ik ben niet tegen dit initiatief. Heb me aangemeld. Ben wel sceptisch betreffende de haalbaarheid van dit initiatief. Ik denk vooral dat er meer duidelijkheid van jullie kant moet komen. De site zegt vrijwel niets. Ook hier zijn er veel vragen.

Vragen die antwoorden behoeven. Wil je doelen realiseren heb je draagvlak nodig. Wil je draagvlak krijgen moet je duidelijk doelen en standpunten hebben en vooral ook een visie.
En dan natuurlijk een positieve visie.
HR
HR

de kromme lll
Internationale topspeler

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

Ron D schreef:

(...)

Ben jij toevallig bij de laatste vergadering van de Vereniging SSF geweest, op Varkenoord?
HR
Ja, zat jij bij het gesprek, dat ik met Jan had? Want ik kan je nog niet plaatsen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Supporterscontact » De Feijenoorder --> initiatief vanuit supporters

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 58,2% dat Benfica SL wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!