Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
gurtie
Vedette

Uit: Rotterdam-Hillegersberg
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 5 december 2000
Gepost op 26 februari 2008 om 15:22:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij kregen een mail (vooralsnog alleen mijn partner)met de mededeling dat het geld op 25 feb. moet zijn bijgeschreven...dit is toch niet normaal terwijl 2007-2008 nog vollop aan de gang is.....

Dan wordt er nog gedreigd dat als het geld dan niet binnen is je pas wordt geblokkeerd na 15 maart (VVV-Feijenoord)terwijl je toch hebt betaald voor dit seizoen
Ik heb sowieso direct een klacht ingediend over deze wijze van incasseren.

Ik krijg hier zo de pest over in dat ik mij beraad op mijn handhaven seizoenskaart. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik mij niet kan herinneren dat er op mijn inschrijfformulier stond dat er in februari betaald moet worden......dit moet ik nog opzoeken

zal de brief er ff bij doen
Beste Feyenoord-supporter,

Met dit bericht willen wij u erop attenderen dat omstreeks woensdag 27 februari a.s. de incasso plaatsvindt voor de 2e termijn van uw Gouden (Jubileum) Seizoenkaart.

Hieronder vindt u informatie over uw termijnbetaling:
2e termijnbedrag: € 382,00
Rekeningnummer:
Naam rekeninghouder:

Wijzigingen kunt u alleen schriftelijk doorgeven, tot uiterlijk 24 februari a.s.,via http://www.feyenoord.nl/klantenservice.
Als onderwerp vult u in: 2e termijnbetaling.

Voor de duidelijkheid melden wij u dat, ondanks dat u een tweejarige seizoenkaart heeft aangeschaft, de betaling eind februari door ons ontvangen dient te zijn. U heeft hiervoor voor akkoord getekend bij uw aanvraag. Omdat de aanschafprijs van de Gouden (Jubileum) Seizoenkaart hoog is, heeft Feyenoord ervoor gekozen dat supporters de kaart ook in termijnen kunnen betalen. Dat betekent echter niet dat wanneer de helft van de seizoenkaart betaald is, een supporter het recht heeft om de helft van de wedstrijden te bezoeken. De kaart is afgenomen voor twee jaar en dient in het eerste seizoen, in vooraf gecommuniceerde periodes, betaald te worden.

Indien u een seizoenkaart heeft voor een vak waar aangepaste leeftijdstarieven gelden en u valt het komende seizoen in een andere leeftijdscategorie, dan vindt er verrekening plaats bij uw laatste termijnbetaling. De leeftijdsgrens zoals gehanteerd voor het seizoen 2008-2009 is: Gezinsvakken F, CC, DD, P en PP en Parterre-vakken W en Z; Kind geboren na 1-7-1996 en Jongeren geboren tussen 1-7-1991 en 30-6-1996. Op de vakken D en K 65+ geboren voor 1-7-1943.

Houd u er dus rekening mee dat er vanaf 25 februari a.s. voldoende saldo op uw rekening staat, zodat het verschuldigde bedrag probleemloos afgeschreven kan worden. Na de wedstrijd Feyenoord – VVV-Venlo (d.d. 15 maart 2008) zijn wij genoodzaakt te starten met het blokkeren van niet-betaalde seizoenkaarten.
Zorgt u er dus voor dat u tijdig betaald heeft (ook als de incasso niet is gelukt), zodat u zeker bent van toegang tot deze wedstrijd. Uiteraard kunt u ook op de wedstrijddag betalen, maar houdt u hierbij rekening met lange wachttijden.

Alvast vriendelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,

FEYENOORD ROTTERDAM N.V.
Afdeling Klantenservice

Vragen en opmerkingen kunt u aan ons richten via: http://www.feyenoord.nl/klantenservice

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 26 februari 2008 16:03:49).]
 Help mods!
Pool: 498eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.431,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordi1908 Gele kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 26 februari 2008 om 15:24:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Feyenoord, club van het volk"

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
kaalkop_bb
Internationale topspeler

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 26 februari 2008 om 16:34:38.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij de aanschaf van de tweejarige Seizoenkaart is bekend dat je dat ding in 2 of meer termijnen kon betalen. Voor zover niets nieuws dus. Of het geld nu in februari of juni wordt afgeschreven, hij moet toch betaald worden. Natuurlijk mag Feyenoord wel wat vriendelijker zijn met z'n melding over het blokkeren. We zijn tenslotte 'vaste' Seizoenkaarthouders. En stel dat je kaart voor het tweede jaar geblokkeerd wordt, dan zal die na betaling zeker wel gedeblokkeerd worden. Maar dan vragen ze natuurlijk 15 euro administratiekosten voor het opzoeken van je Seizoenkaartnummer en het op [F2] drukken van 'Deblokkeer Seizoenkaart'.

Natuurlijk kan je kaart NOOIT worden geblokkeerd voor het lopende seizoen (als je die in 1 termijn betaald hebt).

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 26 februari 2008 16:42:37).]
 Help mods!
Pool: 363eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
gurtie
Vedette

Gepost op 26 februari 2008 om 21:02:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die hebben wij ook keurig netjes betaald KK en niet in termijnen. Ik vind dat ze net als gewoonlijk in mei het geld moeten incasseren en niet in februari en al helemaal niet dreigen als je idd al jaren een seizoenskaart hebt

Ik kan heel goed begrijpen dat mensen de kaart in termijnen moeten betalen, maar in mei krijgt ook iedereen zijn/haar vakantiegeld dus geen gezeik met "geen geld"op de bank lijkt mij....ik moet mn inschrijving er nog eens op nakijken, want als ik dat niet goed heb gelezen is het gewoon ook mijn omissie in deze

Ik heb trouwens zelf nog geen brief gekregen...

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 26 februari 2008 21:06:14).]
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 26 februari 2008 om 21:11:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb totaal geen mail gekregen van Feyenoord vandaag is probleemloos mijn tweede termijn geincasserd.

Ik kots een beetje van de communicatie van Feyenoord Wij zijn nog steeds klanten, die een hoop centjes betalen voor het pruts werk wat op de groene mat gelegd wordt.
 Help mods!
Pool: 64eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.485,7VoVo: 736e / 1309e / 701eOpstelling: 4-4-2
NIPSEN-FR1908
Ballenjongen

Uit: Oudenbosch
Vak: -
Reg.: 26 februari 2008
Gepost op 28 februari 2008 om 17:43:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie weet eigenlijk wanneer je kan inschrijven voor de nieuwe seizoenskaarten? De een zegt in maar de ander zegt in mei?:S
 Help mods!
Pool: 1404eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 28 februari 2008 om 18:32:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NIPSEN-FR1908 schreef:

Wie weet eigenlijk wanneer je kan inschrijven voor de nieuwe seizoenskaarten? De een zegt in maar de ander zegt in mei?:S

Hou Feyenoord.nl goed in de gaten ik denk voor een nieuwe kaart mei ergens..
 Help mods!
Pool: 64eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.485,7VoVo: 736e / 1309e / 701eOpstelling: 4-4-2
Daan.
Ballenjongen

Uit: Apeldoorn
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 3 februari 2008
Gepost op 8 maart 2008 om 10:59:31.       MSN: daan.metz@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Hou Feyenoord.nl goed in de gaten ik denk voor een nieuwe kaart mei ergens..

Ik heb zelf april gehoord
 Help mods!
SOPA
Vedette

Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 8 maart 2008 om 13:22:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gurtie schreef:

Wij kregen een mail (vooralsnog alleen mijn partner)met de mededeling dat het geld op 25 feb. moet zijn bijgeschreven...dit is toch niet normaal terwijl 2007-2008 nog vollop aan de gang is.....

Dan wordt er nog gedreigd dat als het geld dan niet binnen is je pas wordt geblokkeerd na 15 maart (VVV-Feijenoord)terwijl je toch hebt betaald voor dit seizoen
Ik heb sowieso direct een klacht ingediend over deze wijze van incasseren.

Ik krijg hier zo de pest over in dat ik mij beraad op mijn handhaven seizoenskaart. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik mij niet kan herinneren dat er op mijn inschrijfformulier stond dat er in februari betaald moet worden......dit moet ik nog opzoeken

zal de brief er ff bij doen
Beste Feyenoord-supporter,

Met dit bericht willen wij u erop attenderen dat omstreeks woensdag 27 februari a.s. de incasso plaatsvindt voor de 2e termijn van uw Gouden (Jubileum) Seizoenkaart.

Hieronder vindt u informatie over uw termijnbetaling:
2e termijnbedrag: € 382,00
Rekeningnummer:
Naam rekeninghouder:

Wijzigingen kunt u alleen schriftelijk doorgeven, tot uiterlijk 24 februari a.s.,via http://www.feyenoord.nl/klantenservice.
Als onderwerp vult u in: 2e termijnbetaling.

Voor de duidelijkheid melden wij u dat, ondanks dat u een tweejarige seizoenkaart heeft aangeschaft, de betaling eind februari door ons ontvangen dient te zijn. U heeft hiervoor voor akkoord getekend bij uw aanvraag. Omdat de aanschafprijs van de Gouden (Jubileum) Seizoenkaart hoog is, heeft Feyenoord ervoor gekozen dat supporters de kaart ook in termijnen kunnen betalen. Dat betekent echter niet dat wanneer de helft van de seizoenkaart betaald is, een supporter het recht heeft om de helft van de wedstrijden te bezoeken. De kaart is afgenomen voor twee jaar en dient in het eerste seizoen, in vooraf gecommuniceerde periodes, betaald te worden.

Indien u een seizoenkaart heeft voor een vak waar aangepaste leeftijdstarieven gelden en u valt het komende seizoen in een andere leeftijdscategorie, dan vindt er verrekening plaats bij uw laatste termijnbetaling. De leeftijdsgrens zoals gehanteerd voor het seizoen 2008-2009 is: Gezinsvakken F, CC, DD, P en PP en Parterre-vakken W en Z; Kind geboren na 1-7-1996 en Jongeren geboren tussen 1-7-1991 en 30-6-1996. Op de vakken D en K 65+ geboren voor 1-7-1943.

Houd u er dus rekening mee dat er vanaf 25 februari a.s. voldoende saldo op uw rekening staat, zodat het verschuldigde bedrag probleemloos afgeschreven kan worden. Na de wedstrijd Feyenoord – VVV-Venlo (d.d. 15 maart 2008) zijn wij genoodzaakt te starten met het blokkeren van niet-betaalde seizoenkaarten.
Zorgt u er dus voor dat u tijdig betaald heeft (ook als de incasso niet is gelukt), zodat u zeker bent van toegang tot deze wedstrijd. Uiteraard kunt u ook op de wedstrijddag betalen, maar houdt u hierbij rekening met lange wachttijden.

Alvast vriendelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,

FEYENOORD ROTTERDAM N.V.
Afdeling Klantenservice

Vragen en opmerkingen kunt u aan ons richten via: http://www.feyenoord.nl/klantenservice

Hey Gurt!

Volgens mij stond het in de voorwaarden dat als je zo'n 2 seinzoenskaart afsloot je het 2e jaar in februari moest betalen. Dat was voor mij de reden om dit niet te doen, want ik zit in februari door wintersport en verjaardag meestal krap bij kas...

Dus volgens mij klopt dit wel.
 Help mods!
Pool: 523eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 549e / 1163e / 566eOpstelling: 4-4-2
JRC
Vedette
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 november 2000
Gepost op 9 maart 2008 om 13:07:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als we daar Gurtie niet hebben Ook ik heb de mail voorbij zien komen en het afgeschreven zien worden. Ik had (voor mij en mijn vriendin) 2x de gouden jubileum scc aangekocht. Vanzelfsprekend (Nederlander als ik ben) heb ik gekozen voor het afschrijven in termijnen. Inmiddels heb ik 3(x2) termijnen betaald. Waarom dat nu al moet vraag ik me ook ernstig af. Er zal nog een termijn worden afgeschreven. Dit zal dan wel in Mei gebeuren ofzo. Ze zullen dus een aardig bedrag hebben om de selectie te kunnen versterken zou je zeggen.
 Help mods!
Pool: 1104eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.485,9VoVo: 1329e / 897e / 2358eOpstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 13:19:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De eerste termijn is betaald in mei voor seizoen 07/08 dus kan Feyenoord nooit je SCC gaan blokkeren omdat je voor seizoen 08/09 moet betalen gewoon ondat het huidige seizoen nog niet afgelopen is waar men uiteraard wel voor betaald heeft...

Dit gaat men uiteraard wel doen
 Help mods!
SOPA
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 13:36:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het dreigen met het blokkeren van je scc had ik even over het hoofd gezien..

Wat is dat nou voor belachelijke onzin!
Dat is echt te gek voor woorden als men dit zou doen! Het lijkt wel of er een steekje los zit bij die lui in het maasgebouw!
 Help mods!
Pool: 523eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 549e / 1163e / 566eOpstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 9 maart 2008 om 13:53:19.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

De eerste termijn is betaald in mei voor seizoen 07/08 dus kan Feyenoord nooit je SCC gaan blokkeren omdat je voor seizoen 08/09 moet betalen gewoon ondat het huidige seizoen nog niet afgelopen is waar men uiteraard wel voor betaald heeft...

Dit gaat men uiteraard wel doen

Er heeft toch duidelijk in die brief gestaan dat het geld er in deze periode afgehaald zou worden dus als mensen dat niet wilden hadden ze die kaart niet aan moeten schaffen
 Help mods!
Pool: 276eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.555,5 (daag uit)VoVo: 218e / 539e / 207eOpstelling: 4-3-3
SOPA
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 14:00:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat ben ik met je eens. Dat is ook de reden dat ik dit niet heb gedaan (zie mijn eerdere posting).

Maar het blijft natuurlijk schandalig dat ze nu je scc willen gaan blokkeren voor de komende thuiswedstrijden van dit seizoen!

Dat is gewoon schandalig, aangezien je voor dit seizoen hebt betaald.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 14:06:31.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Dat ben ik met je eens. Dat is ook de reden dat ik dit niet heb gedaan (zie mijn eerdere posting).

Maar het blijft natuurlijk schandalig dat ze nu je scc willen gaan blokkeren voor de komende thuiswedstrijden van dit seizoen!

dat is wel weer zo, maar het heeft dus duidelijk in de regels gestaan dat er nu geld af wordt gehaald dus moet je gfewoon zorgen dat er genoeg geld op staat.
Ik zeg niet dat ik het zo plezierig vond hoor, want je mist nu toch even 600 euro deze maand
 Help mods!
Pool: 276eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.555,5 (daag uit)VoVo: 218e / 539e / 207eOpstelling: 4-3-3
Mike Obiku.
Ballenjongen

Reg.: 7 maart 2008
Gepost op 9 maart 2008 om 15:33:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

dat is wel weer zo, maar het heeft dus duidelijk in de regels gestaan dat er nu geld af wordt gehaald dus moet je gfewoon zorgen dat er genoeg geld op staat.
Ik zeg niet dat ik het zo plezierig vond hoor, want je mist nu toch even 600 euro deze maand

zie alhier als het echt zo karig was in de WW had je echt geen seizoenkaart gehad.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 15:45:51.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mike Obiku. schreef:

(...)

zie alhier als het echt zo karig was in de WW had je echt geen seizoenkaart gehad.

Dit is het laatste wat ik erover zeg, ik heb ook niet erg lang erin gezeten en mijn vrouw werkt ook keihard.
maar er zijn mensen die er langer inzitten en die zouden dit dan echt niet kunnen betalen nee.
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 16:55:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Klopt helemaal maar regels zijn regels gelukkig is die nu al betaald en houden we meer vakantie geld over.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 9 maart 2008 om 16:57:49.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Klopt helemaal maar regels zijn regels gelukkig is die nu al betaald en houden we meer vakantie geld over.

Dat is weer het voordeel ervan dat we nu meer vakantiegeld hebben in mei
 Help mods!
gurtie
Vedette

Gepost op 13 maart 2008 om 14:59:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Dat is echt te gek voor woorden als men dit zou doen! Het lijkt wel of er een steekje los zit bij die lui in het maasgebouw!

Wie is er nou blond Sopie

Ik ben er al overheen en het stond idd in de voorwaarden die ik niet goed gelezen had, anders had ik het ook niet gedaan, zit volgens seizoen veel in het buitenland en mis hierdoor veel wedstrijden.....denk ik

Ik kan ze dan via kelper verkopen zeggen ze dan....nou maak er iemand anders dan maar blij mee

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 13 maart 2008 15:01:23).]
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 13 maart 2008 om 17:57:06.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Lekkere actie naar je fans toe. Wat een schandaal zeg.
 Help mods!
Pool: 162eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0VoVo: 98e / 455e / 129eOpstelling: 4-5-1
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 13 maart 2008 om 21:02:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Lekkere actie naar je fans toe. Wat een schandaal zeg.

Mijn vader had ze al kwaad opgebeld waar dat in godsnaam op sloeg. Moet je hem net hebben ja.
 Help mods!
Pool: 31eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.540,1 (daag uit)VoVo: 53e / 346e / 14eOpstelling: 4-4-2
Daniele Massaro
Basisspeler

Uit: Breda
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 12 april 2008 om 17:03:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Noem mij maar scheel, maar ik kan op die hele site van Feyenoord geen enkele informatie vinden over het aanvragen van een nieuwe seizoenskaart. Ja, wel een formulier waarop ik mijn rekeningnummer moet invullen zodat er geld afgeschreven kan worden, maar niets nuttigs? Ik noem zaken als prijzen en beschikbare vakken. En wat de termijn is om nog een fatsoenlijke plaats te bemachtigen? Moet ik dan deze week al actie ondernemen of kan ik gerust wachten tot het einde van april? Slechte voorlichting. Hopelijk is er iemand hier die mij de nuttige info kan verschaffen?
 Help mods!
Pool: 1030eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1231e / 70e / 1431eOpstelling: 4-5-1
GreyHornet
Vedette

Uit: Epe
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 12 april 2008 om 17:05:15.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Noem mij maar scheel, maar ik kan op die hele site van Feyenoord geen enkele informatie vinden over het aanvragen van een nieuwe seizoenskaart. Ja, wel een formulier waarop ik mijn rekeningnummer moet invullen zodat er geld afgeschreven kan worden, maar niets nuttigs? Ik noem zaken als prijzen en beschikbare vakken. En wat de termijn is om nog een fatsoenlijke plaats te bemachtigen? Moet ik dan deze week al actie ondernemen of kan ik gerust wachten tot het einde van april? Slechte voorlichting. Hopelijk is er iemand hier die mij de nuttige info kan verschaffen?

Mee eens. Ik zoek de prijzen, informatie over betalen in termijnen , maar ik krijg alleen een formuliertje.
 Help mods!
Pool: 240eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.401,8VoVo: 487e / 349e / 506eOpstelling: 4-4-2
Feyenoord_Epe
Regelmatige invaller

Uit: Epe
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 29 juli 2003
Gepost op 12 april 2008 om 21:05:30.         MSN: a_gerretsen@live.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hier ook alleen een mooie brief inclusief aanvraag formulier. verder niks geen informatie met prijzen etc.. en uiteraard op de Feyenoord site niks te vinden
 Help mods!
Pool: 1257eMotM: Feyenoord-Roda JCBattle-rating: 1.415,8VoVo: 1602e / 1361e / 1579eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk