| Poster | | Topic: seizoenskaart 2008-2009 |  |
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
Uit: Ridderkerk Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 15 Reg.: 12 juni 2008 | Heb idd ook de brief gehad, ook niet geplaatst maar helaas!
Ik ga nu maar proberen op W te komen kijken wat dat wordt!!!
|
|
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
Uit: Ridderkerk Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 15 Reg.: 12 juni 2008 |
quote: LuckyLuke72 schreef:
Heb idd ook de brief gehad, ook niet geplaatst maar helaas!
Zijn er nog meer die inmiddels de brief van feyenoord hebben ontvangen?
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat je nu te horen krijgt of je wel of niet geplaatst wordt!!
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Ik heb ook een brief gekregen,dat er voorrang verleend word aan gouden jubileum kaart houders op de open dag 
|
|
|
Hardventure Jeugdspeler
Uit: Venray Vak: Maastribune - W3 Posts: 31 Reg.: 4 juni 2008 |
ik ga naar w3. Bij toeval wat mensen ontmoet hier in Venray die daar ook zitten. Schijnt wel een gezellig vak te zijn 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ik heb ook een brief gekregen,dat er voorrang verleend word aan gouden jubileum kaart houders op de open dag 
Kom je nou op X of blijf je bij je vrienden van R? 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Kom je nou op X of blijf je bij je vrienden van R? 
Zie topic Feyenoord klantenservice.
|
|
|
Hardventure Jeugdspeler
brief weer teruggestuurd? Enzo ja, welke vakken heb je nu als voorkeur
|
|
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
quote: Hardventure schreef:
(...)
brief weer teruggestuurd? Enzo ja, welke vakken heb je nu als voorkeur
Heb met de klantenservice gebeld en toen kreeg ik het advies om per fax een wijziging door te geven voor het vak van je keuze.
Aangezien Q & R allebij al vol zaten en ze mij ong. 4 weken geleden toegezegd hadden dat het wel zou lukken op die vakken omdat ik zogenaamd boven op de stapel zou liggen en contant betaald had, gaven ze me het advies om voor QQ te gaan.
Dit terwijl er op de site aangegeven staat dat deze vakken al vol zitten, toch maar gedaan en ja hoor het is gelukt!!!
Volgend seizoen zit ik op QQ 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Heb met de klantenservice gebeld en toen kreeg ik het advies om per fax een wijziging door te geven voor het vak van je keuze.
Aangezien Q & R allebij al vol zaten en ze mij ong. 4 weken geleden toegezegd hadden dat het wel zou lukken op die vakken omdat ik zogenaamd boven op de stapel zou liggen en contant betaald had, gaven ze me het advies om voor QQ te gaan.
Dit terwijl er op de site aangegeven staat dat deze vakken al vol zitten, toch maar gedaan en ja hoor het is gelukt!!!
Volgend seizoen zit ik op QQ 
Ik had een flinke klacht neergelegd bij de directie van Feyenoord, dat dit geen manier is hoe men met klanten omgaat.
|
|
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
(...)
Ik had een flinke klacht neergelegd bij de directie van Feyenoord, dat dit geen manier is hoe men met klanten omgaat.
Nee ben ik met je eens maar ik ben nu allang blij dat ik toch op QQ kom!!!
Volgend seizoen gaan we wel weer proberen om op Q of R te komen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Nee ben ik met je eens maar ik ben nu allang blij dat ik toch op QQ kom!!!
Volgend seizoen gaan we wel weer proberen om op Q of R te komen.
Kijk dat weet men bij de FKS dat men blij is zo ie zo in de Kuip te zitten en daar maken de prutsers daar gebruik van.
Maar het blijft een zeer klantonvriendelijke organisatie.
|
|
|
Hardventure Jeugdspeler
(...)
Volgend seizoen zit ik op QQ :)
nou heb je toch nog aardig geluk gehad. Zoals eerder gezegd ga ik nu naar w3, heb daar sowieso wat bekenden zitten. Niet mijn eerste voorkeur maar ach, je moet ergens beginnen he ;)
volgend seizoen weer opnieuw proberen :ja
(...)
Kijk dat weet men bij de FKS dat men blij is zo ie zo in de Kuip te zitten en daar maken de prutsers daar gebruik van.
Maar het blijft een zeer klantonvriendelijke organisatie.
nou zeg dat wel, erg vriendelijk is het allemaal niet :bang
[Dit bericht is veranderd door Hardventure (op 1 juli 2008 11:13:38).]
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Bij de nieuwe aanvragers in mijn vriendengroep zijn de nieuwe passen gister binnengekomen.
Ikzelf heb vorige week al een vrij zinloze brief gehad dat mn kaart weer geactiveerd is, bla bla bla.
|
|
|
Fr_Rich Jeugdspeler
Uit: Brielle Vak: Stadiontribune - S Posts: 92 Reg.: 6 juni 2008 | kreeg gisteren een brief dat ik hem kon ophalen bij klantenservice dus heb dat gelijk vanochtend gedaan 
|
|
|
Hardventure Jeugdspeler
quote: Kobe Bryant schreef:
Bij de nieuwe aanvragers in mijn vriendengroep zijn de nieuwe passen gister binnengekomen.
Ikzelf heb vorige week al een vrij zinloze brief gehad dat mn kaart weer geactiveerd is, bla bla bla.
hmm ik heb nog steeds niets gehoord 
|
|
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
(...)
hmm ik heb nog steeds niets gehoord 
Wees gerust ik heb ook nog niets gezien van de FKS, maar wel telefonisch bevestigd gekregen dat ik op vak QQ geplaatst ben.
|
|
|
tweefeyenoordzoontjes Ballenjongen
Uit: gorinchem Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 20 Reg.: 11 december 2007 | enig idee hoeveel seizoenskaarten er nu al verkocht zijn?
zijn er nog kaarten voor de gele sector tweede ring? want er is nog iemand die daar wel een kaart voor wil...vandaar de vraag.
zelf met wat vrienden QQ
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | |
|
Hardventure Jeugdspeler
(...)
Wees gerust ik heb ook nog niets gezien van de FKS, maar wel telefonisch bevestigd gekregen dat ik op vak QQ geplaatst ben.
maak me ook niet druk. Maar hoop ondertussen wel dat ik geplaatst ben 
|
|
|
Pebbs Vedette
Uit: Boefjesstad Vak: Maastribune - W1 Posts: 3765 Reg.: 18 juli 2002 | Ik heb net gebeld met klantenservice. Helaas is mijn overplaatsing naar T niet gelukt. Ik zit aankomend seizoen dus gewoon weer op W1. Volgend jaar maar weer proberen.
|
|
|
LuckyLuke72 Ballenjongen
(...)
maak me ook niet druk. Maar hoop ondertussen wel dat ik geplaatst ben 
Gewoon ff bellen met de klantenservice misschien dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven
|
|
|
Hector-FR
 Ballenjongen
Uit: De Kuip Vak: Maastribune - W3 Posts: 36 Reg.: 1 juli 2008 | ik heb 31 juni mijn seizoenkaart aangevraagd voor vak W en contant betaald bij de FKS weet iemand het hoe lang het nog duurt om me seizoenkaart te krijgen of om het optehalen ???? 
|
|
|
Fr_Rich Jeugdspeler
Uit: Brielle Vak: Stadiontribune - S Posts: 92 Reg.: 6 juni 2008 | dat duurt nog wel even vrees ik
ik denk dat ze nu bezig zijn met de kaarten van na de voorrangsperiode dus van mei. ik denk dat het nog even afwachten wordt 
|
|
|
Hardventure Jeugdspeler
quote: Fr_Rich schreef:
dat duurt nog wel even vrees ik
ik denk dat ze nu bezig zijn met de kaarten van na de voorrangsperiode dus van mei. ik denk dat het nog even afwachten wordt 
net toch even gebeld. Heb vanaf het moment dat het kon aangevraagd en 2 weken geleden via een brief te horen gekregen dat ik niet geplaatst kon worden op mijn voorkeursvak. Meteen weer mijn nieuwe keuze doorgestuurd en we zijn alweer 2,5 week verder nu.
Mja had ik eindelijk een vriendelijke vrouw aan de lijn , lat het systeem er al de hele dag uit. Online kan ik helaas ook niet meer kijken want mijn clubkaart is 3 dagen geleden verlopen. Beetje gecompliceerd zo allemaal . Maar zal vast wel loslopen
|
|
|
Fr_Rich Jeugdspeler
Uit: Brielle Vak: Stadiontribune - S Posts: 92 Reg.: 6 juni 2008 |
(...)
net toch even gebeld. Heb vanaf het moment dat het kon aangevraagd en 2 weken geleden via een brief te horen gekregen dat ik niet geplaatst kon worden op mijn voorkeursvak. Meteen weer mijn nieuwe keuze doorgestuurd en we zijn alweer 2,5 week verder nu.
Mja had ik eindelijk een vriendelijke vrouw aan de lijn , lat het systeem er al de hele dag uit. Online kan ik helaas ook niet meer kijken want mijn clubkaart is 3 dagen geleden verlopen. Beetje gecompliceerd zo allemaal . Maar zal vast wel loslopen
werd je dan gebeld dat je voorkeursvakken niet konden??
want dan zeggen ze welke nog open zijn en kan je zeker zijn van je plaats daar had ik gelukkig geen last van 
|
|
|