Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
LuckyLuke72
Ballenjongen

Uit: Ridderkerk
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 12 juni 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 17:47:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb idd ook de brief gehad, ook niet geplaatst maar helaas!
Ik ga nu maar proberen op W te komen kijken wat dat wordt!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LuckyLuke72
Ballenjongen

Gepost op 28 juni 2008 om 15:22:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

Zijn er nog meer die inmiddels de brief van feyenoord hebben ontvangen?
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat je nu te horen krijgt of je wel of niet geplaatst wordt!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 28 juni 2008 om 16:16:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook een brief gekregen,dat er voorrang verleend word aan gouden jubileum kaart houders op de open dag
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Hardventure
Jeugdspeler

Uit: Venray
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 4 juni 2008
Gepost op 28 juni 2008 om 16:44:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

ik ga naar w3. Bij toeval wat mensen ontmoet hier in Venray die daar ook zitten. Schijnt wel een gezellig vak te zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 juni 2008 om 17:07:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Ik heb ook een brief gekregen,dat er voorrang verleend word aan gouden jubileum kaart houders op de open dag

Kom je nou op X of blijf je bij je vrienden van R?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 28 juni 2008 om 17:18:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Kom je nou op X of blijf je bij je vrienden van R?

Zie topic Feyenoord klantenservice.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Hardventure
Jeugdspeler

Gepost op 30 juni 2008 om 11:16:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

brief weer teruggestuurd? Enzo ja, welke vakken heb je nu als voorkeur
 Help mods!
LuckyLuke72
Ballenjongen

Gepost op 30 juni 2008 om 20:12:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

(...)

brief weer teruggestuurd? Enzo ja, welke vakken heb je nu als voorkeur

Heb met de klantenservice gebeld en toen kreeg ik het advies om per fax een wijziging door te geven voor het vak van je keuze.
Aangezien Q & R allebij al vol zaten en ze mij ong. 4 weken geleden toegezegd hadden dat het wel zou lukken op die vakken omdat ik zogenaamd boven op de stapel zou liggen en contant betaald had, gaven ze me het advies om voor QQ te gaan.
Dit terwijl er op de site aangegeven staat dat deze vakken al vol zitten, toch maar gedaan en ja hoor het is gelukt!!!
Volgend seizoen zit ik op QQ
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 30 juni 2008 om 21:21:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

(...)

Heb met de klantenservice gebeld en toen kreeg ik het advies om per fax een wijziging door te geven voor het vak van je keuze.
Aangezien Q & R allebij al vol zaten en ze mij ong. 4 weken geleden toegezegd hadden dat het wel zou lukken op die vakken omdat ik zogenaamd boven op de stapel zou liggen en contant betaald had, gaven ze me het advies om voor QQ te gaan.
Dit terwijl er op de site aangegeven staat dat deze vakken al vol zitten, toch maar gedaan en ja hoor het is gelukt!!!
Volgend seizoen zit ik op QQ

Ik had een flinke klacht neergelegd bij de directie van Feyenoord, dat dit geen manier is hoe men met klanten omgaat.
 Help mods!
LuckyLuke72
Ballenjongen

Gepost op 1 juli 2008 om 06:28:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Ik had een flinke klacht neergelegd bij de directie van Feyenoord, dat dit geen manier is hoe men met klanten omgaat.

Nee ben ik met je eens maar ik ben nu allang blij dat ik toch op QQ kom!!!
Volgend seizoen gaan we wel weer proberen om op Q of R te komen.
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 1 juli 2008 om 07:53:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

(...)

Nee ben ik met je eens maar ik ben nu allang blij dat ik toch op QQ kom!!!
Volgend seizoen gaan we wel weer proberen om op Q of R te komen.

Kijk dat weet men bij de FKS dat men blij is zo ie zo in de Kuip te zitten en daar maken de prutsers daar gebruik van.

Maar het blijft een zeer klantonvriendelijke organisatie.
 Help mods!
Hardventure
Jeugdspeler

Gepost op 1 juli 2008 om 11:12:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

(...)

Volgend seizoen zit ik op QQ :)

nou heb je toch nog aardig geluk gehad. Zoals eerder gezegd ga ik nu naar w3, heb daar sowieso wat bekenden zitten. Niet mijn eerste voorkeur maar ach, je moet ergens beginnen he ;)

volgend seizoen weer opnieuw proberen :ja

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Kijk dat weet men bij de FKS dat men blij is zo ie zo in de Kuip te zitten en daar maken de prutsers daar gebruik van.

Maar het blijft een zeer klantonvriendelijke organisatie.

nou zeg dat wel, erg vriendelijk is het allemaal niet :bang

[Dit bericht is veranderd door Hardventure (op 1 juli 2008 11:13:38).]
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 18:34:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij de nieuwe aanvragers in mijn vriendengroep zijn de nieuwe passen gister binnengekomen.

Ikzelf heb vorige week al een vrij zinloze brief gehad dat mn kaart weer geactiveerd is, bla bla bla.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Fr_Rich
Jeugdspeler

Uit: Brielle
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 juni 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 18:56:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kreeg gisteren een brief dat ik hem kon ophalen bij klantenservice dus heb dat gelijk vanochtend gedaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.498,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hardventure
Jeugdspeler

Gepost op 7 juli 2008 om 14:33:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Bij de nieuwe aanvragers in mijn vriendengroep zijn de nieuwe passen gister binnengekomen.

Ikzelf heb vorige week al een vrij zinloze brief gehad dat mn kaart weer geactiveerd is, bla bla bla.

hmm ik heb nog steeds niets gehoord
 Help mods!
LuckyLuke72
Ballenjongen

Gepost op 7 juli 2008 om 17:58:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

(...)

hmm ik heb nog steeds niets gehoord

Wees gerust ik heb ook nog niets gezien van de FKS, maar wel telefonisch bevestigd gekregen dat ik op vak QQ geplaatst ben.
 Help mods!
tweefeyenoordzoontjes
Ballenjongen

Uit: gorinchem
Reg.: 11 december 2007
Gepost op 7 juli 2008 om 22:04:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

enig idee hoeveel seizoenskaarten er nu al verkocht zijn?

zijn er nog kaarten voor de gele sector tweede ring? want er is nog iemand die daar wel een kaart voor wil...vandaar de vraag.

zelf met wat vrienden QQ
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,0VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 7 juli 2008 om 23:33:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tweefeyenoordzoontjes schreef:

zijn er nog kaarten voor de gele sector tweede ring? want er is nog iemand die daar wel een kaart voor wil...vandaar de vraag.

http://www.feyenoord.nl/pages/feyenoordcontent/S2/10010000000002-10010000000032/seizoenkaart.aspx

Voila, had je zelf ook kunnen bedenken

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 7 juli 2008 23:34:08).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Hardventure
Jeugdspeler

Gepost op 8 juli 2008 om 12:07:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LuckyLuke72 schreef:

(...)

Wees gerust ik heb ook nog niets gezien van de FKS, maar wel telefonisch bevestigd gekregen dat ik op vak QQ geplaatst ben.

maak me ook niet druk. Maar hoop ondertussen wel dat ik geplaatst ben
 Help mods!
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 8 juli 2008 om 12:47:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb net gebeld met klantenservice. Helaas is mijn overplaatsing naar T niet gelukt. Ik zit aankomend seizoen dus gewoon weer op W1. Volgend jaar maar weer proberen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
LuckyLuke72
Ballenjongen

Gepost op 8 juli 2008 om 18:12:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

(...)

maak me ook niet druk. Maar hoop ondertussen wel dat ik geplaatst ben

Gewoon ff bellen met de klantenservice misschien dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven
 Help mods!
Hector-FR

Ballenjongen

Uit: De Kuip
Reg.: 1 juli 2008
Gepost op 8 juli 2008 om 19:52:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik heb 31 juni mijn seizoenkaart aangevraagd voor vak W en contant betaald bij de FKS weet iemand het hoe lang het nog duurt om me seizoenkaart te krijgen of om het optehalen ????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Fr_Rich
Jeugdspeler

Gepost op 8 juli 2008 om 20:53:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dat duurt nog wel even vrees ik
ik denk dat ze nu bezig zijn met de kaarten van na de voorrangsperiode dus van mei. ik denk dat het nog even afwachten wordt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.498,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hardventure
Jeugdspeler

Gepost op 9 juli 2008 om 13:33:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fr_Rich schreef:

dat duurt nog wel even vrees ik
ik denk dat ze nu bezig zijn met de kaarten van na de voorrangsperiode dus van mei. ik denk dat het nog even afwachten wordt

net toch even gebeld. Heb vanaf het moment dat het kon aangevraagd en 2 weken geleden via een brief te horen gekregen dat ik niet geplaatst kon worden op mijn voorkeursvak. Meteen weer mijn nieuwe keuze doorgestuurd en we zijn alweer 2,5 week verder nu.

Mja had ik eindelijk een vriendelijke vrouw aan de lijn , lat het systeem er al de hele dag uit. Online kan ik helaas ook niet meer kijken want mijn clubkaart is 3 dagen geleden verlopen. Beetje gecompliceerd zo allemaal . Maar zal vast wel loslopen
 Help mods!
Fr_Rich
Jeugdspeler

Gepost op 9 juli 2008 om 15:17:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

(...)

net toch even gebeld. Heb vanaf het moment dat het kon aangevraagd en 2 weken geleden via een brief te horen gekregen dat ik niet geplaatst kon worden op mijn voorkeursvak. Meteen weer mijn nieuwe keuze doorgestuurd en we zijn alweer 2,5 week verder nu.

Mja had ik eindelijk een vriendelijke vrouw aan de lijn , lat het systeem er al de hele dag uit. Online kan ik helaas ook niet meer kijken want mijn clubkaart is 3 dagen geleden verlopen. Beetje gecompliceerd zo allemaal . Maar zal vast wel loslopen

werd je dan gebeld dat je voorkeursvakken niet konden??
want dan zeggen ze welke nog open zijn en kan je zeker zijn van je plaats daar had ik gelukkig geen last van
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk