Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
Agonas
Talent

Uit: Hoofddorp
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 20 mei 2007
Gepost op 30 mei 2008 om 09:26:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Via http://www.feyenoord.nl kun je nu de status van je seizoenkaart bijhouden!! Ik ben helaas nog niet geplaatst, maar daar was ik ook nog niet vanuit gegaan hehe
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 30 mei 2008 om 15:15:00.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordgevoel schreef:

(...)
erg aardig aangeboden Pat, we kunnen het voorleggen bij , als ze het oke vinden, vind ik het ook oke

Je zou het voor kunnen stellen bij Feyenoord, ik kan wel wat punten missen hoor, had het gaaf gevonden als je ook een goldcard zou hebben gehad, nou dan moeten we dit jaar maar even kijken hoe het gaat lopen toch.
Ik weet sinds afgelopen seizoen in ieder geval wie er op die uitkaart meekan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 30 mei 2008 om 19:30:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens Feyenoord.nl is m'n seizoenskaart nog niet betaald, volgens m'n banksaldo wel... Ik hoop dat dat online geval achterloopt dan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Agonas
Talent

Gepost op 31 mei 2008 om 12:39:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordi1908 schreef:

Volgens Feyenoord.nl is m'n seizoenskaart nog niet betaald, volgens m'n banksaldo wel... Ik hoop dat dat online geval achterloopt dan

Ik denk het wel! Bij mij staat er in ieder geval dat ie op 30 mei voor de laatste keer geupdate is..bij mij is er trouwens sowieso nog niets afgeschreven. Maar ik ben ook een nieuwe aanvrager!
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 31 mei 2008 om 20:33:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Ik denk het wel! Bij mij staat er in ieder geval dat ie op 30 mei voor de laatste keer geupdate is..bij mij is er trouwens sowieso nog niets afgeschreven. Maar ik ben ook een nieuwe aanvrager!

Het moment van afschrijven en dat het verwerkt is in het systeen van Feyenoord zal een paar dagen in beslag gaan nemen, dit zijn geheel geautomatiseerde processen....

Als ze dit aan het personeel van de KS over zouden laten vrees ik dat het een bak ellende wordt

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 1 juni 2008 14:03:46).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 1 juni 2008 om 23:28:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Schijnbaar kun je op de Feyenoord-site bekijken of je aanvraag er doorheen is gekomen, maar dan dien je een code in te vullen die op je oude kaart staat. En als je volgend jaar een nieuwe kaart hebt? Geld ligt alweer dik een maand bij Feyenoord, misschien wel langer (aan het stadion betaald)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 2 juni 2008 om 00:04:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Schijnbaar kun je op de Feyenoord-site bekijken of je aanvraag er doorheen is gekomen, maar dan dien je een code in te vullen die op je oude kaart staat. En als je volgend jaar een nieuwe kaart hebt? Geld ligt alweer dik een maand bij Feyenoord, misschien wel langer (aan het stadion betaald)

Als het goed is heb je vorige week een brief ontvangen van Feyenoord met informatie over de seizoenkaart 2008 - 2009. Direct onder je adres staat een soort code geschreven, dat is je relatienummer, gevolgd door volgnummer en versie. In combinatie met je postcode en geboortedatum kun je dan als het goed is inloggen! Ik in ieder geval wel en ik ben ook een nieuwe aanvrager Succes!
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 2 juni 2008 om 00:51:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Geen idee wat je eigenlijk wil zeggen, het klopt in ieder geval niet. Bij de meesten is het geld de afgelopen week afgeschreven, geen maand geleden (ik geloof alleen bij de 2-jaarskaarthouders).

En aan welk stadion betaald? Het nieuw te bouwen? Beetje vergezocht, er is nog geen handtekening gezet of iets dergelijks.

Tip voor nieuwe aanvragers: Heb geduld! Het is pas 2 juni, het hele proces duurt nog weken. Geniet van het EK
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 2 juni 2008 om 10:14:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Geen idee wat je eigenlijk wil zeggen, het klopt in ieder geval niet. Bij de meesten is het geld de afgelopen week afgeschreven, geen maand geleden (ik geloof alleen bij de 2-jaarskaarthouders).

En aan welk stadion betaald? Het nieuw te bouwen? Beetje vergezocht, er is nog geen handtekening gezet of iets dergelijks.

Tip voor nieuwe aanvragers: Heb geduld! Het is pas 2 juni, het hele proces duurt nog weken. Geniet van het EK

Het klopt wel, hij heeft cash betaald aan de loketten van Feyenoord Klantenservice. Daarom is het niet afgeschreven bij em Bovendien heeft hij wel al een handtekening gezet, aangezien je het in te vullen papier moet ondertekenen! Same here, alleen heb ik het inschrijfformulier opgestuurd en heb ik aangegeven via een automatische incasso te willen betalen.

Van het EK ga ik wel genieten, maar hoop toch binnenkort wel wat te horen
 Help mods!
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 2 juni 2008 om 23:21:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Het klopt wel, hij heeft cash betaald aan de loketten van Feyenoord Klantenservice. Daarom is het niet afgeschreven bij em Bovendien heeft hij wel al een handtekening gezet, aangezien je het in te vullen papier moet ondertekenen! Same here, alleen heb ik het inschrijfformulier opgestuurd en heb ik aangegeven via een automatische incasso te willen betalen.

Van het EK ga ik wel genieten, maar hoop toch binnenkort wel wat te horen

Juist, ik heb een dikke maand geleden mijn formulier ingevuld ingeleverd bij de klantenservice aan het stadion. Meteen betaald ook voor een vak. Zo bedoel ik het inderdaad.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 3 juni 2008 om 05:25:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Telegraaf, 3 juni 2008

Feyenoord ’hot’

Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM, dinsdag
Feyenoord heeft voor volgend seizoen bijna 29.000 seizoenkaarten aan de man gebracht. Liefst 10.000 meer dan eind mei van vorig seizoen. Dit is mede te danken aan de bekerwinst en kwalificatie voor de UEFA Cup, terwijl vorig jaar om deze tijd de contouren van het nieuwe Feyenoord nog niet zichtbaar waren en zelfs Bert van Marwijk nog niet was vastgelegd.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 3 juni 2008 om 08:55:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo dat zijn er een hoop zeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 3 juni 2008 om 09:01:39.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sodetering..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 3 juni 2008 om 11:13:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gloryhunters

Speelt ook niet mee dat er al standaard een hoop supporters een seizoenskaart voor 2 jaar genomen hebben? Dan begin je namelijk al op een flink aantal.

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 3 juni 2008 11:14:15).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 3 juni 2008 om 12:07:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb net even gebeld met de Feyenoord KS en voor nieuwe aanvragers wordt de incasso eind juni gedaan! Waarschijnlijk is half juni bekend of je geplaatst kunt worden of niet. Ik had als eerste keuze Q en als tweede keuze QQ. Q wordt lastig werd mij verteld, maar QQ moet wel lukken! Dus waarschijnlijk zit ik daar volgend jaar Overigens heb ik de aanvraag meteen de eerste dag (12 april) de deur uit gedaan!
 Help mods!
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 3 juni 2008 om 12:32:48.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die 29.000 is niet overdreven veel hoor. Zoals al in dat stukkie staat was er vorig jaar rond deze tijd nog helemaal niks bekend over nieuwe aankopen. In de dagen na het aantrekken van Gio, Makaay, Cler, Hofland en Bert zat het aantal scc´s ook snel aan 29.000...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Agonas
Talent

Gepost op 3 juni 2008 om 12:42:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

Die 29.000 is niet overdreven veel hoor. Zoals al in dat stukkie staat was er vorig jaar rond deze tijd nog helemaal niks bekend over nieuwe aankopen. In de dagen na het aantrekken van Gio, Makaay, Cler, Hofland en Bert zat het aantal scc´s ook snel aan 29.000...

Zeker, ik vraag me ook af hoeveel er nu nog bij komen voor komend seizoen.
 Help mods!
FRFORZA
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 17 april 2003
Gepost op 3 juni 2008 om 12:43:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De verlenging is vandaag de deur uitgegaan. Heb even moeten wachten, ik ben de afgelopen maand op kamers gegaan en heb daarvoor wat flinke uitgaven moeten doen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.446,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Frankenoord
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 december 2003
Gepost op 3 juni 2008 om 15:53:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Gloryhunters

Speelt ook niet mee dat er al standaard een hoop supporters een seizoenskaart voor 2 jaar genomen hebben? Dan begin je namelijk al op een flink aantal.

Dit bedacht ik me ook al, maar het staat nergens vermeld. Ik denk echt dat dit de oorzaak is van het grote aantal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hardventure
Jeugdspeler

Uit: Venray
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 4 juni 2008
Gepost op 4 juni 2008 om 21:44:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit jaar ook eindelijk een seizoenskaart aangevraagd. Normaal vrijwel elke zondag werken( horeca he ). Vak T aangevraagd, aantal keren geweest, vond het top daar

acht de kans alleen vrij klein dat ik daar in komen, maar niet geschoten is altijd mis.

Voor nieuwe aanvragers is de incasso pas eind juni ofniet?
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 4 juni 2008 om 21:53:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

Dit jaar ook eindelijk een seizoenskaart aangevraagd. Normaal vrijwel elke zondag werken( horeca he ). Vak T aangevraagd, aantal keren geweest, vond het top daar

acht de kans alleen vrij klein dat ik daar in komen, maar niet geschoten is altijd mis.

Klopt helemaal ja welkom in de Kuip.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 4 juni 2008 om 22:05:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hardventure schreef:

Kijk aan, gelijk naar vak T
Ik geef je niet zo heel veel kans maar wie weet. Welkom, leuk dat je er vanaf volgend seizoen bij bent

Overigens ken ik 2 nieuwe aanvragers bij wie het bedrag al afgeschreven is hoor. Dus volgens mij klopt die mededeling niet helemaal...

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 4 juni 2008 22:06:34).]
 Help mods!
Hardventure
Jeugdspeler

Uit: Venray
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 4 juni 2008
Gepost op 5 juni 2008 om 07:34:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klopt helemaal ja welkom in de Kuip.

quote:
Ik geef je niet zo heel veel kans maar wie weet. Welkom, leuk dat je er vanaf volgend seizoen bij bent

Overigens ken ik 2 nieuwe aanvragers bij wie het bedrag al afgeschreven is hoor. Dus volgens mij klopt die mededeling niet helemaal...
Aha oke. Nja ik had het netjes vanaf de 24ste mei er opstaan maar bij mij is het nog niet afgeschreven. Wel bevestiging gehad
Goed we zien het vanzelf wel.
 Help mods!
Agonas
Talent

Gepost op 5 juni 2008 om 10:55:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Ik weet het ook niet zeker, maar dat is wel wat mij werd verteld toen ik belde naar de Feyenoord KS! In ieder geval is het bij mij ook nog niet afgeschreven, dus ik wacht het rustig af
 Help mods!
FR Dicky
Aanstormend talent

Uit: Noordwijk
Reg.: 22 oktober 2006
Gepost op 5 juni 2008 om 18:25:57.       MSN: dickvanduijn@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb in April mijn seizoenkaart/silvercard besteld voor volgend seizoen. Heb vandaag de klantenservice gebeld wanneer die binnenkomt. Ze zeiden: In de week vd eerste competitiewedstrijd. Hoe kom ik nou aan een kaartje voor de JC-Schaal dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk