Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 21 mei 2008 om 19:11:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Misschien een hele domme vraag
Maar stel; er staat niet genoeg op je rekening
En Feyenoord wil de automatische incasso doen
Dat lukt dan niet

Wat gebeurd er dan ?
Kom je weer onderaan de lijst
Of val je af voor een seizoenkaart

Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?

Wat gebeurd er dan

Dan krijg je bericht dat je het geld over moet maken. Je kan het ook gewoon contant bij de FKS betalen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 21 mei 2008 om 20:13:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Dat lukt dan niet

Wat gebeurd er dan ?

Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?

Wat gebeurd er dan

Incasso leuk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 21 mei 2008 om 20:17:14.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Incasso leuk

Denk het niet, dan heb je gewoon geen seizoenskaart
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 21 mei 2008 om 20:22:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Denk het niet, dan heb je gewoon geen seizoenskaart

Als ze kunnen incasseren wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Patrick73
Vedette

Gepost op 21 mei 2008 om 20:32:33.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Als ze kunnen incasseren wel.

Hij zegt in dat bericht als dat NIET het geval is, dus dan lijkt het me erg sterk dat ze het kunnen incasseren
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 21 mei 2008 om 20:32:33.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 21 mei 2008 om 20:34:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Hij zegt in dat bericht als dat NIET het geval is, dus dan lijkt het me erg sterk dat ze het kunnen incasseren

En ik heb het alleen maar over incasso leuk, begrijpend lezen is ook lastig
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 21 mei 2008 om 20:41:24.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor jou blijkbaar ook
 Help mods!
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 21 mei 2008 om 21:54:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het een keer gehad. Dan krijg je bericht dat ze het de volgende maand eraf halen. Als het er dan nog niet op staat weet ik het niet. Toen stond mijn geld er namelijk wel op
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Uit: Hoofddorp
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 20 mei 2007
Gepost op 22 mei 2008 om 10:06:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Dat lukt dan niet

Wat gebeurd er dan ?

Wat gebeurd er dan

Staat in de brochure die Feyenoord heeft rondgestuurd en die op internet staat (http://www.feyenoord.nl). Ze doen een eerste incasso in de maand mei (tussen de 24e en de 28e), mocht deze incasso NIET lukken dan doen ze nog een poging aan het eind van de maand juni (wederom tussen de 24e en 28e). Je hoeft dan dus niet bang te zijn dat je je plekkie al verliest ofzo. Daarna zal ie wel gewoon weer vrijgegeven worden.

Verder al mensen wat gehoord van plaatsing en niet beschikbare vakken etc?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 28 mei 2008 om 15:36:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kreeg vandaag mn bevestiging binnen dat mn verlenging ontvangen is. Ik wist helemaal niet dat vanaf volgend seizoen de seizoenskaarten opgezegd moeten worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je ermee wil stoppen (om wat voor reden dan ook).

Bij mn huisgenoot hebben ze de achternaam verkeerd geschreven. Dat wordt weer contact zoeken met de KS, altijd leuk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 16:23:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Kreeg vandaag mn bevestiging binnen dat mn verlenging ontvangen is. Ik wist helemaal niet dat vanaf volgend seizoen de seizoenskaarten opgezegd moeten worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je ermee wil stoppen (om wat voor reden dan ook).

Bij mn huisgenoot hebben ze de achternaam verkeerd geschreven. Dat wordt weer contact zoeken met de KS, altijd leuk

Handig van Feyenoord als je het vergeet heb je weer voor een jaar een kaart.

Gewoon zorgen dat er geen saldo op je rek staat kunnen ze het er ook niet afhalen
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 28 mei 2008 om 16:36:58.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In het infoboekje dat ik ontvangen heb staat echt dat je Seizoenkaart vanaf volgend jaar automatisch wordt verlengd, tenzij je 'm zelf opzegt. Enne, het is inderdaad handig dat je 'vergeet' je kaart op te zeggen, we kunnen immers niet zonder Feyenoord Persoonlijk vind ik het wel handig als je kaart automatisch wordt verlengd. Ik denk dat je sowieso voor het nieuwe Seizoen informatie krijgt opgestuurd over opzeggen / vakverhuizen etc. Voetbalseizoenen lopen ook altijd in vrijwel dezelfde periode dus weet je eigenlijk al wanneer je een Seizoenkaart moet gaan opzeggen. (Als je dat wilt natuurlijk). Volgens mij doe je zoiets met pijn in je hart Maar.... goed nieuws voor de Kale; 'K heb voor komend Seizoen 'n Goldkaart. Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

HEERLIJK.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 28 mei 2008 om 18:21:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

In het infoboekje dat ik ontvangen heb staat echt dat je Seizoenkaart vanaf volgend jaar automatisch wordt verlengd, tenzij je 'm zelf opzegt. Enne, het is inderdaad handig dat je 'vergeet' je kaart op te zeggen, we kunnen immers niet zonder Feyenoord Persoonlijk vind ik het wel handig als je kaart automatisch wordt verlengd. Ik denk dat je sowieso voor het nieuwe Seizoen informatie krijgt opgestuurd over opzeggen / vakverhuizen etc. Voetbalseizoenen lopen ook altijd in vrijwel dezelfde periode dus weet je eigenlijk al wanneer je een Seizoenkaart moet gaan opzeggen. (Als je dat wilt natuurlijk). Volgens mij doe je zoiets met pijn in je hart Maar.... goed nieuws voor de Kale; 'K heb voor komend Seizoen 'n Goldkaart. Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

HEERLIJK.

Gefeliciteerd, je verdient het. Gebruik m goed
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 20:41:37.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gefeliciteerd met je Goldcard Kaalkop, dan zal ik je vanaf aankomend seizoen wel vaker bij uitwedstrijden gaan zien
 Help mods!
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 28 mei 2008 om 22:34:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, ik kom net iets te kort voor de goldcard, 35 punten,
krijg ik vandaag via de infomail te lezen

[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 28 mei 2008 22:35:40).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 22:36:32.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordgevoel schreef:

Tja, ik kom net iets te kort voor de goldcard, 35 punten,
krijg ik vandaag via de infomail te horen

Das zwaar klote voor je dan
Ik heb hem behouden, had aardig wat punten over, dus je had er wel wat van mij kunnen krijgen.
 Help mods!
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 28 mei 2008 om 22:41:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Das zwaar klote voor je dan
Ik heb hem behouden, had aardig wat punten over, dus je had er wel wat van mij kunnen krijgen.

erg aardig aangeboden Pat, we kunnen het voorleggen bij , als ze het oke vinden, vind ik het ook oke
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 28 mei 2008 om 22:49:45.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dank u wel Medesupporters. Het zal nu een stuk makkelijker worden om mee te gaan. Gezellig met de Supportersbus met een biertje erbij. En... weer meer werk voor de fotosite, maar dat geeft nix Tjeetje Feyenoordgevoel, dat is inderdaad balen zeg. Hopelijk kan je komend Seizoen meer punten verzamelen.

Nou Kobe, ik ga een -tje pakken hoor

MOET

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 28 mei 2008 22:51:47).]
 Help mods!
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 28 mei 2008 om 22:54:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Dank u wel Medesupporters. Het zal nu een stuk makkelijker worden om mee te gaan. Gezellig met de Supportersbus met een biertje erbij. En... weer meer werk voor de fotosite, maar dat geeft nix Tjeetje Feyenoordgevoel, dat is inderdaad balen zeg. Hopelijk kan je komend Seizoen meer punten verzamelen.

Nou Kobe, ik ga een -tje pakken hoor

MOET

jij in ieder geval wel gefeliciteerd, met je goldcard
( had ik achteraf nu maar wel naar Deurne uit gegaan)
 Help mods!
Agonas
Talent

Gepost op 29 mei 2008 om 10:16:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Hier een foutje in de postcode, heb net ff gebeld en dan veranderen ze het!
 Help mods!
Res Non Verba
Bankzitter

Uit: Den Bosch
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 29 mei 2008 om 10:43:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb volgend jaar ook een Goldcard! Ook ik heb nog aardig wat punten over. Heb er dit jaar met een Silvercard toch nog 47 weten te bemachtigen!

Wordt die kaart netjes opgestuurd of moet je die op gaan halen? Zo ja, wanneer gebeurt dit ongeveer?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 29 mei 2008 om 12:14:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:

Heb volgend jaar ook een Goldcard! Ook ik heb nog aardig wat punten over. Heb er dit jaar met een Silvercard toch nog 47 weten te bemachtigen!

Wordt die kaart netjes opgestuurd of moet je die op gaan halen? Zo ja, wanneer gebeurt dit ongeveer?

Ik dacht dat ie wordt toegestuurd...anders moet je ff het infoboekje op http://www.feyenoord.nl raadplegen!
 Help mods!
Agonas
Talent

Gepost op 29 mei 2008 om 12:44:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er trouwens bij iemand al een incasso gedaan of niet?
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 29 mei 2008 om 13:00:41.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:

Jij ook gefeliciteerd Res Ik had 'n puntje meer. Volgens mij krijg je bericht van de FKS en moet je persoonlijk je Silverkaart inleveren en krijg je de Goldkaart mee.

FOREVER.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk