| Poster | | Topic: seizoenskaart 2008-2009 |  |
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
quote: gertjan101 schreef:
Misschien een hele domme vraag
Maar stel; er staat niet genoeg op je rekening
En Feyenoord wil de automatische incasso doen
Dat lukt dan niet
Wat gebeurd er dan ?
Kom je weer onderaan de lijst
Of val je af voor een seizoenkaart
Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?
Wat gebeurd er dan
Dan krijg je bericht dat je het geld over moet maken. Je kan het ook gewoon contant bij de FKS betalen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
Dat lukt dan niet
Wat gebeurd er dan ?
Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?
Wat gebeurd er dan
Incasso leuk 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Incasso leuk 
Denk het niet, dan heb je gewoon geen seizoenskaart
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Denk het niet, dan heb je gewoon geen seizoenskaart
Als ze kunnen incasseren wel.
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Als ze kunnen incasseren wel.
Hij zegt in dat bericht als dat NIET het geval is, dus dan lijkt het me erg sterk dat ze het kunnen incasseren
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Hij zegt in dat bericht als dat NIET het geval is, dus dan lijkt het me erg sterk dat ze het kunnen incasseren
En ik heb het alleen maar over incasso leuk, begrijpend lezen is ook lastig 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Voor jou blijkbaar ook 
|
|
|
Pebbs Vedette
Uit: Boefjesstad Vak: Maastribune - W1 Posts: 3765 Reg.: 18 juli 2002 | Ik heb het een keer gehad. Dan krijg je bericht dat ze het de volgende maand eraf halen. Als het er dan nog niet op staat weet ik het niet. Toen stond mijn geld er namelijk wel op 
|
|
|
Agonas Talent
Uit: Hoofddorp Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 88 Reg.: 20 mei 2007 |
Dat lukt dan niet
Wat gebeurd er dan ?
Wat gebeurd er dan
Staat in de brochure die Feyenoord heeft rondgestuurd en die op internet staat (http://www.feyenoord.nl). Ze doen een eerste incasso in de maand mei (tussen de 24e en de 28e), mocht deze incasso NIET lukken dan doen ze nog een poging aan het eind van de maand juni (wederom tussen de 24e en 28e). Je hoeft dan dus niet bang te zijn dat je je plekkie al verliest ofzo. Daarna zal ie wel gewoon weer vrijgegeven worden.
Verder al mensen wat gehoord van plaatsing en niet beschikbare vakken etc?
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Kreeg vandaag mn bevestiging binnen dat mn verlenging ontvangen is. Ik wist helemaal niet dat vanaf volgend seizoen de seizoenskaarten opgezegd moeten worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je ermee wil stoppen (om wat voor reden dan ook).
Bij mn huisgenoot hebben ze de achternaam verkeerd geschreven. Dat wordt weer contact zoeken met de KS, altijd leuk 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Kobe Bryant schreef:
Kreeg vandaag mn bevestiging binnen dat mn verlenging ontvangen is. Ik wist helemaal niet dat vanaf volgend seizoen de seizoenskaarten opgezegd moeten worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je ermee wil stoppen (om wat voor reden dan ook).
Bij mn huisgenoot hebben ze de achternaam verkeerd geschreven. Dat wordt weer contact zoeken met de KS, altijd leuk 
Handig van Feyenoord als je het vergeet heb je weer voor een jaar een kaart.
Gewoon zorgen dat er geen saldo op je rek staat kunnen ze het er ook niet afhalen 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2196 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
In het infoboekje dat ik ontvangen heb staat echt dat je Seizoenkaart vanaf volgend jaar automatisch wordt verlengd, tenzij je 'm zelf opzegt. Enne, het is inderdaad handig dat je 'vergeet' je kaart op te zeggen, we kunnen immers niet zonder Feyenoord Persoonlijk vind ik het wel handig als je kaart automatisch wordt verlengd. Ik denk dat je sowieso voor het nieuwe Seizoen informatie krijgt opgestuurd over opzeggen / vakverhuizen etc. Voetbalseizoenen lopen ook altijd in vrijwel dezelfde periode dus weet je eigenlijk al wanneer je een Seizoenkaart moet gaan opzeggen. (Als je dat wilt natuurlijk). Volgens mij doe je zoiets met pijn in je hart Maar.... goed nieuws voor de Kale; 'K heb voor komend Seizoen 'n Goldkaart. Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
HEERLIJK.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 |
quote: kaalkop_bb schreef:
In het infoboekje dat ik ontvangen heb staat echt dat je Seizoenkaart vanaf volgend jaar automatisch wordt verlengd, tenzij je 'm zelf opzegt. Enne, het is inderdaad handig dat je 'vergeet' je kaart op te zeggen, we kunnen immers niet zonder Feyenoord Persoonlijk vind ik het wel handig als je kaart automatisch wordt verlengd. Ik denk dat je sowieso voor het nieuwe Seizoen informatie krijgt opgestuurd over opzeggen / vakverhuizen etc. Voetbalseizoenen lopen ook altijd in vrijwel dezelfde periode dus weet je eigenlijk al wanneer je een Seizoenkaart moet gaan opzeggen. (Als je dat wilt natuurlijk). Volgens mij doe je zoiets met pijn in je hart Maar.... goed nieuws voor de Kale; 'K heb voor komend Seizoen 'n Goldkaart. Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
HEERLIJK.
Gefeliciteerd, je verdient het. Gebruik m goed 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Gefeliciteerd met je Goldcard Kaalkop, dan zal ik je vanaf aankomend seizoen wel vaker bij uitwedstrijden gaan zien
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | Tja, ik kom net iets te kort voor de goldcard, 35 punten,
krijg ik vandaag via de infomail te lezen 
[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 28 mei 2008 22:35:40).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: Feyenoordgevoel schreef:
Tja, ik kom net iets te kort voor de goldcard, 35 punten,
krijg ik vandaag via de infomail te horen 
Das zwaar klote voor je dan
Ik heb hem behouden, had aardig wat punten over, dus je had er wel wat van mij kunnen krijgen.
|
|
|
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 |
(...)
Das zwaar klote voor je dan
Ik heb hem behouden, had aardig wat punten over, dus je had er wel wat van mij kunnen krijgen.
erg aardig aangeboden Pat, we kunnen het voorleggen bij , als ze het oke vinden, vind ik het ook oke 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2196 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Dank u wel Medesupporters. Het zal nu een stuk makkelijker worden om mee te gaan. Gezellig met de Supportersbus met een biertje erbij. En... weer meer werk voor de fotosite, maar dat geeft nix Tjeetje Feyenoordgevoel, dat is inderdaad balen zeg. Hopelijk kan je komend Seizoen meer punten verzamelen.
Nou Kobe, ik ga een -tje pakken hoor
MOET 
[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 28 mei 2008 22:51:47).]
|
|
|
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Dank u wel Medesupporters. Het zal nu een stuk makkelijker worden om mee te gaan. Gezellig met de Supportersbus met een biertje erbij. En... weer meer werk voor de fotosite, maar dat geeft nix Tjeetje Feyenoordgevoel, dat is inderdaad balen zeg. Hopelijk kan je komend Seizoen meer punten verzamelen.
Nou Kobe, ik ga een -tje pakken hoor
MOET 
jij in ieder geval wel gefeliciteerd, met je goldcard
( had ik achteraf nu maar wel naar Deurne uit gegaan) 
|
|
|
Agonas Talent
quote: Kobe Bryant schreef:
Hier een foutje in de postcode, heb net ff gebeld en dan veranderen ze het!
|
|
|
Res Non Verba Bankzitter
Uit: Den Bosch Vak: Marathontribune - E Posts: 238 Reg.: 1 september 2006 | Heb volgend jaar ook een Goldcard! Ook ik heb nog aardig wat punten over. Heb er dit jaar met een Silvercard toch nog 47 weten te bemachtigen!
Wordt die kaart netjes opgestuurd of moet je die op gaan halen? Zo ja, wanneer gebeurt dit ongeveer?
|
|
|
Agonas Talent
quote: Res Non Verba schreef:
Heb volgend jaar ook een Goldcard! Ook ik heb nog aardig wat punten over. Heb er dit jaar met een Silvercard toch nog 47 weten te bemachtigen!
Wordt die kaart netjes opgestuurd of moet je die op gaan halen? Zo ja, wanneer gebeurt dit ongeveer?
Ik dacht dat ie wordt toegestuurd...anders moet je ff het infoboekje op http://www.feyenoord.nl raadplegen!
|
|
|
Agonas Talent
Uit: Hoofddorp Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 88 Reg.: 20 mei 2007 | Is er trouwens bij iemand al een incasso gedaan of niet?
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
quote: Res Non Verba schreef:
Heb volgend jaar ook een Goldcard! Ook ik heb nog aardig wat punten over. Heb er dit jaar met een Silvercard toch nog 47 weten te bemachtigen!
Jij ook gefeliciteerd Res Ik had 'n puntje meer. Volgens mij krijg je bericht van de FKS en moet je persoonlijk je Silverkaart inleveren en krijg je de Goldkaart mee.
FOREVER.
|
|
|