Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 30 april 2008 om 11:17:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
screens schreef:

(...)

Ja dat is nieuw, ze gaan beetje het psv model achterna, zolang je niets meld word daar ook je seizoenskaar verlengt, dus als je iet meer wilt en je vergeet dat te melden wordt gewoon het geld afgeschreven en je scc geactiveerd.

Ja en dan moet je nog een jaar naar De . vervelend joh.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 30 april 2008 om 11:19:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er was lang sprake dat ik na dit seizoen naar X zou gaan maar omdat mn pa zijn seizoenskaart toch verlengd en nog iemand komend seizoen een kaart neemt en zij beiden niet echt op X passen blijf ik met gemengde gevoelens alsnog op Z komend seizoen. Aan de ene kant is er met dit vak niets mis, aan de andere kant had ik me wel verheugd om me bij de grote groep vrienden en bekenden op X te voegen.

Nou ja, het belangrijkste is dat ik er weer bij ben
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
JasonFeyenoordfan
Ballenjongen

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 30 april 2008 om 17:02:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik wil voor het eerst in mijn leven een seizoenskaart van Feyenoord nemen maar ik ben bang dat ze me naaien en me in een duur vak zetten, ik wil in W of X maar bellen ze dan van te voren als die niet kunnen om te vragen in welk vak je dan wil of delen ze je dan gewoon in? want ik wil in een vak van 199 euro en ook een beetje sfeervol vak, weet iemand hoe dat allemaal gaat toevallig
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 30 april 2008 om 17:11:51.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo naaien? Op je formulier geef je je eerste en tweede voorkeur aan. Als beide keuzen er niet meer zijn neemt Feyenoord contact met je op. Ze zullen je absoluut niet zonder overleg zomaar ergens (op een duur Vak) plaatsen. Gewoon vooraf bellen naar de FKS kan natuurlijk ook geen kwaad. Ik weet niet of je al een formulier hebt, of vraag dat via de FKS aan. Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld, dus regel het snel zou ik zeggen. Als je met een groepje wilt gaan moeten alle formulieren bij elkaar geniet in 1 envelop teruggestuurd worden. (Geldt uiteraard alleen als je kiest voor een Vak met genummerde plaatsen om gegarandeerd naast elkaar te zitten).

FOREVER.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
gertjan101
Ballenjongen

Uit: echteld
Reg.: 11 juli 2006
Gepost op 4 mei 2008 om 17:52:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand al een reactie van Feyenoord gehad ?
Of 1 van je voorkeursvakken gehad toegewezen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Geurt
Lid 2e elftal

Uit: hilversum
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 9 maart 2006
Gepost op 4 mei 2008 om 18:02:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Zal nog wel een poos duren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.440,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Agonas
Talent

Uit: Hoofddorp
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 20 mei 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 18:16:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Nope, nog niets gehoord!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 7 mei 2008 om 18:24:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Dat duurt nog wel even. Volgens mij krijg je ergens eind juni of begin juli bericht hierover. De seizoenkaart wordt meestal begin augustus aangemaakt en opgestuurd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 11:06:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het meisje bij Feyenoord vertelde me dat er eind mei, begin juni weer contact op zou worden genomen. Ik heb op 24 april betaald voor 1e keus vak Z, 2e keus vak X. Zou er een grote kans zijn op plaatsing denken jullie?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 11:44:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Het meisje bij Feyenoord vertelde me dat er eind mei, begin juni weer contact op zou worden genomen. Ik heb op 24 april betaald voor 1e keus vak Z, 2e keus vak X. Zou er een grote kans zijn op plaatsing denken jullie?

Als Z je eerste keus is, is die kans aanzienlijk, ja.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 15:18:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

99% ja, in vak Z is altijd wel plek (ook al zat het er dit seizoen bomvol). Als ik me niet vergis was Z één van de laatste vakken waar nog seizoenskaarten voor te krijgen waren toen de meeste andere vakken al vol waren.

De kans op X is een stuk kleiner trouwens.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 15:28:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

99% ja, in vak Z is altijd wel plek (ook al zat het er dit seizoen bomvol). Als ik me niet vergis was Z één van de laatste vakken waar nog seizoenskaarten voor te krijgen waren toen de meeste andere vakken al vol waren.

De kans op X is een stuk kleiner trouwens.

Oke, dat is dus wel positief. Ik zie dat jij zelf ook op Z zit, zijn dat leuke vakken? Ik neem aan dat er wel lekker sfeer is. En het zicht is ook voldoende? Ik heb er tijdens wedstrijden nooit gezeten, dan zat ik meestal veel hoger. Wel eens tijdens een stadion-training op W, maar dat is natuurlijk qua zicht moeilijk te vergelijken met een wedstrijd?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 9 mei 2008 om 13:24:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Klopt, ik meen dat tussen 24 en 28 mei er een incasso wordt gedaan voor de seizoenkaart (als je een automatische incasso hebt opgegeven) en vanaf dat moment kun je ook zelf Feyenoord KS contacten en vragen of je geplaatst bent.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 13 mei 2008 om 21:10:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Klopt, ik meen dat tussen 24 en 28 mei er een incasso wordt gedaan voor de seizoenkaart (als je een automatische incasso hebt opgegeven) en vanaf dat moment kun je ook zelf Feyenoord KS contacten en vragen of je geplaatst bent.

Net na het vakantiegeld, ze zijn niet gek
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 08:17:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Net na het vakantiegeld, ze zijn niet gek

Daarom haalde ze het geld bij de meeste in februari er al af. Een beetje gek zijn ze dus wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 21:25:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

De KS ik heb nog nooit zo'n zooitje gezien als de KS van Feyenoord wat een hersenloze figuren zitten daar zeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 02:28:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
screens schreef:

(...)

Ja dat is nieuw, ze gaan beetje het psv model achterna, zolang je niets meld word daar ook je seizoenskaar verlengt, dus als je iet meer wilt en je vergeet dat te melden wordt gewoon het geld afgeschreven en je scc geactiveerd.

Zou ik wel prettig vinden, heb nl ergens wel papieren van Feyenoord, maar zou bij god niet weten waar. Als t automatisch geregeld zou worden zou t me wel goed uitkomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Agonas
Talent

Gepost op 15 mei 2008 om 12:18:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

De KS ik heb nog nooit zo'n zooitje gezien als de KS van Feyenoord wat een hersenloze figuren zitten daar zeg.

Ik heb anders nooit problemen gehad met de klantenservice van Feyenoord. Kaarten besteld over internet sturen ze altijd netjes op tijd en gratis op. Heb ook wel een paar keer telefonisch contact gehad en werd altijd vriendelijk te woord gestaan, dus het zal wel meevallen.

[Dit bericht is veranderd door Agonas (op 15 mei 2008 12:19:08).]
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 15 mei 2008 om 13:17:39.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
screens schreef:

(...)

'Ns kijken hoe het volgend jaar gaat. Waarschijnlijk zal je wel van Feyenoord een zelfde soort (wijzigings)formulier krijgen als nu (wijziging NAW-gegevens, aanvraag verhuizen naar een ander Vak etc.) en zal er wel een 'opzeggings vakje' op het formulier komen te staan. Persoonlijk vind ik het wel handig als je SCC automatisch wordt verlengd gezien het feit dat ik gewoon ieder jaar weer in De Kuip zal/wil zitten (Hoef ik me ook geen zorgen te maken dat ik vergeet in de voorrangsperiode te verlengen en m'n plek zou kunnen kwijtraken).

Ook ik bel wel eens met de FKS en word door de medewerkers prima en vriendelijk te woord gestaan.

DE ECHTE KUIP.

[Dit bericht is veranderd door kaalkop_bb (op 15 mei 2008 13:19:57).]
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 15 mei 2008 om 13:37:51.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

M'n neef heeft vorige week gebeld, die kreeg te horen "we zijn momenteel alleen nog maar bezig met enveloppen open maken, meneer."
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Mr Bean collumnist
Vedette

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 augustus 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 12:30:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Ik heb anders nooit problemen gehad met de klantenservice van Feyenoord. Kaarten besteld over internet sturen ze altijd netjes op tijd en gratis op. Heb ook wel een paar keer telefonisch contact gehad en werd altijd vriendelijk te woord gestaan, dus het zal wel meevallen.

Over het algemeen heb ik dit seizoen, 07/08, ook niet echt problemen met de klantenservice gehad.

Op een keer na dan want toen had ik de dochter van Andries Knevel aan de telefoon want toen ik daar shit zei gooide ze de hoorn op de haak

( en dan vinden ze het gek dat mensen een "hekel "aan de Feyenoord klantenservice hebben/krijgen.. De arrogantie druipt er in sommige gevallen gewoon vanaf)

Belde ik later terug kreeg ik wel een vriendelijke dame aan de telefoon en was het gene wat ik wilde zo voor elkaar.

Dat is de andere kant van de medaille.

quote:
Kalouless schreef:

(...)

M'n neef heeft vorige week gebeld, die kreeg te horen "we zijn momenteel alleen nog maar bezig met enveloppen open maken, meneer."

Weet je wel hoe moeilijk dat is!

[Dit bericht is veranderd door Mr Bean collumnist (op 17 mei 2008 12:34:14).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 17 mei 2008 om 12:32:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Ik heb menig keer een wijf aan de lijn gehad die al te moe was dat ze de hoorn op nam, om maar te zwijgen van enige medewerking.

Het valt dus niet mee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
kaalkop_bb
Vedette

Gepost op 19 mei 2008 om 00:13:51.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tjeetje Jozsef, jij hebt dan wel pech hoor met die FKS Zoiets als de 'Falende' KlantenService dan...

Pas werkelijk walgelijk zijn die Hel(p)desken van internetproviders etc. Als je daar met een moeilijke vraag komt liggen ze half dood onder hun bureautje en beginnen ze nog boos te worden ook. Laatst een kennisje geholpen met haar computernetwerk omdat de LiveBox geen ADSL signaal had. Zij belde naar zo'n peperduur nummer en kreeg een lamzak aan de lijn die amper Nederlands kon spreken en zei dat hij het zo druk had... Daar betaal je dan gvd geld voor... Uiteindelijk is ze teruggebeld door die toko. En dat mocht ook wel na zowat 60 euro verbeld te hebben aan die onzin...

FOREVER.
 Help mods!
gertjan101
Ballenjongen

Uit: echteld
Reg.: 11 juli 2006
Gepost op 21 mei 2008 om 18:50:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een hele domme vraag
Maar stel; er staat niet genoeg op je rekening
En Feyenoord wil de automatische incasso doen
Dat lukt dan niet

Wat gebeurd er dan ?
Kom je weer onderaan de lijst
Of val je af voor een seizoenkaart

Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?

Wat gebeurd er dan

[Dit bericht is veranderd door gertjan101 (op 21 mei 2008 18:52:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 21 mei 2008 om 19:00:34.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Misschien een hele domme vraag
Maar stel; er staat niet genoeg op je rekening
En Feyenoord wil de automatische incasso doen
Dat lukt dan niet

Wat gebeurd er dan ?
Kom je weer onderaan de lijst
Of val je af voor een seizoenkaart

Kan me ook voorstellen dat mensen seizoenkaart aanvragen en dan blijkt het niet meer te kunne betalen als het betaalmoment zover is ?

Wat gebeurd er dan

Volgens mij krijg je dan bericht dat ze het er niet hebben kunnen afhalen, en dat ze het nog 1 keer proberen.
Lukt het dan nog niet dan betekent dat volgens mij dat je dan geen seizoenskaart hebt.
Maar voor de zekerheid kun je dat het beste aan de klantenservice vragen

[Dit bericht is veranderd door Patrick73 (op 21 mei 2008 19:01:08).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk