Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip)
seizoenskaart 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: seizoenskaart 2008-2009 
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 12 april 2008 om 21:18:41.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb wel een boekie thuis gekregen met de prijzen..

Nou kan ik me vaag herinneren dat de normale kaarten vorig jaar 197,50 waren toch?

Gele zijde is nu 199,-..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Agonas
Talent

Uit: Hoofddorp
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 20 mei 2007
Gepost op 13 april 2008 om 22:38:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, ik heb ook een boekje thuis gekregen met info en prijzen etc. Ik ben clubkaarthouder, maar ik word seizoenkaarthouder. Wie kan mij vertellen hoe het werkt als, na je aanvraag, blijkt dat het vak dat je aangevraagd hebt vol zit? Krijg je dan bericht van Feyenoord dat het vak vol zit en kun je dan alsnog voor een ander beschikbaar vak kiezen? Ik heb mijn aanvraag onmiddelijk ingestuurd, aangezien de toewijzing plaatsvindt op volgorde van inschrijving. thanks!

[Dit bericht is veranderd door Agonas (op 13 april 2008 22:39:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FR12JOHN
Ballenjongen

Reg.: 14 april 2008
Gepost op 14 april 2008 om 20:37:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij zijn natuurlijk maar fans en worden niet gezien als klanten.
schaam je feyenoord!!!

Zo gaan jullie ook om met spelers en werknemers.

je website mag je elders promoten

[Dit bericht is veranderd door Decker (op 14 april 2008 23:27:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 14 april 2008 om 22:00:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vreemd zinnetje in dat boekje dat er bij zat:

'Daarnaast heeft de Feyenoord-chipcardhouder het recht tot het kopen van een toegangsbewijs voor uitwedstrijden in het buitenland, mits deze wedstrijd toegankelijk is voor uitpubliek en het bestuur van Feyenoord niet verbied dat er uitpubliek meegaat.'
 Help mods!
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 15 april 2008 om 12:34:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou iemand die dat betreffende boekje thuis heeft gekregen misschien even snel de prijzen voor een normale seizoenskaart kunnen neerkalken? Geen Goldcards enz, gewoon de normale seizoenskaart. En zijn er al vakken die helemaal vergeven zijn?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 15 april 2008 om 12:49:08.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier http://www.feyenoord.nl/pages/iframe/s2/scc+mailing+0809+-+p24.aspx ga je gelijk naar het online boekje met de prijzentabel. Voor info over de vakken is het handig de FKS te bellen... Enne, Goldkaarten kan je niet kopen. Die moet je 'verdienen' door uit-wedstrijden te bezoeken waarbij je begint met een Silverkaart. Silverkaarten zijn niet duurder dan gewone Seizoenkaarten, maar er zit een chip in en een pasfoto op.

FOREVER.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 15 april 2008 om 18:58:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een losse SCC voor de gele zijde is 199 euro vind ik geen geld om heel eerlijk te zijn.....

Losse kaarten daarin tegen zijn wel fors duurder geworden van 18.50 naar 22.00.....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 april 2008 om 19:58:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kijk kaalkop, zoiets bedoelde ik nu precies!
Ik ben gelijk een hele rits info wijzer. Als ik het dus goed begrijp kan ik voor hetzelfde geld als een normale seizoenskaart een silvercard aanschaffen, en dan kan ik als ik wil ook kaarten voor uitwedstrijden aanschaffen? Lijkt me niet moeilijk dan.
Het wordt aankomend seizoen mijn eerste jaar als seizoenskaarthouder, na jaren wikken en wegen moest het er toch eens van komen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 16 april 2008 om 12:57:49.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daniele, Welkom bij de Club zullen we maar zeggen Als je inderdaad uit-wedstrijden wilt gaan bezoeken dan kan je natuurlijk het beste direct je Seizoenkaart als Silverkaart aanvragen. Met de Silverkaart blijft het wel altijd een gok of je een kaartje kan kopen voor een uit-wedstrijd dus dat betekent altijd voor negen uur bij zo'n Ticketbox verkooppunt staan / hangen / liggen etc. Eventueel met een krat bier erbij... Hoeveel uit-wedstrijden je moet bezoeken om in aanmerking te komen voor een Goldkaart weet ik niet precies, maar uit is toch een andere (intensere) beleving dan thuis - het fanatisme ligt (veel) hoger. (Afgelopen zondag dan weer even niet dan... En dan zijn de terugreisjes niet echt leuk...). Je verzamelt punten door uit-wedstrijden te bezoeken en krijg je een plaats op een 'ranglijst'. Aan de hand van de puntentotalen krijg je een Diamond- / Gold- of Silverkaart toebedeeld. Je kan als Goldkaarthouder dus ook terugvallen naar de Silverkaart!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
gertjan101
Ballenjongen

Uit: echteld
Vak: -
Reg.: 11 juli 2006
Gepost op 16 april 2008 om 20:23:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was inderdaad ook benieuwd
Ik heb zaterdag de aanvraag voor me seizoenkaart de deur uitgedaan

1e en 2e keus opgegeven enz enz
Maar wanneer krijg ik hier iets van te horen?

En ik neem aan dat ik gewoon een seizoenkaart op me 1e keus krijg?
Of is dat zo dat bijna nooit gebeurd?

Ik ben totaal nieuw op het gebied van seizoenkaart dus graag wat informatie mede supportersss

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Agonas
Talent

Gepost op 17 april 2008 om 15:50:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Ik was inderdaad ook benieuwd
Ik heb zaterdag de aanvraag voor me seizoenkaart de deur uitgedaan

1e en 2e keus opgegeven enz enz
Maar wanneer krijg ik hier iets van te horen?

En ik neem aan dat ik gewoon een seizoenkaart op me 1e keus krijg?
Of is dat zo dat bijna nooit gebeurd?

Ik ben totaal nieuw op het gebied van seizoenkaart dus graag wat informatie mede supportersss

Voor mij hetzelfde verhaal! Heb ook zaterdag mn aanvraag meteen de deur uit gedaan. Eind mei wordt de incasso gedaan en vanaf dat moment kun je volgens mij bellen met de klantenservice of je geplaatst bent op het vak dat je in eerste instantie aanvroeg. Er spelen wel aardig wat factoren mee of je geplaatst wordt in het vak van je eerste keuze volgens mij (zeggen veel mensen uit dat vak hun seizoenkaart op, is het vak groot of klein, is het een populair vak, etc.) dus zeker is het in ieder geval niet. Wat ik me afvroeg, zoals ik al eerder had gezegd, wat gebeurt er als je 1e keus en 2e keus niet mogelijk is? Word je dan gebeld door Feyenoord? En hou je dan wel de datum waarop je hebt ingeschreven? Heb dr iig zin in
 Help mods!
gertjan101
Ballenjongen

Gepost op 17 april 2008 om 18:06:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vak S als 1e keus en daarna X
En jij dan?

hoop dat we beide een seizoenkaart weten te bemachtigen
Ik ben inderdaad ook benieuwd stel het kan beide niet?
Belt Feyenoord ons dan?

En als het wel kan?
Krijgen we dan gewoon bericht of hoe zit het ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordi1908
Internationale topspeler

Gepost op 17 april 2008 om 19:16:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

En jij dan?

Belt Feyenoord ons dan?

En als het wel kan?

Als je dit seizoen geen seizoenskaart hebt is de kans erg klein dat je in één van die vakken geplaatst wordt. Ik neem aan dat Feyenoord in dat geval contact met je opneemt. Alhoewel...
 Help mods!
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Gepost op 17 april 2008 om 19:18:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het schijnt ook mogelijk te zijn toch om je kaart gewoon bij het stadion aan te vragen? Dat je het bedrag gewoon contant daar betaalt? Ouderwets en achterdochtig dat ik ben doe ik vrijwel nooit aan automatische incasso mee. Vooral niet bij de ratten daar boven bij Feyenoord
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Gepost op 17 april 2008 om 19:24:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

Het schijnt ook mogelijk te zijn toch om je kaart gewoon bij het stadion aan te vragen? Dat je het bedrag gewoon contant daar betaalt? Ouderwets en achterdochtig dat ik ben doe ik vrijwel nooit aan automatische incasso mee. Vooral niet bij de ratten daar boven bij Feyenoord

Dat kan. Ik zou het je zelfs aanraden

Zo heb ik het dit seizoen ook moeten doen omdat dat stelletje achterlijken het bedrag niet af had geschreven
 Help mods!
gertjan101
Ballenjongen

Gepost op 17 april 2008 om 20:11:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan zouden nieuwe seizoenkaarthouders daar dus eigenlijk nooit kunnen komen zitten ?

Dat zijn toch wel de mooiste vakken om te zitten kwa sfeer

Dus als dat niet lukt houd het voor mij op
Ga niet op een saai stil vak zitten

Ik zal ze morgen eens bellen hopen dat er dan duidelijkheid komt
 Help mods!
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Gepost op 17 april 2008 om 20:50:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

Dan zouden nieuwe seizoenkaarthouders daar dus eigenlijk nooit kunnen komen zitten ?

Dat zijn toch wel de mooiste vakken om te zitten kwa sfeer

Dus als dat niet lukt houd het voor mij op
Ga niet op een saai stil vak zitten

Ik zal ze morgen eens bellen hopen dat er dan duidelijkheid komt

Ach joh.. we maken er toch allemaal dan een leuke sfeer van? En als het dit jaar niet lukt om op één van de écht grote sfeervakken te komen, dan toch volgend jaar nog een keer proberen? Ik zit in ongeveer hetzelfde schuitje als jou, mochten al die vakken al vergeven zijn komende twee weken, dan wordt het dit jaar een "minder" vak. (Tenzij alleen de belachelijk dure vakken nog vrij zijn, want ik ben ook niet echt van plan 400 eypo's neer te leggen) Is de kans groot, dat ik alleen nog een kaart voor één van de dure vakken kan kopen, aanwezige experts?
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Gepost op 17 april 2008 om 21:21:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:
Is de kans groot, dat ik alleen nog een kaart voor één van de dure vakken kan kopen, aanwezige experts?

Als je er vroeg bij bent kan je Z4 of W1 proberen als je voor de sfeer gaat. Welliswaar minder dan R, S, T of X, maar beter dan de overige vakken.
 Help mods!
Agonas
Talent

Gepost op 17 april 2008 om 23:19:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

En jij dan?

Belt Feyenoord ons dan?

En als het wel kan?

Ik heb als eerste keuze Q en als tweede keuze QQ, wel stadiontribune dus, maar niet de 'echte' sfeervakken. Maar ik kan je zeggen dat de sfeer op andere vakken ook leuk is, ik heb dit seizoen veel wedstrijden gezien (ook 'de grote' wedstrijden, heb wel een clubkaart namelijk) en overal en nergens in het stadion gezeten en eigenlijk was het altijd leuk en heb overal gezongen. Het is maar wat je er zelf van maakt! Ik hoop in ieder geval dat het gaat lukken met de kaart!! Voor mezelf ook natuurlijk Ik vroeg me dus ook af hoe het zat als beide vakken niet lukken, maar ik ga er vanuit dat je dan bericht krijgt van de klantenservice en dat je wel de datum van inzending houdt (aangezien het op volgorde van inschrijving gaat)!
 Help mods!
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 19 april 2008 om 15:56:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een aanvraag gedaan voor een ander vak. Heb vak w1 na 3 jaar wel gezien. Irriteer me er ook steeds meer aan die ik nog wel eens iets mis op het veld omdat er zo een grote kerel voor me staat (in tegenstelling tot JRC ben ik niet zo lang dat ik overal overheen kan kijken). Ik hoop nu op vak T al acht ik de kans vrij klein dat het gaat lukken (al ben ik wel al een paar jaar scc houder, volgens mij is dit vak veels te populair). Lukt het niet dan sta ik nog een jaartje op W1 en ga ik het volgend jaar gewoon weer proberen.

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 19 april 2008 15:58:37).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
gertjan101
Ballenjongen

Gepost op 20 april 2008 om 22:16:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dus met andere woorden met mijn voorkeur voor vak S of X
Kan ik het wel vergeten ?

Ik mag toch aannemen dat er altijd wel bepaalde mensen zijn die hun seizoenkaartopzeggen na dit jaar
En die vakken moeten toch opgevuld worden

En als iedereen hier al negatief is en hun aanvraag die vakken al niet invullen

Zou je toch zeggen dat ik nog wel een kans heb

En ik heb de klantenservice gebeld
Er is tot de 26e een voorrangs positie voor de seizoenkaarthouders om hun kaart te verlengen en daarna word alleen geinventariseerd en komen de nieuwe aanvragen aanbod

Mits beide voorkeur vakken niet mogelijk zijn werd er contact met ons opgenomen

[Dit bericht is veranderd door gertjan101 (op 20 april 2008 22:18:29).]
 Help mods!
Agonas
Talent

Gepost op 20 april 2008 om 23:31:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gertjan101 schreef:

dus met andere woorden met mijn voorkeur voor vak S of X
Kan ik het wel vergeten ?

Ik mag toch aannemen dat er altijd wel bepaalde mensen zijn die hun seizoenkaartopzeggen na dit jaar
En die vakken moeten toch opgevuld worden

En als iedereen hier al negatief is en hun aanvraag die vakken al niet invullen

Zou je toch zeggen dat ik nog wel een kans heb

En ik heb de klantenservice gebeld
Er is tot de 26e een voorrangs positie voor de seizoenkaarthouders om hun kaart te verlengen en daarna word alleen geinventariseerd en komen de nieuwe aanvragen aanbod

Mits beide voorkeur vakken niet mogelijk zijn werd er contact met ons opgenomen

Er is niet zoveel verloop in S en X, dus dat is lastig..bovendien nemen veel huidige seizoenkaarthouders (bijv. uit T of RR) de gok om voor bijvoorbeeld vak S te gaan. Met die voorrangspersonen en het weinige verloop denk ik dat t dan al gevuld is, maarja je weet nooit!
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 30 april 2008 om 03:21:56.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij opvalt is dat het formulier voor de seizoenkaartaanvraag wat slinks de opmerking "tot wederopzegging" bevat. Met andere woorden, je hebt elk seizoen automatisch een seizoenkaart totdat je opzegt. Is dit altijd zo geweest? Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit maar ik vraag me af hoeveel mensen denken dat ze alleen voor aankomend seizoen een kaart aan hebben gevraagd en niet beseffen dat ze aan een abonnement vast zitten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 30 april 2008 om 07:45:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agonas schreef:

(...)

Er is niet zoveel verloop in S en X, dus dat is lastig..bovendien nemen veel huidige seizoenkaarthouders (bijv. uit T of RR) de gok om voor bijvoorbeeld vak S te gaan. Met die voorrangspersonen en het weinige verloop denk ik dat t dan al gevuld is, maarja je weet nooit!

X is wel wat verloop, op S en zeker T is dat een stuk minder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
screens
Vedette

Reg.: 13 augustus 2001
Gepost op 30 april 2008 om 10:42:12.     MSN: timbutter@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

Wat mij opvalt is dat het formulier voor de seizoenkaartaanvraag wat slinks de opmerking "tot wederopzegging" bevat. Met andere woorden, je hebt elk seizoen automatisch een seizoenkaart totdat je opzegt. Is dit altijd zo geweest? Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit maar ik vraag me af hoeveel mensen denken dat ze alleen voor aankomend seizoen een kaart aan hebben gevraagd en niet beseffen dat ze aan een abonnement vast zitten.

Ja dat is nieuw, ze gaan beetje het psv model achterna, zolang je niets meld word daar ook je seizoenskaar verlengt, dus als je iet meer wilt en je vergeet dat te melden wordt gewoon het geld afgeschreven en je scc geactiveerd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.441,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk