Feyenoord Netwerk
woensdag 17 maart 2010 - 06:05                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip) » De 'godver ik heb teveel gezopen gister' Topic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 50 »

HR

OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Nicky Hofs
Reg.: 6 juni 2000

Godver, ik heb teveel gezopen gister, en vandaag moet ik weer hard studeren, onder de zware gevolgen van een driekwart delirium. Iemand een idee hoe ik me toch fatsoenlijk kan concentreren op mijn Spaans tentamen dat ik onderhand alweer voor de 3e keer leer? Of heb je ook teveel gezopen gisteren en wil je dat ff kwijt? ;)

:feyenoord KAMPIONO'S!!!
HR
HR
Had gisteren een personeelsfeest in Preston Palace in Almelo! Hele avond gratis gezopen! hahahahahaah. Wat dat studeren betreft :huh zou het niet weten!

:feyenoord 4 Life
HR
HR

quote:HR
OrCristian schreef:

Iemand een idee hoe ik me toch fatsoenlijk kan concentreren op mijn Spaans tentamen dat ik onderhand alweer voor de 3e keer leer? HR
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
Cerveza...
HR
HR

OrCristian
Vedette
Hompie ©

Nee cyco, ik leer dingen zoals: El dueño del libreria es un señor muy alto y delgado. Lleva siempre un boina.

Niet van die leuke dingen dus.

HR
HR
Ik vind MIJN woord belangrijker...
HR
HR

OrCristian
Vedette
Hompie ©

Ik ook Cyco, ik ook, maar daar haal ik helaas mijn opleiding niet mee. Is er geen opleiding 'bierkunde'?
HR
HR

Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 18 juli 2002

gewoon niet studeren :B zo gaat het bij mij ook altijd als ik teveel zuip. ennuh zolang je cerveza kent weet je toch het belangrijkste??? Probeer is in een ijskoud zwembad te springen kan ook helpen zeker met dit weer. Ga ik zo ook doen lekekr in het zwembad op het dak
HR
HR

Martyn
Vedette

Vak: -
Reg.: 29 mei 1999

OrCristian schreef:

Is er geen opleiding 'bierkunde'?HR
Probeer het eens in Wageningen.

Zwembad op het dak, Pebbs???
HR
HR

Skitzo
Vedette

Uit: hoeksche waard
Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 4 februari 2002

Wat bij mij het beste helpt bij een kater is gewoon weer 2 biertjes opdrinken. Ik weet het, het is heel moeilijk om je er toe te zetten met een dronken kop, maar het helpt echt. Ik heb het laatst een paar keer geprobeerd en m'n kjater was zo over. Of je jezelf daarna kan concentreren is weer wat anders. Overigens heb ik gister niet te veel gezopen, met het oog op de wedstrijd van vandaag.

Het is trouwens wel ongeveer tijd. Feyenoorders, succes vanmiddag!
HR
HR

Pebbs
Vedette

Martyn schreef:

(...)Probeer het eens in Wageningen.

Zwembad op het dak, Pebbs???HR
jaja. 2 bij 3 meter wel opblaasbaar maar toch lekekr afkoelen hoor. hebben iover het hele huis een dakterras
HR
HR

feyenoorder12
Vedette

Uit: Barneveld
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 11 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2003 om 15:20:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tja Crissie, je bent nog net niet op het punt dat je 's morgens niks geen last meer heb.
Ff blijven oefenen ;)

Tja van leren cq studeren heb ik geen last meer. Was gister trouwens de hele avond gratis (en duzz veel!) zuipuh. De serveerster had elke keer geen wisselgeld als ik moest betalen en zei dat ze meteen weer terug zou komen om af te rekenen :B
HR
HR

OrCristian
Vedette
Hompie ©

Nou normaal heb ik sochtends geen last, nooit gehad trouwens, maar de concentratie laat te wensen over na zo'n nacht. Wel fijn dat ik een vriendin heb die mij netjes thuisbrengt na zoiets haha.

HR
HR

feyenoorder12
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2003 om 21:11:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Iemand nog een biertje? :denk

Ik lust er nog wel wat na deze avond!
HRHR
HR

Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

Doet er dan nog maar een, wat een klote avond.
HR
HR

feyenoorder12
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2003 om 21:32:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
forumillustratie

Voor de liefhebber........

Had ze liever in een andere toestand/emotie gedronken.
HR
HR

Martyn
Vedette

Reg.: 29 mei 1999

Ik had alvast een mooie fles rosé in de koelkast gezet, daar is het net het weertje voor. Zonde om die weer terug in de kelder te zetten. Dus ik zal me morgenvroeg wel in de 'godver ik heb teveel gezopen gister' topic melden. :\(
HR
HR
Gisteren was er een afstudeerfeest van twee leden van mijn vereniging. Je dumpt wat geld in een pot om ze financieel wat te ondersteunen en gaat daarna zuipen. Redelijk vroeg naar huis gegaan (3 uur), want vandaag was de stepestafette die jaarlijks door ons georganiseerd wordt. Daarom moest ik om 7 uur weer terug zijn om me klaar te maken voor 20 kilometer steppen. Zo weer verder zuipen...
HR
HR

Feyenoord HG
Vedette
Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008

Uit: Nijmegen
Reg.: 12 april 2001

feyenoorder12 schreef:

Iemand nog een biertje? :denk
HR
Mail 'm maar. Hertog Jan als het kan :B

Leuke topic trouwens :denk

:feyenoord is life!!!
HR
HR

Pebbs
Vedette

keb wel een kater maar das niet omdak te veel gezopen heb gister....
HR
HR

Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juni 2003 om 18:14:15.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ken je nergens tegen dan?
HR
HR

Pebbs
Vedette

nee een klein katertje zijn naam is Shinji hij is 1 jaar oud en zegt miauw :B
HR
HR

brusselmans
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 26 oktober 2001

Ik ben benieuwd of die kater van jou ook slechter presteerd naarmate zijn haar langer wordt? Anders moet je hem straks nog scheren wat er ook bij onze kleine Japanner ,moet gebeuren(die gisteren weer noode gemist werd :\()

Ik heb trouwens gisteravond wel teveel gezopen,
bier op wijn op rum is dumb
(laten we de hash voor het rijmpje maar even achterwege)
HR
HR

Pebbs schreef:

nee een klein katertje zijn naam is Shinji hij is 1 jaar oud en zegt miauw :BHR
Ik had zelf een andere kater in gedachte met betrekking tot 1 juni.... :C
HR
HR

tikkie trug
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Waalwijk
Reg.: 10 juni 2001

OrCristian schreef:

Ik ook Cyco, ik ook, maar daar haal ik helaas mijn opleiding niet mee. Is er geen opleiding 'bierkunde'?HR
Nou een opleiding zal er wel niet bestaan maar een maat van me doet een studie voedingstechnologie, en die heeft dus echt een vak wat "bier" heet! :) :) :)
HR
HR

Thomaster vak X
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003

Waar kan je die opleiding volgen???? Dat lijkt me nou een leuk vak :B

:feyenoord my life
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Hand in Hand Forum (Sfeer in De Kuip) » De 'godver ik heb teveel gezopen gister' Topic

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?

Ja
alleen met thuisshirt
alleen met uitshirt
nee, ik vind beiden niets

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 54,3% dat ADO Den Haag wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!