Feyenoord Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 15:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Kritiek op moderators

HR

Deze topic is open en bestaat uit 168 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 168 »

HR
Bespreek hier je kritiek op het mod team. Houd het wel on topic A.U.B.

(Vorige topic is per ongeluk verwijderd)
HRHR
HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

quote:HR
FrFc schreef:

HR
Per ongeluk :B :B :B

Dat vind ik dan wel weer een goede grap, werd de stress teveel
HR
HR
HAHAHAHA, stom varken.

Voor alle klagers, hier wordt niks gewist dus komt allen die het hier niet meer trekt om wat voor reden dan ook:

http://frforlife.multiforum.nl/

Ja Billy....ook jij, juist jij.
HR
HR

WBH
Legende
BAM, in you're face

Uit: stekende radio stem
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: -
Reg.: 29 juni 2007

En je kon de eerste twee die zouden reageren alweer van te voren invullen :nee

aliendwurf schreef:

HAHAHAHA, stom varken.

Voor alle klagers, hier wordt niks gewist dus komt allen die het hier niet meer trekt om wat voor reden dan ook:

http://frforlife.multiforum.nl/

Ja Billy....ook jij, juist jij.
HR
Have fun met je forum !

[Dit bericht is veranderd door WBH (op 10 december 2013 00:50:44).]
HR
HR

Tyler Durden
Icoon

WBH schreef:

En je kon de eerste twee die zouden reageren alweer van te voren invullen :nee
HR
Is in mijns inziens de reden van een forum, om ergens op te reageren.

Trouwens, wat heeft deze reactie van jou voor meerwaarde, behalve in een goed blaadje komen bij bepaalde lieden?

@Ali, ga ik zeker doen! Zal ongetwijfeld meer leven in de brouwerij zijn dan hier
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Vak: -
Reg.: 18 april 2004

Billy krijgt bescherming van de mods, dus hij moet wel partij kiezen.

Anders gaat hij weer 'grapjes' maken over het zorgen voor SV voor supporters. :dood :kots
HR
HR

WBH
Legende
BAM, in you're face

Tyler Durden schreef:

(...)

Is in mijns inziens de reden van een forum, om ergens op te reageren.

Trouwens, wat heeft deze reactie van jou voor meerwaarde, behalve in een goed blaadje komen bij bepaalde lieden?

@Ali, ga ik zeker doen! Zal ongetwijfeld meer leven in de brouwerij zijn dan hier
HR
Man je zit om van alles te zeiken, ga eens op de andere netwerken kijken daar is het vele malen erger met wissen en kaarten, er is hier al veel te lang het hakken op elkaar getolereerd imo . Eindelijk word hier eens een fatsoenlijk beleid gehanteerd
HR
HR
Wel een beetje jammer trouwens dat die ander weg is. Sommigen lieten zich daar namelijk niet bepaald van hun beste kant zien. Of niet soms Heintje? :D

FR_1908 schreef:

Billy krijgt bescherming van de mods, dus hij moet wel partij kiezen.

Anders gaat hij weer 'grapjes' maken over het zorgen voor SV voor supporters. :dood :kots
HR
Dat je je dan nog durft te vertonen....heb je dan een bunker voor je taas.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 10 december 2013 00:58:18).]
HR
HR

Tyler Durden
Icoon

WBH schreef:

(...)

Man je zit om van alles te zeiken, ga eens op de andere netwerken kijken daar is het vele malen erger met wissen en kaarten, er is hier al veel te lang het hakken op elkaar getolereerd imo . Eindelijk word hier eens een fatsoenlijk beleid gehanteerd
HR
Ik heb niks met andere netwerken te maken. Maar wees jij maar blind, fatsoenlijk beleid, ja omdat het jou zo uitkomt ja. Je ziet toch dat het terugloopt hier, dat niks meer mag.

Ach waarom probeer ik deze discussie. Als Obiku morgen zegt ' Billy, verander je naam in Bassie de demente clown' dan doe je dat ook nog
HR
HR

WBH
Legende
BAM, in you're face

Tyler Durden schreef:

(...)

Ik heb niks met andere netwerken te maken. Maar wees jij maar blind, fatsoenlijk beleid, ja omdat het jou zo uitkomt ja. Je ziet toch dat het terugloopt hier, dat niks meer mag.

Ach waarom probeer ik deze discussie. Als Obiku morgen zegt ' Billy, verander je naam in Bassie de demente clown' dan doe je dat ook nog
HR
Man zit geen sprookjes te vertellen , ik krijg net zo goed waarschuwingen en kaarten als jij maar jij zit echt te zeiken om het zeiken.
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Reg.: 18 april 2004

HR
HR

Tyler Durden
Icoon

WBH schreef:

(...)

Man zit geen sprookjes te vertellen , ik krijg net zo goed waarschuwingen en kaarten als jij maar jij zit echt te zeiken om het zeiken.
HR
Lees de samenvatting van Saul even. Als je dat normaal vind.
HR
HR

WBH
Legende
BAM, in you're face

Tyler Durden schreef:

(...)

Lees de samenvatting van Saul even. Als je dat normaal vind.
HR
Saul heeft ook alleen maar kritiek , niks wat van hem gewist word is terecht ja kom op hee zo kan ik het ook.
HR
HR

WBH schreef:

(...)

HR
Zo, nou is het wel weer genoeg bolle. Tijd om te wieberen....

forumillustratie
HR
HR

E.C Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 10 november 2005

ongelovelijk hoe serieus velen een forum toch nemen zeg. ze wijden er bijna een dagtaak aan om in deze topic hun gal te spuwen.ik doe het 1 keer en dan zie je mij hiewr voorlopig een hele tijd niet meer in dit topic.
misschien ligt het wel aan mij en ben ik milder geworden de laatste jaren, kan ook hoor.
voor de mods heb ik wel een goede tip van iemand die het goed met ze meent, stop het asosiale wisgedrag, laar veel meer humor toe, dat drag namelijk bij aan een goed forum waar het gezellig toeven is. het kan echt, maar stop dan wel met alle humor uit dit forum te halen. ik ben geen zeikert, en doet dat hier ook noit tot zelden, maar de mods moeten zelfs een tot de conclussie komen dat ze volledig fout zitten op dit vlak. wel leven niet in cuba, noord koreaa etc. dit is gewoon een simpel vrij forum waar je gewoon moet kunnen lachen. ik hoop daarom dat er in de modscorner iemand een balletje opgooid dat het eigenlijk wel erg uit de hand aan het lopen is qua wisgedrag. en dat dan sterk ook nog 3 maanden geel heeft gekregen voor een dubbel acount is echt van den zotte. je jaagt zo alle kwaliteits poster hier voor eeuwid de duer uit. en volgens mij hebben jullie dat zelf ook echt niet eens door.

remmie was zelf voordat hij mod werd iemand die humor had, die niet zo van de harde hand was, die ook wilde lachen, die niks had met mods die om de haverklap voor absurt langere tijden rood gaven, (aan leden die voor kwaliteit hier zorgde zoals sterk) die op 'sublieme' wijze de draak stak met de mods, en nu is hij jammerlijk meegegaan in een soort beleid waarin ik hem totaal niet meer in herkend toen hij nog gewoon actief poster was. als hij nu nog gewoon een actief poster was geweest en geen mod weet ik zeker dat hij nu in deze topic flink van de toren had geblazen om het gevoerde beleid op dit moment. hopelijk is remmie niet op zijn teentjes getrapt nu, want ik bedoel er verders niks mee. maar ken hem als normale poster totaal anders, vandaar mijn kritiek nu een beetje op hem.

obiku? stja, ik denk dat hij teveel op zijn bnordje krijgt, en dat het veel meer een gezamelijk beleid is gewordne van de mods onder elkaar. hij krijgt vaak als boodschapper meer kritiek dan hij verdient. je moet het daarom ook veel algemener zien is mijn mening.

voor de rest heb ik niks meer op de mods te klagen, doen ze hun werk verders wel goed, alleen de pijnpunten mogen echt wel eens als mods onder elkaar flink onder een vergrootglas te komen liggen.

@ali en charles, jullie zoeken elkaar wel moet ik zeggen, zien jullie elkaar zaterdag nog? :B

en nee, ik kom niet, mijn persoonlijkheid is veels te sterk in het real live voor veel gasten hier, daar ben ik van overtuigd....
HR
HR
Heb je al die letters zelf in die volgorde neer gezet joh?
HR
HR

Charles Versnick
Icoon

Vak: Stadiontribune - X3
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

E.C schreef:

(...)

@ali en charles, jullie zoeken elkaar wel moet ik zeggen, zien jullie elkaar zaterdag nog? :B

en nee, ik kom niet, mijn persoonlijkheid is veels te sterk in het real live voor veel gasten hier, daar ben ik van overtuigd....
HR
Wij zien elkaar gewoon tijdens de meeting. Zonder probleem. Dit is maar internet.

Dat laatste vind ik een zwaktebod. Laat dan maar eens zien hoe 'sterk' jij bent. Kunnen we allemaal oordelen.
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Het gaat goed zeg, hele topic weg, mensen die zich aanbieden als mod worden niet serieus genomen. Sterker nog, hun postings worden gewist. Waar halen jullie het gore lef vandaan om zomaar postings te wissen op een openbaar forum joh klootzakken??

Waarom openen jullie nog een nieuw topic eigenlijk? Jullie reageren toch nergens op want daar zijn jullie te arrogant voor. Geef er gewoon de brui aan jongens, jullie zijn echt zo incompetent als de nete voor dit werk!
Oprotten met dit beleid!
HR
HR

FrFc schreef:

HR
Tuurlijk... :slaap
HR
HR
Een hele topic met kritiek op de mods "per ongeluk" verwijderen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het blijft natuurlijk slechts een forum, we moeten er ook niet te dramatisch over doen, maar met het botweg verwijderen van de goedbedoelde sollicitaties van Jack en Hansch is toch wel echt een historisch dieptepunt bereikt.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de mening van ribruijn over de gang van zaken. Die zal als langstzittende mod toch ook wel iets kunnen zeggen over de huidige situatie.
HR
HR

Ice
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

per ongeluk verwijderd :D :D :D

erg geloofwaardig, maar waarom wordt dit topic heropend als jullie toch niet ingaan op de kritiek die gegeven wordt.
en nogmaals de vraag waarom krijgen bepaalde leden een voorkeursbehandeling(bescherming) en wordt goed onderbouwde kritiek verwijderd?
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Saul Goodman schreef:

Vraagje aan ex mods: kan dat wel, hele topics verwijderen? En zo ja, is dit in het verleden al eens gebeurd? Er is vast wel een techneut die het kan terughalen.
HR
Kan het me eigenlijk niet herinneren maar het kan ongetwijfeld. Eenmaal verwijderd kun je het nog wel bekijken via de cache van google, ik kan het alleen nu niet zien omdat onze spamfilter dat blokkeert. Maar goed, wat heb je er aan als ze het terug zouden zetten? Ze reageren toch nergens op.
HR
HR

pipapaauwe
Wereldster

Uit: liefde geboren
Reg.: 17 februari 2005

E.C schreef:

ongelovelijk hoe serieus velen een forum toch nemen zeg. ze wijden er bijna een dagtaak aan om in deze topic hun gal te spuwen.ik doe het 1 keer en dan zie je mij hiewr voorlopig een hele tijd niet meer in dit topic.
misschien ligt het wel aan mij en ben ik milder geworden de laatste jaren, kan ook hoor.
voor de mods heb ik wel een goede tip van iemand die het goed met ze meent, stop het asosiale wisgedrag, laar veel meer humor toe, dat drag namelijk bij aan een goed forum waar het gezellig toeven is. het kan echt, maar stop dan wel met alle humor uit dit forum te halen. ik ben geen zeikert, en doet dat hier ook noit tot zelden, maar de mods moeten zelfs een tot de conclussie komen dat ze volledig fout zitten op dit vlak. wel leven niet in cuba, noord koreaa etc. dit is gewoon een simpel vrij forum waar je gewoon moet kunnen lachen. ik hoop daarom dat er in de modscorner iemand een balletje opgooid dat het eigenlijk wel erg uit de hand aan het lopen is qua wisgedrag. en dat dan sterk ook nog 3 maanden geel heeft gekregen voor een dubbel acount is echt van den zotte. je jaagt zo alle kwaliteits poster hier voor eeuwid de duer uit. en volgens mij hebben jullie dat zelf ook echt niet eens door.

remmie was zelf voordat hij mod werd iemand die humor had, die niet zo van de harde hand was, die ook wilde lachen, die niks had met mods die om de haverklap voor absurt langere tijden rood gaven, (aan leden die voor kwaliteit hier zorgde zoals sterk) die op 'sublieme' wijze de draak stak met de mods, en nu is hij jammerlijk meegegaan in een soort beleid waarin ik hem totaal niet meer in herkend toen hij nog gewoon actief poster was. als hij nu nog gewoon een actief poster was geweest en geen mod weet ik zeker dat hij nu in deze topic flink van de toren had geblazen om het gevoerde beleid op dit moment. hopelijk is remmie niet op zijn teentjes getrapt nu, want ik bedoel er verders niks mee. maar ken hem als normale poster totaal anders, vandaar mijn kritiek nu een beetje op hem.

obiku? stja, ik denk dat hij teveel op zijn bnordje krijgt, en dat het veel meer een gezamelijk beleid is gewordne van de mods onder elkaar. hij krijgt vaak als boodschapper meer kritiek dan hij verdient. je moet het daarom ook veel algemener zien is mijn mening.

voor de rest heb ik niks meer op de mods te klagen, doen ze hun werk verders wel goed, alleen de pijnpunten mogen echt wel eens als mods onder elkaar flink onder een vergrootglas te komen liggen.

HR
Remmie werd mod toen jij rood kreeg voor een doodsverwensing aan de VG.
Vond hij onterecht en te zwaar. Nu deelt hij kwartjaren schorsingen uit voor dubbele acounts en pesterijtjes tegen een forumlid.
Zodra je mod word ga je anders tegen dingen aankijken en sluipen dingen erin waar je eerst niet voor stond.
Hopelijk wil Remmie even terug gaan naar zn eerste posts in de corner en even kijken waar hij toen voor stond.

Het beleid wat nu word gevoerd komt van Obiku af. Je doet waar je voor stond, maar ik denk dat het duidelijk is dat het niet wil werken.

Saul Goodman schreef:

Vraagje aan ex mods: kan dat wel, hele topics verwijderen? En zo ja, is dit in het verleden al eens gebeurd? Er is vast wel een techneut die het kan terughalen.
HR
Jahoor, kan zomaar gebeuren. Ik geloof zeker in het ongelukje.
Misschien dat Bas een backupje ergens heeft van het forum. Wie weet als hij bereikbaar is wilt hij wat terug plaatsen. Geen idee om de hoeveel tijd hij een backup maakt. Wie weet mis je wat dagen, maar das altijd nog beter dan niks meer hebben.

[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 10 december 2013 09:19:23).]
HR
HR
Laat dat maar aan Bas over ja, met wat geluk heb je voor juni 2035 antwoord en staat de backup er vlak nadat zn Ali 75e verjaardag viert :ja
HR
HR

Simson
Icoon

Uit: Zonderlijk
Reg.: 19 september 2005

Tegen die tijd bestaat dit forum toch al niet meer.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 168 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » E - Feyenoord Netwerk » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Kritiek op moderators

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord nog versterking halen?

Ja, voor de verdediging
Ja, voor het middenveld
Ja, voor de aanval
Nee

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 86,9% dat SC Heerenveen wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!