Feyenoord Netwerk
zondag 21 december 2014 - 04:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Stemtopic Beste FN poster [Finale]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

FrFc
Administrator

Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Przemyslaw Tyton
Reg.: 5 september 2009

De nieuwe award is de award van de kwalitatief beste poster. Hierbij gaat het om wie zijn posts het beste beargumenteert of wie volgens jou de meeste toegevoegde waarde heeft.

Zie: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum3/798.php#post28175

Uitslag ronde 1

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door FrFc (op 20 november 2012 22:04:20).]
HR
HR

E.C
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005

hoe krijg je die hele lijst in die spoiler? hoe werkt dat?
HR
HR

FrFc
Administrator

quote:HR
E.C schreef:

hoe krijg je die hele lijst in die spoiler? hoe werkt dat?
HR
Als je alles gehad hebt gewoon alles selecteren en op de spoiler knop drukken die hier boven ergens tussen staat ;)
HR
HR

E.C
Icoon

[Dit bericht is veranderd door Prima donna (op 13 november 2012 23:55:46).]
HR
HR

met rood witte groeten
Internationale topspeler

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

.

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 14 november 2012 01:50:25).]
HR
HR

nielsvd
Administrator

Uit: rotterdam
Reg.: 3 november 2008

HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

HR
HR

Sixto Rovina
Internationale topspeler

Reg.: 26 augustus 2010

HR
HR

FR_1908
Icoon

Uit: stekend
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004

HR
HR

FRjack
Vedette

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

HR
HR

RoelofLuinge
Crack

Vak: Maastribune - Business seats
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 14 december 2004

E.C schreef:

Duvel
RoelofLuinge

HR
Graftak
HR
HR

E.C
Icoon

HR
HR
HRHR
HR

FrFc
Administrator

Stemming is gesloten nu, uitslag komt ergens vanavond denk ik.
HR
HR

draaideur
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Moet een lange avond zijn geweest 16 november, frfc :B
HR
HR

FrFc
Administrator

draaideur schreef:

Moet een lange avond zijn geweest 16 november, frfc :B
HR
Ja de klok stond even stil hier, ik maar wachten kom ik erachter dat het al zondagavond is....

Maargoed, gezien de koek nu wel op is, kort ik deze award in. Tevens zal dit voorlopig de laatste zijn. Ik heb nu even een lijst met alle winnaars van ronde 1, de bedoeling is dat je daar een top 8 van maakt.
Elke plek is een bepaald aantal punten waard, als de ronde voorbij is zal ik aan iedereen de punten toekennen indien van toepassing.
Je hebt tot vrijdagavond 12 uur om je stem uit te brengen

Hier is de lijst in willekeurige volgorde:

Morgen zet ik nog even de exacte uitslagen van ronde 1 neer, maar het is nu een beetje te laat. Vanaf nu kan je stemmen. Een toelichting erbij zou natuurlijk leuk zijn.

[Dit bericht is veranderd door FrFc (op 19 november 2012 01:33:17).]
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

1) FRJack - Intelligent, voetbalverstand en drukt zichzelf glashelder uit. Luistert in tegenstelling tot veel andere posters ook écht naar de argumenten van anderen.
2) Obiku - Stabiele factor op dit forum, realistisch, down to earth en gaat niet mee in de waan van alle dag, of het hysterisch gejammer hier wanneer een speler niet bijtekent. Probeert het antieke woord "Nugoed" zonder al te veel succes nieuw leven in te blazen
3) E.C. - Door zijn harde geschreeuw wat een ondergewaardeerde poster. Geeft kleur aan het forum, heeft onmiskenbaar een eigen mening, en blijft achter deze mening staan, al is 99% van het forum er mee oneens. Cruijff zou jaloers zijn op zijn veel taalverrijkingen.
4) De realist - Sympathieke poster met scherpe analytische (en soms statische) invalshoeken. Kijkt net wat anders tegen de zaken aan dan de massa ier
5) Frankyboy - Vaak goed onderbouwde postings, niet alleen over voetbal maar ook zaken rondom het Maasgebouw, lijkt wat connecties te hebben
6) Ché Cliché - Strafpunten omdat hij zich hier niet meer laat zien, anders zeker een kandidaat voor de top 3. Inhoud en humor, een combinatie die je hier te weinig ziet
7) Kees Pijl - Heeft vaak scherpe analyses over spelers en spelsituaties, loopt niet als een schaap achter de 'standaardmening' op dit forum aan. Soms wel wat venijnig naar anderen toe
8) remmie - Post niet vaak, maar áls hij post is het altijd raak én beargumenteerd, ook zelden op een spelfout te betrappen
HR
HR

FRjack
Vedette

1. frankyboy

Over voetbal zit ik bijna altijd op één lijn met hem en dat zie ik als een compliment. Onderbouwt goed en is soms hard, maar veel vaker nog komt hij met een eye-opener over bepaalde situaties.

2. WANBELEID

Uitstekend lid met ontzettend goede beheersing van de Nederlandse taal. Is ook echt iemand die z'n postings nadien naleest en de taalfouten eruit vist. Ik mag dat wel, zeker ook omdat elke posting iets toevoegt.

3. Obiku

Toch wel één van mijn favoriete leden. Heeft een goede kijk op het spelletje en is in staat door het oog van de coach te kijken, iets wat op dit forum niet velen gegeven is. Geeft hoog op over 'karakter' en daar kan ik me vaak in vinden. Komt ook zelden met onzinnigheden.

4. Remmie

Als hij iets vaker zou posten, was er een grote kans geweest dat ik hem op één had gezet. Zijn postings zijn van een pure kunst en met een gemiddelde van 30 woorden per zin, weet hij het boeiend te houden. Inhoudelijk sterk, gevat en staat voor z'n mening.

5. Ulligan

De humor-award al volledig terecht binnen gesleept en ik vermoed ook een beetje de allemansvriend op dit forum. Prima admin en heeft z'n opvolger ook zeer zorgvuldig uitgekozen ( :B ). Na 12 jaar op het forum lijkt hij er nog steeds graag te komen en dat op zich is al een prestatie. Inhoudelijk sterk, zoekt af en toe de controverse en reikt veel posters een spiegel aan met z'n sarcasme dat helaas (of misschien wel juist niet!) vaak niet herkent wordt.

6. E.C

Wordt altijd een beetje lacherig over gedaan, maar als je puur naar de inhoud kijkt is het een uitstekend lid. Ik denk ook dat hij in het echt een hele boeiende gesprekspartner zou zijn, helaas komt het op een forum nogal schreeuwerig over. Heeft een eigen mening, 'draait' nooit ( :B ) en je gaat niet graag met hem in debat. Stiekem volgens mij een ouwe knuffelbeer. :B

7. Derrick Rose

Zonder anderen tekort te doen, denk ik dat hij de beste moderator is van ons team. Is in staat met een 'helicopterview' de situatie te overzien en post ook zo; neutraal, objectief en zeer genuanceerd. Verdient een plek in mijn top 8.

8. Heineken

Het bier van dit merk begin ik meer en meer te waarderen en datzelfde geldt voor de poster. Doet geen vlieg kwaad, kan het met iedereen goed vinden en is inhoudelijk ook gewoon goed. Ondergewaardeerd.
HR
HR

FRjack schreef:

18. Heineken

Doet geen vlieg kwaad, kan het met iedereen goed vinden HR
:D :D :D :pul
HR
HR

FRjack
Vedette

HR
HR
HR
HR

pipapaauwe
Icoon

Uit: muntend
Droomaankoop: Nicky Hofs
Reg.: 17 februari 2005

FRjack
Epa001
remmie
Ulligan
Beer
Obiku
E.C
Ribruijn
Ronald Hamming
Derrick Rose
HR
HR
FRJack - met vlag en wimpel voetbalinhoudelijk de beste
remmie - zeer goede tweede. Bij beide lees ik altijd tot de laatste letter
ulligan - goede mix tussen sarcasme, humor en voetbalinhoud
Heineken - weet niet waarom, maar ben het eigenlijk altijd eens met wat 'ie zegt/schrijft
Derrick Rose - Gewoon goede poster
Tricky Dicky - idem
pipapaauwe - grootste droogkloot hiero maar al zijn opmerkingen zijn raak en to-the-point (hoewel niet altijd voetbalinhoudelijk)
Happel - als 'ie niet persoonlijk wordt volg ik z'n postings met grote interesse. Hoewel het wel vaak over een gezamenlijke hobby gaat (historie en niet voetbal)
HR
HR

Sixto Rovina
Internationale topspeler

Reg.: 26 augustus 2010

FRJack moet winnen, de rest maakt toch niet uit. Ik stem dus op hem. Moet ik er nog 7 bij verzinnen nu of mag ik lekker lui zijn :B
HR
HR

FrFc
Administrator

Sixto Rovina schreef:

FRJack moet winnen, de rest maakt toch niet uit. Ik stem dus op hem. Moet ik er nog 7 bij verzinnen nu of mag ik lekker lui zijn :B
HR
Een top 8 maken is toch niet zo moeilijk. Hoewel ik weet dat het wat lastiger is omdat je mij niet kan kiezen, maar toch :B
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » E - Feyenoord Netwerk » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Stemtopic Beste FN poster [Finale]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er in de spits?

Kazim
Te Vrede
Immers
Een ander

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 88,1% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!