Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Gastenboek Feyenoord Netwerk
Het moderatorsteam wenst iedereen een plezierige vakantie!
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Het moderatorsteam wenst iedereen een plezierige vakantie! 
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 27 juli 2008 om 19:36:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fredheftruck16 schreef:

(...)

Klopt, ik ben daar dan ook van af gestapt..

Verander je nickname dan
 Help mods!
Pool: 769eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 719e / - / 822eOpstelling: 4-4-2
fredheftruck16
Vaste waarde in elftal

Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
Gepost op 27 juli 2008 om 22:18:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Verander je nickname dan

Waarom ?
 Help mods!
Pool: 669eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 568e / - / 339eOpstelling: incompleet
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 28 juli 2008 om 23:51:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hebben we een nieuwe mod onder de naam silvester??
 Help mods!
Pool: 634eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 28 juli 2008 om 23:53:31.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

Dat moet Ruitertje1969 wel zijn dan..
 Help mods!
Pool: -MotM Heracles Almelo-Feyenoord: van BronckhorstBattle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 29 juli 2008 om 00:01:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

Ja! Hij zal zich spoedig aan jullie voorstellen!
 Help mods!
Pool: -MotM Heracles Almelo-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
remmie
Nationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 mei 2006
Gepost op 29 juli 2008 om 00:03:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Decker schreef:

(...)

Slim van je om degene die je weg wil hebben binnenboord te halen
 Help mods!
Pool: 174eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 248e / - / 290eOpstelling: 4-4-2
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 29 juli 2008 om 00:08:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Decker schreef:

(...)

als het maar niet che is die in wolfskleren duikt
 Help mods!
Pool: 634eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Silvester
Jeugdspeler

Reg.: 28 juli 2008
Gepost op 29 juli 2008 om 00:24:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

als het maar niet che is die in wolfskleren duikt

Ik kan je meedelen (en gerust stellen?) dat dat niet het geval is

Wie ik wel ben blijft zoals bekend bij alle mods en admins in het midden, dat werkt voor iedereen het prettigst.

Ik beloof bij deze dat ik een ieder zo goed mogelijk zal proberen bij te staan.

Vragen? Neem gerust contact op
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 29 juli 2008 om 07:02:27.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*fluit*
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.462,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 29 juli 2008 om 07:44:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veel succes.
 Help mods!
Pool: 412eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 203e / - / 219eOpstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 29 juli 2008 om 08:07:37.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Veel succes.

Jeetje alien wat ben jij er momenteel atijd vroeg bij. Ik dacht dat je werkloos was

@ silvester >> succes!
 Help mods!
Pool: 354eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 40e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
Buakaw Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 29 juli 2008 om 08:08:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fuck, het is Dick. Hij gaat ons nu allemaal terugpakken...

Succes Silva
 Help mods!
Pool: 804eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Gepost op 29 juli 2008 om 08:10:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Jeetje alien wat ben jij er momenteel atijd vroeg bij. Ik dacht dat je werkloos was

@ silvester >> succes!

Er heerst griep hier, dus helaas een ziektewetje... * kuch kuch*
 Help mods!
Pool: 412eMotM Heracles Almelo-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 203e / - / 219eOpstelling: 4-4-2
fredheftruck16
Vaste waarde in elftal

Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
Gepost op 29 juli 2008 om 10:41:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Er heerst griep hier, dus helaas een ziektewetje... * kuch kuch*

Ruth is ook "dokter".
 Help mods!
Pool: 669eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 568e / - / 339eOpstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 juli 2008 om 13:50:01.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Fuck, het is Dick. Hij gaat ons nu allemaal terugpakken...

Succes Silva

Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 29 juli 2008 om 14:56:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Silvester schreef:

(...)

Ik kan je meedelen (en gerust stellen?) dat dat niet het geval is

Ojee, haakjes.

Het is wvH
 Help mods!
Pool: 262eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 216e / - / 237eOpstelling: 4-4-2
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 29 juli 2008 om 15:38:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Veel succes.

dat smily van je veraad iets ali
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 31 juli 2008 om 17:08:14.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog een paar uur en dan krijgen jullie allemaal het @)*@(*Q)!#@_ maar! Ik ga tien dagen lang helemaal kapoet!

[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 31 juli 2008 17:09:07).]
 Help mods!
Pool: 138eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 411e / - / 188eOpstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 31 juli 2008 om 19:21:56.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Nog een paar uur en dan krijgen jullie allemaal het @)*@(*Q)!#@_ maar! Ik ga tien dagen lang helemaal kapoet!

Rot 's op man!
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.462,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 31 juli 2008 om 19:46:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Ken je niet wat langer weg blijven?
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 31 juli 2008 om 21:02:43.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Fijne vakantie Ché. Vergeet niet je mening onder stoelen of banken te steken
 Help mods!
Pool: 354eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 40e / - / 38eOpstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 2 augustus 2008 om 11:32:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na menige PM's en donaties van mede forumleden heb ik ook besloten op vakantie te gaan voor ca 10 dagen.

Echter ga ik pas in oktober

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 2 augustus 2008 11:32:33).]
 Help mods!
Pool: 769eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 719e / - / 822eOpstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 25 augustus 2008 om 20:56:29.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn 10,000ste post, het is toch van de zotte. Tenminste, mijn 10.000ste als Artois niet wederom in mijn geschiedenis gaat zitten wroeten en gaat zitten deleten. Die moet ook even heerlijk offtopic in het gastenboek he?

Enig idee hoe achterlijk veel tijd ik eigenlijk op dit forum heb doorgebracht? Ik zou er een medaille voor moeten krijgen. Nou ja, in ieder geval voor moeten worden betaald.

Als jonge hond mij aangemeld op 24 maart 2003. Onthoudt u die datum. Op mijn geboortedatum na de meest belangrijke datum in de geschiedenis van de mensheid.

Maar zoals ik al eerder schreef was ik in het begin een beetje stil, rustig lezen, maar toen ik het eenmaal te pakken had, had ik het te pakken ook. Ballenjongen wilde ik niet zijn en die bril bij mijn naam moest zo snel mogelijk pleite. Dat ging niet snel genoeg. Ik begon te posten… en te posten.. en te posten… Ik had al vrij rap een willem van hanegem/Dick van den Polder tempo te pakken, al is die in de loop der tijd wel afgenomen. Jaja, bij mij wel.

Ik werd ouder, de mond werd groter en de mening werd duidelijker. Vaak ongenuanceerd, maar goed, ik mag dat. Hoe vaak ik wel niet in de clinch heb gelegen met moderators en administrators, het is niet meer op één hand te tellen. De zeikerd en kritische Ronaldinho2 ging eraf met rood en ik ging de barricade op en protesteren. Onrecht was aangedaan en ik wilde gerechtigheid. Ruzie met mods, moddergevechten, etc, etc. Maar gerechtigheid kwam in het geval van Ronaldinho2 nooit. Tenminste, niet onder die nickname.

Ook voor echte critiche kwam ik op. De eerste keer niet op een goede manier, al is dat met de meeste van de personen uitgesproken, al houdt een enkeling nog behoorlijk wat wrok tegen me. Dat is zijn goed recht overigens. Die ouwe opa, de eeuwige zeur die zegt nimmer begint te schelden, maar toch elke keer opnieuw weer losgaat, is inmiddels ook weer op FN te bewonderen. Dat was dus een overwinning. Althans, dat was het toen… Toch heb ik ‘slechts’ één maal geel gekregen. Dat vond ik helemaal niets, zo’n plakkie kaas achter mijn naam. Een maand lang ‘onschuldig’ bestraft. Een volgesnoten maandverbandje of een plakkie kaas. Daar zit voor mij geen verschil tussen.

Het is eigenlijk raar hoe een forum met je persoonlijke leven verbonden kan raken. Ik heb een aantal forummembers ontmoet en dat je het dan ook over andere members hebt op dat moment is toch eigenlijk totaal van de gekken. Je noemt elkaar zelfs bij de forumnaam of een afkorting daarvan. Maar ik kan er niets aan doen. Ik lach me kapot om figuren als Dick van de Polder, willem van hanegem, Georges St-Pierre (formally known as: Master Rules, Gods Favorite, Gianni Zuiverloon, Feyenoord voor altijd, Tito Ortiz and Frank Mir) en (Don) Ecuador.

Er zijn veel dingen waar ik zo hard om gelachen heb. Het moment dat Ecuador dacht dat iedereen een pb had gekregen over een transfer van wereldformaat, behalve hij zorgde voor ruim twee uur prima vermaak. De Simons topic is weken hilarisch van aard geweest. Jammer dat de daarop volgende bbq nooit is geweest. Ik had wel trek in een paar speciale Servische specialiteiten van CCCC (toentertijd Srbija en Levski) en ook de Tymoschuk-topic nam ‘Simons-achtige’ proporties aan.

Het grote hoogtepunt voor mij was toch wel Gianichedda-gate. Met een aantal forummembers een geruchtje verzinnen en er een beetje geheimzinnig over doen. Vervolgens tuint driekwart van het forum erin en namen tientallen internetsites het over. Wat heb ik gelachen zeg, geweldig. Een heerlijke stunt, waar velen erg kwaad over waren, maar dat interesseert me eigenlijk geen reet, want ik heb er hartelijk om gelachen.

En nu heb ik dan 10.000 posts verzameld. 10.000! Het blijft een achterlijk hoog aantal. Velen van de forummembers zullen hopen dat ik hierbij mijn vertrek aankondig. Ik heb nieuws voor jullie:

ECHT NIET! Ik ben niet weg te krijgen, blijf mijn mening spuien, mensen en spelers bekritiseren, het bloed onder nagels van mensen vandaan halen, slowchats verzamelen, maar vooral mijzelf zijn. I am here and I am here to stay. Fuck ‘vroeger was alles beter’! willem van hanegem, HERE I COME!
 Help mods!
Pool: 138eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 411e / - / 188eOpstelling: 4-4-2
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 25 augustus 2008 om 21:07:38.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gefeliciteerd mooi geschreven

(ik heb er inmiddels ook al 1000 sinds vandaag en dat in 4 jaar tijd, ja WVH zo kan het ook))
 Help mods!
Pool: -MotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Tilburg
Reg.: 17 maart 2001
Gepost op 25 augustus 2008 om 21:09:59.       MSN: therealneochamp@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Na menige PM's en donaties van mede forumleden heb ik ook besloten op vakantie te gaan voor ca 10 dagen.

Echter ga ik pas in oktober

Belasting weer opgelicht ??

@ Che.. Weer al 1 zonder een leven... 10.000 postings . ai ai ai

Gefeliciteerd kerel ! Hopen dat je aan de volgende 10.000 postings net zoveel plezier gaat beleven !

Help mods!
Pool: 585eMotM: Heracles Almelo-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 875e / - / 787eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk