| Poster | | Topic: Sluit topics in scouting s.v.p. niet zo panisch |  |
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 | We hebben een forum "Scouting en mogelijke aankopen". Over Koevermans liep een topic met 2461 posts (!). Echter, prompt nadat bekend werd dat PSV een akkoord met hem heeft en iedereen de voors en tegens van dat nieuws in dat topic bespreekt, wordt het topic met de botte bijl afgekapt onder de opmerking "Koevermans is naar PSV dus dit topic kan dicht".
Waarom is dat toch dat discussies op zo'n manier worden afgebroken. Laat zo'n discussie gewoon een dag of drie uitwaaien en zet het topic dan dicht. In een forum over scouting moet je immers toch ook je mening kunnen geven over het míslopen van een speler? Heeft Feyenoord wel de goeie beslissing genomen of niet, hadden we ook zoveel geld op tafel moetne leggen etc, dat zijn toch hele normale onderwerpen die met "scouting en mogelijke aankopen" te maken hebben?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | In deze geef ik Decker groot gelijk, Koef komt niet dus kan je over hem toch ook in het psv-topic gaan discussieren, want dat is hij nu een psv-er en dus geen mogelijke aankoop meer van ons cluppie Feyenoord.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13735 Reg.: 1 augustus 2004 | slotje? 
|
|
|
Wesley Regelmatige invaller
Uit: Maasgebouw Vak: Marathontribune - JJ Posts: 280 Reg.: 12 april 2002 | Ik geef Kalouless in het geval van het topic Koevermans wel gelijk, er was daar best wel een aardige discussie gaande.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: Patrick73 schreef:
In deze geef ik Decker groot gelijk, Koef komt niet dus kan je over hem toch ook in het psv-topic gaan discussieren, want dat is hij nu een psv-er en dus geen mogelijke aankoop meer van ons cluppie Feyenoord.
Moet je de scoutingstrategie van Feyenoord inzake Koevermans in het PSV-topic bespreken? Sorry hoor, maar dat lijkt me pas écht off-topic.
Nogmaals: er moet in het scouting-forum toch gewoon ruimte zijn om je mening te geven over het mislopen van een speler?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Wesley schreef:
Ik geef Kalouless in het geval van het topic Koevermans wel gelijk, er was daar best wel een aardige discussie gaande.
Oh en bij andere mogelijke aankopen mocht hij wel gelijk dicht, beetje krom dit.
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1230 Reg.: 16 augustus 2006 | Normaal gesproken is het beleid dat als een speler waar Feyenoord op aast, een contract elders tekent, het topic wordt gesloten. Als dit niet gebeurt zullen er ook mensen roepen "Waarom is deze topic nog open, de speler gaat toch niet naar Feyenoord". Zoals Patrick73 ook aangeeft, er kan ook verder gediscussieerd worden in het PSV-topic.
Toch snap ik het punt van Kalouless ook wel, maar zo'n drie dagen regel zal niet veel veranderen. Stel dat na drie dagen er nog een goeie discussie gaande is. Moet de topic dan gesloten worden? Wellicht kan er een topic worden geopend met 'Aankopen waar Feyenoord net naast heeft gegrepen', en kunnen dit soort gevallen daar besproken worden.
Er zijn nog meer dingen die mogelijk veranderd worden in het Scouting en mogelijke aankopen forum. Ik zal hier zo een nieuwe topic over openen, daar kan dit ook verder besproken worden. Hier komt dus nu een slotje op.
|
|
|