| Poster | | Topic: Nieuwe richtlijnen "Scouting en mogelijke aankopen"-forum |  |
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Ik vind het prima zo.
Mensen die de boel willen belazeren, krijgen rood.
Mensen die het verdomme om te lezen en toch valse geruchten plaatsen in de daar niet voor bestemde topics, krijgen geel.
Mensen die niet on-topic blijven, hun berichten worden verwijderd.
Drukke tijden voor de Mods, maar de regels zijn prima.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Drukke tijden voor de Mods, maar de regels zijn prima.
Who said modding was an easy job?
Ik ben het met pipa eens, vooral over het gele/rode kaart gedeelte..
Die nutteloze posts zijn het gevolg van 'lompe' geruchten die gepost worden.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Moet er nu over elk gerucht een apart spelers topic komem, zeker als het om vp berichten gaat? Onoverzichtelijk ! Mag daar aub een slotje op ? Topic over Ben Haim!
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 29 april 2008 11:23:13).]
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
Moet er nu over elk gerucht een apart spelers topic komem, zeker als het om vp berichten gaat? Onoverzichtelijk ! Mag daar aub een slotje op ? Topic over Ben Haim!
Bron is Sportweek... Lezen is ook een kunst
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 902 Reg.: 23 juli 2003 | Decker/Administrator: Zoals ik al zei, klagen mag hier, dan wil ik ook best uitleggen waarom je post is weggehaald. Niet in deze topic.
Kuytekind schreef:
Ik reageer heel normaal op iets wat meer dan een gerucht is (de oefenwedstrijd tegen benfica die op de site stond en weer is geschrapt, zelf volgens de homepage van deze site...) en de post wordt gewist.
De oorspronkelijke post staat er nog wel en ik reageer daar gewoon op, soms snap ik niet helemaal wat wel en niet mag hoor
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1230 Reg.: 16 augustus 2006 | Het Geruchten-topic was de laatste tijd een zootje en er waren veel offtopic posts. Het geruchtentopic is, zoals je weet, bedoeld voor discussies over geruchten van de iets minder betrouwbare sites, zoals voetbalzone, voetbalprimeus, fr12, etc.
Bijna alle verwijderde posts hadden niks meer met deze geruchten te maken, maar ging meer over spelers die mensen graag zagen komen (en dat kan in het "wie zou jij willen zien kome"-topic), en over andere onzin.
Artois en ikzelf hebben de topic wat opgeschoond om het leesbaar te houden voor mensen die wat over geruchten willen lezen, als die er al zijn. Als die geruchten er niet zijn hoeft daar ook niet gepost te worden.
We hadden de post waar jij op reageerde inderdaad ook kunnen weghalen, maar we kunnen nou eenmaal niet alles nalezen en verwijderen wanneer het offtopic is. Dan hebben we een fulltime taak aan het modereren. Er zullen in de toekomst ook nog wel eens berichten doorglippen, daar doe je niks aan.
Er is verder ook geen enkele sanctie verbonden aan het verwijderen van je bericht, dus don't panic. Alleen als mensen na herhaaldelijke waarschuwingen offtopic blijven gaan moeten ze zich zorgen gaan maken.
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: Wyatt schreef:
Het is toch ook niet te geloven. Het topic is -met een duidelijke uitleg- nog geen half uurtje open en de een ziet N'Kufo graag komen, de ander hoopt op Sibon, weer een ander hoopt op Arnautovic, een ander ziet graag Koevermans, Wielaert en Ooijer komen en een vijfde vraagt zich af of Slory nu is afgeschreven nu Tomasson zijn rugnummer krijgt.
DIT IS HET GERUCHTENTOPIC! EN OVER DEZE SPELERS ZIJN GEEN GERUCHTEN!
Lees a.u.b. nog 1 keer de tekst boven aan het topic, er volgen nu kaarten voor diegene die in dit topic off-topic gaan. Het wordt nog druk genoeg deze transferperiode, dus let een beetje op of je postings in het goede topic staan.
PS: Er is ook nog zoiets als "Wie zou jij willen zien komen", gebruik dat topic dan!
Ik zat aan Sibon te denken, omdat ze een kopsterke spits willen.
In bepaalde zin kun je dat ook als gerucht zien, het is alleen uitzoeken WIE het is.
Ik ben het dus niet helemaal met je eens.
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1230 Reg.: 16 augustus 2006 | Ja en voordat je het weet staat het hele topic weer vol over kopsterke spitsen waar totaal geen interesse in is. En daar is het topic simpelweg niet voor.
Als het op deze manier doorgaat met het geruchtentopic gaan beide geruchtentopics dicht en worden er alleen nog maar topics geopend over spelers waarvoor de interesse door een betrouwbare bron gemeld is.
|
|
|
Wyatt Administrator
Vak: - Posts: 630 Reg.: 17 september 2007 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
(...)
In bepaalde zin kun je dat ook als gerucht zien, het is alleen uitzoeken WIE het is.
In bepaalde zin kan je dat dus ook neerzetten in het "Wie zou jij willen zien komen" topic!
Als je mij namelijk kan aangeven waar je dit gerucht vandaan hebt dan kan dit in het geruchtentopic, anders is het een gok/verzinsel/wens van je zelf en hoort het in het door mij genoemde topic. En nee: je mag FRB niet als bron opvoeren...
We moeten even wat strakker modereren anders wordt het deze transferperiode een onoverzichtelijke bende op FN.
[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 2 juli 2008 14:24:11).]
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | Decker/Wyatt,
Ok het is duidelijk, zal er op letten.
Ook ik wil graag het forum schoon houden, heb er zelfs nog over gepost kort geleden.
Bedankt voor de info.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Wapper dan ook eens met de plakkies kaas.
Want nu gaan de goede onder de slechte lijden, als het geruchten topic dicht gaat.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Wapper dan ook eens met de plakkies kaas.
Want nu gaan de goede onder de slechte lijden, als het geruchten topic dicht gaat.
Forumleden een gele kaart aannaaien is onsportief. 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Forumleden een gele kaart aannaaien is onsportief. 
Ik naai niks aan, dat doen ze zelf door niet aan de regels te houden.
|
|
|
|
Artois Moderator
Uit: Nouvion Vak: - Posts: 107 Reg.: 6 maart 2008 | Een aantal off-topic berichten verwijderd...
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Artois schreef:
Een aantal off-topic berichten verwijderd...
Ik merk het.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2776 Reg.: 5 augustus 2003 | Wat zullen de mods blij zijn als het 31 augustus is zeg. Je zou Decker en co bijna aan gaan zien voor normale posters ^^
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1230 Reg.: 16 augustus 2006 |
quote: Scrummie schreef:
Wat zullen de mods blij zijn als het 31 augustus is zeg. Je zou Decker en co bijna aan gaan zien voor normale posters ^^
Als het in dit tempo doorgaat heb ik jou 31 augustus al ingehaald qua aantal posts.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Iemand moet me toch eens uitleggen wat het nu is van het verwijderen van posts van 1 of meer pagina's terug. Dat je het op de voorliggende pagina verwijdert is nog te begrijpen maar enkele pagina's terug? Bovendien worden er best aardige discussies gevoerd en is het niet allemaal slap 'geloel'.
Ik begrijp dat het nogal slecht weer is en men zich misschien verveelt maar gaat dit niet heel erg ver? Zit er geen lekker wijf op de bank om de regenachtige dag mee door te komen? 
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1230 Reg.: 16 augustus 2006 | Nee die zit er niet. En ik had idd even tijd over
Ik snap je punt wel, maar het blijven offtopic posts. Er wordt regelmatig gewaarschuwd en zeker het geruchtentopic proberen we wat leesbaar te houden. Iemand die 3 dagen doorgebracht heeft met een lekker wijf op de bank en wil lezen welke geruchten er zijn rondom Feyenoord heeft waarschijnlijk weinig trek om zich door al die posts heen te ploegen.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Ik zie anders zelfs serieuze posts verwijderd worden nu...
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ik zie anders zelfs serieuze posts verwijderd worden nu...
Dan sla je die posts die jij serieus neemt,voor je zelf op als je ze voor de eerste keer heb gelezen ! 
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ik zie anders zelfs serieuze posts verwijderd worden nu...
Klopt er zijn van mij al wat postings verwijderd 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Al mijn tactische bepalingen m.b.t tot 4-3-3 of 4-4-2 zijn verwijderd. Dit is van belang in het grote geruchtentopic ivm de type spelers die daar worden genoemd. Kunnen de modjes zich niet beter bezig houden met de posts van een aantal figuren met meer dan 10.000 posts die alleen maar uit onzin, herhalingen en open deuren intrappen bestaan? 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 20 juli 2008 21:35:07).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: El Jefecito schreef:
Al mijn tactische bepalingen m.b.t tot 4-3-3 of 4-4-2 zijn verwijderd. Dit is van belang in het grote geruchtentopic ivm de type spelers die daar worden genoemd. Kunnen de modjes zich niet beter bezig houden met de posts van een aantal figuren met meer dan 10.000 posts die alleen maar uit onzin, herhalingen en open deuren intrappen bestaan? 
Aangezien je van verwijderde post een bericht ontvangt met de verwijderde inhoud is er toch niets aan de hand ?
|
|
|
Lowlife  Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 964 Reg.: 23 januari 2005 | quote:
--------------------------------------------------------------------------------
El Jefecito schreef:
Al mijn tactische bepalingen m.b.t tot 4-3-3 of 4-4-2 zijn verwijderd. Dit is van belang in het grote geruchtentopic ivm de type spelers die daar worden genoemd. Kunnen de modjes zich niet beter bezig houden met de posts van een aantal figuren met meer dan 10.000 posts die alleen maar uit onzin, herhalingen en open deuren intrappen bestaan?
--------------------------------------------------------------------------------
Er zijn er bij die al na ongeveer 4000 posts net zo'n niveau halen met onzin, herhalingen etc. 
|
|
|