Feyenoord Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 12:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Forum aanpassingen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »

HR

Jeffrey.
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 december 2002

Zoals jullie hebben gezien is het Forum Drastisch aangepast. Er liepen te veel Topic's in te weinig Forums.Nu is alles een stuk overzichtelijker geworden.Mochten jullie nog een idee of suggestie hebben, hoor ik dat graag.
HR
HR

Feye-Marco
Icoon

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004

Ziet er allemaal goed uit!

Even een kleine mierenneuk actie:

Ere divisie hoort eigenlijk aan elkaar ;). En het is Jupiler LeaGue, en officieel volgens mij UEFA Cup.

Verder: de complimenten!

[Dit bericht is veranderd door Feye-Marco (op 21 augustus 2006 19:00:08).]
HR
HR

Simson
Crack

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Ik heb niets te mierenneuken eigenlijk. Vindt de aanpassingen goed, was idd wel nodig. Als ik toch nog een idee heb hoor je het wel.
HR
HR

Pablo
Crack

Uit: Eindhoven
Reg.: 2 november 2000

Moet eerlijk bekennen dat ik telkens in het hoofdmenu enkel kijken naar 'Klik hier voor een overzicht van nieuwe postings sinds je vorige bezoek'.

Verder een goede zet om extra moderators in te zetten, er was wel heel veel wildgroei op het forum. Keep up tha good work! :pul
HR
HR

Daniel GT
Vaste waarde in elftal

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 23 januari 2005

Bwhuuuuuuuuhhhh!!!

We hebben een onzin forum :schrik :nee Een onzin forum vind ik helemaal niets. Wat is het nut van een onzin forum precies?

Verder zou ik van Oranje, Jong Oranje en Nationale Jeugd selecties, Nationale elftallen maken. Dat staat wat netter.

Lach, Muziek ,Tv ,Radio en Onzin Forum kan misschien ook wel een wat mooiere en kleinere naam mogen krijgen, bijvoorbeeld Overige zaken oid. Misschien heeft iemand ideen?

[Dit bericht is veranderd door Daniel GT (op 21 augustus 2006 23:16:58).]
HR
HR

Remco B.
Vedette

Reg.: 25 juni 2003

quote:HR
Daniel GT schreef:

We hebben een onzin forum :schrik :nee Een onzin forum vind ik helemaal niets. Wat is het nut van een onzin forum precies?

HR
Adgertic, waar ben je? ;)
HR
HR

Daniel GT
Vaste waarde in elftal

Remco B. schreef:

(...)

HR
Misschien is het inderdaad handig wat de voorstanders onder onzin verstaan :)
HR
HR

Remco B.
Vedette

Een onzin forum is hardstikke leuk hoor, het hoeft toch niet allemaal serieus praat te zijn op een forum?
HR
HR

Daniel GT
Vaste waarde in elftal

Remco B. schreef:

Een onzin forum is hardstikke leuk hoor, het hoeft toch niet allemaal serieus praat te zijn op een forum?
HR
Dat snap ik. Er kan op dit forum toch ook leuk gediscusseerd worden over computergames, muziek, teveel zuipen, enz... Maar het moet niet persee verder willen gaan dan dat. Als we het hier gaan hebben over wargames, je leukste sexervaring ed vind ik dat allemaal onzinnig, daar zijn genoeg andere forums voor. Tenslotte vind ik dat we dan veels te veel afdwalen van waar dit forum eigenlijk voor bedoeld is.

Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit bij wat jij verstand onder onzin, maar dit is zoals ik het zie ;)

[Dit bericht is veranderd door Daniel GT (op 22 augustus 2006 00:06:00).]
HR
HR

Daniel GT schreef:

(...)

Dat snap ik. Er kan op dit forum toch ook leuk gediscusseerd worden over computergames, muziek, teveel zuipen, enz... Maar het moet niet persee verder willen gaan dan dat. Als we het hier gaan hebben over wargames, je leukste sexervaring ed vind ik dat allemaal onzinnig, daar zijn genoeg andere forums voor. Tenslotte vind ik dat we dan veels te veel afdwalen van waar dit forum eigenlijk voor bedoeld is.

Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit bij wat jij verstand onder onzin, maar dit is zoals ik het zie ;)
HR
als mensen behoefte hebben aan een onzintopic dan mag die er van mij komen. ik zie het probleem niet helemaal! :pul
HR
HR

Scrummie Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: schot
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 5 augustus 2003

Goeie aanpassingen. Zorgt voor wat meer structuur en duidelijkheid.

1 opmerking: Zag dat het "beeld en geluid" topic in "home of history" is geplaatst. Goed plan. Alleen zag ik daar ook oud spelers enzo staan. Zou het niet slim zijn om oud spelers als Lazovic gewoon een oud spelers forum te geven, en mannen als Bosvelt en Kuijt in het home of history te plaatsen? Vind dat een Lazovic nou niet echt het heeft verdiend om in *het* Home of History te staan.
HR
HR

Jeffrey.
Vedette

Op zich heb je daar gelijk in Scrummie,maar we kijken het gewoon even aan.Mocht het echt druk worden met oud spelers, kunnen we altijd nog een Forum voor oud spelers in het leven roepen. Er zijn nu zoveel Forums bij gekomen in zeer korte tijd, dat we even willen kijken hoe alles gaat lopen.Maar ik snap absoluut je punt !!
HR
HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000

Scrummie schreef:

Goeie aanpassingen. Zorgt voor wat meer structuur en duidelijkheid.

1 opmerking: Zag dat het "beeld en geluid" topic in "home of history" is geplaatst. Goed plan. Alleen zag ik daar ook oud spelers enzo staan. Zou het niet slim zijn om oud spelers als Lazovic gewoon een oud spelers forum te geven, en mannen als Bosvelt en Kuijt in het home of history te plaatsen? Vind dat een Lazovic nou niet echt het heeft verdiend om in *het* Home of History te staan.
HR
Tja, hoe je het ook wendt of keert. Lazovic is wel een speler die bij Feyenoord heeft gespeeld. En dus in het 'museum' thuishoort.
HRHR
HR

Remco B.
Vedette

Jeffrey, misschien kan jij verklaren waarom ik zo'n 150 posts vermindert ben?
HR
HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000

Remco B. schreef:

HR
Ik denk dat de posts die nu in nieuwe fora staan nog verwerkt moeten worden, omdat ze nog niet gelinkt zijn aan het systeem?

Zul je zien hoe snel je aantal posts ineens stijgt straks :B

(ik mag niet meer op de man spelen, dus ik ga niet vertellen wie je inhaalt)
HR
HR

adgertic
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 augustus 2003

Remco B. schreef:

(...)

HR
Zat op lowlands...
Als ik dit geweten had...
Wat een super verbouwing!!!!!
Echt gasten HULDE!!!
HR
HR

Jeffrey.
Vedette

Remco B. schreef:

HR
Euh nee Remco sorry dat kan ik niet echt terug vinden.Vreemd in ieder geval, maar het kan niet te maken hebben met het aanpassen van de site, want alles word opgeslagen in een database.En er kunnen dus geen gegevens verloren gaan terwijl ik aan de site aan het werk ben.Dus nogmaals sorry maar ik zou het niet weten.
HR
HR

Borrie
Crack

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - QQ

Opzich zeker positief.

Vind het nu alleen wel een beetje vreemd dat bv. de Jupiler-topics vlakboven de loze TV, Lach en shit topics staan.

De restafdeling wordt wel erg groot zo. Een subverdeling daar zou ik niet erg vinden persoonlijk.
HR
HR

Decker
Crack

Reg.: 16 augustus 2006

Je hebt wel een punt. Ik zal eens overleggen of hier ook naar gekeken kan worden. Suggesties zijn uiteraard welkom, misschien een idee om een subforum "Voetbal overig en andere sporten" te beginnen.
HR
HR

adgertic
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 augustus 2003

Een subverdeling met competities ofzo?
Lijkt me opzich geen slecht idee...
Dan zou je in dat deel de volgende krijgen:

Buitenlands Voetbal, Champions League en Uefacup
Eredivisie en de Jupiler league
Nederlandse Nationale Elftallen, en Interlands van andere Landen

Dan zou je in het gedeelte overige forums het volgende krijgen:
Andere sporten
Games, Computer en Internet
Lach, Muziek ,Tv ,Radio en Onzin Forum

Ik ben in principe voorstander.
HR
HR

Xintanovic Rode kaart: waarschuwing
Crack

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000

Kan de Jupiler League niet gewoon 'Eerste Divisie' genoemd worden? Dat de KNVB die achterlijke namen accepteert, betekent toch niet dat wij die moeten overnemen? Daarbij is het ook een stuk duidelijker, immers gezien de aandacht voor de 1e divisie, zou het mij niets verbazen dat aan het eind van dit seizoen nog steeds mensen denken aan de Belgische competitie bij deze naam.

'Lach, Muziek ,Tv ,Radio en Onzin Forum' vind ik een overlap van zaken die apart horen te staan. 'Lach en Onzin' dus, en 'TV en Radio' (Film, TV en overige Media met als onderschrift dat het niet-Feyenoord-gerelateerde zaken betreft) lijkt me meer geschikt. Deze laatste kan immers ook serieuzere topics opleveren over televisiesieries en films bijv..
Tevens pleit ik voor nog wat naamswijzigen:
- Feyenoorders-aan-tafel --> Maatschappelijk discussie Forum
- Nederlandse Nationale Elftallen, en Interlands van andere Landen --> Oranje en overige interland voetbal
- Buitenlands Voetbal, Champions League en Uefacup. -->Buitenlands voetbal en Europese competities (covert de materie beter, en je neemt ook zaken als Intertoto en de overige internationale competities mee)
- Feyenoorders-aan-tafel --> Maatschappelijke discussie forum

Een beetje eenduidigheid in hoe de forums worden benoemd zou een goede zaak zijn, zowel in woord als inzake het uiterlijk (vandaat de vetgedrukte punt bij 'Buitenlands Voetbal, Champions League en Uefacup.'. Die staat er elders namelijk niet.
HR
HR

Jeffrey.
Vedette

Ik heb het Forum weer iets aangepast, ik denk dat het zo wel helemaal oke is.Bedankt voor jullie meningen en complimenten.
HR
HR

Scrummie Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: schot
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 5 augustus 2003

Kan er niet een hok komen die alleen voor SCC houders toegankelijk is? Je kan dit controleren met de nummers op de kaarten.. Het verschil in mening tussen SCC houders en niet-SCC houders komt met dat Mr X topic wel erg naar voren zeg..
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

Scrummie schreef:

Kan er niet een hok komen die alleen voor SCC houders toegankelijk is? Je kan dit controleren met de nummers op de kaarten.. Het verschil in mening tussen SCC houders en niet-SCC houders komt met dat Mr X topic wel erg naar voren zeg..
HR
Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Door mijn werk heb ik dit jaar geen seizoenskaart kunnen nemen. Maar als het even kan zit er gewoon. En dat is minstens de helft van de thuiswedstrijden. Meer lukt me eenvoudigweg niet meer. Ik zou het dan ook jammer vinden als ik niet meer met iedereen zou kunnen discussieren.

[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 28 augustus 2006 13:44:02).]
HR
HR

Kurupti
Legende

Uit: Hilversum
Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Ezequiel Ponce
Reg.: 23 februari 2004

Heineken schreef:

(...)

Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Door mijn werk heb ik dit jaar geen seizoenskaart kunnen nemen. Maar als het even kan zit er gewoon. En dat is minstens de helft van de thuiswedstrijden. Meer lukt me eenvoudigweg niet meer. Ik zou het dan ook jammer vinden als ik niet meer met iedereen zou kunnen discussieren.
HR
Ik vind het ook niet zo'n goed plan want de tijden van segregatie in de wereld hebben we volgens mij al een tijd achter ons gehouden.

Er kan wel een nieuw ''besloten'' forum gestart worden als mensen het hier echt niet meer zien zitten zodat daar fatsoenlijk over Feyenoord gediscussieerd kan worden , en dan kunnen we misschien het Feyenoord Netwerk verlaten want als ik het zo zie vallen er steeds meer mensen af die al jaren lid zijn.

Ik ben zelf ook al jaren lid. Eerst Kurupt vanaf Januari 2001 en Kurupti vanaf 2004 omdat ik mijn inlog-gegevens kwijt was en er blijft niemand meer over van die oude tijd.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » E - Feyenoord Netwerk » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Forum aanpassingen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 10,4% dat FC Utrecht wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Rijeka HNK-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!