Feyenoord Netwerk
maandag 24 april 2017 - 05:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Sfeer op het forum

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Stelling:

Hoe vind je de sfeer op dit forum?
Prima, het is hier gezellig en je kan goed discuseren
De laatste tijd een stuk minder geworden. Te veel offtopic en bekvechten
Slecht. je kan bijna niets meer zeggen zonder gelijk afgekraakt te worden
Maakt me niet uit zolang ik maar op de hoogte blijf van feyenoord
anders....

HR
HR

Pebbs
Crack

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 18 juli 2002

Ikzelf vind dat de sfeer de laatste tijd nogal achteruit gegaan is. Er word best wel veel aan bekvechten gedaan en ook wel op de man gespeeld. Gewoon lekker discuseren zonder afgekraakt te worden word steeds moeilijker. Omdat wel meer mensen aangeven ontevreden te zijn over de sfeer heb ik deze topic met poll geopend. Wat vinden jullie ervan? ik hoop dat het snel verbeterd

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 22 augustus 2003 19:19:34).]

Keuze stelling: De laatste tijd een stuk minder geworden. Te veel offtopic en bekvechten
HRHR
HR

feyenoorder12
Icoon

Uit: Barneveld
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 11 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 augustus 2003 om 19:22:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vergeet niet: "Van het onderwerp afgeraken", Pebbs.
Een topic is bezig over een bepaald onderwerp en als gauw slaat het om tot het niveau thee kransje.

[Dit bericht is veranderd door feyenoorder12 (op 22 augustus 2003 19:22:50).]

Keuze stelling: De laatste tijd een stuk minder geworden. Te veel offtopic en bekvechten
HR
HR

Pebbs
Crack

je hebt gelijk zoiets dan? Als er nog een optie bij moet hoor ik het wel. Is best lastig toch om hier een stelling over te maken.

HR
HR

Feyenoord HG
Legende
Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008

Uit: Nijmegen
Reg.: 12 april 2001

Ik probeer de sfeer hier nog enigszins een vrolijke noot te geven, al moet ik toegeven dat ook ik regelmatig off-topic begin te lullen. Ik probeer daar al op te letten, hoewel een dolletje tussendoor geen kwaad kan. Als iedereen nou naar zichzelf kijkt en afvraagt wat hij/zij kan doen om de sfeer hier op dit forum te verbeteren dan kan het weer best goed komen hier. Zaken die andere leden niets aan gaan kunnen dan ook het beste via de PB gedaan worden.

:feyenoord is life!!!

HR
HR

Pebbs
Crack

vind ik ook hoor. Ik dol(de) ook best wat af en ging ook vaak offtopic maar wat ik vooral vind is dat alles afegekraakt word. Mods, leden alles. Lijkt wel alsof niemand meer iets goed kan doen.

HR
HR

feyenoorder12
Icoon

Uit: Barneveld
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 11 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 augustus 2003 om 19:37:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Pebbs schreef:

je hebt gelijk zoiets dan? Als er nog een optie bij moet hoor ik het wel. Is best lastig toch om hier een stelling over te maken.HR

HR
HR
TJa, ik snap van sommige discussies geen ene moer...

Wat ik wel zie is dat er mensen zijn die in korte tijd duizenden posts bij elkaar sprokkelen en van het ene in het andere dolletje vallen, en waarbij zogenaamd alles oergezellig, bijna gedwongen, moet zijn, maar zodra er maar 1 letter in een zin verkeerd staat, of een smilie verkeerd uitpakt, nee, dan moet er eerst op de knieen duizend maal om vergiffenis gebeden worden, of de persoon of personen zijn er depri van.

Ik zou zeggen, GROW UP! Dit is GVD een discussie forum, en geen gezelligheidsbezigheidstherapiegezinsvervangendeinstelling!

Voor de rest, zit hier al lang genoeg om me daar niet meer druk om te maken, golven komen en gaan(vooral rond de vakantie tijd) en een bepaalde groep oud en minder oud gedienden gaat gewoon door met wat ze altijd doen, lekker slap lullen over Feyenoord en andere zaken...

Geen stellingname
HR
HR

Feyenoord HG
Legende
Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008

Uit: Nijmegen
Reg.: 12 april 2001

cruzcontrol schreef:

gezelligheidsbezigheidstherapiegezinsvervangendeinstelling!
HR
Leuk scrabble woord :B

Ik vraag me af hoe het hier was toen feyenoord netwerk nog net bestond. En dan vraag je je toch af, waar is het misgegaan? Maar goed, het is niet het einde van de wereld. Het kan allemaal best goed komen. De leden die hier al geruime tijd zouden eigenlijk als voorbeeld moeten dienen voor alle nieuwe leden.

:feyenoord is life!!!

HR
HR

Jeffrey.
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 3 december 2002

Het grootste probleem op dit moment op het Forum is dat van echt elke Topic een Humor Topic wordt gemaakt. Het is echt alleen maar dolletje hier en dolletje daar.Sommige leden willen ook wel eens serieus kunnen posten zonder dat dat het word gequote en dat er dan een dolletje van word gemaakt.Tuurlijk is het leuk dat sommige leden zo goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar wel eens dollen.Maar als er een serieus onderwerp aan de gang is, laat het dan ook een serieus onderwerp blijven. Er zijn tenslotte genoeg Topic waar wel in gedold kan worden.Ik denk als we dat allemaal samen eens gaan proberen, dat het vanzelf weer een veel leukere maar toch ook serieus Forum word.

Geen stellingname
HR
HR
Aub geen voorbeeldfuncties zeg....

Mensen moeten zich gewoon realiseren dat als je je op een Forum begeeft er wel eens onvertogen woorden(liefst wel af en toe) kunnen vallen, dan kom je tenminste nog eens ergens, dan al dat softe 'We houden hier allemaal zo van elkaar, als het moet gedwongen' gedoe!
Daar krijg je juist dat gezijk van!

Geen stellingname
HR
HR

Op Vak V
Ballenjongen

Reg.: 22 augustus 2003

cruzcontrol schreef:

Aub geen voorbeeldfuncties zeg....

Mensen moeten zich gewoon realiseren dat als je je op een Forum begeeft er wel eens onvertogen woorden(liefst wel af en toe) kunnen vallen, dan kom je tenminste nog eens ergens, dan al dat softe 'We houden hier allemaal zo van elkaar, als het moet gedwongen' gedoe!
Daar krijg je juist dat gezijk van!HR
Zo is het mede V-er. Geen theekransjes hier. Lekker fel dicusseren. Levendigeheid. :)

Geen stellingname
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

CC, mag ik je erop wijzen, dat het gezeik is?

Geen stellingname
HR
HR

Feyenoord Overijssel
Crack

Uit: Internet
Reg.: 22 september 2001

cruzcontrol schreef:

TJa, ik snap van sommige discussies geen ene moer...

Wat ik wel zie is dat er mensen zijn die in korte tijd duizenden posts bij elkaar sprokkelen en van het ene in het andere dolletje vallen, en waarbij zogenaamd alles oergezellig, bijna gedwongen, moet zijn, maar zodra er maar 1 letter in een zin verkeerd staat, of een smilie verkeerd uitpakt, nee, dan moet er eerst op de knieen duizend maal om vergiffenis gebeden worden, of de persoon of personen zijn er depri van.

Ik zou zeggen, GROW UP! Dit is GVD een discussie forum, en geen gezelligheidsbezigheidstherapiegezinsvervangendeinstelling!

QUOTE]

Je hebt helemaal gelijk CC en daarbij steek ik ook de hand in eigen boezem, nee, ik trek zelfs mijn cocequenties.
Maar dat er teveel wordt afgeweken van de thema's is waar en voor mensen zoals jij, die ook wel eens een weekend weg zijn is het daarna moeilijk om de draad weer op te pakken omdat er zoveel extra pagina's doorgespit moeten worden.HR

Geen stellingname
HR
HR
Nou, ik vond het gezijk met een lang ij ,Pincoffs. :B

En FO, ik vind het jammer dat je hierdoor helemaal gaat verdwijnen, in plaats van gewoon wat minder zout op iedere slak te leggen af en toe, want buiten dat was er toch niet zo gek veel aan de hand lijkt me?

Geen stellingname
HR
HR

Thomaster vak X
Wereldster
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003

De komkommertijd is voorbij lijkt me tijd voor wat meer serieus gelul dat het in de vakantie wat minder was is wel te begrijpen.

Keuze stelling: anders....
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Ik mis eigenlijk de optie 'helemaal kut, ik zit er zwaar aan te denken niet meer te posten en het forum vaarwel te zeggen'

Ik wordt helemaal schijtziek van dat gezeik van leden ondeling en leden en mods. Het hele dolletjes gedoe hangt me al maanden mijlenver de keel uit, en de meeste topics hier verzanden continu in slowchat.

Er is geen lid meer wat een interessante topic kan openen of hij wordt na 3 post al verneukt.
Ik heb het helemaal gehad met het forum eigenlijk, maar ik kijk het nog heel even aan, wie weet wat deze topic teweeg brengt.

HR
HR

Emmo
Icoon
Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000

Het zijn idd in elke topic dezelfde personen die er een gezellig theekransje van maken en de hele discussie dood "ouwehoeren". Af en toe moet er in elke topic wel een geintje kunnen natuurlijk, maar dat brengt vaak een kettingreaktie met zich mee waardoor opeens iedereen een geintje wil maken. Zeker in de "Feyenoordforums" is dit heel irritant, omdat je daar toch over de gezamelijke liefde Feyenoord wilt discussieren. In alle andere forums heb ik er minder moeite mee als topics uitlopen op een gezellige ouwehoertopic. Dus als iedereen in de "Feyenoordforums" wil opletten dat de discussie in leven blijft en niet eindigt in een grappenfestival dan zou het al heel veel schelen..............

HR
HR
Ik heb diezelfde gedachten wateringer, ik ben dat gezeik ook H E L E M A A L spuugzat!
Ik post de laatste dagen al nauwelijks meer, simpelweg omdat ik er geen reet meer aan vind.
Ik ga dan ook voor jouw stellingname: 'helemaal kut, ik zit er zwaar aan te denken niet meer te posten en het forum vaarwel te zeggen'

Maar bij gebrek aan deze keuze, kies ik maar degene die er het meeste op lijkt.

Keuze stelling: Slecht. je kan bijna niets meer zeggen zonder gelijk afgekraakt te worden
HR
HR

Pebbs
Crack

Ik denk dat er idd iets moet gaan veranderen. Ik weet dat ik ook 1 ben die dolletjes maakt en ik ga hier dan ook mee ophouden omdat het uit de hand loopt. Vooral in de forums die echt over feyenoord gaat moet idd gewoon gepost kunnen worden. Maar waar ik me dan vooral aan erger is dat er zoveel op de man gespeeld word. Er zijn een paar figuren bij die iedereen afkraken.

HR
HR

F-Fan Santiago
Icoon

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 december 2002

feyenoorder12 schreef:

Vergeet niet: "Van het onderwerp afgeraken", Pebbs.
Een topic is bezig over een bepaald onderwerp en als gauw slaat het om tot het niveau thee kransje.HR
Dit gebeurt inderdaad te vaak. Maar er worden aan de andere kant ook weer topics geopend waar niet kan verwachten dat het lang serieus blijft. Het ligt daarom ook vaak aan de topic die wordt geopend. Helaas wordt het ook gedaan in serieuze topics. Ik opende pas namelijk een topic over de acceptatie van ajaxieden op deze forums, waarna iemand ineens een discussie opgang bracht van Bert van Marwijk, dag topic.

Verder wordt er de laatste tijd veel onnodige kritiek geleverd op de moderators.

Geen stellingname
HR
HR

Edje B vakkie V
Wereldster

Uit: Rotterdam Zuid
Vak: Maastribune - V
Reg.: 18 juli 2000

Dat er iets niet helemaal in de haak is moge duidelijk zijn.
Soms had ik de gedachte dat het aan mij lag, ik word tenslotte ook een beetje ouder, maar gezien de posts hier......

Ik moet wel constateren dat het de laatste dagen wat minder is geworden.

Geen stellingname
HR
HR

Montezuma
Crack

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999

Optie 'helemaal kut, ik zit er zwaar aan te denken niet meer te posten en het forum vaarwel te zeggen'. Voor motivatie, zie topic over verslaving aan het netwerk.

HR
HR

Feyenoord Overijssel
Crack

Uit: Internet
Reg.: 22 september 2001

'helemaal kut, ik zit er zwaar aan te denken niet meer te posten en het forum vaarwel te zeggen'

Dit is wat ik lees in de afgelopen posts, ik heb ook met deze gedachten gespeeld en laat het vandaag tot uitvoer komen.
Dit alles heeft voor mij niet alleen met dit forum te maken, maar er zijn meerdere factoren die mij hebben doen besluiten om er een punt achter te zetten.
Wat betrft het dollen en slap lullen is het natuurlijk wel zo dat actie vraagt om reactie en dan is het al te laat.
Dan is de topic al verloren, als 2 personen het 1x doen kan het nog maar vaak doet een persoon een dolleyje naar een persoon of 3 en die reageren allemaal ook weer.
Ik weet dat ik 1 van diegene was die hier aan mee deed en vaak tot het oneindige doorging, waardoor veel topic een wreede dood stierven.
Maar om nu de mods de schuld in de schoenen te schuiven (dit lees ik in sommige andere topics, ze zeggen het niet ronduit maar tussen de regels lees je het wel) vind ik echt belachelijk.
Zij doen ook hun werk en proberen orde te handhaven en de een kan dit waarderen en de ander niet maar de hoofdzaak ligt toch bij de leden zelf die aan het dollen en afkraken van mensen gaan.
Dat er nu mensen zijn die ineens met gedachten lopen te stoppen is weer iets dat ze misschien zelf eerder hadden kunnen overgaan op actie zoals deze topic op te zetten.
Het is dus te hopen dat dit forum de oude glans weer terug krijgt en dat het ook voor hen weer fijn toeven word hier.
Dit is hoe ik het zie.

Geen stellingname
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Reg.: 20 november 2000

Ook ik ben het er mee eens dat er vooral de laatste tijd veel te veel :offtopic wordt gegaan. En opzich maakt het dan niet uit, maar het betekend vaak ook automatisch dat de topic dood bloed. Dit vind ik het jammere ervan. Ik weet ook wel dat het vooral komt doordat het vakantie is enzo. En het wordt nu ook idd, zoals edje al zegt veel minder, maar de sfeer zoals het "ik zeg" een half jaar geleden was, in totaal veranderd. Hopelijk kunnen we dat met zijn alle weer proberen terug te krijgen, en weer gewoon meer ONtopic te gaan. Bovendien is de competitie nu ook weer begonnen. Dus weer rede genoeg om over Feyenoord te discussieren.
Wat me verder ook soms irriteerd, is het gebrabbel van sommige. Ik bedoel dan de oneliners van sommige. Ik begrijp dat sommige ook hun mening in 1 zin kunnen duidelijk maken. Maar vaak is dit gewoon even wat zetten, om zo een post er bij te verzamelen. Ik ga geen namen noemen, maar ook je naam bij alle topics vooraan krijgen schijnt een leuk spelletje te zijn. Tja, dit is eigelijk meer mijn mening. Maar goed. Ik ben het kwijt iig. En hoop dat de oude sfeer snel terugkeerd.

JRC

HR
HR

Ingmar
Vedette

Uit: Champaign, IL. USA
Reg.: 5 juli 2000

Ik kom hier de laatste tijd een stuk minder vaak dan eerder het geval was, om verschillende redenen (met name tijdgebrek) maar als ik er eens ben, moet ik zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het is niet meer bij te houden qua topics en vooral nutteloze one-liner replies.

Afgezien van de wat serieuzere topics die ik er dan nog tussenuit kan pikken, lees ik nog maar erg weinig hier, laat staan posten. En waar ik me ook aan erger is het gedrag van leden ten opzichte van moderators, als ze het wagen om ook maar ergens een slotje te zetten of een post die niet door de beugel kan te editten word ze de huid volgescholden. Ga eens op andere, niet noodzakelijk voetbalgerelateerde, forums kijken en kijk hoe ze daar modden, bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net, dat forum is meer dan 10x zo groot als dit maar beter geordend omdat de mods daar gerespecteerd worden en een strak beleid hanteren.

Begrijp me goed: dit is geen kritiek op de mods hier, integendeel, het is meer gericht tegen de leden hier die meteen op hun achterste benen staan bij een actie door een mod. Op die manier "onderdruk" je namelijk degenen die hier de orde nog enigzins kunnen handhaven (gegeven het kleine aantal mods op het aantal leden), wat chaos in de hand werkt.

En om de vrijheid-van-meningsuiting-moraalridders (met name ons gewaardeerde Vak L) voor te zijn, ik bedoel niet dat er gecensureerd moet worden, maar meer dat je met zijn allen het beleid kwa postings aanscherpt, om het hier nog enigzins leef/leesbaar te houden. En mochten er zielen zijn die niet wensen mee te werken, tja dan blijft er weinig ander over dan postings trashen/topics op slot gooien.

Een beter forum begint bij jezelf, en als een grote hoop leden hier daar niet aan wensen mee te werken, sluit ik me aan bij Montezuma.

Goh... lees ik net in een ander draadje dat Vak L terug komt naar Nederland. Zou het dan toch.... oude tijden? Ik haal alvast het dagboek van Seedorf uit de mottenballen...

[Dit bericht is veranderd door Ingmar (op 23 augustus 2003 22:36:25).]

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » E - Feyenoord Netwerk » Gastenboek Feyenoord Netwerk » Sfeer op het forum

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 3,2% dat Excelsior wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!