Feyenoord Netwerk
dinsdag 29 juli 2014 - 16:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Home of History » Mario Been (deel 4)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 107 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 107 »

HR

Tycoon
Nationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2008

Omdat de vorige topic een poll bevatte met de vraag of Mario Been op non-actief gesteld moest worden en deze poll helaas niet verwijderd kan worden na het opstappen/ontslag van Been hierbij een schone, nieuwe topic.
HR
HR
Topic staat hier goed!
HR
HR

SMOLLIE
Legende

Reg.: 13 mei 2004

quote:HR
G.wo0nMarc schreef:

Topic staat hier goed!
HR
Als we er op vooruitgaan wel ja ;)
Volgens mij gaan we nu dus echt een roerig seizoentje tegemoet.
HR
HR

Buakaw
Icoon

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 12 juli 2005

Daaag!

:pul
HR
HR

kiprich66
Crack

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007

Mario staat weer precies waar hij thuishoort! :pul
HR
HR

nielsvd
Crack

Uit: rotterdam
Reg.: 3 november 2008

Ik zit nog steeds te schateren van het lachen :D :pul

[Dit bericht is veranderd door nielsvd (op 13 juli 2011 14:06:39).]
HR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005

HR
HR

Robertoow
Crack

Uit: Den Bosch
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

Smollie, jij denkt na de persconferentie dus nog steeds dat Vlaar achter Been stond? Als je goed naar z'n woorden hebt geluisterd dan is dat zeker niet het geval.

Een gokje van wie ik denk dat de 5 voorstemmers waren:

- D. Fernandez: kent m uit z'n NEC-tijd, met Been meegekomen, maar vooral weinig getraind onder Been. Te weinig om te zien dat het een nietsnut is :B
- G. Swerts: bewierookt in de pers door Been. Heeft het aan Been te danken dat hij ons prachtige shirt ooit aan heeft mogen trekken.
- E. Mulder: basisplaats veroverd onder Been.
- Cissé: speelde vrijwel altijd onder Been, die hield ook wel het vertrouwen. Kan ook goed bij de tegenstanders horen, maar het lijkt me niet zo'n tegenstemmer.
- Biseswar: gokje.
HR
HR

Michy
Crack

Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 9 augustus 2008

Heerlijk dat Mario nu gewoon in het home of history staat :feyenoord
HR
HR

doopman
Jeugdspeler

Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 24 oktober 2006

Triest voor Mario, maar niet meer dan logisch na zo,n dramatisch seizoen, waarin ons ploeggie geen enkele progressie heeft geboekt. Mario is een goedgebekte puur Rotterdamse jongen, die echter niet boven de spelersgroep stond, maar zich meer 1 van de boys voelde.Een dolletje hier, een leuke uitspraak daar. Allemaal hartstikke leuk, maar t spint geen garen. Tel daarbij op zijn soms erg impulsieve gedrag, bv. tegenover de Cler, dan maak je daar in de spelersgroep geen vrienden mee. Respect voor de mens Been, maar als trainer ongeschikt voor een club als Feyenoord. Een jonge spelersgroep als de onze heeft behoefte aan een harde maar rechtvaardige trainer. Eentje waar ze ontzag voor hebben. Iemand met een grote staat van dienst,hetzij als trainer of als oud topspeler. De Kromme-Adriaanse-Hiddink (de laatste 2 zijn natuurlijk onhaalbaar) Zelfs een v Gaal zou de klus kunnen klaren, ware het het dat hij een opperneus is. Dus , blijft over Willem v Hanegem. Iemand nog suggesties.
En aan Mario. Game over gozert. Het mocht niet zo zijn.
Respect voor jongens als Vlaar en de Vrij, die nog steeds vertrouwen hebben in ons Feyenoord
HR
HR

nielsvd
Crack

Waar halen de mensen overigens de 13 van de 18 telling van daan? Hier op de site staat 20 van de 23 :I
HR
HR

roebftb
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 8 november 2006

Ik zie De Vrij wel als iemand die vertrouwen had in Been. Dat is gewoon een knul met een gouden hart volgens mij. Nog niet gehard. Vlaar stemde hem wel weg. Ik zie Cissé idd ook niet tegen stemmen.

Een aantal tegenstemmers zijn wel duidelijk lijkt mij. Met name de gekleurde spelers.
HR
HR

Kalou21
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

nielsvd schreef:

Waar halen de mensen overigens de 13 van de 18 telling van daan? Hier op de site staat 20 van de 23 :I
HR
Komt van de persconferentie. 13 voor, 5 tegen en 5 onthoudingen van de nieuwe jongens Clasie, G.Fernandez, Ramsteijn, Nelom en Isoufi.
HRHR
HR

Kobe Bryant
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

nielsvd schreef:

HR
De persconferentie, Van Geel heeft dat gezegd.
HR
HR

Michy
Crack

Die 20 van de 23 stond vanochtend op rijnmond, die hadden blijkbaar een verkeerde bron.
HR
HR

nielsvd
Crack

Ik hoorde het nu net ook ja, dank jullie wel!
HR
HR

Rotterdamskie010
Vedette

Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 15 mei 2011

Martin doe is gek en geef Ancelotti een belletje ! :pul
HR
HR

Sieme
Crack

Uit: Maaskantje
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 24 maart 2009

Been is direct vertrokken naar Spanje. Daar komt ie net vandaan!
HR
HR

Sergio Batista
Crack

Uit: Numansdorp
Reg.: 7 juni 2001

roebftb schreef:

Ik zie De Vrij wel als iemand die vertrouwen had in Been. Dat is gewoon een knul met een gouden hart volgens mij. Nog niet gehard. Vlaar stemde hem wel weg. Ik zie Cissé idd ook niet tegen stemmen.

Een aantal tegenstemmers zijn wel duidelijk lijkt mij. Met name de gekleurde spelers.
HR
Dat denk jij, maar dat wil nog niet zeggen dat het duidelijk is.In dit soort stemmingen zijn het nooit de meelopers die beslissend zijn. Er zit ook een aantal bepalende spelers bij. Ik sluit dan ook niet uit dat de Vrij of Vlaar daar ook bij zitten.Vlaar zegt verrast te zijn over de uitkomst van de gesprekken, maar hij heeft ook niet gezegd wat hij zelf dacht. Dat is niet nodig, maar om met de beschuldigende vinger naar de gekleurde spelers te wijzen vind ik te makkelijk.
HR
HR

Sieme
Crack

Uit: Maaskantje
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 24 maart 2009

Op rtl7 werd vanmorgen schijnbaar gezegd dat verschillende investeerders 50 miljoen in de club willen steken als mario weg zou gaan.
Wie heeft hier iets over gehoord? Rtl7 is vrij serieus dacht ik.
HR
HR

Michy
Crack

Heb het hier al op het forum zien staan, maar ik weet niet wat ik er van moet geloven. Van Geel en Gudde gaven aan dat ze eerst alles op een rijtje willen zetten, dus misschien horen we volgende week iets.

Normaal zou ik gelijk zeggen dat het een fabeltje is, maar RTL 7 is nou ook weer niet de meest onnozele bron.
HR
HR

Buakaw
Icoon

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 12 juli 2005

Sieme schreef:

Op rtl7 werd vanmorgen schijnbaar gezegd dat verschillende investeerders 50 miljoen in de club willen steken als mario weg zou gaan.
HR
Is jouw bron dat ook?
HR
HR

rck1984
Crack

Reg.: 2 juni 2009

Sieme schreef:

HR
Dat gerucht gaat al langer rond. Dezelfde investeerders zouden dit al doen zodra Jacobs op non-actief zou zijn. Ik geloof er allemaal niks van, we zullen zien komende weken/maanden.
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Iemand schreef hier vanmorgen dat in die uitzending van RTL 7 erbij gezegd werd dat die investeerders bij de VG horen.

Daar heb je dus je bron. De VG. Doe ermee wat je wil maar ik vind het allemaal gelul.
HR
HR

Kalou21
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

rck1984 schreef:

(...)

Dat gerucht gaat al langer rond. Dezelfde investeerders zouden dit al doen zodra Jacobs op non-actief zou zijn. Ik geloof er allemaal niks van, we zullen zien komende weken/maanden.
HR
Als Eric Gudde vertrekt, steken diezelfde mensen er waarschijnlijk 100 miljoen in. En als Martin en Annet van Geel samen een striptease opvoeren op de middenstip overwegen die investeerders er zelfs 250 miljoen in te steken...
Wat een onzin!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 107 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Home of History » Mario Been (deel 4)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 26,9% dat Almere City FC wint van MVV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Besiktas JK.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!