Feyenoord Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 06:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Home of History » Jeffrey Bruma

HR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 23 »

HR
Over een paar jaar misschien een goede opvolger van Ron Vlaar of André Bahia.

quote:HR
Feyenoord nog ongelukkig met vertrek Bruma

forumillustratie forumillustratie

Jeffrey Bruma maakte op 15-jarige leeftijd de overstap naar Chelsea vanuit de jeugdopleiding van Feyenoord, de club is nog steeds ongelukkig over de gang van zaken maar benadrukt middels zijn woordvoerder dat alles eerlijk is verlopen.

De transfers van jonge talenten zijn afgelopen week wat curieus geworden na eenjarig transferverbod voor Chelsea, rond de transfer van Kakuta had de Londense club onreglementair gehandeld. 'Wij konden niks aan de overstap van Bruma doen, maar Chelsea heeft volgens de regels gehandeld,' aldus woordvoerder Gido Vader.

'Maar we waren er uiteraard niet blij mee dat een groot talent zomaar vertrok,' zo vertelt Vader. In Nederland kunnen spelers voor hun zestiende verjaardag geen contract tekenen. 'Het enige wat wij ontvingen was een kleine vergoeding van de FIFA.'

Afgelopen vrijdagavond maakte diezelfde Jeffrey Bruma (pas 17 jaar) overigens een zeer goed debuut bij het Jong Oranje van bondscoach Cor Pot. In een team met Feyenoorders Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar werd uiteindelijk met 2-0 gewonnen.HR
HR
HR

Obiku
Administrator
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Droomaankoop: -
Reg.: 17 maart 2003

Happel schreef:

Over een paar jaar misschien een goede opvolger van Ron Vlaar of André Bahia.

(...)
HR
Wie zal het zeggen, in ieder geval een prima speler zag ik vrijdag. Toch doodzonde, zo'n vent komt bij Chelsea nooit aan de bak en had voor ons goud waard kunnen zijn.
HR
HR

Obiku schreef:

(...)

Wie zal het zeggen, in ieder geval een prima speler zag ik vrijdag. Toch doodzonde, zo'n vent komt bij Chelsea nooit aan de bak en had voor ons goud waard kunnen zijn.
HR
Vlaar en Bahia zijn nu nog beter, Obiku. Bruma liet zich vrijdag een keer kinderlijk uitspelen door een Fin van Sevilla. Dat had 1-1 kunnen zijn. Zoiets zou Vlaar of Bahia niet overkomen. Maar die twee kan Feyenoord onmogelijk vasthouden als ze zo doorgaan, dus mogelijk kunnen we met de opbrengst Bruma terughalen, want die blijft bij Chelsea voorlopig nummer 4, achter Terry, Alex en Carvalho.
HR
HR

sander1986
Vaste waarde in elftal

Uit: Dordrecht
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 23 juni 2003

Happel schreef:

(...)Vlaar en Bahia zijn nu nog beter, Obiku. Bruma liet zich vrijdag een keer kinderlijk uitspelen door een Fin van Sevilla. Dat had 1-1 kunnen zijn. Zoiets zou Vlaar of Bahia niet overkomen. Maar die twee kan Feyenoord onmogelijk vasthouden als ze zo doorgaan, dus mogelijk kunnen we met de opbrengst Bruma terughalen, want die blijft bij Chelsea voorlopig nummer 4, achter Terry, Alex en Carvalho.
HR
Tja, maar Vlaar en Bahia zijn ook wel 6 en 8 jaar ouders als Bruma.
HR
HR

Diego Maradona
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 29 juli 2009

sander1986 schreef:

(...)

Tja, maar Vlaar en Bahia zijn ook wel 6 en 8 jaar ouders als Bruma.
HR
Bruma zal niet haalbaar zijn. Chelsea mag geen transfers meer doen de komende periodes en dus zullen jongens als Bruma een kans krijgen. Er hoeft maar iets te gebeuren en Bruma zit bij de selectie. Versterken kunnen ze zich immers niet meer!
HR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Zelf heeft Jeffrey Bruma ook al meerdere malen aangegeven in Londen te willen blijven en te geloven in zijn kansen bij Chelsea. Die wil volgens mij niet eens terug naar Rotterdam...
HR
HR

Beer
Icoon

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 augustus 2004

Happel schreef:

(...)Vlaar en Bahia zijn nu nog beter, Obiku. Bruma liet zich vrijdag een keer kinderlijk uitspelen door een Fin van Sevilla. Dat had 1-1 kunnen zijn. Zoiets zou Vlaar of Bahia niet overkomen. Maar die twee kan Feyenoord onmogelijk vasthouden als ze zo doorgaan, dus mogelijk kunnen we met de opbrengst Bruma terughalen, want die blijft bij Chelsea voorlopig nummer 4, achter Terry, Alex en Carvalho.
HR
Die zit als A speler al bij de selectie, die gaat echt niet terugkomen. Verder vond ik hem vrijdag dus wel een goede wedstrijd spelen.
Als je op zo een jonge leeftijd achter Carvalho, Terry en Alex staat doe je het gewoon erg goed.
Die gaat daar zijn kans nog echt wel krijgen, zeker met het zeer drukke programma in Engeland.
HR
HR

Beer schreef:

(...)Die zit als A speler al bij de selectie, die gaat echt niet terugkomen. Verder vond ik hem vrijdag dus wel een goede wedstrijd spelen.
Als je op zo een jonge leeftijd achter Carvalho, Terry en Alex staat doe je het gewoon erg goed.
Die gaat daar zijn kans nog echt wel krijgen, zeker met het zeer drukke programma in Engeland.
HR
Ik geloof er niks van Beer. Chelsea is dit seizoen dé kandidaat voor de titel in Engeland. Ancelotti zal echt niet risico's gaan lopen met een 17-jarige centrale verdediger die nog heel wat te leren heeft. Meer dan een wedstrijdje in de League Cup zit er niet in voor Bruma.
Als Feyenoord pech heeft en in 2010 Vlaar of Bahia niet meer kan behouden, hebben we waarschijnlijk een aardige kans om Bruma terug te halen. Kent de Engelse voetbalbond ook een arbitragecommissie?
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Happel schreef:

(...) Ik geloof er niks van Beer. Chelsea is dit seizoen dé kandidaat voor de titel in Engeland. Ancelotti zal echt niet risico's gaan lopen met een 17-jarige centrale verdediger die nog heel wat te leren heeft. Meer dan een wedstrijdje in de League Cup zit er niet in voor Bruma.
Als Feyenoord pech heeft en in 2010 Vlaar of Bahia niet meer kan behouden, hebben we waarschijnlijk een aardige kans om Bruma terug te halen. Kent de Engelse voetbalbond ook een arbitragecommissie?
HR
Feyenoord moet Bruma uit hun hoofd zetten.mocht hij daar al inzitten.Er komen een aantal goede jeugdspelers door van ongeveer dezelfde leeftijd en op dezelfde positie,namen Schekeveld,huygevoort.Bruma is onhaalbaar staat ook op de CL spelerslijst en gaat daar spelen in onbelangrijke potjes.Bruma wordt een intern topper
HR
HR

varkenoord schreef:

(...)
Feyenoord moet Bruma uit hun hoofd zetten.mocht hij daar al inzitten.Er komen een aantal goede jeugdspelers door van ongeveer dezelfde leeftijd en op dezelfde positie,namen Schekeveld,huygevoort.Bruma is onhaalbaar staat ook op de CL spelerslijst en gaat daar spelen in onbelangrijke potjes.Bruma wordt een intern topper
HR
Júíst omdat Bruma een internationale topper kan worden, moet Feyenoord hem terughalen. Bij ons kan hij spelen vanaf 2010, mits Bahia en/of Vlaar (onverhoopt) verkocht moet worden. Chelsea mag eventueel recht van terugkoop bedingen.
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003

Oh je denkt ook écht dat er de mogelijkheid bestaat dat Bruma terugkeert naar Feyenoord? :D
HR
HR

pitbull
Nationale topspeler

Uit: voorschoten
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 13 april 2005

Er moet maar eens een keertje een stop worden gezet voor die engelse zeikclubs :kwaad Die jonge gasten het hoofd op hol brengen en dan na een aantal jaartjes wordt gezegd ''je was niet goed genoeg''Dan is het ook met zo'n jongen gedaan!
HR
HR

Jordy_FR schreef:

Oh je denkt ook écht dat er de mogelijkheid bestaat dat Bruma terugkeert naar Feyenoord? :D
HR
Jij niet hè? :D :D Leo Beenhakker helpt Feyenoord wel van het minderwaardigheidscomplex af, let maar op. ;)
HRHR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

Als je op deze leeftijd al 4de in de rangschikking bent voor 2 posities bij een club die de komende jaren geen spelers mag halen, dan doe je het gewoon prima. Dan is er 0,0 redne om terug te gaan naar :feyenoord

Jammer maar helaas.
HR
HR

Xildur schreef:

bij een club die de komende jaren geen spelers mag halenHR
Geloof je dat echt, dat Chelsea de komende twee jaar geen spelers meer mag halen? :) Binnen drie maanden wordt die uitspraak van de FIFA weggeblazen in Lausanne.
HR
HR

varkenoord
Icoon

pitbull schreef:

Er moet maar eens een keertje een stop worden gezet voor die engelse zeikclubs :kwaad Die jonge gasten het hoofd op hol brengen en dan na een aantal jaartjes wordt gezegd ''je was niet goed genoeg''Dan is het ook met zo'n jongen gedaan!
HR
Om hoeveel nederlandse spelers gaat het in Engeland.Misschien 5-10.Moet je het aantal buitenlanders in de nederlandse jeugdcompetitie is optellen.Alleen Hven heeft er al meer schat ik zo.
HR
HR

Rico009
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 17 mei 2004

varkenoord schreef:

(...)
Om hoeveel nederlandse spelers gaat het in Engeland.Misschien 5-10.Moet je het aantal buitenlanders in de nederlandse jeugdcompetitie is optellen.Alleen Hven heeft er al meer schat ik zo.
HR
Veelal worden deze jeugdspelers uit landen gehaald waar de jongens weinig tot geen toekomst hebben. Qua levensstijl gaan ze stappen vooruit, dit gebeurt wanneer je van NEderland naar Engeland gaat.

Wel moet ik toegeven dat Feyenoord bijvoorbeeld spelers haalt van Willem II en andere clubs en dan niet goed moet opkijken als wederom een grotere club dan Feyenoord andere spelers bij Feyenoord op komen halen. Wijnaldum hebben we namelijk, zoals jij weet, ook van Sparta meegepikt
HR
HR

varkenoord
Icoon

Rico009 schreef:

(...)

Veelal worden deze jeugdspelers uit landen gehaald waar de jongens weinig tot geen toekomst hebben. Qua levensstijl gaan ze stappen vooruit, dit gebeurt wanneer je van NEderland naar Engeland gaat.

Wel moet ik toegeven dat Feyenoord bijvoorbeeld spelers haalt van Willem II en andere clubs en dan niet goed moet opkijken als wederom een grotere club dan Feyenoord andere spelers bij Feyenoord op komen halen. Wijnaldum hebben we namelijk, zoals jij weet, ook van Sparta meegepikt
HR
Bij Feyenoord op varkenoord spelen 2 belgen,1 zweed, je levenstijl verhaal is dus gelul.Wat er met de drie afrikanen gebeurt is nog niet duidelijk.Bruma ging bij C als 16 jarige 6000 E per maand verdienen,bij Feyenoord misschien 600

[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 8 september 2009 14:50:00).]
HR
HR

Heinz Pagels
Crack

Reg.: 15 januari 2009

varkenoord schreef:

(...)
HR
Dit zijn alle Nederlandse spelers in Engeland die ik ken.

- ARSENAL
- Nacer Barazite(Nec)
- Oguzhan Ozyakup(Az)

- ASTON VILLA
- Arsenio Halfhuid(Excelsior)

- FULHAM
- Danny Hoesen(Fortuna Sittard)

- CHELSEA
- Patrick van Aanholt(Psv)
- Jeffrey Bruma(Feyenoord)

- MANCHESTER UNITED
- Kenji Gorre

- LIVERPOOL
- Jordy Brouwer(Ajax)
- Vincent Weijl(Az)

- NEWCASTLE UNITED
- Tim Krul(Ado den Haag)
- Franck Wiafe Danquah(Ajax)

- PORTSMOUTH
- Nadir Ciftci(Ado Den Haag)

In Frankrijk bij Caen zit nog ex Feyenooord speler Rajiv van la Parra.
HR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Reg.: 25 juni 2003

Happel schreef:

(...)Geloof je dat echt, dat Chelsea de komende twee jaar geen spelers meer mag halen? :) Binnen drie maanden wordt die uitspraak van de FIFA weggeblazen in Lausanne.
HR
Dan nog. Op je 17de vierde in de rangorde zijn voor 2 plekken...
HR
HR

Xildur schreef:

(...)

Dan nog. Op je 17de vierde in de rangorde zijn voor 2 plekken...
HR
Beter dan vierde bij Chelsea, sta je in de basis van Feyenoord, helemaal als Feyenoord in 2010-2011 meedoet in de Champions League.

Bruma staat overigens niet eens vierde maar hooguit vijfde in de pikorde bij Chelsea, want ook de Servische international Branislav Ivanovic staat nog voor 'm.

De Engelse connectie van Jong Oranje

08/09/2009 23:45

Jong Oranje-bondscoach Cor Pot kijkt bij zijn selectiebeleid ook over de grens en geeft Jeffrey Bruma (Chelsea), Nacer Barazite (Arsenal), Marvin Emnes (Middlesbrough) en Tim Krul (Newcastle United) de kans zich voor eigen publiek te presenteren.

In de nieuwe Voetbal International stelt de Engelse connectie zich voor. De vier vertellen over het leven en spelen tussen wereldsterren. De zeventienjarige Jeffrey Bruma speelde twee jaar terug nog in de B1 van Feyenoord toen bleek dat Chelsea interesse had.

'Ik trainde opeens met de sterren uit het mondiale voetbal', zegt Bruma. 'Bij Chelsea sta ik op de training tegen Nicolas Anelka. Dat is toch een niveautje hoger. Daarbij staat iemand als John Terry op dezelfde positie als waar ik speel. Een betere leermeester kan ik me niet wensen. Ik kijk heel veel naar Terry, maar ook naar Ivanovic en Carvalho. Het leuke is dat zij ook naar mij kijken. Als ik tegen Anelka sta en hij is een keer bij me weg, komt Terry uitleggen hoe ik me nog beter kan opstellen.'

Nacer Barazite (19) heeft vergelijkbare ervaringen opgedaan bij Arsenal: 'Tijdens een van mijn eerste trainingen bij het eerste speelden we drie tegen drie. Baptista, Denilson en Gilberto waren de tegenstanders, de drie Brazilianen van Arsenal. Stond ik op m’n zestiende ineens tegen Baptista. Toen wist ik dat ze 'm niet voor niets Het Beest noemen: zó groot, zó sterk. Ik heb me in dat partijtje aardig staande gehouden. Als je tegen grote spelers opkijkt, word je er zelf nooit eentje.'

De volledige reportage over de in Engeland spelende jeugdinternationals is te lezen in Voetbal International 37, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud.
HR
HR
HR

GreyHornet
Icoon

Uit: Amersfoort
Reg.: 12 januari 2005

Ancelotti haalt Bruma bij selectie van Chelsea
14/09/2009 23:10

Chelsea kampt in de voorbereiding op het duel met FC Porto met de nodige afwezigen. Voor de Nederlandse jeugdinternational Jeffrey Bruma biedt dat een kans.

Didier Drogba en José Bosingwa zijn geschorst voor het Champions League-duel met FC Porto. Joe Cole, Paulo Ferreira en Deco missen de wedstrijd van dinsdag door blessures, terwijl achter de naam Yuri Zhirkov een vraagteken staat.

'We hebben drie spelers uit de opleiding erbij moeten halen', zei Ancelotti. 'Maar we zijn gelukkig dit te doen, omdat we denken dat we over talenten beschikken. Voor Sam Hutchinson, Bruma en Fabio Borini is dit een goede gelegenheid om zich bij de selectie te voegen.'

In tegenstelling tot Hutchinson wachten Bruma en Borini op hun debuut in de hoofdmacht van Chelsea. Beiden zijn een vaste waarde bij de beloftes van The Blues. HR
HR
HR

Heinz Pagels
Crack

Reg.: 15 januari 2009

Heb die jongen de afgelopen twee wedstrijden met jong oranje weer goeie potten zien spelen.Is op zijn leeftijd al 1 van de beste spelers van jong oranje.

Tis jammer dat we die jongen waarschijnlijk nooit in een Feyenoord shirt zien spelen.... :\(
HR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Op Radio Veronica werd net beweerd dat Bruma op de langere termijn de eventuele naturalisatie van Douglas (waar in de media over gerept wordt) overbodig zal gaan maken. Ik ben benieuwd...
HR
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Home of History » Jeffrey Bruma

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 64,1% dat FC Utrecht wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Willem II:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!