Feyenoord Netwerk
zondag 28 mei 2017 - 05:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Home of History » Peter Bosz (deel 5)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »

HR

Decker
Crack

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2006

Bespreek hier de ex-TD van Feyenoord: Peter Bosz

forumillustratie
HRHR
HR
HR
HR

SuperMario
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 4 oktober 2007

Toon is op dreef de laatste tijd.

En hoe dan ook, het vertrek van Bosz is een zeer groot pluspunt van het recente gebeuren bij ons :feyenoord
HR
HR
Bosz heeft in ieder geval geen paniek aankopen gedaan en tropische verassingen gehaald.
Verder heeft die een grote vriendenkliek binnen gehaald die er met dezelfde vaart weer uigebonjourt kan worden.....
HR
HR

Feyenoord Fan Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Leusden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 januari 2003

quote:HR
jozsef Kiprich. schreef:

Bosz heeft in ieder geval geen paniek aankopen gedaan en tropische verassingen gehaald.
Verder heeft die een grote vriendenkliek binnen gehaald die er met dezelfde vaart weer uigebonjourt kan worden.....
HR
Buijs, Kolkka en Charisteas waren wel degelijk paniek aankopen...
HR
HR

Satisfied
Crack

Uit: Alphen
Reg.: 23 december 2000

Feyenoord Fan schreef:

(...)

HR
En Lee en Leonard zeker.
HR
HR

Beer
Wereldster

Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004

Feyenoord Fan schreef:
HR
Kolkka was transfervrij en al maanden voor het sluiten van de markt geregeld: Dus geen paniekaankoop!

Leonard, Lee, Buijs en Charisteas wel.
HR
HR
Maar een stuk minder dan Wotte destijds heeft binnengehaald.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

SuperMario
Crack

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 4 oktober 2007

Nog bedankt voor deze geweldige selectie, professor Bosz :kwaad
HR
HR
Hoe zit het nou met dat verhaal dat Bosz al een contract getekend zou hebben? Niks van waar dus?
HR
HR

RKCWolluk Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 2 juli 2008

ulligan schreef:

Hoe zit het nou met dat verhaal dat Bosz al een contract getekend zou hebben? Niks van waar dus?
HR
Het kost Feyenoord toch 450k?? Dan zal dat toch echt wel inclusief een contractverlening zijn en niet voor 6 maanden...
HR
HR

RKCWolluk schreef:

(...)

Het kost Feyenoord toch 450k?? Dan zal dat toch echt wel inclusief een contractverlening zijn en niet voor 6 maanden...
HR
Is het zeker dat hij zoveel meegekregen heeft? :huh

forumillustratie
HR
HR

Bardamu
Nationale topspeler

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Ricky van Wolfswinkel
Reg.: 28 juni 2007

8/2/2009 - Slotboom: Beenhakker en Van Geel vertrouw ik mijn centen toe

BRON: NRC

In een tweede artikel over de mogelijke investeringen in Feyenoord, zaterdag gepubliceerd, laat Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV weten een ervaren technisch directeur als voorwaarde te willen. Feyenoord heeft volgens Slotboom in het verleden technisch directeuren aangesteld die het vak nog moesten leren. "Dat heeft verkeerd uitgepakt. Peter Bosz mocht 30 miljoen uitgeven. Hij heeft het verbrast – en dat past een beetje in de traditie van Feyenoord." Technisch-directeuren die kunnen rekenen op de – financiële – steun van de staalondernemer zijn bondscoach Leo Beenhakker van Polen en directeur voetbalzaken Martin van Geel van Roda JC. "Die vertrouw ik mijn investering toe."

[Dit bericht is veranderd door Bardamu (op 8 februari 2009 20:44:47).]
HR
HR

tricky-dicky
Legende

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Satisfied schreef:

(...)

En Lee en Leonard zeker.
HR
Heeft Bosz eerlijk toegegeven dat dit paniek aankopen waren.
HR
HR

Bardamu
Nationale topspeler

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Ricky van Wolfswinkel
Reg.: 28 juni 2007

http://www.vi.nl/NieuwsItem/GeenSecondeMedelijdenGehadMetVerbeek.htm

'Ik weet zeker dat de directie van alles op de hoogte moet zijn geweest. Daarom hebben wij de trainer ook geen mes in zijn rug gestoken. De problemen waren intern al heel lang bekend. Wij kunnen er toch niks aan doen dat Bosz er vervolgens niets mee doet?'HR
De Boszkabouter is:

a. een l*ffe h*nd
b. een l*ffe h*nd
c. een l*ffe h*nd
HR
HR

FeyenoordSterk
Wereldster

Vak: Stadiontribune - R
Droomaankoop: Darth Vader
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002

Bardamu schreef:

http://www.vi.nl/NieuwsItem/GeenSecondeMedelijdenGehadMetVerbeek.htm

(...)

De Boszkabouter is:

a. een l*ffe h*nd
b. een l*ffe h*nd
c. een l*ffe h*nd
HR
c. een loffe hind
HR
HR

dehavens010 Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Uit: Rotterdam Zuid
Reg.: 11 februari 2009

waren een hoop voorstanders voor Bosz
Gun hem de tijd blablabla

vraag me af waar die nu zijn.

Dat Bosz weg is, is het beste wat Feyenoord is overkomen in het honderdjarig bestaan :feyenoord

ook die talentpoules van deheer Bosz kennen wel is naar gaan uitpakken.
HR
HR

AD, woensdag 25 maart 2009

Bosz: Het spel is niet fair gespeeld

Door SJOERD MOSSOU en MAARTEN WIJFFELS

Nog altijd spreekt hij van ‘we’ en ‘wij’ als het over Feyenoord gaat. ,,En zo voelt dat ook,’’ zegt Peter Bosz, ruim twee maanden na zijn vertrek.

forumillustratie
Peter Bosz. FOTO MARCO DE SWART

Straks wil hij zijn loopbaan als trainer weer oppakken, na bijna drie jaar als technisch directeur in de Kuip. ,,Die beslissing had ik al veel eerder genomen,’’ zegt Bosz.

,,Feitelijk vóórdat ik aan de slag ging bij Feyenoord. Alleen bij deze club wilde ik een rol als technisch directeur vervullen, het liefst was ik het tien jaar blijven doen. Maar mijn toekomst ligt op het veld. Er lopen wat dingen. Ja, de kans is groot dat het een buitenlands avontuur wordt.’’

Zijn dienstverband bij Feyenoord heeft hem ook beschadigd, weet Bosz. ,,In de beeldvorming is er een zeker beeld rondom mij ontstaan. Achteraf had ik me daar beter tegen moeten wapenen. Gewoon, door vaker te vertellen hoe het écht zat. Door de leugens die werden verspreid te weerleggen met feiten. Maar in het belang van Feyenoord koos ik er meestal voor mijn mond te houden. Misschien is dat niet altijd slim geweest.’’

Veel is gezegd en geschreven over zijn rol in het koningsdrama rond Gertjan Verbeek. Bosz zou veel te laat hebben ingegrepen, terwijl het tussen coach en spelers al veel langer mis zat. Als technisch directeur was híj de man die deze falende selectie had samengesteld, gekoppeld aan Verbeek als nieuwe trainer. Een miscalculatie.

PASPOORT

forumillustratie

PETER BOSZ

Geboren: 21 november 1963.
Carrière als profspeler: Vitesse (1981-’84), RKC (1985-’88), Toulon (1988-’91), Feyenoord (1991-’97), JEF United (Jap, 1996-’97, 1999), Hansa Rostock (Dui, 1997-’98), NAC (1998-’ 99).
Als trainer: AGOVV (1999-2002), De Graafschap (2002-2003), Heracles (2004-’06).
Technisch manager: Feyenoord (2006-’ 08).

,,Uiteraard heb ik mijn fouten gemaakt,’’ zegt Bosz nu. ,,In het veranderingsproces dat we voor ogen hadden, hebben we misschien wel een te hoog tempo gehanteerd.’’

Van de wasdames tot de spelers en de medische staf; iedereen werd geconfronteerd met een andere manier van werken. Het leidde tot onrust in alle geledingen. ,,Dat proces had ik in mijn functie beter moeten begeleiden,’’ zegt Bosz daar nu over.

,,Door bepaalde dingen beter en vaker te communiceren. Nu overviel het mensen dat Gertjan op een aantal terreinen snel een andere koers wilde varen. Die veranderingen waren nodig en Gertjan voerde ons beleidsplan slechts uit. Maar wellicht zijn we te snel gegaan.’’

Hebt u niet te laat ingegrepen in de relatie tussen coach en spelers?

Bosz: ,,Dat vind ik onzin. In mijn ogen is de rol van sommige oudere spelers in deze niet zuiver geweest. Zij hebben het niet fair gespeeld. Natuurlijk wist ik wel dat er onvrede was. Er werd in de eerste maanden gemopperd en geklaagd. Zoiets neem je serieus, maar tegelijkertijd is dat ook normaal bij een proces van verandering. Ik heb dat niet genegeerd, in het wekelijkse directieoverleg is daar altijd openheid over geweest.

Bepalend is wat je dóet met dergelijke onvrede.

,,Eind oktober, na het 2-1 verlies tegen Sparta, heb ik voor het eerst het woord genomen in het spelershome. Ik vond en vind dat we die wedstrijd echt Feyenoord-onwaardig speelden. Ik miste de échte drive, de heilige wil om te winnen, juist bij de oudere spelers. Dat heb ik ze die dag verteld, hard maar eerlijk. Uiteraard met toestemming van Gertjan. Niet alle spelers waren daar blij mee, maar dat moest maar. Ik vond dat ze eerst kritisch naar zichzelf moesten kijken.’’

In december barstte de bom. Kwam dat onverwacht?

,,Nadat de onvrede in de pers was gekomen, hebben we nog eens uitgebreid met de spelers gesproken. De spelersraad heeft de onvrede aangekaart bij de technische staf en even later bij ons. Op kantoor bij Eric Gudde heeft hij een flip-over gepakt en alle punten die onder de spelers leefden, opgeschreven. Wat willen jullie veranderd zien? Hoe gaan we dat doen en wat gaan jullie zélf doen om het tij te keren? Vooral dat laatste bleek lastig. ‘We moeten eerst zelf in de spiegel kijken, maar…,’ hoorde ik steeds. We spraken af werk te maken van de kritiekpunten die er leefden richting Gertjan en zijn staf. Tot slot stelden we de vraag: zien jullie toekomst als er op deze punten verbetering optreedt? Daarop volgde een ‘ja’.

,,Eind december hebben we de spelers nog eens bij elkaar geroepen. Is er nog iets waarover gesproken moet worden?, hebben we toen gevraagd. Nee, zeiden ze, er was niets bijzonders. Het was te kort na de gesprekken om al conclusies te trekken, maar zeker is dat Gertjan zijn best deed om zijn koers bij te stellen. Dat zat hem in communicatie, in de manier van trainen en in bepaalde afspraken. Hij was bereid concessies te doen.’’

Waarom ging het in Belek toch mis?

,,Kort na ons laatste gesprek met de spelers, sloten we de eerste seizoenshelft af met een overwinning op NAC. Daarna gingen we op trainingskamp. Ook daar heeft de technische staf zich heel kwetsbaar opgesteld. Iedereen mocht zijn zegje doen, open en eerlijk. Ik heb daar met veel spelers gesproken en niet met vier, zoals Kevin Hofland later zei. Ik ben bij alle trainingen geweest, was elke dag in het spelershotel, heb goed geluisterd. Niemand kan mij wijsmaken dat er in Turkije slecht werd gewerkt.’’

Er werd anders wel veel geklaagd.

,,Dat is wat anders. Maar het enige wat ze Gertjan in Turkije concreet hebben aangewreven, is dat hij een keer op zijn slippers de eetzaal binnen kwam. En dat hij vergeten was zijn horloge een uur bij te stellen. Op die manier kun je iedereen op een zeker moment afrekenen. De waarheid is dat het ventiel er al veel eerder was uitgetrokken. Al in november, dus voor onze uitgebreide gesprekken met de spelers, spraken Van Bronckhorst en Lucius met commissaris Boudewijn Poelmann. In dat gesprek gaven ze aan dat het niet meer ging met de trainer, het was over. Poelmann had dat gesprek vanuit zijn rol als toezichthouder nooit op die manier aan mogen gaan. Bovendien is er geen open kaart gespeeld. De spelers hebben nooit melding gemaakt van het gesprek, ook niet toen we in december bij elkaar zaten om de onvrede bespreekbaar te maken. Zij gaven toen letterlijk aan nog perspectief te zien. De staf en de clubleiding hebben keihard gewerkt aan een oplossing. Maar achteraf gezien was het spel toen allang gespeeld.’’

Na het trainingskamp in Turkije trok Kevin Hofland opnieuw aan de bel, nu bij voorzitter Dick van Well.

,,Ik kreeg daar lucht van via een kennis die bij een andere club werkt. Die had in het vliegtuig vanuit Turkije gehoord dat er spelers op visite gingen bij de commissarissen. Ik heb meteen Gio gebeld om te vragen hoe dat zat. Toen die vertelde dat Hofland het gesprek zou gaan voeren, heb ik Kevin gebeld. Voicemail. En meteen daarna kreeg Gudde een sms’je van Van Well, dat er een gesprek plaats zou vinden. Ik ben echt woedend geworden. Waarom niet eerlijk geweest? Waarom niet gewoon open kaart gespeeld?’’

Hoe ziet u de rol van Gudde in dit geheel? Hij moest een dag later een nieuwjaarsspeech voordragen.

,,Dat geeft maar aan in wat voor spagaat hij zat. Direct na de nieuwjaarsreceptie zijn we met Gio en Kevin gaan zitten, op dinsdagavond. Opnieuw hebben we de flip-over erbij gepakt. ‘Willen jullie het nog een kans geven of is dit een verloren zaak?’ vroeg ik. Gio gaf aan zijn best te willen doen, Kevin zei dat het een moeilijk verhaal zou worden. Nog een keer hebben we alles opgeschreven. ‘Wat moet er volgens jullie veranderd worden?’ Puntsgewijs en heel concreet hebben we alles doorgenomen. Was dit het? Ja, dit was het. Eén ding heb ik eraan toegevoegd richting de spelers. ‘Stop alsjeblieft met dat geouwewijf,’ heb ik gezegd. ‘Stop met het geroddel tegen elkaar en tegen de pers. Speel het eerlijk.’

,,Vervolgens heb ik meteen de technische staf bij elkaar geroepen bij mij thuis. Een uur of negen was het denk ik. Met zijn allen hebben we de flip-over doorgenomen. Was dit reëel en was Gertjan bereid te voldoen aan deze wensen? Ja, zei hij, dat was hij. Op alle punten ging Verbeek akkoord.’’

Vergeefse moeite, zo bleek.

,,Na de training kwam iedereen bij elkaar in het spelershome; de spelers, de staf en ik. Heel open hebben we verteld wat er een avond eerder besproken was. En dat Gertjan bereid was te voldoen aan de wensen, maar dat het wel van twee kanten moest komen. Al snel bleef het stil. Gertjan heeft Gio daarop apart genomen, terwijl de rest wegliep. In die tien minuten, het zal rond tien over één zijn geweest, stond al op AD.nl dat Verbeek weg was. Het was voorbij.’’

U was de zondebok. Terecht?

,,In het voetbal wordt alles afgelezen aan de stand op de ranglijst. Logisch, maar ik ben ervan overtuigd dat dit Feyenoord wel degelijk toekomst heeft. Van de selectie waarmee Erwin Koeman in zijn laatste jaar moest werken, kun je vaststellen dat die kwaliteitsarm was. Maar dat is niet te vergelijken met de huidige spelersgroep. Niemand kan zeggen dat Feyenoord geen goede spelers heeft, oud én jong. Toen wij in de zomer van 2007 een aantal ervaren spelers haalden, hebben we júist heel gericht naar de jeugd gekeken. We wisten wat we in huis hadden met jongens zoals Fer, Wijnaldum en nu weer Kelvin Leerdam. Meer dan ooit is er jeugd doorgebroken, rechtstreeks vanaf Varkenoord. En achter deze lichting komen er nóg een aantal erg goede jongens aan. Dat is geen toeval. Zoiets geeft aan dat er in de jeugdopleiding gewoon goed en gestructureerd gewerkt is.’’

Mentaal en karakterologisch gezien is deze selectie verre van in balans.

,,Ik zeg niet dat deze spelersgroep af is. We kwamen in de zomer van 2007 van heel ver, er was gewoon veel te weinig kwaliteit. Maar met deze selectie ligt er, hoe je het ook wendt of keert, wél een basis om op verder te bouwen. Als je met deze groep gericht doorselecteert, valt er gewoon een goed elftal van te maken. Top drie, maar zeker top vijf van Nederland. Leo Beenhakker en Mario Been zijn daar nu gericht mee aan de slag - uitstekend - maar ook wij hadden na dit seizoen dingen veranderd. Logisch ook, lijkt me. Probleem is alleen dat Feyenoord vanuit zijn financiële positie al jaren gedwongen is uit zwakte te handelen, nooit uit kracht. Dat maakt nogal verschil. Leo en Mario zullen daar nu ook op stuiten.’’

Welke les heeft u geleerd in uw periode bij Feyenoord?

,,Ik heb ontelbaar veel dingen geleerd, op alle mogelijke gebieden. Ik ben ervan overtuigd dat ik een betere trainer ben geworden, juist door zaken vanuit een ander perspectief te bekijken.

,,Ik durf wel te zeggen dat ik het voetbal in al zijn facetten ken. Al wil dat niet zeggen dat ik me nooit verbaas. De manier waarop ik ben weggezet in de media, daar kan ik niet aan wennen. Ik zou met Wim Jansen in een beleggingsclubje hebben gezeten. Compleet verzonnen.

,, Ik zou mijn contract al verlengd hebben. Een regelrechte leugen.

,,En dan nog dat verhaal dat ik aan transfers wilde gaan verdienen. Zulke dingen hebben slechts als doel om mensen te beschadigen.’’

Hoe moet Feyenoord verder in deze roerige tijden?

,,Laat de koers die is ingezet, niet zomaar vallen. Feyenoord heeft te lang stilgestaan, de club moet vóóruit. Kijk naar FC Twente, waar ze die stappen al veel eerder hebben gemaakt. Daar staat nu een moderne organisatie, waar alles in het teken staat van beter worden. Feyenoord moet die groei nu ook doorzetten. Met straks een nieuw stadion en een nieuw trainingscomplex. Continuïteit is daarin cruciaal.

,, Ga niet zwalken door allerlei mensen zomaar weg te sturen. Die kritiek op Eric Gudde, dat vind ik zó onterecht. Die man is ontzettend intelligent, denkt áltijd in het belang van Feyenoord en heeft een heel duidelijke visie. Die man wegsturen, dat zou echt te gek voor woorden zijn.’’HR

AD, woensdag 25 maart 2009

Peter Bosz wordt weer trainer

Door SJOERD MOSSOU en MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - Peter Bosz gaat zijn loopbaan als trainer weer oppakken. De voormalige technisch manager van Feyenoord ziet zijn toekomst op het veld, zegt hij ruim twee maanden na zijn vertrek uit de Kuip.

forumillustratie
Peter Bosz. FOTO PRO SHOTS

,,Die beslissing had ik al veel eerder genomen,'' aldus de 45-jarige Bosz. ,,Feitelijk vóórdat ik aan de slag ging bij Feyenoord. Alleen bij deze club wilde ik een rol als technisch directeur vervullen, het liefst was ik het tien jaar blijven doen. Maar mijn toekomst ligt op het veld. Er lopen wat dingen. Ja, de kans is groot dat het een buitenlands avontuur wordt.''

Voordat Bosz in 2006 naar Feyenoord kwam, was hij trainer van Heracles, De Graafschap en de amateurs van AGOVV.
HR
HR
HR

Feyenoord Fan Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Leusden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 januari 2003

Ik heb net het grote interview met Peter Bosz gelezen.

Ik trek daar een hele simpele conclusie uit:

Het is een hele hoop gehuil en gejammer, maar nog steeds je eigen fouten niet conreet willen zien en een herhaling van zetten.

Als je alles doorleest en het klopt wat hij zegt, dan kun je wel gaan lopen jammeren dat spelers niet eerlijk zijn geweest. Maar aan de andere kant moet je als TD inzien op zo'n moment dat het al niet meer gaat. Er zijn volgens mij 4/5 gesprekken geweest met diverse partijen om de boel draaiende te krijgen en spelers lieten VOOR die gesprekken al doorschemeren dat het lastig wordt en gaven een waslijst aan punten waarop er wrijving was.

Het moet niet eens nodig zijn dat er zoveel gesprekken plaats vinden, na 2 gesprekken moet het gewoon klaar zijn en moet er verbetering in zitten en anders is het over en sluiten. Daarnaast hoor je Petertje maar eventjes over de irritaties van de andere afdelingen in de club (wasvrouwen etc. dat stukje), verder hoor je hem daar niet over. Dat heeft ook debet gespeeld aan het hele proces.

Peter je kan de spelers wel de schuld geven, maar je bewijst met dit interview maar 1 ding: Je hebt zelf kei en kei en keihard gefaald.
HR
HR

Yoda
Crack

Reg.: 1 juni 2003

Bosz moet zeker hand in eigen boezem steken. Met een flip-over bereik je niet dat de sfeer verbetert en alles weer gaat lopen.

Aan de andere kant wordt ook wel duidelijk dat Gio slappe knieën heeft (je krijgt bijna medelijden met zijn rol)en dat Hofland het inderdaad niet helemaalvzuiver gespeeld heeft.
HR
HR

pipapaauwe
Legende

Uit: liefde geboren
Reg.: 17 februari 2005

De staf was te slapjes voor zulke grote jongens.
Verbeek is een moeilijk persoon om mee te werken, dat geloof ik ook. Maar ik snap Bosz ook om hem niet weg te sturen. Er valt voor alle partijen wel wat te zeggen. Ik vind dat Bosz nog steeds goed werk heeft geleverd. Het is ook wat hij zegt. De selectie heeft een basis om op door te bouwen. Heel anders dan toen hij kwam. Het nadeel is alleen dat Bosz door schade en schande wijs moest worden. Dat hoort niet bij een top club.
HR
HR

tricky-dicky
Legende

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 maart 2009 om 11:15:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gio, Hofland, Makaay, de Cler (en later Landzaat) kwamen niet naar Feyenoord door Peter Bosz, maar omdat van Marwijk de trainer werd van Feyenoord. Daar wilden de spelers mee werken. Toen BVM naar de knjvb vertrok heeft jankert Bosz nooit aan die spelers gevraagd wie zij als nieuwe trainer zien. De spelers moesten er mee werken. Als Bosz zo'n super TD was, wist hij precies welke trainer er wel en welke trainert er niet voor deze groep past. En heb je als TD allang met de spelers gesproken voordat GJV ter sprake kwam. En een paar maanden later met een jankverhaal aankomen zetten over flap overs, en dat het niet aan Bosz lag, het heeft nooit aan Bosz gelegen, Bosz had NOOIT aangesteld moeten worden. Hij was gewoon Wotte 2. Wanbeleid. (deel 435)
HR
HR

Middenveldert
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

(...)Toen wij in de zomer van 2007 een aantal ervaren spelers haalden, hebben we júist heel gericht naar de jeugd gekeken. We wisten wat we in huis hadden met jongens zoals Fer, Wijnaldum en nu weer Kelvin Leerdam.(...)HR
Waarom haal je dan Landzaat, El Ahmadi, Tomasson én van Bronckhorst?

Het is een belachelijk interview waarin Bosz zijn eigen straatje schoonveegt in de hoop ooit nog aan de bak te komen. Met z'n flip-overtjes, kneus...
HR
HR

feyenoordfamiliy
Crack

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007

Nou nou zeg Bosz kan ineens praten ,zovaak hebben we hem niet gehoord destijds .Het is straatje schoonvegen .
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Home of History » Peter Bosz (deel 5)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 82,9% dat Roda JC wint van MVV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.