| Poster | | Topic: Royston Drenthe (deel 2) |  |
|
Wyatt Moderator
Vak: - Posts: 62 Reg.: 17 september 2007 | |
|
vdkorput Bankzitter
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 204 Reg.: 31 januari 2006 | Ik denk dat zij zich bij Real gigantisch verkeken hebben op een getalenteerde jongen, die nog wel heel veel moet leren. Lijkt erop alsof hij nogal is overschat, erg snel voor de leeuwen is gegooid en nu al moet bloeden.
Dat hebben zij bij Arsenal met Van Persie toch echt anders gedaan (al schat ik hem hoger in dan Drenthe): die werd heel langzaam gebracht.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 1912 Reg.: 18 september 2004 | wenger is een topper met getalenteerde lastige jongens. schuster heeft dat in het geheel niet...alleen verwacht ik het vertrek van schuster op korte termijn.
|
|
|
helter skelter Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 332 Reg.: 20 april 2006 | van basis naar bank naar tribune in...wat was het?...drie weken?
Royston zal binnenkort wel uitgeleend worden aan Recreativo Huelva of zoiets 
|
|
|
DR Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6940 Reg.: 6 februari 2006 | Wat een onzin. Real weet heus wel dat dit een talent is en niet een gearriveerde speler. Vooralsnog leert hij daar elke dag meer dan in de Kuip.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 7666 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: DR schreef:
Wat een onzin. Real weet heus wel dat dit een talent is en niet een gearriveerde speler. Vooralsnog leert hij daar elke dag meer dan in de Kuip.
Daar heb ik zo mijn twijfels over, omdat jonge spelers meer leren van het spelen van wedstrijden dan enkel op de bank en tribune zitten.
De vergelijking met Van Persie gaat ook helemaal mank, want Robin had de nodige wedstrijden met Feyenoord op zijn naam staan, ook internationaal.
En Royston?
Een seizoentje Feyenoord 
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Stadiontribune - UU Posts: 3519 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Daar heb ik zo mijn twijfels over, omdat jonge spelers meer leren van het spelen van wedstrijden dan enkel op de bank en tribune zitten.
De vergelijking met Van Persie gaat ook helemaal mank, want Robin had de nodige wedstrijden met Feyenoord op zijn naam staan, ook internationaal.
En Royston?
Een seizoentje Feyenoord 
En daarbij stellen de trainingen niet veel voor bij een club die 3 keer per week een wedstrijd heeft, het is dan enkel en alleen de conditie onderhouden.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6940 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Obiku schreef:
(...)
En daarbij stellen de trainingen niet veel voor bij een club die 3 keer per week een wedstrijd heeft, het is dan enkel en alleen de conditie onderhouden.
Heb je enig idee hoe ontzettend zwak de NL competitie is? Die stelt echt helemaal niks voor. Als hij daar 20 wedstrijden speelt in zijn 1e jaar heeft hij een prima jaar gehad en meer geleerd dan hier in 3 jaar. Spelen tegen kutteams als Heracles leren je helemaal niks.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Stadiontribune - UU Posts: 3519 Reg.: 17 maart 2003 |
(...)
Heb je enig idee hoe ontzettend zwak de NL competitie is? Die stelt echt helemaal niks voor. Als hij daar 20 wedstrijden speelt in zijn 1e jaar heeft hij een prima jaar gehad en meer geleerd dan hier in 3 jaar. Spelen tegen kutteams als Heracles leren je helemaal niks.
Als hij zich daar niet dit jaar tot een vaste waarde ontwikkelt is het gewoon einde verhaal, want reken maar dat Madrid ook volgend seizoen weer een aantal grote namen zal aantrekken en dat gaat ten koste van de bank en tribunezitters.
En tegenstanders als Heracles bleken vorig jaar toch anders nog erg lastig voor Royson, ik kan mij bijvoorbeeld een 4-1 herinneren 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6940 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Als hij zich daar niet dit jaar tot een vaste waarde ontwikkelt is het gewoon einde verhaal, want reken maar dat Madrid ook volgend seizoen weer een aantal grote namen zal aantrekken en dat gaat ten koste van de bank en tribunezitters.
En tegenstanders als Heracles bleken vorig jaar toch anders nog erg lastig voor Royson, ik kan mij bijvoorbeeld een 4-1 herinneren 
Ho, ik vind Drenthe een goede speler maar zeker geen topper. Ik reageerde alleen op het feit dat er werd gezegd dat het een stomme stap is geweest en hij binnenkort zal worden uitgeleend. Ik vind en vond Drenthe juist een overschatte voetballer. Ik had er daarom ook helemaal geen problemen mee dat hij werd verkocht. Had hem voor 3 mio minder ook op het vliegtuig gezet. Maar dat het voor hem einde verhaal is, daar ben ik het gewoon niet mee eens. Ik vind Robben ook een erg overschatte voetballer, maar Real stelt hem ook op.
[Dit bericht is veranderd door DR (op 9 oktober 2007 13:40:59).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 6968 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Elke tegenstander was moeilijk voor elke speler het afgelopen seizoen. Niet alleen Heracles maaide ons met grote cijfers weg. Ook matige ploegjes als NEC of NAC deden dat. En thuis werden we verpulverd door FC Groningen.
Ik vind het flauw dit Royston Drenthe aan te rekenen.
Ik weet trouwens niet of je de laatste wedstrijd van de Champions League gezien hebt van Real. Drenthe viel 5 minuten voor tijd in en werd terstond zeer gevaarlijk. Hij had een hele goede doelpoging in die korte tijd.
Hij zal van Schuster ongetwijfeld nog meer kansen krijgen.
Wat ik proef is dat de meesten hier Drenthe het succes dat hij toch heeft misgunnen. Laat die jongen toch met rust en schrijf hem niet meteen met het meest satanische genoegen af.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Stadiontribune - UU Posts: 3519 Reg.: 17 maart 2003 | Zijn verdere carriere zal mij niet veel interesseren, maar DR deed het voorkomen alsof hij de Nederlandse competitie totaal ontgroeit was (zoals Kuyt) en daar was in mijn ogen zeker geen sprake van.
Verder zie ik het toch echt zeer somber voor hem in, je kan op je vingers natellen dat Robben met een aankoopbedrag van 35 miljoen altijd zal spelen en dan hebben ze daar nog wel meer spelers die in mijn ogen meer kwaltiteit hebben dan Drenthe op zijn positie.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 7666 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Ik reageerde alleen op het feit dat er werd gezegd dat het een stomme stap is geweest en hij binnenkort zal worden uitgeleend.
Oké, dat is dan duidelijk.
Maar je begrijpt toch ook wel dat die mogelijkheid tot uitlenen bij Royston Drenthe aanwezig is?
Want ook Real Madrid moet weten dat die jongen wedstrijden nodig heeft om zich verder te ontwikkelen.
En als ze hem nu al op tribune gaan zetten, dan vind ik dat geen positief signaal; op de bank zitten is in zijn situatie veel beter te begrijpen, dan kan hij iig misschien nog wat minuutjes maken.
En het is als OBIKU zegt: de volgende transferperiode trekken ze weer een blik nieuwe spelers open.
Wie dan leeft, die dan zorgt 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 9768 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Ho, ik vind Drenthe een goede speler maar zeker geen topper. Ik reageerde alleen op het feit dat er werd gezegd dat het een stomme stap is geweest en hij binnenkort zal worden uitgeleend. Ik vind en vond Drenthe juist een overschatte voetballer. Ik had er daarom ook helemaal geen problemen mee dat hij werd verkocht. Had hem voor 3 mio minder ook op het vliegtuig gezet. Maar dat het voor hem einde verhaal is, daar ben ik het gewoon niet mee eens. Ik vind Robben ook een erg overschatte voetballer, maar Real stelt hem ook op.
Ik ben juist van mening dat Drenthe wel veel talent heeft. Alleen is hij veels te vroeg in zijn carriere naar Real Madrid gegaan. Hij kon voor zijn ontwikkeling het beste nog zeker 2 a 3 jaar bij Feyenoord blijven.
|
|
|
Sportclub Vedette
Uit: Gouda Vak: - Posts: 1828 Reg.: 12 mei 2000 | Hij is voor 13 miljoen gehaald, (toch!?) die laten ze niet zomaar 3 jaar verhuurd in de onderste regionen voetballen. Ook bij dat soort clubs geven ze hun foutjes niet graag toe...
neemt niet weg dat dit voor ons een heel goede deal is geweest, ookbij ons had meneer het dit jaar niet gered...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 9768 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Sportclub schreef:
Hij is voor 13 miljoen gehaald, (toch!?) die laten ze niet zomaar 3 jaar verhuurd in de onderste regionen voetballen. Ook bij dat soort clubs geven ze hun foutjes niet graag toe...
neemt niet weg dat dit voor ons een heel goede deal is geweest, ookbij ons had meneer het dit jaar niet gered...
Waarom niet? Als Drenthe nu nog steeds bij Feyenoord zou zitten, dan zou Lee denk ik niet zijn gehaald. In dat geval zou Bruins denk ik met Hofs gaan concurreren wie er op 10 zou gaan spelen.
|
|
|
willem07 International
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1383 Reg.: 3 mei 2006 | Misschien kunnen we over 1,5 jaar Royston weer terughalen voor een schijntje van het bedrag waarvoor we hem verkocht hebben. Dan hebben we het toch leuk gedaan.
|
|
|
sretlow Talent
Uit: De Liemers Vak: - Posts: 64 Reg.: 13 mei 2004 | |
|
Znilz Bankzitter
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 2548 Reg.: 16 juni 2003 |
Wat een onzin. Real weet heus wel dat dit een talent is en niet een gearriveerde speler. Vooralsnog leert hij daar elke dag meer dan in de Kuip.
Precies.
quote: Sportclub schreef:
ookbij ons had meneer het dit jaar niet gered...
:D
[Dit bericht is veranderd door MD (op 11 oktober 2007 13:02:02).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 2548 Reg.: 16 juni 2003 | Door Roston is Feyenoord wel weer financieel gezond en maakte een bescheiden winst van 7 ton.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 6968 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: MD schreef:
Door Roston is Feyenoord wel weer financieel gezond en maakte een bescheiden winst van 7 ton.
Dat dan weer wel. Het is toch mooi dat hij voor goed geld verkocht is, toch?
|
|
|
laatste man Vaste waarde in elftal
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 658 Reg.: 1 november 2006 | Penalty gemist bij Jong Oranje.
|
|
|
Geurt Jeugdspeler
Uit: hilversum Vak: Maastribune - W1 Posts: 30 Reg.: 9 maart 2006 |
quote: laatste man schreef:
Penalty gemist bij Jong Oranje.
Ja, nadat ie Luigi Bruins had weggestuurd bij de stip 
|
|
|
laatste man Vaste waarde in elftal
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 658 Reg.: 1 november 2006 | Minder blij was De Haan met de penalty, die Royston Drenthe opeiste nadat hij zelf was onderuit gehaald, even buiten het veld had gezeten om zijn schoen opnieuw aan te trekken en bij terugkomst Luigi Bruins ogenschijnlijk had weggestuurd van de strafschopstip. Ook Drenthe zelf was kritisch op zichzelf na zijn misser.
'Ik had niet gezien dat Luigi al achter de bal stond', vertelde Drenthe aan RTL7. 'Maar ik ben eerste man en dan komt Luigi. Ik heb in de rust tegen Luigi gezegd dat hij de volgende moet nemen. Het was een beetje dom van me. Ik moest mijn schoen nog aan doen en mijn veters zaten in de knoop.'
VI.nl
Je ziet toch wel of er iemand anders de bal wil nemen? Het is gewoon een domme onprofessionele actie.
|
|
|