Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Home of History
Royston Drenthe (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 24 »

Poster
Topic: Royston Drenthe (deel 2) 
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 5 december 2007 om 01:34:12.         MSN: rensdietz3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Dat vraag ik me ook wel eens af. Net zoals ik het me afvraag waarom Real Madrid bereid was rond de 13 miljoen euro af te tikken voor hem.
Maar het is gebeurd en daarom moeten we uiterst tevreden zijn. rond 1 mei 2007 was Drenthe nog geen miljoen waard.

En rond 1 januari 2008 ook niet
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Vak: -
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 5 december 2007 om 11:34:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1872381.ece?nscategory=topStoryB

Ik verklaar Chelsea voor gek als dit klopt. Drenthe is een groot talent, maar hij mag niet in de schaduw staan van Malouda. Ik vind Malouda echt een geweldenaar.

Ik sluit me hier bij aan Dick. Was het eerste wat in me opkwam. Als Chelsea dat doet zonder een flink aantal miljoenen extra zijn ze inderdaad goed gek.

Drenthe komt ook daar in de 2de garnituur, of wellicht gaan ze hem wel verhuren aan een Nederlandse club.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
donkeyshot22
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 5 december 2007 om 11:53:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

QUIEREN CEDERLO PARA QUE TENGA MINUTOS Y PODRÃA VOLVER AL FEYENOORD
El Madrid se fue a Holanda para colocar a Drenthe
MIGUEL SERRANO. Madrid Royston Drenthe es uno de los cinco nombres que formaban parte de la operación salida que se está cociendo en el Real Madrid y que MARCA adelantó la semana pasada. Ayer, Onda Madrid anunció que un miembro de la dirección deportiva de la entidad madridista había viajado a Holanda la semana pasada para intentar colocar al joven centrocampista de cara al inminente mercado invernal.

Según esta emisora, el entrenador del conjunto blanco, Bernd Schuster, ya le habría comunicado al jugador que no iba a entrar en sus planes en lo que resta de temporada, además de haberle sugerido que lo mejor para su futuro era marcharse cedido hasta el próximo 30 de junios. Para el técnico alemán, lo más importante es que Drenthe no se pase una temporada en blanco y pueda disfrutar de minutos en otro equipo para seguir cogiendo la experiencia que todavía le falta en la alta competición.

Además, Schuster, siempre según Onda Madrid, también habría comunicado su decisión a la dirección deportiva del Real Madrid y, por ello, desde el departamento que dirige Mijatovic se habrían puesto manos a la obra para para buscar acomodo a Drenthe lo más pronto posible. Ésa fue la razón que precipitó el viaje de uno de los dirigentes del club a Holanda (además de solucionar un asunto económico pendiente con el Feyenoord precisamente del traspaso de Drenthe).

La vía inglesa
Aunque la postura pública de la dirección deportiva es decir que Drenthe no se va a marchar cedido en enero, lo cierto es que Mijatovic y su equipo trabajan a destajo para intentar colocar al holandés, cuya agitada vida social ha sido más ruidosa que su rendimiento deportivo desde que está en el club blanco. Además de la posibilidad de que Drenthe regrese al Feyenoord para terminar allí la temporada, el Madrid no descarta tampoco la vía inglesa, ya que el holandés goza de buen cartel en la Premier y podría haber algún club, además del Chelsea, interesado en contar con él.

Lo cierto es que la contratación de Drenthe ha sido, de momento, una de las operaciones menos rentables que ha realizado el Real Madrid esta temporada, ya que el club blanco desembolsó por el holandés 14 millones de euros este verano y se ha convertido en uno de los jugadores menos utilizados por Schuster.

Posible trueque Drenthe-Malouda
El diario The Sun publica hoy que el Real Madrid podría intentar un trueque con el Chelsea entre Drenthe y Malouda. El jugador francés ha sorprendido con unas declaraciones mostrando su escasa adaptación a la Premier y a la vida en Londres. “Los entrenamientos son terroríficos, hay que jugar hasta en Navidad, el tráfico es insoportableâ€, ha señalado el jugador. Según esta información, el Madrid podría aprovechar la situación delicada del ex del Olympique de Lyon para plantearle al Chelsea, que ya se interesó por el holandés este verano, este intercambio.

Oftewel Samengevat,

vorige week is er iemand van Real Madrid bij Feyenoord geweest om over een geschil te praten. Tegelijkertijd zou er gepraat zijn over een mogelijke stalling van Drenthe tot 30 juni bij Feyenoord.

Bij Schuster komt ie dit jaar niet meer aan spelen toe.

Een ruil met Malouda van Chelsea ziet Madrid evt ook zitten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 5 december 2007 om 12:01:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil hem niet terug, hij belemmert de ontwikkeling van anderen. Bovendien is de kans groot dat Sahin en de Guzman ook vertrekken na 30 juni.
En het legioen zal dit niet nemen !!
Hij zou het zelf niet eens moeten willen.

donkeyshot22 - bron aub !

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 5 december 2007 12:02:48).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
donkeyshot22
Vedette

Gepost op 5 december 2007 om 12:15:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

marca
 Help mods!
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 5 december 2007 om 12:16:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1872381.ece?nscategory=topStoryB

Ik verklaar Chelsea voor gek als dit klopt. Drenthe is een groot talent, maar hij mag niet in de schaduw staan van Malouda. Ik vind Malouda echt een geweldenaar.

Dan zou Madrid hele goede zaken doen, ben alleen bang dat Drenthe hier geen zin in heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 5 december 2007 om 15:18:35.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:

(...)

Dan zou Madrid hele goede zaken doen, ben alleen bang dat Drenthe hier geen zin in heeft.

Maar in het geval van Chelsea zou dit niet zo'n goede zaak zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
donkeyshot22
Vedette

Gepost op 5 december 2007 om 15:19:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Malouda ruilen voor Drenthe, ach ik verbaas me nergens meer over bij deze clubs.

Zouden we Lucius niet kunnen ruilen voor Lampard?
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 5 december 2007 om 15:22:25.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
donkeyshot22 schreef:

QUIEREN CEDERLO PARA QUE TENGA MINUTOS Y PODRÃA VOLVER AL FEYENOORD
El Madrid se fue a Holanda para colocar a Drenthe
MIGUEL SERRANO. Madrid Royston Drenthe es uno de los cinco nombres que formaban parte de la operación salida que se está cociendo en el Real Madrid y que MARCA adelantó la semana pasada. Ayer, Onda Madrid anunció que un miembro de la dirección deportiva de la entidad madridista había viajado a Holanda la semana pasada para intentar colocar al joven centrocampista de cara al inminente mercado invernal.

Según esta emisora, el entrenador del conjunto blanco, Bernd Schuster, ya le habría comunicado al jugador que no iba a entrar en sus planes en lo que resta de temporada, además de haberle sugerido que lo mejor para su futuro era marcharse cedido hasta el próximo 30 de junios. Para el técnico alemán, lo más importante es que Drenthe no se pase una temporada en blanco y pueda disfrutar de minutos en otro equipo para seguir cogiendo la experiencia que todavía le falta en la alta competición.

Además, Schuster, siempre según Onda Madrid, también habría comunicado su decisión a la dirección deportiva del Real Madrid y, por ello, desde el departamento que dirige Mijatovic se habrían puesto manos a la obra para para buscar acomodo a Drenthe lo más pronto posible. Ésa fue la razón que precipitó el viaje de uno de los dirigentes del club a Holanda (además de solucionar un asunto económico pendiente con el Feyenoord precisamente del traspaso de Drenthe).

La vía inglesa
Aunque la postura pública de la dirección deportiva es decir que Drenthe no se va a marchar cedido en enero, lo cierto es que Mijatovic y su equipo trabajan a destajo para intentar colocar al holandés, cuya agitada vida social ha sido más ruidosa que su rendimiento deportivo desde que está en el club blanco. Además de la posibilidad de que Drenthe regrese al Feyenoord para terminar allí la temporada, el Madrid no descarta tampoco la vía inglesa, ya que el holandés goza de buen cartel en la Premier y podría haber algún club, además del Chelsea, interesado en contar con él.

Lo cierto es que la contratación de Drenthe ha sido, de momento, una de las operaciones menos rentables que ha realizado el Real Madrid esta temporada, ya que el club blanco desembolsó por el holandés 14 millones de euros este verano y se ha convertido en uno de los jugadores menos utilizados por Schuster.

Posible trueque Drenthe-Malouda
El diario The Sun publica hoy que el Real Madrid podría intentar un trueque con el Chelsea entre Drenthe y Malouda. El jugador francés ha sorprendido con unas declaraciones mostrando su escasa adaptación a la Premier y a la vida en Londres. “Los entrenamientos son terroríficos, hay que jugar hasta en Navidad, el tráfico es insoportableâ€, ha señalado el jugador. Según esta información, el Madrid podría aprovechar la situación delicada del ex del Olympique de Lyon para plantearle al Chelsea, que ya se interesó por el holandés este verano, este intercambio.

Oftewel Samengevat,

vorige week is er iemand van Real Madrid bij Feyenoord geweest om over een geschil te praten. Tegelijkertijd zou er gepraat zijn over een mogelijke stalling van Drenthe tot 30 juni bij Feyenoord.

Bij Schuster komt ie dit jaar niet meer aan spelen toe.

Een ruil met Malouda van Chelsea ziet Madrid evt ook zitten.

Van mij mag hij terug, als Lee besluit weg te blijven. Het enige at mij pijn heeft gedaan is dat Drenthe destijds bereid was om een arbitragezaak aan te spannen tegen Feyenoord om alsnog naar Madrid te verkassen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 5 december 2007 om 15:52:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
donkeyshot22 schreef:

Malouda ruilen voor Drenthe, ach ik verbaas me nergens meer over bij deze clubs.

Zouden we Lucius niet kunnen ruilen voor Lampard?

Lucius zou je best kunnen ruilen voor een Lampard. Alleen niet Frank
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 5 december 2007 om 16:48:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er verschijnen nu allerlei berichten in de media, dus ik neem het allemaal maar met een korreltje zout. Ik zou het persoonlijk goed vinden als Drenthe terug zou komen bij Feyenoord. Vooral nu Lee niet meer terug lijkt te komen(hoeft van mij ook niet terug te komen eerlijk gezegd). Drenthe is een speler die altijd voor dreiging zorgt en heeft ook een geweldige inzet. Dus laat maar komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.675,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 5 december 2007 om 17:05:46.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voorlopig niet welkom wat mij betreft. Ben nog niet vergeten wat hij ons afgelopen zomer geflikt heeft. Misschien over een jaar of 10..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
twice
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 5 december 2007 om 18:10:10.         MSN: rensdietz3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

Voorlopig niet welkom wat mij betreft. Ben nog niet vergeten wat hij ons afgelopen zomer geflikt heeft. Misschien over een jaar of 10..

Tja maar als je een speler een half jaar kwijt bent geweest en er 11 miljoen (o.i.d.) op hebt gewonnen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 5 december 2007 om 18:21:47.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:
Van mij mag hij terug, als Lee besluit weg te blijven. Het enige at mij pijn heeft gedaan is dat Drenthe destijds bereid was om een arbitragezaak aan te spannen tegen Feyenoord om alsnog naar Madrid te verkassen.

I'm with stupid. Die arbitragezooi zit me ook wel dwars maar een kans als deze mogen we niet laten lopen. Drenthe kan voor dit Feyenoord op links uit de brand helpen. Kan Bruins naar rechts, hoef je Buijs daar niet meer te laten houthakken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 5 december 2007 om 18:55:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

(...)

Tja maar als je een speler een half jaar kwijt bent geweest en er 11 miljoen (o.i.d.) op hebt gewonnen

Exactly. Maar een arbitragezaak aanspannen is haast onvergeeflijk. Hij zal met een hele diepe kniebuiging terug moeten komen. Maar ik denk dat hij ook beseft dat die kniebuiging net iets teveel is want hij vind zichzelf een behoorlijk meneertje. Hij zal naar chelsea gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
norbert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: venray
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 20 februari 2005
Gepost op 5 december 2007 om 21:53:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik sluit me aan bij degene die stellen dat Drenthe als vervanger voor Lee zien.Maar die arbitragezaak........ .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.567,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kurupti
Vedette

Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 5 december 2007 om 22:21:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Drenthe heeft zojuist wel gescoord voor Real in een oefenpot tegen Partizan Belgrado.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 5 december 2007 om 23:19:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oh oh oh, wat zijn we weer Rooms. Nog een stuk Roomser dan de paus. Ik zou wel een swillen zien wat al die criticasters gedaan hadden als ze in plaats van Drenthe hadden gestaan. Ik weet het wel: precies hetzelfde als wat Drenthe nu gedaan heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 6 december 2007 om 00:12:44.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

Hij was bereid om een arbitragezaak tegen Feyenoord aan te spannen, maar hij zag er later van af.
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 6 december 2007 om 00:23:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die arbitragezaak, die overigens nooit doorgegaan is, zit de mensen hier kennelijk nog steeds erg dwars.
Drenthe heeft ons dus nooit wat geflikt. Het enige wat hij gedaan heeft is meer dan 10 miljoen opbrengen nadat hij kort daarvoor net een tiende daarvan waard was.
Hij heeft ons dus alleen maar een pak geld opgeleverd.

Ik draai het dus even om: wat een ondankbare honden zijn jullie. De criticasters van Drenthe dus. Eigenlijk onwaardig om onze club te steunen en nog een voet te zetten in onze Tempel.

Trek je eigen conclusies maar en bekijk alles eens in de normale proporties.

Ik overdrijf hier even om aan te geven dat de zaak Drenthe twee kanten heeft. De tegenstanders van Drenthe mogen van mij dus best in De Kuip komen. Graag zelfs.

Maar als hij terugkeert hoop ik dat jullie de fluitconcerten achterwege laten. Hij kan echt nog wat toevoegen aan de huidige selectie als hij goed gebruikt wordt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 6 december 2007 om 01:18:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Sigaar heeft gelijk...

Daarbij moeten die mensen eens heel goed nadenken: Misschien was het wel zijn zakenwaarnemer die liep te schermen met en hem die arbritrage heeft opgedrongen?

Drenthe is op een leeftijd dat die nog makkelijk beinvloedbaar is en dat kun je hem gewoon weg niet kwalijk nemen, aangezien een zakenwaarnemer er ook is om zo'n jongen goed te begeleiden. Als zo'n iemand dat slim aanpakt, dan kan die hem bij wijze van spreken nog zover krijgen dat die gaat jongelren op een eenwieler....

Bekijk het eens niet zo zwart/wit, want het is zo makkelijk en een enrome rage tegenwoordig om elkaar na te praten tegenwoordig, vooral als het maar lekker negatief is...

Ik pas daarvor.

Die jongen heeft gewoon een heel groot Feyenoordhart en is van harte welkom. Hij kan beslist wat toevoegen en er is dus absoluut geen spraken van verraad of zoiets van zijn kant.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 6 december 2007 om 02:33:43.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:
Die arbitragezaak, die overigens nooit doorgegaan is, zit de mensen hier kennelijk nog steeds erg dwars.
Drenthe heeft ons dus nooit wat geflikt. Het enige wat hij gedaan heeft is meer dan 10 miljoen opbrengen nadat hij kort daarvoor net een tiende daarvan waard was.
Hij heeft ons dus alleen maar een pak geld opgeleverd.

Ik draai het dus even om: wat een ondankbare honden zijn jullie. De criticasters van Drenthe dus. Eigenlijk onwaardig om onze club te steunen en nog een voet te zetten in onze Tempel.
Ach schei toch uit. Wat uitspraken van Drenthe:

Maart 2007 (contract verlengd):
"Ik zie dit als een beloning. Ik mag langer blijven bij de club waar mijn hart ligt. Ik was al gek van Feyenoord, maar het gevoel dat ik bij Feyenoord heb wordt alleen maar groter en groter."

Juni 2007 (jeugd-EK):
Over belangstelling op dit moment is de Rotterdammer niks bekend: "Ik weet daar niks van. Dat regelt mijn zaakwaarnemer. Ik heb praktisch twee maanden geleden mijn contract verlengd tot 2011. Bovendien heb ik het enorm naar mijn zin bij Feyenoord. Mijn leven is nou eenmaal Feyenoord"."Ik ben nog aardig jong om die stap te maken. Ik zeg niet dat ik het niet aan zou kunnen, maar ik denk dat ik voorlopig nog veel kan leren bij Feyenoord", gaat Drenthe verder. "Maar ooit zal ik wel de overstap maken naar Engeland. Dat is de meest passende competitie voor mij."

16 juni 2007:
Royston Drenthe is op het EK onder 21 tot nu toe het meest gewilde object van de internationale voetbalscouts. Dat leidde al tot vele geruchten en daadwerkelijke interesse. In een interview met Voetbal International liet hij weten bij Feyenoord te willen blijven. 'Feyenoord is een geweldige club, mijn club. Ik ben nog steeds ontzettend trots dat ik er mag spelen. [..] Ik wil ook nog helemaal niet weg bij Feyenoord. Ik lees dat er interesse is, maar ik heb nog een contract tot 1 juli 2011. In De Kuip ben ik nog lang niet klaar.'

17 juli 2007:
De supporters moeten het allemaal nog even afwachten. Echt duidelijkheid over zijn toekomst schept hij zelf nog niet. Op de website van Feyenoord liet het talent gisteren weten dat hij zich volledig richt op FC Utrecht-Feyenoord, de eerste wedstrijd van de competitie. Maar op de velden van sv Epe, waar de Rotterdammers op trainingskamp zijn, liet hij toch ook weer ruimte voor twijfel.
"Toen ik mijn contract tot 2011 tekende, wist ik ook al wat mijn ambities waren," zei Drenthe voordat hij op de fiets naar het spelershotel stapte. "Iedere voetballer heeft zijn dromen. Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen."

6 augustus spant Drenthe een arbitragezaak aan. Eentje die destijds door een zekere De Sigaar werd omschreven met de woorden "Overigens staat Feyenoord helemaal niet meer zo onwelwillend tegen zijn vertrek als een paar weken geleden. Dus arbitragezaken lijken mij op dit moment voorbarig."

En da's precies het hele punt. Niemand, maar dan ook helemaal niemand misgunde Drenthe een transfer naar een topclub. Als een club als Real of Chelsea zich meldt, dan weet je dat je dat niet tegenhoudt. En iedereen snapte dat ook Feyenoord dat niet tegen zou houden. Real had al een bod neergelegd van 12,5 miljoen, en Feyenoord was absoluut niet in de positie om zulke bedragen mis te lopen. Het was al lang niet meer de vraag óf Drenthe zou vertrekken, maar wannéér Drenthe zou vertrekken.

Dat ie dan tóch een arbitragezaak aanspande, was dus misplaatst, en het is m.i. volkomen terecht dat supporters zich daar over opwonden en -opwinden. Dreigde Babel immers met een arbitragezaak? Sneijder? Castelen? Bosvelt? Ibrahimovic? Van der Vaart? Koné? Vennegoor? Park? Kezman? Robben? Nee dus. Terwijl ook zij stuk voor stuk vele malen meer zouden verdienen en er sportief enorm op vooruit zouden gaan. Waar iedere speler het op een normale manier aanpakte, forceerde Drenthe met geweld een breuk met zijn club. En dat nadat hij maandenlang goede sier maakte met zijn "leuk al die aandacht van grote clubs maar ik ben hier nog lang niet klaar"-lulkoek.

Ik snap dan ook echt niet hoe je het in je hoofd haalt om de supporters die zich daaraan ergeren, onwaardige fans en ondankbare honden te noemen.

[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 6 december 2007 02:36:07).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 6 december 2007 om 06:47:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan de ene kant zou het natuurlijk een ideale oplossing zijn voor zowel speler als . We weten wat hij kan brengen en daarom WAS hij ook zo geliefd. Alleen daar knelt het hem weer.

Na al dat gelul(vind ik achteraf) van hem over dat hij wil blijven en zo flikte hij het om te dreigen met een arbitragezaak. Hij had net zo goed een jaar kunnen blijven en dan voor nog meer geld en een nog hoger salaris weg kunnen gaan. Maar nee, meneertje wilde stande pe weg uit De .

En bovenstaande is misschien wel geregiseerd door zijn zaakwaarnemer die ook heeft bijgedragen aan het op hol brengen van het behaarde hoofd van de heer Drenthe door megabedragen en financiele onafhankelijkheid voor en zijn familie in het vooruitzicht te stellen, wat overigens wel waar is nu natuurlijk.

Al met al zou ik gemengde gevoelens hebben mocht hij (tijdelijk) terugkeren. Ik zal hem zeker niet uitfluiten, maar toejuichen zal ik dan waarschijnlijk ook niet doen gezien het verleden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 6 december 2007 om 07:03:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

I'm with stupid. Die arbitragezooi zit me ook wel dwars maar een kans als deze mogen we niet laten lopen. Drenthe kan voor dit Feyenoord op links uit de brand helpen. Kan Bruins naar rechts, hoef je Buijs daar niet meer te laten houthakken.

Potverdorie , als Royston terug komt ( wie betaalt zijn miljoenensalaris ? ) en Bruins gaat naar rechts , dan zwaaien de pro - Drenthe aanhangers tegelijk naar de uit de basis verdwijnende Slory ..

Drenthe-Makaay
Bronckhorst-Guzman-Sahin-Bruins
De Cler-Hofland-Greene-Lucius
Timmer
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 6 december 2007 om 07:16:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Potverdorie , als Royston terug komt ( wie betaalt zijn miljoenensalaris ? ) en Bruins gaat naar rechts , dan zwaaien de pro - Drenthe aanhangers tegelijk naar de uit de basis verdwijnende Slory ..

Drenthe-Makaay
Bronckhorst-Guzman-Sahin-Bruins
De Cler-Hofland-Greene-Lucius
Timmer

Ik weet niet of hij meteen in de basis komt hoor. Zo snel wijzigt Van Marwijk zijn basisopstelling niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 24 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk