| Poster | | Topic: Royston Drenthe |  |
|
eddyburgy Meervoudig international
Uit: zeeland Vak: - Posts: 653 Reg.: 10 januari 2005 | LINKSBACK ROYSTON DRENTHE TEKENT CONTRACT TOT 2009
Royston Drenthe heeft maandag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met terugwerkende kracht per 1 juli 2005 voor vier seizoenen aan Feyenoord verbindt. De 18-jarige linkervleugelverdediger komt momenteel uit voor de A-jeugd en Jong Feyenoord. Op een klein uitstapje naar Excelsior na speelt de Rotterdammer al sinds zijn achtste voor Feyenoord. Daarvoor kwam hij even uit voor Neptunus. Drenthe speelt ook voor Oranje onder 19.
‘Royston heeft zich de laatste tijd heel goed ontwikkeld van linkerspits tot linksback’, vertelde Feyenoords technisch directeur Mark Wotte maandag. ‘Hij is een agressieve verdediger met veel duelkracht en een prima mentaliteit. Hopelijk kan hij zich de komende tijd doorontwikkelen.’
Drenthe komt vanavond met Jong Feyenoord in Amsterdam uit tegen Jong Ajax.
Goed nieuws alweer een talent een contract
ga zo door mark wotte
[Dit bericht is veranderd door Anton (op 31 oktober 2005 15:23:55).]
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Ja, hartstikke mooi. En nu nog een directe versterking!!!
|
|
|
paulie007 Internationale topspeler
Uit: brabant Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1000 Reg.: 24 juli 2003 |
quote: eddyburgy schreef:
LINKSBACK ROYSTON DRENTHE TEKENT CONTRACT TOT 2009
Royston Drenthe heeft maandag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met terugwerkende kracht per 1 juli 2005 voor vier seizoenen aan Feyenoord verbindt. De 18-jarige linkervleugelverdediger komt momenteel uit voor de A-jeugd en Jong Feyenoord. Op een klein uitstapje naar Excelsior na speelt de Rotterdammer al sinds zijn achtste voor Feyenoord. Daarvoor kwam hij even uit voor Neptunus. Drenthe speelt ook voor Oranje onder 19.
‘Royston heeft zich de laatste tijd heel goed ontwikkeld van linkerspits tot linksback’, vertelde Feyenoords technisch directeur Mark Wotte maandag. ‘Hij is een agressieve verdediger met veel duelkracht en een prima mentaliteit. Hopelijk kan hij zich de komende tijd doorontwikkelen.’
Drenthe komt vanavond met Jong Feyenoord in Amsterdam uit tegen Jong Ajax.
Goed nieuws alweer een talent een contract
ga zo door mark wotte
cq Wim Jansen en Van Stee 
Wel weer een omgeturnde linkeraanvaller, maar ja.. blijkbaar doet hij het goed. Hopelijk ontwikkeld hij zich verder en hebben we eindelijk eens een echte topper op de LB plaats uit de eigen jeugd over pak 'm beet 2-3 jaar.
|
|
|
Uit: zeeland Vak: - Posts: 653 Reg.: 10 januari 2005 |
quote: paulie007 schreef:
(...)
cq Wim Jansen en Van Stee 
ik weet nie of je op feyenoord.nl gekeken hebt maar hij stond echt op de foto met mark wotte, en volgens mij regelt wotte nog echt altijd de contracten dus nog een keer
Ga zo door MARK WOTTE
|
|
|
quote: eddyburgy schreef:
(...)
ik weet nie of je op feyenoord.nl gekeken hebt maar hij stond echt op de foto met mark wotte, en volgens mij regelt wotte nog echt altijd de contracten dus nog een keer
Ga zo door MARK WOTTE
Ik weet niet of jij weet hoe het eenbeetje werkt.. maar Jansen, Van Stee en zelfs Fraser hebben er net zo goed iets over te zeggen... 
(net als je alle fouten aankopen en contracten ook niet alleen op Wotte af kunt schuiven)
Zonder hun goedkeurig kan wotte niet eens een contract aanbeiden (een contract dat niet eens door Wotte in elkaar gezet is, maar een standaard contract is, dat door meerderen personen in elkaar gezet is, Wotte beidt het alleen aan en mag poseren voor de foto)
[Dit bericht is veranderd door paulie007 (op 31 oktober 2005 14:52:11).]
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Zelfs voor een blinde is het duidelijk dat drente een beloftevolle speler is.Of hij daadwerkelijk Feyenoord1 haalt is een andere vraag.Wim Jansen heb ik dit seizoen nog niet op varkenoord gezien dus of hij iets met dit kontrakt te maken heeft?
|
|
|
quote: varkenoord schreef:
Zelfs voor een blinde is het duidelijk dat drente een beloftevolle speler is.Of hij daadwerkelijk Feyenoord1 haalt is een andere vraag.Wim Jansen heb ik dit seizoen nog niet op varkenoord gezien dus of hij iets met dit kontrakt te maken heeft?
Jansen misschien in deze niet maar fraser en van stee wel.
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10473 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: paulie007 schreef:
(...)
(een contract dat niet eens door Wotte in elkaar gezet is, maar een standaard contract is, dat door meerderen personen in elkaar gezet is, Wotte beidt het alleen aan en mag poseren voor de foto)
Oh dus dat doet Wotte de hele dag, ik dacht al...
|
|
|
Gods Favorite Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 | Mooi weer een jeugdspeler die voor langer is vastgelegd! Wie kan mij wat over zijn sterke en zwakke punten vertellen???
Zou hij al in het eerste kunnen spelen? of kan hij dat nog niet aan???
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Ik ben benieuwd of eindelijk! een eigen talent als LB kan laten doorbreken in het eerste......(wordt het niet eens tijd???)
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 |

Jamaica MAN!
Melchiot is echt overbodig...
[Dit bericht is veranderd door Kiprichofs (op 31 oktober 2005 15:42:07).]
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 | Royston had interesse van Liverpool. Feyenoord mag blij zijn dat hij voor Feyenoord tekent. Eerst boden ze hem een niet al te goed contract aan maar dan toch hebben ze het verbeterd.
Feyenoord is Royston aan het klaarstomen voor het eerste dus we wachten af wanneer hij de stap gaat maken!

[Dit bericht is veranderd door Rico009 (op 31 oktober 2005 16:02:20).]
|
|
|
El Tommo Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Kiprichofs schreef:
Jamaica MAN!
Melchiot is echt overbodig...
...Köt, we hadden toch Gullit moeten houden 
|
|
|
|
feyenoordhilversum Vedette
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 8 juli 2005 | wat zijn zij sterke punten en zwakke punten?
Kan niet slecht zijn want als je interessen hebt van liverpool kun je toch wel wat lijkt mij!
hopen dat hij de stap kan maken!
|
|
|
len Talent
Vak: - Posts: 77 Reg.: 22 juli 2005 |
quote: El Tommo schreef:
(...)
...Köt, we hadden toch Gullit moeten houden 
ja en Nelissen van AZ moeten halen 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 |
quote: feyenoordhilversum schreef:
wat zijn zij sterke punten en zwakke punten?
Kan niet slecht zijn want als je interessen hebt van liverpool kun je toch wel wat lijkt mij!
hopen dat hij de stap kan maken!
Z'n sterke punten zijn vooral... zijn duelkracht en zijn aanvallend vermogen als linksback.
Ik denk dat je hem een beetje als Emanuelson moet zien.
|
|
|
Pablo Vedette
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2969 Reg.: 2 november 2000 |
quote: Rico009 schreef:
(...)
Z'n sterke punten zijn vooral... zijn duelkracht en zijn aanvallend vermogen als linksback.
Ik zeg heel eerlijk dat ik 'm niet ken. Heb twijfels over Emanuelson, maar hoop wel dat Drenthe een kop groter is dan de ajacied!
|
|
|
El Tommo Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Rico009 schreef:
..nee, da's een uitvinding...balletje breed, balletje kwijt...
|
|
|
willybillyshow Talent
Uit: rotterdam Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 89 Reg.: 15 augustus 2004 | Hopelijk is hij wat meer dan pascal 'tikkie terug' Bosschaart.
maar dat zullen we wel snel genoeg zien.
en hopelijk stromen er wat meer spelers door uit de jeugd het begint iig wel aardig met Vincken (mondjesmaat), de Guzman. nu Dronthen en dalijk misschien nog Biseswar en Buijs.
wel een toffe verdedeging met Greene Bahia en Dronthe.
als dalijk zuiverloon terug is en hij en Bahia ook dreads nemen dat ziet er pas tof uit :P
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Ik heb hem eenmaal in actie gezien en op hem gelet, zijn tegenstander werd toen vervangen 
|
|
|
Uit: zeeland Vak: - Posts: 653 Reg.: 10 januari 2005 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ik heb hem eenmaal in actie gezien en op hem gelet, zijn tegenstander werd toen vervangen 
ja dus als ik het goed begrijp had ie toen goed gevoetbald of nie
|
|
|
feyenoord kampioen! Vedette Runner-up Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Vak: Maastribune - W3 Posts: 1197 Reg.: 5 augustus 2004 |
quote: willybillyshow schreef:
wel een toffe verdedeging met Greene Bahia en Dronthe.
als dalijk zuiverloon terug is en hij en Bahia ook dreads nemen dat ziet er pas tof uit :P
kweet niet hoe je bij Zuiverloon dreads wil doen......... 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 |
quote: El Tommo schreef:
(...)
..nee, da's een uitvinding...balletje breed, balletje kwijt...
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen ... Het heeft een zelfde stijl van spelen. En zonder de balletje breed, balletje kwijt uitvinding 
|
|
|
meanbone1980 Vaste waarde in elftal
Uit: Papendrecht Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 410 Reg.: 29 oktober 2005 | Ik hoop datie kan voetballen. Hij ziet er een beetje uit alsof ie niet goed bij zn hoofd is, of stoned is.... hoeft natuurlijk niets te zeggen over zn voetbalkwaliteiten 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | goede zaak........forza varkenoord!!!
|
|
|