| Poster | | Topic: Royston Drenthe |  |
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Onzin,heeft een schouderblessure gehad en heeft ook bij de A jeugd een flink aantal wedstrijden gemist.
Jij trekt wel even iets uit zijn verband. Ik had het daar over Poldervaart en niet over Drenthe.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Jij trekt wel even iets uit zijn verband. Ik had het daar over Poldervaart en niet over Drenthe.
Het is precies zoals ik zeg poldervaart.Ga is een keer zelf kijken bij de training of bij jeugdwedstrijden,dan weet je het niet alleen van horen zeggen.Drenthe is niet geblesseerd,trainde overijverig mee.Vloog overal opin en werd in het partijtje gisteren aan alle kanten voorbij gelopen door zijn onstuimigheid
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Het is precies zoals ik zeg poldervaart.Ga is een keer zelf kijken bij de training of bij jeugdwedstrijden,dan weet je het niet alleen van horen zeggen.Drenthe is niet geblesseerd,trainde overijverig mee.Vloog overal opin en werd in het partijtje gisteren aan alle kanten voorbij gelopen door zijn onstuimigheid
Jij haalt TWEE spelers door elkaar. Ga eerst nu maar wat postings (terug) lezen, want zo wordt er langs elkaar heen gepraat
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Vernomen uit betrouwbare bron, Drenthe zondag wellicht al in de basis. Is goede zaak toch.
|
|
|
r.H. Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 |
quote: woekeraar schreef:
Vernomen uit betrouwbare bron, Drenthe zondag wellicht al in de basis. Is goede zaak toch.
als het zo is is het een goede zaak, maar ik heb het niet zo op die 'betrouwbare' bronnen..
|
|
|
varkenoord Vedette
Vernomen uit betrouwbare bron, Drenthe zondag wellicht al in de basis. Is goede zaak toch.
Ik wil wel een weddenschap met je afsluiten dat drenthe niet speelt zondag.De kans is klein dat hij zefsbij de selektie zit
|
|
|
Feyenoord is my live Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
Het lijkt wel of iedereen zich tot een heel zielig niveau gaat wenden met bronnen etc.
|
|
|
varkenoord Vedette
(...)
Ik heb het ook over poldervaart
|
|
|
(...)
Ik heb het ook over poldervaart
Oké, maar vemeldt het er dan even bij, want dit was al weer wat eerder gepost. En dan lees ik iets over Drenthe, wat ik even niet kon plaatsen (maar no hard feelings )
|
|
|
paulie007 Internationale topspeler
Uit: brabant Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1000 Reg.: 24 juli 2003 | Die Drenthe is wel een dwerg, zeg. Valt in de categorie Gyan, Mtiliga, wamberto.
Hopelijk kan het compenseren met snelheid, werklust en techniek.
|
|
|
Jaja Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 92 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: paulie007 schreef:
Die Drenthe is wel een dwerg, zeg. Valt in de categorie Gyan, Mtiliga, wamberto.
Hopelijk kan het compenseren met snelheid, werklust en techniek.
Ik heb hem een paar keer zien spelen in de beloften en laat hij deze eigeschappen net bezitten Is bovendien sterk in opkomen
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Ziedaar Drenthe heeft hedenavond speelminuten gekregen van de Technische staf. Dit wordt de linksback van Feyenoord.
|
|
|
meanbone1980 Vaste waarde in elftal
Uit: Papendrecht Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 410 Reg.: 29 oktober 2005 |
Ziedaar Drenthe heeft hedenavond speelminuten gekregen van de Technische staf. Dit wordt de linksback van Feyenoord.
Heb je hem zien spelen dan vanavond enzo? Ik weet niet hoe hij het heeft gedaan en of hij nu al beter (minder slecht) is dan Bosschaart en Snoyl?
|
|
|
|
varkenoord Vedette
Ziedaar Drenthe heeft hedenavond speelminuten gekregen van de Technische staf. Dit wordt de linksback van Feyenoord.
Speelde 20 minuten mee en niet slechter dan Snoyl maar moet nog even geduld hebben,een goede bosschaart van psv en az is nog wat beter.Maar hij heeft talent
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
(...)
Speelde 20 minuten mee en niet slechter dan Snoyl maar moet nog even geduld hebben,een goede bosschaart van psv en az is nog wat beter.Maar hij heeft talent
een goede bosschaart van psv en az is nog wat beter.?? kan je deze zin f uitleggen. Dankje 
|
|
|
don Vito Cascio Ferro Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2658 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Vin schreef:
(...)
een goede bosschaart van psv en az is nog wat beter.?? kan je deze zin f uitleggen. Dankje 
Een goed spelende bosschaart (zoals tegen psv en az) is op dit moment nog wat beter dan Drenthe...
Dus als Bosschaart niet goed speelt kan je net zo goed Drenthe erin zetten, die is dan niets minder blijkbaar. Alleen is het dan beter om nog even te wachten misschien, en hem rustig te laten doorgroeien tot het punt dat hij een èchte versterking is.
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: don Vito Cascio Ferro schreef:
(...)Een goed spelende bosschaart (zoals tegen psv en az) is op dit moment nog wat beter dan Drenthe...
Dus als Bosschaart niet goed speelt kan je net zo goed Drenthe erin zetten, die is dan niets minder blijkbaar. Alleen is het dan beter om nog even te wachten misschien, en hem rustig te laten doorgroeien tot het punt dat hij een èchte versterking is.
haha oke dankje
|
|
|
ijsselmeervogel Talent
Uit: Bunschoten Vak: - Posts: 70 Reg.: 11 januari 2006 | kan iemand me wat meer info geven over royston drenthe ik zie die naam geregeld genoemd worden, ik zou dus graag wat meer info over hem willen, het zou mooi zijn als iemand mij die zou willen geven. ben namelijk wel benieuwd.
|
|
|
kaasdrol Vedette
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1150 Reg.: 30 juni 2001 |
quote: ijsselmeervogel schreef:
kan iemand me wat meer info geven over royston drenthe ik zie die naam geregeld genoemd worden, ik zou dus graag wat meer info over hem willen, het zou mooi zijn als iemand mij die zou willen geven. ben namelijk wel benieuwd.
Wat wil je weten...?
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1410 Reg.: 19 september 2005 | Je bent inderdaad een drol. 
|
|
|
delgado Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Feyenoord biedt vijftal spelers aan bij Westerlo
Feyenoord heeft bij de transfer van Jaja Coelho aan Westerlo een compensatie van het vertrek van de spits beloofd. Inmiddels is bekend geworden dat de Belgische middenmoter de keuze heeft uit een vijftal spelers die in Rotterdam geen toekomst meer hebben.
Het verhaal Feyenoord lijkt hiermee voorbij voor Karim Saïdi, Ferne Snoyl, Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Leonardo. Het vijftal is inmiddels al voorgelegd aan Westerlo dat eerstdaags haar beslissing zal gaan maken welke speler de overstap maakt naar de Belgen.
Bron: http://www.euso.nl
Dus dat kan haast niet anders, of Drenthe zal in de basis van Feyenoord komen, mocht dit bericht hierboven echt waar zijn.
|
|
|
quote: delgado schreef:
Feyenoord biedt vijftal spelers aan bij Westerlo
Feyenoord heeft bij de transfer van Jaja Coelho aan Westerlo een compensatie van het vertrek van de spits beloofd. Inmiddels is bekend geworden dat de Belgische middenmoter de keuze heeft uit een vijftal spelers die in Rotterdam geen toekomst meer hebben.
Het verhaal Feyenoord lijkt hiermee voorbij voor Karim Saïdi, Ferne Snoyl, Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Leonardo. Het vijftal is inmiddels al voorgelegd aan Westerlo dat eerstdaags haar beslissing zal gaan maken welke speler de overstap maakt naar de Belgen.
Bron: http://www.euso.nl
Dus dat kan haast niet anders, of Drenthe zal in de basis van Feyenoord komen, mocht dit bericht hierboven echt waar zijn.
Sorry, maar ik kan dat bericht nergens vinden 
|
|
|
Emmo Vedette Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05 Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5159 Reg.: 6 juni 2000 | Moet je toch beter zoeken willem. Bijvoorbeeld op pagina 2 van het archief......
|
|
|
advendo57 Vaste waarde in elftal
Uit: ederveen Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 429 Reg.: 7 januari 2005 |
(...)
Sorry, maar ik kan dat bericht nergens vinden 
ja hij staat bij pagina 2 van het archief. Maar het lijkt me een beetje sterk dat feyenoord 3 linksbacks aangeboden heeft.
[Dit bericht is veranderd door advendo57 (op 15 januari 2006 11:56:38).]
|
|
|
r.H. Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 | Drenthe zit vandaag op de bank tegen Vites
|
|
|