Feyenoord Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 15:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Lach, Muziek, TV, Radio & Onzin Forum » Series

HR

Deze topic is open en bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 59 »

HR
Heeft iemand van jullie wel eens The Wire gezien? Ik heb al een tijdje geleden op aanraden van een maat de eerste 4 seizoenen goedkoop op de kop getikt, maar had er tot van kort nog geen aandacht voor gehad (Moest eerst Lost, Prison Break, Heroes, Il Capo di tuti Capi, Band of Brothers en The Company wegwerken). Maar wat een vette serie is dat zeg.

Ik had gehoord dat de VPRO het nog wel eens op een onmogelijk tijdstip in de avond had neergeflikkerd, maar dat is eigenlijk doodzonde. Dit is een wereldserie. Ik heb het normaal niet zo op die politieseries, omdat het meestal een gevalletje 'Baantjer' is. Elke aflevering een nieuwe klus, ondervragingen, dan doorzakken en ala wicky de viking ineens op het antwoord komen. Maar dit gaat gewoon een seizoen lang over dezelfde klus, en meer. Een aanrader! Heb seizoen 5 alvast besteld dat ik die gelijk kan doorraggen. En daarna The Sopranos, nog zoiets wat geweldig schijnt te zijn, maar wat ik altijd heb gemist.
HRHR
HR

quote:HR
Ché Cliché schreef:

Heeft iemand van jullie wel eens The Wire gezien? Ik heb al een tijdje geleden op aanraden van een maat de eerste 4 seizoenen goedkoop op de kop getikt, maar had er tot van kort nog geen aandacht voor gehad (Moest eerst Lost, Prison Break, Heroes, Il Capo di tuti Capi, Band of Brothers en The Company wegwerken). Maar wat een vette serie is dat zeg.

Ik had gehoord dat de VPRO het nog wel eens op een onmogelijk tijdstip in de avond had neergeflikkerd, maar dat is eigenlijk doodzonde. Dit is een wereldserie. Ik heb het normaal niet zo op die politieseries, omdat het meestal een gevalletje 'Baantjer' is. Elke aflevering een nieuwe klus, ondervragingen, dan doorzakken en ala wicky de viking ineens op het antwoord komen. Maar dit gaat gewoon een seizoen lang over dezelfde klus, en meer. Een aanrader! Heb seizoen 5 alvast besteld dat ik die gelijk kan doorraggen. En daarna The Sopranos, nog zoiets wat geweldig schijnt te zijn, maar wat ik altijd heb gemist.
HR
Nooit gehoord van The Wire, bedankt voor de tip! Het is volgens velen de beste serie aller tijden, maar afgewezen door de VPRO volgens deze recensie voor NRC Next: http://waltervandenberg.nl/archive/2008/04/27/the-wire
HR
HR
The Wire is op het betrouwbare IMDb de best gewaardeerde tv-serie aller tijden. 9.7 op een schaal van 10, na meer dan 19.000 beoordelingen! :schrik http://www.imdb.com/title/tt0306414/
HR
HR

Kobe Bryant
Koning

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: -
Reg.: 4 april 2002

Interessant.

Overigens heb ik net als Ché ook nooit The Soprano's gevolgd. Ik heb nu alle seizoenen in mn bezit dus daar ga ik binnenkort eens aan beginnen. Maar er staan nog wat series in de rij:

- 24 (helemaal mijn serie :cool Ik ga verder met seizoen 6)
- Friends
- Married with children
- Prison break (ook totaal gemist)

Ik heb een nieuwe LCD tv gekocht dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen :ja
HR
HR
The Sopranos heb ik ook nooit gezien. Kortgeleden heeft de BBC het eerste seizoen van The Wire uitgezonden, zie de talloze jubelende recensies op IMDb. Omdat mijn vader -dol op politieseries- volgende week jarig is heb ik gelijk maar een seizoen voor hem gehaald. De verkoper vertelde dat deze serie "niet aan te slepen is", wat hij merkwaardig vond omdat ze volgens hem nooit is uitgezonden door de Nederlandse tv.
HR
HR
The royle family. Beter zal het nooit worden...

"the cage might be open but the beast is a sleep" :D

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 12 augustus 2009 20:42:25).]
HR
HR

E.C
Legende

Vak: -
Reg.: 10 november 2005

sanford and son :pul
HR
HR
Ken the wire wel jah. Allen ook nog niet echt gekeken. Wel in mn bezit. Heb veel van zulke series. Jericho vond ik ook geweldig. The 4400 ook. Prison Break en Lost heerlijk om naar te kijken.Tijd om the wire danmaar eens te gaan checken !
HR
HR

Sportclub
Crack

Uit: Koudekerke
Reg.: 12 mei 2000

Frasier hier terug te vinden
Southpark hier terug te vinden

Verder ben ik van de Blackadder (met Hugh Laurie) en is Couplings (uk) ook best grappig...
HR
HR

Timothy McVeigh
Koning
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2000

Ik vergeet series altijd te kijken. Ik ben er ook nog niet dood aan gegaan, dus ik denk dat series niet zo belangrijk zijn.
HR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

Off Center :B
HR
HR

Happel schreef:

The Wire is op het betrouwbare IMDb de best gewaardeerde tv-serie aller tijden. 9.7 op een schaal van 10, na meer dan 19.000 beoordelingen! :schrik http://www.imdb.com/title/tt0306414/
HR
Nou, daar kunnen ze wel eens gelijk in hebben. Ik sla alleen nog 'Lost' hoger aan, terwijl die serieus eigenlijk niet te vergelijken zijn. Ben nu in seizoen drie en kan niet stoppen met kijken. Het rauwe karakter, het realisme en ook gewoon het falen is prachtig. I'm hooked, wereldserie.
HR
HR

SuperMario
Crack

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 4 oktober 2007

HR
HR
HR
HR

Stefano
Crack

Reg.: 5 februari 2003

Dexter is een hele goede serie, maar het heeft wel een apart stijltje waar je net van moet houden. Ik denk alleen dat jij dat wel doet. :B

Over The Wire hoor ik ook hele goede verhalen, staat bij mij al lang op de lijst om te gaan te kijken. Net zoals Sopranos, eigenlijk een schande dat ik dat nog niet gezien heb.

Series als Lost, 24, Prison Break, Heroes, Jericho, 4400 heb ik (voor een gedeelte) tot nu toe gezien. Lost steekt daar voor mij echt bovenuit, vooral het laatste seizoen was weer erg goed en te vergelijken met seizoen 1. Seizoen 1 van Prison Break was natuurlijk geweldig, daarna viel het alleen erg tegen. Je zag aan alles dat de schrijvers niet voorbereid waren op het grote succes van de serie. Op dit punt doet Lost het juist fantastisch, alles klopt gewoon.

24 is niet nadenken en gaan. In de eerste seizoenen was er altijd 1 opdracht waarin er constant iets mis ging (hoe vaak is Kim Bauer nu wel niet in verkeerde handen gekomen?), terwijl ze nu vaak van de ene opdracht in de andere vallen. Dat vind ik persoonlijk leuker om naar te kijken.

Jericho was leuk, niet heel speciaal. Bij Heroes ben ik op het einde van seizoen 2, dat moet ik nog steeds afronden. Het eerste seizoen was leuk, maar daarna werd het ook minder. Met 4400 ben ik na een behoorlijk aantal afleveringen gestopt, niet helemaal mijn ding.

Southpark is een compleet andere serie, maar wel helemaal geweldig. De enige komische serie die ik echt elke week download, andere kijk ik gewoon op TV (o.a. Friends en That '70s Show).

EDIT: Deze is echt fantastisch:

:D

[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 15 augustus 2009 03:46:23).]
HR
HR

mac-fan
Ballenjongen

Uit: Eindhoven/Hangzhou
Reg.: 28 oktober 2005

The Wire is een beauty van een serie! Mijn helden zijn Bunk en McNulty! Het schijnt dat de burgemeester van Baltimore (waar de serie over gaat) een klacht neerlegde over de negatieve beeldvorming en een tijd later moest aftreden wegens corruptie.
Verder Blijft HBO maar met goede series komen.
Sopranos
Deadwood
Carnivale
Rome
Het mooie is dat ik de meeste acteurs helemaal niet ken maar het niveau ligt zo hoog.

en wij hebben sbs :nee
HR
HR
PRO gaat serie Dexter elke avond uitzenden

HILVERSUM (ANP) - De VPRO gaat de nieuwe Amerikaanse dramaserie Dexter niet wekelijks, maar dagelijks uitzenden. Dat meldde een woordvoerster van de omroep maandag. Dergelijke tv-series van 45 minuten worden doorgaans eens per week uitgezonden.

http://www.trouw.nl/ontspanning/article2819661.ece/VPRO_gaat_serie_Dexter_elke_avond_uitzenden.html
HR
HR
Nou, daar ben ik lekker mee. Alle 5 seizoenen van The Wire in een rap tempo weggekeken en nu nooit meer een nieuwe aflevering. En dan vanaf februari het laatste seizoen van Lost... I'm not amused...
HR
HR

Flofeyenoord2005
Legende

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 30 juni 2005

Ché Cliché schreef:

Nou, daar ben ik lekker mee. Alle 5 seizoenen van The Wire in een rap tempo weggekeken en nu nooit meer een nieuwe aflevering. En dan vanaf februari het laatste seizoen van Lost... I'm not amused...
HR
Jankmuil. ;) :pul
HR
HR

Flofeyenoord2005 schreef:

(...)

Jankmuil. ;) :pul
HR
Maatje van me heeft alles van The Sopranos. Problem solved, althans, als de kwaliteit hoog ligt. Daarom ben ik ook afgehaakt bij Prison Break. Na Seizoen 1 was het meer een comedy. Wat een kut serie is dat geworden.
HR
HR

ulligan
Koning
FRÖBELAAR

Uit: dÌÍ£ÌÌͥͩÌͧÍ
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Ik heb een tijdje terug seizoen 1 van 'It's always Sunny in Philadelphia' gezien, best aardig. Ook 'Californication' is wel een leuke serie. Maar deze series zitten wel wat in een ander segment dan Lost, Prison Break etc.
HR
HR

Flofeyenoord2005
Legende

Ché Cliché schreef:

(...)

Maatje van me heeft alles van The Sopranos. Problem solved, althans, als de kwaliteit hoog ligt. Daarom ben ik ook afgehaakt bij Prison Break. Na Seizoen 1 was het meer een comedy. Wat een kut serie is dat geworden.
HR
Zijn ze allemaal zo stoicijns in dat Sassenheim?Ik zelf ben overigens niet zo`n trouwe volger van series. Ik vind seizoen 1 en 2 van Prison Break nog wel aardig, de seizoenen 3 en 4 zijn echt waardeloos. Vroeger heb ik ook nog een tijdje naar 24 gekeken, maar dan houdt het ook wel op. Che, dat je maar weer gauw mag herstellen. Aan alles komt een einde zullen we maar zeggen. Wees niet getreurd, want er komt vast wel weer leuke nieuwe serie ;)
HR
HR

DJS1
Crack

Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2001

Dexter

forumillustratie

True Blood

forumillustratie

Beste series ooit!
HR
HR

Middenveldert
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

DJS1 schreef:

Beste series ooit!
HR
Band of Brothers.
HR
HR

Flofeyenoord2005
Legende

Middenveldert schreef:

(...)

Band of Brothers.
HR
Die was ik even vergeten. Inderdaad een geweldige serie, maar BOB heeft dan ook een aardige duit gekost!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » D - Vrije tijd en ontspanningsforum » Lach, Muziek, TV, Radio & Onzin Forum » Series

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord nog versterking halen?

Ja, voor de verdediging
Ja, voor het middenveld
Ja, voor de aanval
Nee

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 86,9% dat SC Heerenveen wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!