Feyenoord Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 15:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Lach, Muziek, TV, Radio & Onzin Forum » Het grote Elvis-topic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 26 »

HR
Hier kunnen de Elvis adepten discussiëren over hun idool, zodat de andere topics gevrijwaard blijven van dit geëmmer.

forumillustratie

Discussieer ze over deze legende!
HRHR
HR

luisfigo
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 januari 2009

Is dat Elvis z´n broer ofzo? :D
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

dat is nou fredheftruck16 :B
HR
HR

luisfigo
Icoon

Reg.: 15 januari 2009

quote:HR
E.C schreef:

dat is nou fredheftruck16 :B
HR
:D
HR
HR
Zo was die echt zo vatsig.
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Reg.: 18 april 2004

Waar is de MJ topic?
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juni 2009 om 21:11:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

E.C
Legende

jaa, dit was hem in zijn goede tijd:

forumillustratie
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

Uit: Westland
Reg.: 5 juni 2005

E.C schreef:

jaa, dit was hem in zijn goede tijd:

(plaatje)
HR
Hij kijkt naar z'n eigen lul :huh Tussen het sjuffelen door :D
HR
HR

E.C
Legende

Denlag schreef:

(...)

HR
was het niet M.J. die dezelfde soort riemen ging dragen in de jaren 80 en 90? die gozer kon het maar niet laten he :B
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

E.C schreef:

(...)

was het niet M.J. die dezelfde soort riemen ging dragen in de jaren 80 en 90? die gozer kon het maar niet laten he :B
HR
EC laat het even duidelijk zijn: ik ben geen MJ fan! Hij heeft +/- 10 jaar goede muziek gemaakt maar daarna afgegleden tot in de diepste kloof van de Grand Canyon. Er is maar een paar momenten dat ik de hele dag met een dikke pik rond loop: De geboortes van mijn kid(s) en de optredens van U2 die ik bijwoon :B
HR
HR

E.C
Legende

Denlag schreef:

(...)

EC laat het even duidelijk zijn: ik ben geen MJ fan! Hij heeft +/- 10 jaar goede muziek gemaakt maar daarna afgegleden tot in de diepste kloof van de Grand Canyon. Er is maar een paar momenten dat ik de hele dag met een dikke pik rond loop: De geboortes van mijn kid(s) en de optredens van U2 die ik bijwoon :B
HR
u2?? ook al van die elvis adepten :D kunnen ze nou niet ergens anders eens wat inspiratie uit halen als van THE KING telkens? ze willen tegenwoordig al op dezelfde manier sterven :B

ps ik wou je niet in een bepaalde hoek duwen hoor :B

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 27 juni 2009 22:45:06).]
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

E.C schreef:

(...)

u2?? ook al van die elvis adepten :D kunnen ze nou niet ergens anders eens wat inspiratie uit halen als van THE KING telkens? ze willen tegenwoordig al op dezelfde manier sterven :B

ps ik wou je niet in een bepaalde hoek duwen hoor :B
HR
Welke hoek bedoel je? :huh
HR
HR

E.C
Legende

Denlag schreef:

(...)

Welke hoek bedoel je? :huh
HR
nou, je hoefde je niet te verontschuldigen dat je geen M.J. fan bent :B
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

E.C schreef:

(...)

nou, je hoefde je niet te verontschuldigen dat je geen M.J. fan bent :B
HR
Dat was geen verontschuldiging MF :B . Maar een knipoog naar je dyslectie :D
HR
HR

E.C
Legende

Denlag schreef:

(...)

Dat was geen verontschuldiging MF :B . Maar een knipoog naar je dyslectie :D
HR
ach, we zitten nu wel gekheidjes te maken, maar hoe meer ik er over nadenkt hoe meer ik besef wat voor een groot artiest de wereld verloren heeft, absoluut na elvis de grootste entertainer ooit, en ik denk niet dat er nu nog ooit een icoon opstaat die met deze 2 vergelijkbaar is. dit waren unieke personen in de muziekgeschiedenis, geen wonder dat de wereld in rouw was/is toen deze 2 grootheden stierven.
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

E.C schreef:

(...)

ach, we zitten nu wel gekheidjes te maken, maar hoe meer ik er over nadenkt hoe meer ik besef wat voor een groot artiest de wereld verloren heeft, absoluut na elvis de grootste entertainer ooit, en ik denk niet dat er nu nog ooit een icoon opstaat die met deze 2 vergelijkbaar is. dit waren unieke personen in de muziekgeschiedenis, geen wonder dat de wereld in rouw was/is toen deze 2 grootheden stierven.
HR
EC, Elvis en MJ waren groots maar klein in hun real life! Zo hadden alles maar niks wat onze leven goed maakt. Deze Kings waren eigenlijk boys!

Ik ben U2 fan maar bv deze band is mijn inziens veel grootser. Zijn al 25 jaar aan het presteren en zijn wereldwijd een openbaring geweest( zijn er ook geweest!!) Over smaak kun je twisten, maar over echte grootsheid........ :feyenoord
HR
HR

E.C
Legende

Denlag schreef:

(...)

EC, Elvis en MJ waren groots maar klein in hun real life! Zo hadden alles maar niks wat onze leven goed maakt. Deze Kings waren eigenlijk boys!

Ik ben U2 fan maar bv deze band is mijn inziens veel grootser. Zijn al 25 jaar aan het presteren en zijn wereldwijd een openbaring geweest( zijn er ook geweest!!) Over smaak kun je twisten, maar over echte grootsheid........ :feyenoord
HR
M.J.is nooit goed in zijn hoofd geweest ouwe, Elvis daarintegen had pas de laatste paar jaar van zijn leven problemen met zichzelf, daarvoor was het bij hem lang leve de lol en genoot volop van zijn leven. toen kwam de scheiding met priscilla en Elvis zakte in een paar jaar tijd compleet weg.ze zijn ook totaal niet met elkaar te vergelijken qua karaktereigenschappen. Elvis was een echte rokkenjager, M.J. was een hele rare vogel zoals je wel ziet in die docu met bashir.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 27 juni 2009 23:46:48).]
HR
HR

Denlag
Internationale topspeler

E.C schreef:

(...)

M.J.is nooit goed in zijn hoofd geweest ouwe, Elvis daarintegen had pas de laatste paar jaar van zijn leven problemen met zichzelf, daarvoor was het bij hem lang leve de lol en genoot volop van zijn leven. toen kwam de scheiding met priscilla en Elvis zakte in een paar jaar tijd compleet weg.ze zijn ook totaal niet met elkaar te vergelijken qua karaktereigenschappen. Elvis was een echte rokkenjager, M.J. was een hele rare vogel zoals je wel ziet in die docu met bashir.
HR
Ilyt :B
HR
HR

Obiku
Wereldster
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

E.C schreef:

(...)

HR
Mensen worden gewoon veel groter gemaakt nadat ze het loodje hebben gelegd, eigenlijk een belachelijk mechanisme. Zelfs een ordianaire junk als Herman Brood heeft daardoor postuum nog enorm veel platen verkocht.
Zoals een echte grootsheid al eens zei:

Mensen hebben het liefst dat je aan een kruis sterft op je 33e, met een Jack Daniels in je hand", aldus de zanger. "Het is onze taak om de mythes te ontkrachten die niet goed zijn voor ons werk als muzikanten." Bono, wiens echte naam Paul David Hewson luidt, zegt van plan te zijn door te gaan tot hij oud is."HR
[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 28 juni 2009 00:07:45).]
HR
HR

E.C
Legende

Obiku schreef:

(...)
HR
maar M.J.(en ik ben absoluut geen fan van hem) en Elvis waren al legendes toen ze leefden, en dat is al uitzonderlijk te noemen.
HR
HR

okkie
Crack

Uit: Geteld
Vak: Maastribune - V
Reg.: 5 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2009 om 15:57:59.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: rotterdamthebest@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Denlag schreef:

(...)

EC laat het even duidelijk zijn: ik ben geen MJ fan! Hij heeft +/- 10 jaar goede muziek gemaakt maar daarna afgegleden tot in de diepste kloof van de Grand Canyon. Er is maar een paar momenten dat ik de hele dag met een dikke pik rond loop: De geboortes van mijn kid(s) en de optredens van U2 die ik bijwoon
HR
Hoe Neukt dat nou met een slappe lul dan ? Heb ik me altijd al eens afgevraagd ?

Gr.Okkie (the one and only)
HR
HR

Timothy McVeigh
Koning
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2000

okkie schreef:

(...)

Hoe Neukt dat nou met een slappe lul dan ? Heb ik me altijd al eens afgevraagd ?

Gr.Okkie (the one and only)
HR
okkie, leuk dat je reageert, maar niet iedereen gebruikt pilletjes voor het neuken, dus niet iedereen loopt de hele dag met een stijve rond als hij eens een keer neukt.
HR
HR

Denlag schreef:

(...)

HR
Elvis had de gewoonte om vóór een optreden een leeg wc-rolletje over zijn pik te trekken om er gewichtiger uit te zien, staat in de biografie door Albert Goldman uit 1981. Op die foto kijkt Elvis waarschijnlijk of het wc-rolletje nog goed zit.
HR
HR

E.C
Legende

Happel schreef:

(...) Elvis had de gewoonte om vóór een optreden een leeg wc-rolletje over zijn pik te trekken om er gewichtiger uit te zien, staat in de biografie door Albert Goldman uit 1981. Op die foto kijkt Elvis waarschijnlijk of het wc-rolletje nog goed zit.
HR
maar albert goldman wordt gezien als een niet kenner van elvis, de man had een bloedhekel aan THE KING. zijn biografie wordt totaal door niemand serieus genomen. want er sonden ongelofelijk veel leugens in die later allemaal ontkracht zijn. ik denk dat goldman in de war was met tom jones, die er een gewoonte van had pepermuntrolletjes in zijn kruis te stoppen. elvis deed niet aan die flauwekul. later heef die goldman alles zo`n beetje afgezwakt na veel kritiek vanuit de muziekwereld dat hij zomaar dingen opschreef die gewoon niet op waarheid beruste. hij noemde het later zogezegt humor, maar niemand nam hem echt serieus meer. ook zijn biografie over lennon stond bol van zijn zogenaamde humor.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 28 juni 2009 17:49:05).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » D - Vrije tijd en ontspanningsforum » Lach, Muziek, TV, Radio & Onzin Forum » Het grote Elvis-topic

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 98,3% dat PSV wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!