Feyenoord Netwerk
maandag 29 mei 2017 - 15:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » Voetbalinside

HR

Deze topic is open en bestaat uit 42 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 42 »

HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Droomaankoop: -
Reg.: 20 december 2010

Stem even op Dirk:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

Maandag trappen Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Derksen en Hans Kraay jr. een nieuw seizoen Voetbal Inside af.

forumillustratie
HRHR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Sorry pik(!) maar naar dat flutprogramma kijk ik allang niet meer :kots
Stem maar af op "de tafel van Kees"daar wordt wel inhoudelijk over voetbal gepraat
HR
HR
Zo, weer een nieuwe topic geopend, jippie!
HR
HR
En uiteraard met weer een mooie link erbij! :pul
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

quote:HR
aliendwurf schreef:

Zo, weer een nieuwe topic geopend, jippie!
HR
Aldus de ..... van de bollenstreek
Waarvan akte !

Aftrap seizoen 2015-2016
Te gast: Hans Kraay jr.

Ik heb er zin an!

Beste willen, dit programma staat nu los van de McKrabby site , VI
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

met rood witte groeten schreef:

(...)

Aldus de ..... van de bollenstreek
Waarvan akte !

Aftrap seizoen 2015-2016
Te gast: Hans Kraay jr.

Ik heb er zin an!

Beste willen, dit programma staat nu los van de McKrabby site , VI
HR
Dan nog is het een kwalitatief zeer arm programma ( met een René v.d. Gijp die altijd zijn zelfde riedel afdraait en geilt op het Spaanse voetbal)
HR
HR

Heineken schreef:

En uiteraard met weer een mooie link erbij! :pul
HR
Je bent spammer of je bent t niet.
HR
HR

Jazeker
International

Uit: blinker
Vak: -
Reg.: 17 augustus 2014

Ze zijn begonnen, heel SBS door het slijk :D
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Ronald de Boer, de pr man van Quatar wordt als eerste gefileerd :D
HR
HR
Het is 90 minuten gelul over niks. Maar ik vermaak me er prima mee :pul
HR
HR

Jordy_FR
Wereldster

Reg.: 15 oktober 2003

Ah, Kuijt is ook alweer aan de beurt :B Echt tijden geleden dat ik gekeken heb, maar ik heb er wel even zin in. :D
HR
HR

doei
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Kan je dit ergens via je laptop kijken?
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Thomassio schreef:

HR
Over niks ? Derksen bevestigd precies hoe ik over de non- pr van de Feyenoord directie denk.. Ze hebben niets geleerd van het HNS verhaal. maar dat terzijde !
HR
HR
Wat krijgen we nou dan? Gijp zegt zelfs dat Kuijt Feyenoord kampioen gaat worden. Lyrisch over Dirkie, had ik nooit aan zien komen :D

@mrwg: Ze hadden inderdaad wel een aardige discussie zojuist. Ik doelde meer dat gelul over Ronald de Boer en Hans Kraaij

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 10 augustus 2015 20:56:17).]
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Thomassio schreef:

Wat krijgen we nou dan? Gijp zegt zelfs dat Kuijt Feyenoord kampioen gaat worden. Lyrisch over Dirkie, had ik nooit aan zien komen :D

@mrwg: Ze hadden inderdaad wel een aardige discussie zojuist. Ik doelde meer dat gelul over Ronald de Boer en Hans Kraaij
HR
:pul
HR
HR

GuardianAngel
Icoon

Reg.: 20 juli 2005

doei schreef:

Kan je dit ergens via je laptop kijken?
HR
http://www.onsball.net/file.php?f=724
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

(...)

Over niks ? Derksen bevestigd precies hoe ik over de non- pr van de Feyenoord directie denk.. Ze hebben niets geleerd van het HNS verhaal. maar dat terzijde !
HR
Journalisten beschermen elkaar altijd. Dus dat moet je met een grote korrel zout nemen.

Het is in idd geval anders als al de jaaaaaaaaren daarvoor. Feyenoord wordt al direkt als kampioenskandidaat gezien. Indirekt betekend dat ze toch ook vinden dat Van Geel heel goed werk heeft gelevert. :pul

Prachtig trouwens hoe ze over Dirk Kuyt en Vilenha praten. Voorbeelden voor andere spelers :pul

Ronald de Boer, de pr man van Quatar wordt als eerste gefileerd :D
HR
Krijgt de bijnaam ronald Helwegen Van vd Gijp :D

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 10 augustus 2015 21:12:11).]
HR
HR
HR
HR

AnubisLive
Meervoudig international

Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 8 februari 2013

Terecht hoe ze over de PR van Feyenoord praten. Het word tijd dat ze die Salomon de wacht opzeggen. Ik ben niet het type dat het bestuur, overal de schuld van wil geven of dat ik ga roepen dat ze weg moeten, echter het bestuur van Feyenoord (dat zo nu en dan al aan het spartelen is) word zo wel helemaal onder water getrokken. Dus laat ze in godsnaam een andere perschef halen, want met deze stijl van communicatie red je het gewoon niet.
HR
HR

kuytmania
Nationale topspeler

Reg.: 18 november 2004

Thomassio schreef:

HR
Krijg een beetje het gevoel dat de programma makers duidelijke instructies hebben gegeven niet alles af te branden en de focus meer op de eredivisie te houden. Rene is toch meestal de azijnzeiker als het op Feyenoord aan kwam, en nu kampioenskandidaat nummer 1.. :D
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

Thomassio schreef:

HR
Kostelijke onzin :pul
HR
HR

Feyenoord Amersfoort
Vedette

Uit: Amersfoort
Reg.: 29 augustus 2006

Titelkandidaat? Laat me niet lachen. Bij de een kampioen, de ander close call nummer 2. Ik hoop het ook. Laat maar zien uit bij Cambuur en thuis tegen Vitesse.. oh ja uit tegen PSV ook nog..
HR
HR

Jose Aldo
Wereldster

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004

Volgens VI gaat de titelstrijd tussen psv en Feyenoord. :pul
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

AnubisLive schreef:

Terecht hoe ze over de PR van Feyenoord praten. Het word tijd dat ze die Salomon de wacht opzeggen. Ik ben niet het type dat het bestuur, overal de schuld van wil geven of dat ik ga roepen dat ze weg moeten, echter het bestuur van Feyenoord (dat zo nu en dan al aan het spartelen is) word zo wel helemaal onder water getrokken. Dus laat ze in godsnaam een andere perschef halen, want met deze stijl van communicatie red je het gewoon niet.
HR
Derksen oordeelt: ''Een geweldige machtswellusteling''

De boycot van journalist Martijn Krabbendam blijft een groot thema in de vaderlandse pers. Johan Derksen, voormalig hoofdredacteur van Voetbal International, was in het praatprogramma Voetbal Inside zéér kritisch op de beslissing van de clubleiding van Feyenoord.

''Meneer Van Geel en meneer Gudde zijn het niet eens met de inhoud van zijn stukken en roepen wat spelers bij elkaar om een doodvonnis te tekenen van een professionele journalist'', stelde de tv-persoonlijkheid. ''Martijn is een integere en uitstekende journalist.''

Derksen was met name niet te spreken over persvoorlichter Raymond Salomon. ''Een mislukte journalist van het AD wordt manager voorlichting. Krabbendam werkt een interview met band uit en dan gaan ze alles eruit halen. Dan blijft er niets van het verhaal over. Ik heb het meegemaakt, er moesten soms wel zestig aanpassingen gemaakt worden van Salomon terwijl alles gewoon op band stond. Een geweldige machtswellusteling.''

''Het is allemaal Feyenoord zijn schuld. Ze hebben een strijd gevoerd met RTV Rijnmond en hebben vervelend gedaan tegen jongens van het AD. Want zij moeten voor Feyenoord zijn omdat ze in Rotterdam een gebouw hebben.''

.Bron

Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Ik blijf er bij, dat de pr van onze directie niet deugt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 42 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » Voetbalinside

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 16,9% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.