Feyenoord Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 15:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » SBS6

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 november 2006

Champions League dus dit jaar. Benieuwd dit jaar. Goedkoop en snel? Reclames? Meer analyses? Vernieuwing?

Ronald die Frank moet analyseren :D
HRHR
HR

Jazeker
International

Uit: blinker
Reg.: 17 augustus 2014

Het decor en de tussenstukjes met SBS erop vind ik er goedkoop uitzien. Daarnaast Leo Oldenburger.. Ik wil gewoon altijd El Sierd.
HR
HR

Kurupt
Wereldster

Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Adrian Cubas
Reg.: 23 februari 2004

Opstellingen worden niet echt handig in beeld gebracht met kleine letters en pal boven de naam een witte streep.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Het word gvd niet eens op radio rijnmond uitgezonden. Sbs is slecht voor me beeldscherm. ik kijk af en toe wel op teletekst..
HR
HR

Jazeker
International

Uit: blinker
Reg.: 17 augustus 2014

quote:HR
met rood witte groeten schreef:

Het word gvd niet eens op radio rijnmond uitgezonden. Sbs is slecht voor me beeldscherm. ik kijk af en toe wel op teletekst..
HR
Is toch leuk zo'n campingzender :B
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Verdedigend is Rapid bere slecht
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2015 om 21:54:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Jordy_Clasie Rode kaart: waarschuwing
Crack

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 28 maart 2009

Wat een zielloos dramatisch commentaar.

Snel weer terug naar de NOS.
HR
HR

met rood witte groeten schreef:

HR
:huh
HR
HR

Hansch
Administrator

Uit: uit uit uit, pleur op met Kuijt.
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 april 2016 om 22:45:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Welke domme lul heeft ooit bedacht dat het een goed idee is om Heitinga wedstrijden te laten analyseren? Stelletje incestueuze, incompetente kutkneuzen. Ben blij als de Champions League van dat pauperkanaal af wordt getieft. Word ook helemaal gallisch van het feit dat tijdens elke wedstrijd wordt medegedeeld de tergende mededeling dat Hart van Nederland op SBS9 te zien is. Alleen Billy en Stoere zullen dan daadwerkelijk overschakelen, maar elke weldenkende Nederlander haalt het godverdomme uit zijn hoofd om tijdens de laatste, spannende minuten van een CL-pot te kijken naar het afvoerputje van Neerlands regiojournalistiek.

[Dit bericht is veranderd door Hansch (op 12 april 2016 22:46:36).]
HR
HR

Laatste man
Legende

Hansch schreef:

Welke domme lul heeft ooit bedacht dat het een goed idee is om Heitinga wedstrijden te laten analyseren? Stelletje incestueuze, incompetente kutkneuzen. Ben blij als de Champions League van dat pauperkanaal af wordt getieft. Word ook helemaal gallisch van het feit dat tijdens elke wedstrijd wordt medegedeeld de tergende mededeling dat Hart van Nederland op SBS9 te zien is. Alleen Billy en Stoere zullen dan daadwerkelijk overschakelen, maar elke weldenkende Nederlander haalt het godverdomme uit zijn hoofd om tijdens de laatste, spannende minuten van een CL-pot te kijken naar het afvoerputje van Neerlands regiojournalistiek.
HR
:pul
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

Hansch schreef:

HR
http://www.upcoming.nl/zwoebe/16889/de-7-meest-opzienbarende-zinnen-van-john-heitinga-tijdens-een-avondje-cl?internal_referrer=latest
HR
HR
HR
HR

Slabbekoorn
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 juni 2013

Toch wel bizar dat gisteren bij Jack van Gelder Maduro en Heertje zitten. Ze doen geen enkele moeite meer te verbergen dat het een programma voor Amsterdammers door Amsterdammers is. Hetzelfde bij SBS waar Heitinga een vaste gast is... totaal oninteressante figuur. Waarom ?
HR
HR

Golden Boy
Vedette

Reg.: 10 januari 2014

Slabbekoorn schreef:

Toch wel bizar dat gisteren bij Jack van Gelder Maduro en Heertje zitten. Ze doen geen enkele moeite meer te verbergen dat het een programma voor Amsterdammers door Amsterdammers is. Hetzelfde bij SBS waar Heitinga een vaste gast is... totaal oninteressante figuur. Waarom ?
HR
Gisteren frank de boer bij studio sport. Het was alleen maar ajaks ajaks ajaks en oh wacht, Kramer zijn domme acties. Verder is er ook geen enkel andere club aan bod gekomen.
HR
HR
HR
HR

Laatste man
Legende

Pauper kut zender :kots
HR
HR

rvds
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 12 november 2012

why?

Zelf alles op Fox zitten kijken..
HR
HR

Laatste man
Legende

Achterlijke regie, bizarre close ups, op verkeerde momenten reclame en een commentator die hoopte op een goal van Utrecht.
HR
HR
Zijn de cycli weer gesynchroniseerd?
HR
HR

Ramesoe
Vedette

Uit: Dordrecht
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 22 juni 2005

Ik heb die Heitinga niet gezien gisteravond of doet hij alleen CL :D
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Ik heb me weer dood zitten ergeren aan alles met die amsterdamse kutclub wat gisteren voorbij kwam op sbs6. Het ergste nog is vooraf het positieve commentaar op Barcelona en erna het negatieve. Ik begrijp nu waarom frank alweer terug is uit Italië. En dan Oldenburger. Ik krijg altijd trek in thee al hij commentaar geeft.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Ongelofelijk, wat is dat slecht. Vooraf eentje van Foxsports, die met Ronald de Boer en een tweede analist gaat voorspellen, wat we gaan zien en na afloop een geheel ander verhaal en dan gaan ze vertellen wat we net gezien hebben. En dat noemt zich analisten. Ik vraag me af, wat ze ervoor krijgen.
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Heitinga :D :D :D

Van dit stuk verdriet springen toch de tranen in je ogen:

Soms is het moeilijk. Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer”, zegt Sjon. “Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording. Het is wennen”

Deze mensen gun je een levenslang faillissement.

[Dit bericht is veranderd door remco112 (op 19 april 2017 12:53:05).]
HR
HR

RJJ
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 4 oktober 2006

remco112 schreef:

Heitinga :D :D :D

Van dit stuk verdriet springen toch de tranen in je ogen:

Soms is het moeilijk. Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer”, zegt Sjon. “Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording. Het is wennen”

Deze mensen gun je een levenslang faillissement.
HR
Waar heeft die dit gezegd?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » SBS6

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,1% dat Ajax wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!