Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 18:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 33 »

HR

Michy
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 9 augustus 2008

En je heb een mute knop. Als psv thuis speelt hoor je toch geen publiek.
HRHR
HR

Kuytebijter
Icoon

Droomaankoop: -
Reg.: 23 juli 2003

quote:HR
L.Pincoffs schreef:

Ik dacht, dat ik naar AT5 keek met de wedstrijd van PSV. Blijkt, dat ik naar FOX keek. Wat een ongelofelijke slechte subjectieve zender is dat. Helaas is er geen alternatief.
HR
Hahaha :) at5.... Moet niet gekker worden....

Typerend zeuren over gratis streams door sommigen.... Lijkt de jankjeugd van tegenwoordig wel.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Ik zit me dood te ergeren aan de beelden, die er gemaakt worden van een voetbalwedstrijd. Te pas, maar vooral, te onpas worden er beelden tussendoor gemaakt van publiek (wie is daar nu geinteresseerd in, als er gevoetbald wordt?), terwijl de wedstrijd in volle gang is. Shots van spelers, die bijvoorbeeld de bal gemist hebben, terwijl, naar later blijkt, de bal al in volle gang is, maar aan de andere kant van het veld. Zo mis je veel, van wat er gebeurt. Volkomen nutteloos. Slechte regie. En die beelden worden door iedereen overgenomen.
HR
HR

epos
Meervoudig international

Uit: Gorinchem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Joey Barton
Reg.: 10 juni 2004

L.Pincoffs schreef:

Ik zit me dood te ergeren aan de beelden, die er gemaakt worden van een voetbalwedstrijd. Te pas, maar vooral, te onpas worden er beelden tussendoor gemaakt van publiek (wie is daar nu geinteresseerd in, als er gevoetbald wordt?), terwijl de wedstrijd in volle gang is. Shots van spelers, die bijvoorbeeld de bal gemist hebben, terwijl, naar later blijkt, de bal al in volle gang is, maar aan de andere kant van het veld. Zo mis je veel, van wat er gebeurt. Volkomen nutteloos. Slechte regie. En die beelden worden door iedereen overgenomen.
HR
Amen! Daarbij komt nog eens dat er een stel dramatische commentatoren rondlopen. Al met al ben ik me serieus aan het afvragen of ik het die 17,50 per maand wel waard vind en niet beter streams kan zoeken, die kan ik tenslotte ook op TV kijken.
HR
HR

L.Pincoffs schreef:

HR
:pul
HR
HR

frankyboy
Wereldster

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

Verleden week presteerden ze het om in de rust zo lang te ouwehoeren dat de tweede helft al begonnen was. Ik vind dat echt onbegrijpelijk.

Net zoals ik ook niet snap dat de beelden uit het stadion bij opkomst van de spelers niet veel beter benut worden. Als Feyenoord thuis speelt is dat schitterend om te zien. Het gezang, de sfeeracties. Nu laten ze even de spelers in de tunnel zien en gaan we terug naar de studio om Erik Meijer te vragen wat hij denkt dat het gaat worden en dan zijn we net op tijd voor de aftrap. Ik wil gvd de wedstrijd zien en wat daar omheen hangt. Dat gelul vooraf en tussendoor moet daar ondergeschikt aan zijn.
HR
HR

Michy
Icoon

Nog zoiets: Theo Reitsma. Die heeft gister minimaal vier verschillende spelers Leerdam genoemd, waaronder Mulder. Tot twee keer toe.
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Michy schreef:

Nog zoiets: Theo Reitsma. Die heeft gister minimaal vier verschillende spelers Leerdam genoemd, waaronder Mulder. Tot twee keer toe.
HR
Viel mij ook al op, ook was Nelom een keer Armenteros en de wedstrijd daarvoor stond Poulsen bij Ajax te keepen.
HR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012, Winnaar EK-pool FN 2016

Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

Alles beter dan Leo Driessen....
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 oktober 2013 om 14:33:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Lars Elstrup schreef:

Alles beter dan Leo Driessen....
HR
Helemaal mee eens, alhoewel Reitsma bijna zat te smeken om een treffertje van Vitesse. Dat stemgeluid bij de 0-1 en de 0-2, vergeleken met zelfs maar een kans voor Vitesse is echt ergerlijk. En dan hopen dat Vitesse tegenscoort, uiteraard om "een spannende wedstrijd te krijgen voor de neutrale toeschouwer"
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Reg.: 24 september 2004

wateringer schreef:

(...)

Viel mij ook al op, ook was Nelom een keer Armenteros en de wedstrijd daarvoor stond Poulsen bij Ajax te keepen.
HR
Dat kwam omdat Schaken niet speelde. Normaal heten alle donkere spelers bij hem Schaken.
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

berg1f schreef:

(...)

Dat kwam omdat Schaken niet speelde. Normaal heten alle donkere spelers bij hem Schaken.
HR
Ok, en aangezien Ajax met 9 Denen speelt en nu ineens een blanke keeper is die vergissing natuurlijk ook weer logisch.....toch niet zo gek die Reitsma.
HR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Reg.: 3 februari 2009

Bundesliga van Sport1 naar FOX Sports
De voetbalwedstrijden uit de Duitse Bundesliga zijn in Nederland vanaf het seizoen 2015/2016 voor minimaal twee jaar bij betaalzender FOX Sports te bekijken.
Dat is het gevolg van een overeenkomst die 21st Century Fox – eigenaar van de Nederlandse betaalzender FOX Sports – met de Deutsche Fussball Liga (DFL) heeft gesloten.
Door deze overeenkomst heeft FOX ook de uitzendrechten voor België en Italië verkregen.
De Bundesliga wordt dit en het daaropvolgende seizoen in Nederland nog door Eurosport en Sport1 uitgezonden.
Door de nieuwe uitzendrechtenovereenkomst wordt het voetbalaanbod op betaalzender Sport1 vanaf medio 2015 nog schraler.
Hoeveel FOX voor de uitzendrechten van de Bundesliga betaald heeft, is door de betrokken partijen niet bekendgemaakt. HR
Bron
HR
HR

Michy
Icoon

Dan kan sport1 zo langzamerhand wel gaan opdoeken. Alleen de Primera Division nog over en die zullen ze ook wel kwijtraken aan Fox vanaf 2015/16 of een seizoen later..
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

Zielige poppenkast om meer kijkers te trekken.
HR
HR

FRlegend
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 24 maart 2012

Fox gaat doen wat ze overal hebben gedaan. Ze kopen alle rechten voor alle competities, richten een betaaldzender op om dat uit te zenden. Vervolgens gaan ze een open zender oprichten voor de samenvattingen en andere sport die weinig kost om daar vervolgens continu reclame te maken voor hun betaalzender. Aan het einde van de rit heeft iedereen Fox, puur omdat je er niet omheen kan en stiekem omdat ze het ook best goed in beeld brengen. Nu nog nieuwe commentatoren uit een jongere generatie die wel objectief en enthousiast een wedstrijd kunnen becommentariëren. Koert Westerman vast aanstellen en Lejood Driessen eruit donderen zou een goed begin zijn.
HR
HR

Vuist
Lid 2e elftal

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 10 maart 2013

FRlegend schreef:

Koert Westerman vast aanstellen en Lejood Driessen eruit donderen zou een goed begin zijn.
HR
:pul
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Wat is die Ron de Rijk, commentator van Fox, een kut amsterdamse club-liefhebber.
HR
HR

GreyHornet
Legende

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 12 januari 2005

Wat een vreselijke jodenzender is dit geworden. Echt niet te geloven. Ze doen alsof RKC na 20 minuten spelen de hele wedstrijd gedomineerd heeft.
HR
HR

PeterVanVossen
Icoon

Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

Leo loopt nou nog een big smile op z'n t*ringgezicht na die goal van RKC.
HR
HR

Michael_Jordan
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Sardar Azmoun
Reg.: 20 juni 2006

Leo Driessen is een homo jood. Bij de kans van RKC keihard JAAA! roepen, en bij de goal van RKC deed hij het dunnetjes over. Echt een homo JOOD!
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

GreyHornet schreef:

Wat een vreselijke jodenzender is dit geworden. Echt niet te geloven. Ze doen alsof RKC na 20 minuten spelen de hele wedstrijd gedomineerd heeft.
HR
Nee Feyenoord speelde de perfecte match :slaap
HR
HR

GreyHornet
Legende

Uit: Amersfoort
Reg.: 12 januari 2005

willem van Hanegem schreef:

(...)

Nee Feyenoord speelde de perfecte match :slaap
HR
Zeg ik dat dan? Christus allemachtig wat hebben we veel mensen op het forum die de verkeerde conclusies uit woorden kunnen trekken. Ook een kwaliteit.
HR
HR

Tshabalala
Icoon

Uit: Thuis
Reg.: 1 augustus 2007

Ik wil Evert altijd als commentator, de rest is niet om aan te horen.
HR
HR

Moriarty
Icoon

Uit: Rotterdam
Reg.: 13 december 2004

Irriteerde mij bij sport7 al aan die ***** Driessen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 62,2% dat Heracles Almelo wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!