Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 18:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 33 »

HR

DarkRain
Talent

Uit: Scherpenisse
Vak: -
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 23 augustus 2006

Wat ik van een KPN medewerker heb begrepen is dat de huidige kanalen 1,3 en 5 binnenkort omgezet worden naar 1,2 en 3 en dat de andere kanalen worden voor de buitenlandse competities. Weet niet wat daarvan waar is natuurlijk en hoe dat bij de andere maatschappijen geregeld gaat worden.
HRHR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 3 februari 2009

quote:HR
Ché Cliché schreef:

Ik vind twee kanalen voor Premier League en Serie A niet zoveel. Dat betekent dat je ik weet niet hoe vaak een topper moet missen.
HR
Dat is inderdaad niet veel, ben benieuwd.
In het verleden werden de toppers in de Premier League meestal op zaterdag vroeg in de middag gespeeld of zondag einde van de middag.
Toppers in de Serie A meestal zaterdagavond en zondagavond.
HR
HR

GreyHornet
Legende

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 12 januari 2005

Die Driessen moet ook z'n grafmuil houden. We staan godverdomme met 9 man en hij doet alsof Twente ons HELEMAAL van de mat heeft gespeeld. Wat een vreselijke vent.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

GreyHornet schreef:

Die Driessen moet ook z'n grafmuil houden. We staan godverdomme met 9 man en hij doet alsof Twente ons HELEMAAL van de mat heeft gespeeld. Wat een vreselijke vent.
HR
Je zou er je abonnement voor opzeggen, de mongool :kwaad
HR
HR

Vak Q
Vedette

Reg.: 17 januari 2006

Daarmee zegt hij toch niets raars? Na de 1-0 stonden we met z'n allen (veel te ver) op onze eigen helft zonder ook maar enige vorm van druk te zetten. Een zwak Twente kon doodleuk combineren. En toen speelden we nog met 11
HR
HR

GreyHornet
Legende

Vak Q schreef:

Daarmee zegt hij toch niets raars? Na de 1-0 stonden we met z'n allen (veel te ver) op onze eigen helft zonder ook maar enige vorm van druk te zetten. Een zwak Twente kon doodleuk combineren. En toen speelden we nog met 11
HR
Toen scoorden ze ook 4 keer zeker?
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003

GreyHornet schreef:

(...)

Toen scoorden ze ook 4 keer zeker?
HR
Nee de belanrijke 1-1 enb hadden al voor rust op voorsprong meoten komen.Wederom Feyenoord vleugelllam
HR
HR

willem07
Crack

Uit: Amstelveen
Reg.: 3 mei 2006

GreyHornet schreef:

HR
Irriteerde me ook zwaar aan zijn commentaar en aan die twee boeren in de rust met hun commentaar, maar het meest irriteerde ik me aan het spel van Feyenoord.
HR
HR

Diego Maradona
Icoon

Uit: Rotterdam
Reg.: 29 juli 2009

willem07 schreef:

(...)

Irriteerde me ook zwaar aan zijn commentaar en aan die twee boeren in de rust met hun commentaar, maar het meest irriteerde ik me aan het spel van Feyenoord.
HR
Het commentaar van Driessen is al jaren zo. Die zender wil kennelijk ook op andere manieren scoren, want het geheel wordt (ik zag de herhaling) aan elkaar gepraat door een mevrouw bij wie ik me afvraag uit welke club (toegang 18+) ze die vandaan hebben gehaald. Met een of ander fout tijgerpakje...
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003

Diego Maradona schreef:

(...)
Het commentaar van Driessen is al jaren zo. Die zender wil kennelijk ook op andere manieren scoren, want het geheel wordt (ik zag de herhaling) aan elkaar gepraat door een mevrouw bij wie ik me afvraag uit welke club (toegang 18+) ze die vandaan hebben gehaald. Met een of ander fout tijgerpakje...
HR
:D :D :D
HR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 22 februari 2006

Diego Maradona schreef:

(...)
HR
Helene Hendriks? Lekker toch !! :pul
HR
HR

draaideur
Crack

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

HR
HR

Patrick017 schreef:

(...)

Helene Hendriks? Lekker toch !! :pul
HR
Nog steeds geen Ilaria D'Amico

HR
HR

Diego Maradona
Icoon

Reg.: 29 juli 2009

Ché Cliché schreef:

(...)

Nog steeds geen Ilaria D'Amico

HR
Dat is al beter :pul
HR
HR

GreyHornet
Legende

Streams zijn weer dramatisch vandaag zeg. Ongelofelijk.
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Reg.: 18 april 2004

Ik vind de (gratis) streams anders uitstekend.
HR
HR

GreyHornet
Legende

FR_1908 schreef:

HR
Misschien moet ik die dan maar eens gaan proberen. De betaalde werken voor geen reet namelijk, hele wedstrijd haperen, onscherp en dan weer scherp beeld. En ja, m'n internetconnectie is goed, er ligt een 100mbps lijn hier. Zo bijzonder dat zo'n stream het dan niet goed doet.

Over 4 weekjes gelukkig verhuizen en dan hebben we ook FoxSports op TV ipv het internet abbonement. Geen gekloot meer.
HR
HR

QQthebest
Vedette

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 15 april 2010

FR_1908 schreef:

HR
Op mijn Samsung tablet zegt hij keihard no source for playing found.
Terwijl er wel een video speler inzit en ook You tube gewon werkt.
HR
HR

Moriarty
Icoon

Reg.: 13 december 2004

GreyHornet schreef:

(...)

Misschien moet ik die dan maar eens gaan proberen. De betaalde werken voor geen reet namelijk, hele wedstrijd haperen, onscherp en dan weer scherp beeld. En ja, m'n internetconnectie is goed, er ligt een 100mbps lijn hier. Zo bijzonder dat zo'n stream het dan niet goed doet.

Over 4 weekjes gelukkig verhuizen en dan hebben we ook FoxSports op TV ipv het internet abbonement. Geen gekloot meer.
HR
Ik heb het hier op TV maar zelfs daar hapert de stream om de 30 seconden :kwaad
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Moriarty schreef:

(...)

Ik heb het hier op TV maar zelfs daar hapert de stream om de 30 seconden :kwaad
HR
Doet het perfect op mijn HD tv. (UPC)
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Voetbal International

Ook FOX Voetbal had het moeilijk: het programma, waarin Toine van Peperstraten en Jan van Halst de eredivisie-uitslagen van het weekend ervoor bespreken, bleef steken op 56.000 kijkers.

Het programma staat lijnrecht tegenover de populaire voetbaltalkshow Voetbal International. Dat programma verloor aan FOX de rechten om eredivisiefragmenten uit te zenden, maar wist desondanks 835.000 mensen aan zich te binden.
HR
58.000 kijkers stemmen af op openingsavond FOX-kanaal

Het jodenduo van Halst en de jankmuil van Peperstraten trekken dus volle zalen :D
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

Zondag kan je hele dag EL zien + analyses. Zondagavond analyse Studio Voetbal met vaste groep kijkers (750.000-1.000.000). Maandagavond nog eens analyses, maar dan minder serieus met vaste kijkers bij VI (500.000-800.000).

Het is een keer klaar met analyseren en slap ouwehoeren.
HR
HR

Derrick Rose
Koning

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Ik heb het opgenomen en na VI gekeken: het is helemaal geen slecht programma. Voor de kijker die geen betaalzenders heeft is dit een mooie gelegenheid wat samenvattingen van het Engelse en Italiaanse voetbal te zien. Van Halst geeft er kort wat commentaar op, prima. Er zit ook best vaart in de uitzending, het is zeker geen oeverloos gelul.

Het programma scoort slecht omdat de mensen de zender niet vinden of (en met name) omdat VI nu eenmaal vaste prik is op maandagavond 20.30 uur.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Ik dacht, dat ik naar AT5 keek met de wedstrijd van PSV. Blijkt, dat ik naar FOX keek. Wat een ongelofelijke slechte subjectieve zender is dat. Helaas is er geen alternatief.
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Reg.: 18 april 2004

L.Pincoffs schreef:

Ik dacht, dat ik naar AT5 keek met de wedstrijd van PSV. Blijkt, dat ik naar FOX keek. Wat een ongelofelijke slechte subjectieve zender is dat. Helaas is er geen alternatief.
HR
Jawel. Streams op internet.

Genoeg met Engelse commentaar, of Portugees zelfs.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 62,2% dat Heracles Almelo wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!