Feyenoord Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 00:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 33 »

HR

epos
Meervoudig international

Uit: Gorinchem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Joey Barton
Reg.: 10 juni 2004

Ik zie op de KPN-website, bij interactiev TV, gewoon staan dat Fox Sports Eredivisie bij de extra zenderpakketten beschikbaar is.

[Dit bericht is veranderd door epos (op 1 augustus 2013 15:15:06).]
HRHR
HR
Ik vind twee kanalen voor Premier League en Serie A niet zoveel. Dat betekent dat je ik weet niet hoe vaak een topper moet missen.
HR
HR

Kurupt
Wereldster

Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Adrian Cubas
Reg.: 23 februari 2004

Nog niet eens de volledige prijzen bekend van Internet kijken...Eredivisie + Internationaal.

Wat een amateurs zeg.
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 24 september 2004

Ik kan nu gewoon kijken via KPN.
Dus ze zijn ook rond met KPN?
HR
HR

Xintanovic Rode kaart: waarschuwing
Crack

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000

Irritant dat je nu zoveel moet betalen om alle competities te krijgen. Sport 1 heeft immers de Bundesliga en Primera Division... Hopelijk komt er een combinatie-pakket. Maar dan nog, wanneer je kijkt naar wat je voor dat bedrag per maand aan andere zenders kan kijken....
HR
HR

Meyer Lansky
Crack

Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 15 mei 2011

Had Sparta even op staan, verschrikkelijk die Westerman als commentator dat gaat echt helemaal nergens over hahahaha.
Dat fossiel zit ook nog achter de microfoon, Rekik is al heel de wedstrijd Bruma..
HR
HR

ramfey
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 31 oktober 2004

Over Rekik gesproken, hoogst irritant om 3 Feyenoord talenten bij die nep club rond te zien lopen. :kots

[Dit bericht is veranderd door ramfey (op 3 augustus 2013 19:26:31).]
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

quote:HR
Meyer Lansky schreef:

Dat fossiel zit ook nog achter de microfoon, Rekik is al heel de wedstrijd Bruma..
HR
Theo Reitsma bedoel je, die noemt elke donkere speler bij ons ook Schaken.
HR
HR

berg1f schreef:

(...)

Theo Reitsma bedoel je, die noemt elke donkere speler bij ons ook Schaken.
HR
Doet ie al jaren, weet nog dat ie het over 'Stam aan de bal' had, toen Davids er mee aan de haal ging.

Dan ben je echt een mongool.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Gisteren gehoord op VI en Jan Smit bevestigde dat functionarissen (trainers , bestuursleden) alleen nog maar met toestemming van Fox bij de concurrentie mogen plaatsnemen. Daarom vindt ik het ook te billijken dat men bij VI de spot drijft met medewerkers van de concurrent. De clubs verliezen door die paar rotcenten een gedeelte van de mediazeggenschap en de consumenten met de kleine portemonnee worden opgescheept met de kosten

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 3 augustus 2013 20:02:24).]
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

Ché Cliché schreef:

(...)

Doet ie al jaren, weet nog dat ie het over 'Stam aan de bal' had, toen Davids er mee aan de haal ging.

Dan ben je echt een mongool.
HR
:B
HR
HR

Kuytebijter
Icoon

Reg.: 23 juli 2003

Deal kpn is rond, maar de laatste 3 dagen had ik ook gewoon EL.
HR
HR

De Tsaar
Crack

Uit: Moskou
Reg.: 17 september 2003

Abonnement voor internet in het buitenland niet mogelijk vanwege allerlei "rechten". Da's mooi, wie heeft de rechten in Rusland dan? Vast niemand... :I

[Dit bericht is veranderd door De Tsaar (op 4 augustus 2013 14:06:03).]
HR
HR

Michy
Icoon

Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 9 augustus 2008

Nee, waarschijnlijk niet. Maar we weten allemaal dat er alsnog wel manieren zijn om live te kijken toch? ;)
HR
HR

De Tsaar
Crack

Uit: Moskou
Reg.: 17 september 2003

Michy schreef:

Nee, waarschijnlijk niet. Maar we weten allemaal dat er alsnog wel manieren zijn om live te kijken toch? ;)
HR
Oh, da's het probleem ook niet, maar de kwaliteit is niet altijd om over naar huis te schrijven. Voor 150 EUR kijk ik dan liever legaal, maar die mogelijkheid wordt mij dus ontnomen. Tja...
HR
HR

Michy
Icoon

Jammer inderdaad, dat gezeik met de rechten. Als je wilt betalen zou dat gewoon mogelijk moeten zijn, zeker omdat het ook zo makkelijk is om illegaal te kijken.
HR
HR

wehave
Vedette

Reg.: 26 mei 2004

De Tsaar schreef:

(...)

Oh, da's het probleem ook niet, maar de kwaliteit is niet altijd om over naar huis te schrijven. Voor 150 EUR kijk ik dan liever legaal, maar die mogelijkheid wordt mij dus ontnomen. Tja...
HR
Gewoon je ip veranderen in een Nederlandse ip.
HR
HR

QQthebest
Vedette

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 15 april 2010

Heb een samsung tablet maar krijg geen bewegende beelden bij Fox. Speler niet gevonden terwijl er wel een flahsplayer opstaat. Adobe 11.???/
HR
HR

Stefano
Crack

Reg.: 5 februari 2003

wehave schreef:

(...)

Gewoon je ip veranderen in een Nederlandse ip.
HR
Dat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan, maar qua snelheid kom je dan helaas in de problemen. Vanuit het buitenland blijft http://www.eredivisie.livesport.tv het beste (engels commentaar, maar beter). Voor 100$ heb je een heel seizoen legaal alle wedstrijden. Ik zou alleen graag het totale pakket (nationaal en internationaal) willen hebben....
HR
HR
Bij mij werd NEC-Groningen niet uitgezonden. Alleen het eerste en derde net waren in werking en daardoor was er één wedstrijd op zaterdagavond niet te zien. Weet iemand wat de reden daarvoor was?
HR
HR

QQthebest
Vedette

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 15 april 2010

gyan schreef:

Bij mij werd NEC-Groningen niet uitgezonden. Alleen het eerste en derde net waren in werking en daardoor was er één wedstrijd op zaterdagavond niet te zien. Weet iemand wat de reden daarvoor was?
HR
Bij de KPN gids stond hij niet vermeld maar werd wel gewoon uitgezonden hoor. Kanaal 223
HR
HR

QQthebest schreef:

(...)

Bij de KPN gids stond hij niet vermeld maar werd wel gewoon uitgezonden hoor. Kanaal 223
HR
Bij mij werd er op kanaal 2 en 4 alleen één lange reclame voor Fox Live uitgezonden en geen wedstrijden. Kanaal 1 en 3 zonden wel wedstrijden uit.
HR
HR

berg1f
Wereldster
Ben jij ook een neef?

QQthebest schreef:

(...)

HR
Op het programma overzicht stond NEC-Groningen op Kanaal 223 en Twente - RKC nergens.
Uiteindelijk werd op Kanaal 223 Twente - RKC uitgezonden en op 225 NEC-Groningen.
Op 221 werd PEC Zwolle - Feyenoord uitgezonden, maar dat hadden ze beter achterwege kunnen laten.
HR
HR

Michy
Icoon

gyan schreef:

(...)

Bij mij werd er op kanaal 2 en 4 alleen één lange reclame voor Fox Live uitgezonden en geen wedstrijden. Kanaal 1 en 3 zonden wel wedstrijden uit.
HR
Kanaal 2 en 4 worden voor dat kanaal met de EPL enzo denk ik. Die competities zijn nog niet begonnen.

Bij mij waren er zaterdagavond op kanaal 1, 3 en 5 live wedstrijden te zien, ik heb Ziggo.
HR
HR

Michy schreef:

(...)

Kanaal 2 en 4 worden voor dat kanaal met de EPL enzo denk ik. Die competities zijn nog niet begonnen.

Bij mij waren er zaterdagavond op kanaal 1, 3 en 5 live wedstrijden te zien, ik heb Ziggo.
HR
Ah, nu zie ik dat er een vijfde kanaal is bijgekomen. Bedankt :pul
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.