Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 18:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

HR

I.B.
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 juni 2015

quote:HR
Giorgio schreef:

Mooi man zo'n Sluiter bij Fox Sports die mee analyseert.
Zure hoofd van de Boer erbij :B
HR
pfff. die gozer voegt echt totaal niks toe imo. te veel supporter en te weinig verstand van voetbal. Leuk voor een programma als VI. Maar voor bij Fox (of elk ander zichzelf serieusnemend voetbalprogramma) vind ik het eigenlijk een schande.
HRHR
HR

Shape of Despair
Internationale topspeler

Uit: De Grafheuvels
Vak: Olympiatribune - Z4
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 30 november 2004

I.B. schreef:

(...)

pfff. die gozer voegt echt totaal niks toe imo. te veel supporter en te weinig verstand van voetbal. Leuk voor een programma als VI. Maar voor bij Fox (of elk ander zichzelf serieusnemend voetbalprogramma) vind ik het eigenlijk een schande.
HR
Inderdaad. Met z'n grote clubbril op. Al vond ik dit bij Raymond Sluijter ook...
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Shape of Despair schreef:

(...)

Inderdaad. Met z'n grote clubbril op. Al vond ik dit bij Raymond Sluijter ook...
HR
:B
HR
HR

deKuip
Crack

Vak: -
Reg.: 18 september 2005

Wat een waardeloos trage website heeft dat Fox Sports. Kan niet eens normaal inloggen via Ziggo. Al de hele dag niet.
HR
HR

Romojo
Nationale topspeler

Uit: zichtloos
Reg.: 18 juli 2006

Gisteren nog even de tafel van Kees zitten kijken op fox sports. Die Sjaak Swart is spoort echt niet hoor. Dat zal de boegbeeld van je club zijn. Tenenkrommend. Als je al geen pleuris hekel had aan die neuzen dan zou je daar wel van krijgen. Wat een malloot.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Wat een waardeloze zender is dit toch. Helaas was ik gisteren tot TV-kijken veroordeeld. Elke vrije minuut ging over die amsterdamse kutclub, terwijl het ging om de wedstrijd van Feyenoord. Voor de wedstrijd, in de pauze en erna, werd erover gezeurd. Als je er toch melding van moet maken, doe dat dan heel kort, want er zitten Feyenoordsupporters te kijken. Maar niet zoals nu gebeurd.
HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

L.Pincoffs schreef:

Wat een waardeloze zender is dit toch. Helaas was ik gisteren tot TV-kijken veroordeeld. Elke vrije minuut ging over die amsterdamse kutclub, terwijl het ging om de wedstrijd van Feyenoord. Voor de wedstrijd, in de pauze en erna, werd erover gezeurd. Als je er toch melding van moet maken, doe dat dan heel kort, want er zitten Feyenoordsupporters te kijken. Maar niet zoals nu gebeurd.
HR
Zo gaat het iedere keer, maar ach laat ze lekker. Het is tekenend voor de angst die er heerst dat ajax geen kampioen gaat worden.
HR
HR

L.Pincoffs
Koning

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

wateringer schreef:

(...)

Zo gaat het iedere keer, maar ach laat ze lekker. Het is tekenend voor de angst die er heerst dat ajax geen kampioen gaat worden.
HR
Je hebt daar volkomen gelijk in, maar ik stoorde me zo ontzettend in, dat ik daar melding van moest maken. Zeker ook, omdat je voor die fox-uitzending veel abonnementskosten moet betalen en ik niet gevraagd heb om zo veel vunzigheid.
HR
HR

Ramesoe
Vedette

Uit: Dordrecht
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 22 juni 2005

Ik zat gisteren nog even naar de wedstrijd PEC Zwolle - ajax te kijken echt een kut eerste helft gezien. Wat zegt die presentator "nou Kenneth heb je ook die wereldpass van Ziyech gezien wat was dat mooi zeg! Perez: huh? wat!
Laten ze de "wereldpass" even zien best aardig, maar dan sta je toch als presentator zijnde even mooi voor lul zeg! Wat een subjectieve onzin! :D

Ik heb natuurlijk wel gelijk Kodi uitgezet, ik heb meelij met de mensen die voor Fox betalen. Pure geldklopperij :dood
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

Ben ik de enige die Toine altijd zo irritant vind doen? Hij hoopt altijd zoveel..

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 29 januari 2017 16:42:36).]
HR
HR

Laatste man schreef:

Ben ik de enige die Toine altijd zo irritant vind doen? Hij hoopt altijd zoveel..
HR
jan joost is pas echt een teringleijer.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

aliendwurf schreef:

(...)
jan joost is pas echt een teringleijer.
HR
Driessen als commentator. Doen ze ook alleen om de pesten.

Zo genoeg gejankt :B
HR
HR

Laatste man schreef:

(...)

HR
wat een ziekelijke commentator inderdaad. twee keer is het geen buitenspel, hoe zegt le joo dat? kennelijk geen buitenspel. Altijd weer die toespelinkjes.
HR
HR

de realist schreef:

(...)
wat een ziekelijke commentator inderdaad. twee keer is het geen buitenspel, hoe zegt le joo dat? kennelijk geen buitenspel. Altijd weer die toespelinkjes.
HR
doe anders ff een printscreentje...niet om je gelijk te halen maar omdat t kan.
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 3 januari 2009

forumillustratie

Die Driessen trouwens, probeerde Nelom nog even een rode kaart aan te praten. "Komt Nelom goed weg met geel.." :D :D :D
HR
HR
vier minuten na mij post je al. Zoals al vaker deze week. Speel je in de mandekking of zo? Ga eens snel over tot de zone, we leven hier niet in de jaren tachtig!
HR
HR
je oogst wat je zaait vleespet. :D
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

GreyHornet
Legende

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 12 januari 2005

Die Toine. Jorgensen scoort er twee maar hij kan het niet laten Dolbergje er weer bij te halen hoor. Want die stond ook al 'even' droog. (10 wedstrijden tegen 3 van Nicolai??)
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

Laatste man schreef:

(...)

HR
Noem 1 goede commentator bij fux... ik ken ze niet.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

jezus christus schreef:

(...)

Noem 1 goede commentator bij fux... ik ken ze niet.
HR
Vincent Schildkamp! Topper en geen geluk a la Driessen of Ron de Rijk
HR
HR

We Love Feyenoord
Talent

Reg.: 1 oktober 2014

Ja word je niet vrolijk van van die commentators de ene 5 minuten vinden ze die partij goed en vijf minuut later zeggen ze het omgekeerde :idee
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

willem van Hanegem schreef:

(...)

Vincent Schildkamp! Topper en geen geluk a la Driessen of Ron de Rijk
HR
die heb ik nog nooit bij Feyenoord gehoord?
HR
HR
te Napel zit daar toch ook tegenwoordig?
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

jezus christus schreef:

(...)

die heb ik nog nooit bij Feyenoord gehoord?
HR
tegen fietstas nog donderdag
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 33 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Media » FoxSports Live

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 62,2% dat Heracles Almelo wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!